Magnum Sal
- yosz
- Posty: 6359
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 194 times
- Been thanked: 490 times
- Kontakt:
Re: Magnum Sal
Wszystkie odpowiedzi są poprawne, a dodatkowo:
6 i 7 Kieratu używa się z komnaty. Można go użyć w komnacie nawet jeżeli pod spodem jest szyb
6 i 7 Kieratu używa się z komnaty. Można go użyć w komnacie nawet jeżeli pod spodem jest szyb
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 28 sie 2012, 16:08
- Lokalizacja: Zabrze
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 111 times
Re: Magnum Sal
Witam na wstępie chciałbym pogratulować autorom naprawdę fajnej gry.Jestem na razie po przeczytaniu instrukcji oraz tego tematu,mam jednak kilka pytań.
1.Po akcji wydobycia soli kładziemy "na bok" górników ,którzy wydobywali sól w komnacie zaznaczając w ten sposób ,że są zmęczeni.Czy moi górnicy biorący udział tylko w wyciąganiu soli na powierzchni czyli stojący w łańcuchu do wyjścia są też zmęczeni czy tylko ci ,którzy byli w danej komnacie ,z której wydobywano sól?
2.Było powiedziane a raczej napisane ,że zabranie górnika z kopalni to nie jest zmarnowanie jednej z 2 akcji dostępnej w danej turze gracza.Pytanie czy mogę za jednym razem zabrać więcej niż jednego górnika z kopalni oczywiście nie zrywając łańcucha i nie marnując akcji oraz co z nimi robię jak już ich zabiorę tzn. umieszczam w swojej puli górników na stole, którzy jeszcze nic nie robią czy jak ich zabieram to muszę coś z nimi od razu robi tzn wykonywać jakąś akcje.
3.Wstawienie górnika z puli na stole do kopalni to wykorzystanie jednej z dwóch dostępnych akcji w danej turze.Rozumiem ,że przeniesienie górnika znajdującego się już w jakiejś komnacie do innej komnaty czy szybu to taki sam ruch z wykorzystaniem akcji jak wstawienie go z puli na stole do szybu czy komnaty?
4.Ostatnie pytanie dotyczy zasady wyjątku przerywania łańcucha ,która mówi ,że możemy tego dokonać tylko w sytuacji gry na danym poziomie wszystkie komnaty są odkryte i wyeksploatowane.Czy w myśl tej zasady mogę przemieścić górnika stojącego w szybie na równi z np. pierwszym poziomem czy mogą to być tylko górnicy stojący w poszczególnych komnatach tegoż poziomu?Rozumiem ,że górnicy ,którzy zostali "odcięci" w efekcie zastosowania zasady wyjątku ,mogą być przesuwani według normalnych zasad tak jakby byli dalej częścią łańcucha.
1.Po akcji wydobycia soli kładziemy "na bok" górników ,którzy wydobywali sól w komnacie zaznaczając w ten sposób ,że są zmęczeni.Czy moi górnicy biorący udział tylko w wyciąganiu soli na powierzchni czyli stojący w łańcuchu do wyjścia są też zmęczeni czy tylko ci ,którzy byli w danej komnacie ,z której wydobywano sól?
2.Było powiedziane a raczej napisane ,że zabranie górnika z kopalni to nie jest zmarnowanie jednej z 2 akcji dostępnej w danej turze gracza.Pytanie czy mogę za jednym razem zabrać więcej niż jednego górnika z kopalni oczywiście nie zrywając łańcucha i nie marnując akcji oraz co z nimi robię jak już ich zabiorę tzn. umieszczam w swojej puli górników na stole, którzy jeszcze nic nie robią czy jak ich zabieram to muszę coś z nimi od razu robi tzn wykonywać jakąś akcje.
3.Wstawienie górnika z puli na stole do kopalni to wykorzystanie jednej z dwóch dostępnych akcji w danej turze.Rozumiem ,że przeniesienie górnika znajdującego się już w jakiejś komnacie do innej komnaty czy szybu to taki sam ruch z wykorzystaniem akcji jak wstawienie go z puli na stole do szybu czy komnaty?
4.Ostatnie pytanie dotyczy zasady wyjątku przerywania łańcucha ,która mówi ,że możemy tego dokonać tylko w sytuacji gry na danym poziomie wszystkie komnaty są odkryte i wyeksploatowane.Czy w myśl tej zasady mogę przemieścić górnika stojącego w szybie na równi z np. pierwszym poziomem czy mogą to być tylko górnicy stojący w poszczególnych komnatach tegoż poziomu?Rozumiem ,że górnicy ,którzy zostali "odcięci" w efekcie zastosowania zasady wyjątku ,mogą być przesuwani według normalnych zasad tak jakby byli dalej częścią łańcucha.
- BartP
- Administrator
- Posty: 4721
- Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 384 times
- Been thanked: 886 times
Re: Magnum Sal
1. Tylko ci, co faktycznie wydobywali.
2. Nie wiem. Teoretycznie mogłoby to mieć znaczenie, ale ktoś inny musi odpowiedzieć.
3. Tak.
4. Nie rozumiem. Chciałbyś przemieszczać górników z głównego, pionowego szybu? Tych nie możesz, bo złamiesz łańcuch w pionie. Odcięci mogą być przesuwani wg normalnych zasad.
2. Nie wiem. Teoretycznie mogłoby to mieć znaczenie, ale ktoś inny musi odpowiedzieć.
3. Tak.
4. Nie rozumiem. Chciałbyś przemieszczać górników z głównego, pionowego szybu? Tych nie możesz, bo złamiesz łańcuch w pionie. Odcięci mogą być przesuwani wg normalnych zasad.
Sprzedam nic
- RasTafari
- Posty: 1410
- Rejestracja: 20 kwie 2010, 17:26
- Lokalizacja: Breslau
- Has thanked: 71 times
- Been thanked: 69 times
Re: Magnum Sal
Ad.1. Zmęczeni są tylko ci którzy pracowali przy wydobyciu soli, czyli tylko ci, z którego kafelka wybierałeś kostki soli, tych w łańcuchu nie kładziesz na bok.
Ad.2 i 3. Akcją jest wstawienie górnika z puli na planszę (do kopalni lub któregoś z budynków), wzięcie górnika z planszy do puli (można tak zrobić ale po co?;) i przestawienie górnika który już jest na planszy w inne miejsce na planszy (z jednej komnaty do innej albo na powierzchnię jak też z powierzchni do którejś z komnat). Przesunąć możesz z jednej akcji tylko jednego górnika.
Ad.4. "'Zasadę łańcucha' można złamać tylko w jednym przypadku - górnika można zabrać z komnaty kopalni, jeżeli komnata, w której stoi i wszystkie dalsze komnaty w danym korytarzu zostały odkryte i nie pozostała w nich żadna sól do wydobycia", tak jest w instrukcji i nie wiem co tutaj jest dla ciebie niejasne
btw polecam dodatek Muria, gra staje się jeszcze fajniejsza
E: Przeglądam instrukcję i nie widzę zapisu o tym że można górnika bezakcyjnie wyciągnąć z kopalni, nie ma nawet nic o tym że można go zabrać z planszy w innym momencie niż realizacja królewskiego zamówienia, ergo, jak ludek wejdzie na planszę to już z niej nie schodzi
Ad.2 i 3. Akcją jest wstawienie górnika z puli na planszę (do kopalni lub któregoś z budynków), wzięcie górnika z planszy do puli (można tak zrobić ale po co?;) i przestawienie górnika który już jest na planszy w inne miejsce na planszy (z jednej komnaty do innej albo na powierzchnię jak też z powierzchni do którejś z komnat). Przesunąć możesz z jednej akcji tylko jednego górnika.
Ad.4. "'Zasadę łańcucha' można złamać tylko w jednym przypadku - górnika można zabrać z komnaty kopalni, jeżeli komnata, w której stoi i wszystkie dalsze komnaty w danym korytarzu zostały odkryte i nie pozostała w nich żadna sól do wydobycia", tak jest w instrukcji i nie wiem co tutaj jest dla ciebie niejasne
btw polecam dodatek Muria, gra staje się jeszcze fajniejsza
E: Przeglądam instrukcję i nie widzę zapisu o tym że można górnika bezakcyjnie wyciągnąć z kopalni, nie ma nawet nic o tym że można go zabrać z planszy w innym momencie niż realizacja królewskiego zamówienia, ergo, jak ludek wejdzie na planszę to już z niej nie schodzi
Przyszedł Rasta i zepsuł grę.
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 28 sie 2012, 16:08
- Lokalizacja: Zabrze
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 111 times
Re: Magnum Sal
Dziękuje za rozwianie moich wątpliwości.W takim razie jeszcze jedno pytanie a mianowicie czy w ramach wykonywania akcji można przesunąć górnika z dowolnego miejsca w kopalni(nie przerywając łańcucha) do budynku na planszy(mieście)jako pomocnika(mam na myśli jedno z 4 miejsc,z których dostajemy profit w postaci 1 grosza za wykonanie akcji w danym budynku przez ,któregokolwiek z graczy).
- yosz
- Posty: 6359
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 194 times
- Been thanked: 490 times
- Kontakt:
Re: Magnum Sal
Tak - w ramach akcji wstawiania pomocnika, można zabrać go z kopalnii
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
- BartP
- Administrator
- Posty: 4721
- Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 384 times
- Been thanked: 886 times
Re: Magnum Sal
Edit: błąd, patrz poniżej
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2013, 21:05 przez BartP, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam nic
- yosz
- Posty: 6359
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 194 times
- Been thanked: 490 times
- Kontakt:
Re: Magnum Sal
Z budynku mozna wyjść w dowolnym momencie (również żeby wstawic górnika do kopalnii) ale wychodzi się automatycznie na koniec rundy
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
- adam_k27
- Posty: 721
- Rejestracja: 28 cze 2013, 10:07
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 19 times
Re: Magnum Sal
Takie posunięcie pozornie nie daje żadnych korzyści i pozbawia nas potencjalnych zysków, bo górnik gdy jest w kopalni ma szansę na zarobienie na transporcie soli, a będąc w puli już nie. Niemniej jednak w pewnych sytuacjach może to mieć sens. Np. Gdy w komnacie jest dwóch górników - nasz i przeciwnika i spodziewamy się że przeciwnik za chwilę swojego górnika zabierze, żeby go gdzieś wstawić i chcemy mu to uniemożliwić, albo gdy chcemy uniknąć zablokowania naszego górnika w łańcuchu, po tym jak przeciwnik przestawi swojego górnika.RasTafari pisze: , wzięcie górnika z planszy do puli (można tak zrobić ale po co?;)
- kdsz
- Posty: 1401
- Rejestracja: 17 gru 2010, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 456 times
- Been thanked: 303 times
Re: Magnum Sal
Być może w tym wątku pojawiły się już identyczne pytania, ale musicie mi wybaczyć, że nie dałem rady prześledzić wszystkich stron.
Partia dwuosobowa, jestem graczem rozpoczynającym. Zbliża się koniec fazy, mój przeciwnik włazi do zamku, realizuje czwarte zamówienie i następnie wykonuje dwie akcje. I tu pytania:
- czy w miejsce zrealizowanego zamówienia umieszczamy nowe, mimo, że to koniec fazy?
- czy po ruchu przeciwnika natychmiast kończy się gra?
Graliśmy tak jakby na każde pytanie odpowiedź brzmiała TAK, bo w instrukcji chyba nie ma zapisów, które mówiłyby coś innego.
I jeszcze jedno pytanie - pomocnicy w wariancie dwuosobowym. Czy to się w ogóle opłaca? Wydaje mi się, że budynki są tak sporadycznie używane przy grze 1v1, że szkoda marnować górnika na takie sobie stanie za free. Czy testowaliście wariant z większą kwotą dla pomocników?
Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrowienia dla Autorów. Bardzo fajna gra - taki lajtowy koktajl z Tinners' Trail i Brassa
Partia dwuosobowa, jestem graczem rozpoczynającym. Zbliża się koniec fazy, mój przeciwnik włazi do zamku, realizuje czwarte zamówienie i następnie wykonuje dwie akcje. I tu pytania:
- czy w miejsce zrealizowanego zamówienia umieszczamy nowe, mimo, że to koniec fazy?
- czy po ruchu przeciwnika natychmiast kończy się gra?
Graliśmy tak jakby na każde pytanie odpowiedź brzmiała TAK, bo w instrukcji chyba nie ma zapisów, które mówiłyby coś innego.
I jeszcze jedno pytanie - pomocnicy w wariancie dwuosobowym. Czy to się w ogóle opłaca? Wydaje mi się, że budynki są tak sporadycznie używane przy grze 1v1, że szkoda marnować górnika na takie sobie stanie za free. Czy testowaliście wariant z większą kwotą dla pomocników?
Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrowienia dla Autorów. Bardzo fajna gra - taki lajtowy koktajl z Tinners' Trail i Brassa
- RasTafari
- Posty: 1410
- Rejestracja: 20 kwie 2010, 17:26
- Lokalizacja: Breslau
- Has thanked: 71 times
- Been thanked: 69 times
Re: Magnum Sal
bo czeba szukać i czytać
Co do pomocników to ja zwykle na 3 lub 4 osoby gram i wtedy się pyli, musisz sobie sam to przeliczyć, w zamku dostaniesz 4 pieniążki, w warsztacie z narzędziami przy dobrych wiatrach 7, na targu i w karczmie pewnie biedniej a przy pompie też ciężko stwierdzić chyba że sam będziesz sobie grał na pompowanie
"w budynku zamku leżą zawsze 3 odkryte zamówienia," i "Natychmiast po zrealizowaniu zamówienia należy dociągnąć nowe zamówienie ze stosu przygotowanego na tę fazę i położyć je odkryte na wolnym polu w zamku(...).kdsz pisze: czy w miejsce zrealizowanego zamówienia umieszczamy nowe, mimo, że to koniec fazy?
"W momencie zrealizowania 5 zamówienia (w przypadku gry we 2 osoby 4 zamówienia), aktualna faza gry kończy się wraz z końcem tury gracza siedzącego po prawej stronie gracza rozpoczynającego tę fazę. (...)Na koniec trzeciej fazy następuje podliczenie wartości przedsiębiorstwa każdego z graczy."kdsz pisze:czy po ruchu przeciwnika natychmiast kończy się gra?
Co do pomocników to ja zwykle na 3 lub 4 osoby gram i wtedy się pyli, musisz sobie sam to przeliczyć, w zamku dostaniesz 4 pieniążki, w warsztacie z narzędziami przy dobrych wiatrach 7, na targu i w karczmie pewnie biedniej a przy pompie też ciężko stwierdzić chyba że sam będziesz sobie grał na pompowanie
Przyszedł Rasta i zepsuł grę.
- kdsz
- Posty: 1401
- Rejestracja: 17 gru 2010, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 456 times
- Been thanked: 303 times
Re: Magnum Sal
Muria. Umieszczam swoich chłopaków w Warzelni. Nagle jeden z przeciwników realizuje ostatnie zamówienie i po ruchu ostatniego gracza kończy się faza. Górnicy wracają do graczy - z solanką czy bez?
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że wstawiając górników do Warzelni w takiej sytuacji popełniłem błąd, ale chciałbym wiedzieć, co się wówczas dzieje.
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że wstawiając górników do Warzelni w takiej sytuacji popełniłem błąd, ale chciałbym wiedzieć, co się wówczas dzieje.
- yosz
- Posty: 6359
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 194 times
- Been thanked: 490 times
- Kontakt:
Re: Magnum Sal
Wracają bez solanki (tak jak stojący do zamku wracają bez realizacji zamówienia)
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Re: Magnum Sal
Witam, chciałem przede wszystkim pogratulować naprawdę udanej gry. Bardzo przyjemna i ciekawa.
Mamy z żoną pewne wątpliwości co do jednej z zasad dotyczącej końca fazy/gry, a dokładnie realizacji królewskich zamówień.
W instrukcji można znaleźć dwa zapisy:
„W momencie zrealizowania 5 zamówienia (w przypadku gry we 2 osoby 4 zamówienia),
aktualna faza gry kończy się wraz z końcem tury gracza siedzącego po prawej stronie
gracza rozpoczynającego tę fazę. (…)”
„Gra we 2 osoby
Podczas gry we 2 osoby występują następujące różnice w zasadach:
(…)
• faza gry kończy się po zrealizowaniu 4 zamówienia.”
Nasza sytuacja:
Gracz A jest graczem rozpoczynającym trzecią ostatnią fazę. Na planszy znacznik realizacji zamówień wskazuje 3.
Zarówno gracz A jaki i B mają swoich górników w lewym kole w kolejce do zamku.
Gracz B skończył swoje akcje i następnie gracz A przed swoją turą realizuje ostatnie 4 zamówienie.
Zgodnie z pierwszym przytoczonym fragmentem, gracz A wykona swoje dwie akcje, a następnie gracz B wykona dwie akcję i gra się zakończy – jasne.
Pytanie jest następujące: czy gracz B po akcjach gracza A będzie jeszcze mógł zrealizować swoje zamówienie (wtedy łączna liczba zamówień będzie wynosić 5).
Patrząc na drugi zacytowany fragment instrukcji mamy pewne wątpliwości i czy w grze dwuosobowej może być więcej niż 4 zamówienia.
Mamy z żoną pewne wątpliwości co do jednej z zasad dotyczącej końca fazy/gry, a dokładnie realizacji królewskich zamówień.
W instrukcji można znaleźć dwa zapisy:
„W momencie zrealizowania 5 zamówienia (w przypadku gry we 2 osoby 4 zamówienia),
aktualna faza gry kończy się wraz z końcem tury gracza siedzącego po prawej stronie
gracza rozpoczynającego tę fazę. (…)”
„Gra we 2 osoby
Podczas gry we 2 osoby występują następujące różnice w zasadach:
(…)
• faza gry kończy się po zrealizowaniu 4 zamówienia.”
Nasza sytuacja:
Gracz A jest graczem rozpoczynającym trzecią ostatnią fazę. Na planszy znacznik realizacji zamówień wskazuje 3.
Zarówno gracz A jaki i B mają swoich górników w lewym kole w kolejce do zamku.
Gracz B skończył swoje akcje i następnie gracz A przed swoją turą realizuje ostatnie 4 zamówienie.
Zgodnie z pierwszym przytoczonym fragmentem, gracz A wykona swoje dwie akcje, a następnie gracz B wykona dwie akcję i gra się zakończy – jasne.
Pytanie jest następujące: czy gracz B po akcjach gracza A będzie jeszcze mógł zrealizować swoje zamówienie (wtedy łączna liczba zamówień będzie wynosić 5).
Patrząc na drugi zacytowany fragment instrukcji mamy pewne wątpliwości i czy w grze dwuosobowej może być więcej niż 4 zamówienia.
- yosz
- Posty: 6359
- Rejestracja: 22 lut 2008, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 194 times
- Been thanked: 490 times
- Kontakt:
Re: Magnum Sal
Zrealizowanie 4 zamówienia to tylko wyznacznik że gra się kończy. Zamek jest ciągle czynny i gracz B będzie mógł zrealizować swoje zamówienie (w sumie piątek w tej fazie).
ZnadPlanszy | YouTube
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Always keep at the back of your mind the possibility that you're dead wrong. -- T. Pratchett --
Re: Magnum Sal
Mam nadzieję że jeszcze ktoś tu zagląda i będzie mi mógł odpowiedzieć na dwa pytania:
1. Czy tylko na początku pierwszej fazy wszyscy gracze pobierają pieniądze przy pierwszej akcji (odpowiednią ilość do swojej kolejności) czy podczas wszystkich trzech faz?
2. Początek danej fazy to jeden ruch/akcja gracza - tylko rozpoczynającego czy wszystkich? i dopiero po jednej rundce, wszyscy mają po dwa?
1. Czy tylko na początku pierwszej fazy wszyscy gracze pobierają pieniądze przy pierwszej akcji (odpowiednią ilość do swojej kolejności) czy podczas wszystkich trzech faz?
2. Początek danej fazy to jeden ruch/akcja gracza - tylko rozpoczynającego czy wszystkich? i dopiero po jednej rundce, wszyscy mają po dwa?
Re: Magnum Sal
Witam,
jak to mówią praktyka czyni mistrza
w związku z tym podczas grania pojawiły się kolejne wątpliwości:
1. Czy można jednocześnie dać odpoczynek górnikom i skorzystać z rynku dla 1 grosika?
2. Czy aby skorzystać z rynku to trzeba mieć "wolnego" górnika?
3. Czy można transportować sól przez kolejne komnaty gdzie jeszcze znajduje się woda?
4. Czy docierając do zamku mogę nie zrealizować zamówienia (mimo że mam na to składniki) i oczywiście zapłacić karę?
5. Czy w turze, jeśli właśnie mam dotrzeć do zamku by zrealizować zamówienie, mogę najpierw jako pierwszy ruch w turze zrobić cokolwiek innego (np. wydobyć sól) a jako drugi ruch zrealizować właśnie zamówienie korzystając z soli którą właśnie wydobyłem?
Ostatnia rzecz - nie tyle pytanie co przemyślenie. Otóż wydaje się że gratyfikacja dla pomocnika w budynku w postaci jednego grosza jest nieco za niska - tzn. nie jest wg mnie opłacalne mrożenie jednego górnika w budynku dla takiej właśnie zapłaty. Gra ktoś w wersji "home rule" np z opłatą 2 - 3 grosze dla niego?
Czekam z niecierpliwością na wskazówki co do powyższego:)
jak to mówią praktyka czyni mistrza
w związku z tym podczas grania pojawiły się kolejne wątpliwości:
1. Czy można jednocześnie dać odpoczynek górnikom i skorzystać z rynku dla 1 grosika?
2. Czy aby skorzystać z rynku to trzeba mieć "wolnego" górnika?
3. Czy można transportować sól przez kolejne komnaty gdzie jeszcze znajduje się woda?
4. Czy docierając do zamku mogę nie zrealizować zamówienia (mimo że mam na to składniki) i oczywiście zapłacić karę?
5. Czy w turze, jeśli właśnie mam dotrzeć do zamku by zrealizować zamówienie, mogę najpierw jako pierwszy ruch w turze zrobić cokolwiek innego (np. wydobyć sól) a jako drugi ruch zrealizować właśnie zamówienie korzystając z soli którą właśnie wydobyłem?
Ostatnia rzecz - nie tyle pytanie co przemyślenie. Otóż wydaje się że gratyfikacja dla pomocnika w budynku w postaci jednego grosza jest nieco za niska - tzn. nie jest wg mnie opłacalne mrożenie jednego górnika w budynku dla takiej właśnie zapłaty. Gra ktoś w wersji "home rule" np z opłatą 2 - 3 grosze dla niego?
Czekam z niecierpliwością na wskazówki co do powyższego:)
Re: Magnum Sal
Ok - dziękuję - wczoraj rozegrałem z przyjaciółmi soczystą partyjkę w Magnum, wszyscy praktycznie byli zachwyceni. Dlaczego ta gra nie jest bardziej znana????
- WRS
- Administrator
- Posty: 2179
- Rejestracja: 09 sty 2009, 09:39
- Lokalizacja: Ropczyce
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 96 times
- Kontakt: