Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
- Dwntn
- Posty: 1151
- Rejestracja: 15 cze 2013, 22:23
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 36 times
Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Cześć,
Drugi stycznia a podsumowania rozgrywek w ostatnim miesiącu mijającego roku wciąż brak, więc zakładam temat. Ciekaw jestem jakie tytuły najczęściej gościły na Waszych stołach w ostatnim miesiącu roku i czy klimat świąt i zimy (choć dla większości z nas pozbawionej śniegu) miał jakiś wpływ na dobór gier ?
U mnie grudzień pod względem ilości był bardzo zbliżony do poprzednich miesięcy - 38 rozgrywek w 17 tytułów.
Nowości: Zombicide: Black Plague, Story Cubes: Muminki, Good Cop Bad Cop, Fleet Wharfside, Survive: Space Attack!,
Powroty: Hansa Teutonica, Descent: Wędrówki w Mroku, Neuroshima Hex!, Mare Balticum, Splendor, The Duke
Najwięcej partii: Zombicide: Black Plague (10)
Zachwyt miesiąca: Fleet Wharfside, Survive: Space Attack! (graficznie IMO wygląda paskudnie, ale pod kątem rozgrywki i dodatkowych akcji ta wersja prezentuje się lepiej od poprzedniczki)
Rozczarowanie miesiąca: Good Cop Bad Cop, Fury of Dracula (third edition)
Gra miesiąca: Zombicide: Black Plague
Na koniec chciałbym wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji nowego roku: przyjemnie spędzonych chwil przy planszy, wielu nowych gier na półkach oraz czasu na rozgrywkę i chętnych współgrających
Pozdrawiam,
- K.
Drugi stycznia a podsumowania rozgrywek w ostatnim miesiącu mijającego roku wciąż brak, więc zakładam temat. Ciekaw jestem jakie tytuły najczęściej gościły na Waszych stołach w ostatnim miesiącu roku i czy klimat świąt i zimy (choć dla większości z nas pozbawionej śniegu) miał jakiś wpływ na dobór gier ?
U mnie grudzień pod względem ilości był bardzo zbliżony do poprzednich miesięcy - 38 rozgrywek w 17 tytułów.
Nowości: Zombicide: Black Plague, Story Cubes: Muminki, Good Cop Bad Cop, Fleet Wharfside, Survive: Space Attack!,
Powroty: Hansa Teutonica, Descent: Wędrówki w Mroku, Neuroshima Hex!, Mare Balticum, Splendor, The Duke
Najwięcej partii: Zombicide: Black Plague (10)
Zachwyt miesiąca: Fleet Wharfside, Survive: Space Attack! (graficznie IMO wygląda paskudnie, ale pod kątem rozgrywki i dodatkowych akcji ta wersja prezentuje się lepiej od poprzedniczki)
Rozczarowanie miesiąca: Good Cop Bad Cop, Fury of Dracula (third edition)
Gra miesiąca: Zombicide: Black Plague
Na koniec chciałbym wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji nowego roku: przyjemnie spędzonych chwil przy planszy, wielu nowych gier na półkach oraz czasu na rozgrywkę i chętnych współgrających
Pozdrawiam,
- K.
- vinnichi
- Posty: 2391
- Rejestracja: 17 sty 2014, 00:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1304 times
- Been thanked: 790 times
- Kontakt:
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
U mnie właściwie wszystko sprowadza się do zachwytu miesiąca roku: Cywilizacja nowa edycja
Poza tym ciekawa partia w Roads & Boats. Rozczarowanie miesiąca: okazało się że spora część gier nie sprawia już takiej frajdy to chyba efekt Cywilizacji.
Poza tym ciekawa partia w Roads & Boats. Rozczarowanie miesiąca: okazało się że spora część gier nie sprawia już takiej frajdy to chyba efekt Cywilizacji.
- zakwas
- Posty: 1777
- Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
- Lokalizacja: Zgierz
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 12 times
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
124 partie w 21 tytułów
Nowości: Red7, Star Realms, Ghosts!, Secret Hitler, Abalone, Age of War, Loony Quest, Cypher, Tash-Kalar (wreszcie), Wojna Narodów,
Powroty: Carcassonne - jednak powolne dokładanie dodatków to bardzo dobry wybór!
Najwięcej partii: Hive Pocket - 28
Zachwyt miesiąca: Tajniacy - po filmikach oglądanych w Internecie myślałem, że będzie średnio i jest przehype'owane. Myliłem się. jak bardzo się myliłem!
Rozczarowanie miesiąca: Wojna Narodów - jakaś taka bezpłciowa mi się wydała, a brzydka na pewno.
Gra miesiąca: Tajniacy, o włos wygrywają ze Star Realms, w której to grze też się zakochałem!
Nowości: Red7, Star Realms, Ghosts!, Secret Hitler, Abalone, Age of War, Loony Quest, Cypher, Tash-Kalar (wreszcie), Wojna Narodów,
Powroty: Carcassonne - jednak powolne dokładanie dodatków to bardzo dobry wybór!
Najwięcej partii: Hive Pocket - 28
Zachwyt miesiąca: Tajniacy - po filmikach oglądanych w Internecie myślałem, że będzie średnio i jest przehype'owane. Myliłem się. jak bardzo się myliłem!
Rozczarowanie miesiąca: Wojna Narodów - jakaś taka bezpłciowa mi się wydała, a brzydka na pewno.
Gra miesiąca: Tajniacy, o włos wygrywają ze Star Realms, w której to grze też się zakochałem!
- siekan
- Posty: 425
- Rejestracja: 28 gru 2014, 09:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Nowość miesiąca: Martwa Zima (byłaby gra miesiąca gdyby nie słaby tryb 2-osobowy, na pełny skład zagraliśmy 2 partie pod rząd i były fantastyczne)
Gra miesiąca: Zimna Wojna (ojjj nie mogę doczekać się kolejnych partii)
Rodzinna/Imprezowa gra miesiąca: Tajniacy (jak to dobrze, że zamówiłem przed sylwestrem, genialna gra na spotkania towarzyskie)
Rozczarowanie miesiąca: Kingsport Festival (w sumie nie było słabych gier w tym miesiącu, tutaj daję troszkę na siłę, gdzie gra jest mega losowa a kombo jednego gracza zniszczyło grę co zostawia niesmak)
Gra miesiąca: Zimna Wojna (ojjj nie mogę doczekać się kolejnych partii)
Rodzinna/Imprezowa gra miesiąca: Tajniacy (jak to dobrze, że zamówiłem przed sylwestrem, genialna gra na spotkania towarzyskie)
Rozczarowanie miesiąca: Kingsport Festival (w sumie nie było słabych gier w tym miesiącu, tutaj daję troszkę na siłę, gdzie gra jest mega losowa a kombo jednego gracza zniszczyło grę co zostawia niesmak)
- Chaaber
- Posty: 1054
- Rejestracja: 29 sty 2014, 22:03
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 10 times
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
27 partii w 12 tytułów, bez tragedii ale wolałbym węcej. 3 nowości: Blood Rage, Tajemnicze Domostwo, Boss Monster.
Nowość miesiąca: Blood Rage
Gra miesiąca: Blood Rage (co za moc w tej grze! gra się świetnie, mnogość strategii, można wyjść z niesamowitego bagna)
Nowość miesiąca: Blood Rage
Gra miesiąca: Blood Rage (co za moc w tej grze! gra się świetnie, mnogość strategii, można wyjść z niesamowitego bagna)
- Pan_K
- Posty: 2506
- Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 168 times
Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Ogółem 56 partii w 10 tytułów.
Filler miesiąca: The Curse of the Black Dice (22) - głównie wariant solo. Świetna rzecz jako przerywnik od pracy w wolnej chwili. Na drugim miejscu: Red7 (11)
Gra rodzinna miesiąca: Pingwiny z Madagaskaru (2)
Gra miesiąca: The Gallerist (7)
Poza tym grane: AquaSphere (3), Zamki Ludwika (3), Robinson Crusoe (3), Dixit Odyssey (2), Eldritch Horror z Górami Szaleństwa (2), Mage Knight (1)
Zamki Ludwika grane po raz pierwszy: ciekawe, ale nie zachwyciły tak, jak oczekiwałem po ocenach w internecie. Red7 z wielkimi szansami na nr 1 w kategorii fillerów, ale zdetronizowane przez wariant solo Klątwy Czarnych Kości.
Filler miesiąca: The Curse of the Black Dice (22) - głównie wariant solo. Świetna rzecz jako przerywnik od pracy w wolnej chwili. Na drugim miejscu: Red7 (11)
Gra rodzinna miesiąca: Pingwiny z Madagaskaru (2)
Gra miesiąca: The Gallerist (7)
Poza tym grane: AquaSphere (3), Zamki Ludwika (3), Robinson Crusoe (3), Dixit Odyssey (2), Eldritch Horror z Górami Szaleństwa (2), Mage Knight (1)
Zamki Ludwika grane po raz pierwszy: ciekawe, ale nie zachwyciły tak, jak oczekiwałem po ocenach w internecie. Red7 z wielkimi szansami na nr 1 w kategorii fillerów, ale zdetronizowane przez wariant solo Klątwy Czarnych Kości.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2016, 11:58 przez Pan_K, łącznie zmieniany 1 raz.
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”
Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Ryba bez roweru, to tylko ryba...
- charlie
- Posty: 1001
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 13:05
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 59 times
- Been thanked: 54 times
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Nowości: Port Royal, Bang! Gra kościana, Tajniacy.
Powroty: Ostatnia Wola, Mundus Novus, Taluva, Archaeology: The card game, Pandemic, Airships (Giganci przestworzy), Libertalia, Zakazana Wyspa .
Stałe tytuły: Seasons, Modern Art, 6.bierze, Splendor, Kameleon, Red7, Carcassonne, Serce Smoka + jak co miesiąc sporo gier dla dzieci (m.in. Nogi Stonogi, Zwierzak na zwierzaku, W Ogrodzie, Story Cubes).
Najwięcej Partii: Tajniacy.
Powrót miesiąca: Taluva.
Chwiler miesiąca: Red7.
Nowość i zaskoczenie miesiąca: Tajniacy - za powalającą prostotę i magnes na niegrających.
Gra miesiąca: Tajniacy.
Powroty: Ostatnia Wola, Mundus Novus, Taluva, Archaeology: The card game, Pandemic, Airships (Giganci przestworzy), Libertalia, Zakazana Wyspa .
Stałe tytuły: Seasons, Modern Art, 6.bierze, Splendor, Kameleon, Red7, Carcassonne, Serce Smoka + jak co miesiąc sporo gier dla dzieci (m.in. Nogi Stonogi, Zwierzak na zwierzaku, W Ogrodzie, Story Cubes).
Najwięcej Partii: Tajniacy.
Powrót miesiąca: Taluva.
Chwiler miesiąca: Red7.
Nowość i zaskoczenie miesiąca: Tajniacy - za powalającą prostotę i magnes na niegrających.
Gra miesiąca: Tajniacy.
- Dellas
- Posty: 626
- Rejestracja: 28 kwie 2014, 13:50
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 14 times
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
W grudniu dominował Pionek i Świąteczne granie, choć nie narzekam: 52 rozgrywki w 20 tytułów.
Nowości:
- Legendary Encounters: An Alien - jak nie lubię deckbuildingu tak w tym przypadku grało się miodnie. Bardzo klimatyczna gra.
- Exoplanet - jak podobały mi się wcześniejsze gry ze stajni B&D tak ta niestety nie przypasiła. Zbyt duży abstrakt.
- Studium w Szmaragdzie - przyjemnie się grało, choć końcowa punktacja zaskoczyła, a to oznacza, że grę trzeba ograć i grywać z doświadczonymi graczami (tutaj jedna niedoświadczona osoba w grze może zepsuć rozgrywkę). Ale jak najbardziej wrażenia pozytywne.
- Thrash'n Roll - niestety grałem na uproszczone zasady, gdzie było widać, że większość mechanizmów nie działa. Pytanie czy dam grze drugą szansę jest jeszcze otwarte.
- Cry Havoc - choć to był prototyp, to rozgrywka bardzo mi się podobała. To gra, z tych które uwielbiam: połączenie Kemeta z Chaosem w Starym Świecie. Bardzo dynamiczna i asymetryczna z bardzo ciekawym trybem walki. Normalnie jak nie gra Portalu, który jakby zaczyna zmieniać lekko profil od tego co było dotychczas znane w grach tego wydawnictwa (Blood Rage, Rattle Battle a teraz Cry Havoc).
- Prototyp dodatku do Galaxy of Trian, gdzie zmieniają się reguły walki o dominację oraz wreszcie rasy są względem siebie zróżnicowane.
Na wyróżnienie zasługują: tradycyjnie Eclipse, Neuroshima Hex, Galaxy of Trian, Fury of Dracula, Runewars (z rasą fanowską krasnoludów), Studium w Szmaragdzie, Terra Mystica, Cry Havoc.
Nowości:
- Legendary Encounters: An Alien - jak nie lubię deckbuildingu tak w tym przypadku grało się miodnie. Bardzo klimatyczna gra.
- Exoplanet - jak podobały mi się wcześniejsze gry ze stajni B&D tak ta niestety nie przypasiła. Zbyt duży abstrakt.
- Studium w Szmaragdzie - przyjemnie się grało, choć końcowa punktacja zaskoczyła, a to oznacza, że grę trzeba ograć i grywać z doświadczonymi graczami (tutaj jedna niedoświadczona osoba w grze może zepsuć rozgrywkę). Ale jak najbardziej wrażenia pozytywne.
- Thrash'n Roll - niestety grałem na uproszczone zasady, gdzie było widać, że większość mechanizmów nie działa. Pytanie czy dam grze drugą szansę jest jeszcze otwarte.
- Cry Havoc - choć to był prototyp, to rozgrywka bardzo mi się podobała. To gra, z tych które uwielbiam: połączenie Kemeta z Chaosem w Starym Świecie. Bardzo dynamiczna i asymetryczna z bardzo ciekawym trybem walki. Normalnie jak nie gra Portalu, który jakby zaczyna zmieniać lekko profil od tego co było dotychczas znane w grach tego wydawnictwa (Blood Rage, Rattle Battle a teraz Cry Havoc).
- Prototyp dodatku do Galaxy of Trian, gdzie zmieniają się reguły walki o dominację oraz wreszcie rasy są względem siebie zróżnicowane.
Na wyróżnienie zasługują: tradycyjnie Eclipse, Neuroshima Hex, Galaxy of Trian, Fury of Dracula, Runewars (z rasą fanowską krasnoludów), Studium w Szmaragdzie, Terra Mystica, Cry Havoc.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2016, 23:19 przez Dellas, łącznie zmieniany 2 razy.
- Ardel12
- Posty: 3387
- Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
- Lokalizacja: Milicz/Wrocław
- Has thanked: 1055 times
- Been thanked: 2063 times
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Nowości: Red7, Atlantydzi, Blood Rage, Legendary Predator
Powroty: PLO, Posiadłość Szaleństwa: Zakazana Alchemia, Ghost Stories
Gra miesiąca: Legendary Alien
Powroty: PLO, Posiadłość Szaleństwa: Zakazana Alchemia, Ghost Stories
Gra miesiąca: Legendary Alien
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Grudzień nie był zły, ale też nie szałowy. 25 rozgrywek w 14 tytułów.
Najwięcej partii: Tajniacy (4) i The Curse of the Black Die (4)
Nowości: Tajniacy, The Curse of the Black Die, Zapraszamy do Podziemi, Intryganci - brak wyróżnień, bo wszystkie gry chwyciły
Powrót miesiąca: Tajemnicze Domostwo
Gra miesiąca: Legendary: Alien
Najwięcej partii: Tajniacy (4) i The Curse of the Black Die (4)
Nowości: Tajniacy, The Curse of the Black Die, Zapraszamy do Podziemi, Intryganci - brak wyróżnień, bo wszystkie gry chwyciły
Powrót miesiąca: Tajemnicze Domostwo
Gra miesiąca: Legendary: Alien
- Bludgeon
- Posty: 607
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 70 times
- Been thanked: 89 times
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Nowości (jak dla mnie): Palce w pralce, carcassone z dodatkiem opat, red7, hocki klocki, fasolki, gamedec, one night ultimate werewolf, mamy szpiega, łowcy skarbów
Powroty: 7 cudów świata
Najwięcej partii: cosmic encounter, fasolki
Zachwyt miesiąca: może zachwyt to za mocne słowo ale łowcy skarbów spodobali mi się dużo bardziej niż się spodziewałem
Rozczarowanie miesiąca: mamy szpiega (nie żeby była zła, ale spodziewałem się mega rozrywki a gra była po prostu ok)
Gra miesiąca: fasolki
Powroty: 7 cudów świata
Najwięcej partii: cosmic encounter, fasolki
Zachwyt miesiąca: może zachwyt to za mocne słowo ale łowcy skarbów spodobali mi się dużo bardziej niż się spodziewałem
Rozczarowanie miesiąca: mamy szpiega (nie żeby była zła, ale spodziewałem się mega rozrywki a gra była po prostu ok)
Gra miesiąca: fasolki
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
- KubaP
- Posty: 5834
- Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 409 times
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Dobry grudzień. 102 rozgrywki w 56 tytułów.
Gra miesiąca: Broom Service ex aequo z Tiny Epic Galaxies
Plusy miesiąca: Tajniacy, Attila, 7 CŚ: Pojedynek, Zamki Burgundii, Celestia, Battle Line, Oklahoma Boomers, Rome Rise to Power, Twilight Struggle, Concordia Salsa, AGOT LCG II ed., Expo 1906, Haru Ichiban, Ginkgopolis, Ponzi Scheme, Prime Time, Samara, Shakespeare, Super Motherload, Tiny Epic Kingdoms, Minerva
Plus/minusy miesiąca: Zamki Szalonego Króla Ludwika, Burano, The Producer, Pandemic: Legacy, Royal Palace, Wojna o Pierścień, AGOT II ed., gra planszowa, Steam Works
Minusy miesiąca: Jamaica, Mombasa, Sabotażysta
Fajne prototypy: Krasnoludy, kuźnie i kopalnie (Sebastian Oliwa) i Multiversum (Board&Dice)
Dziecięce plusy: Spinderella, Jednorożce w chmurach, Aarrr!, Kolorowe Biedronki
Dziecięca kaszana: Przez Afrykę
Gra miesiąca: Broom Service ex aequo z Tiny Epic Galaxies
Plusy miesiąca: Tajniacy, Attila, 7 CŚ: Pojedynek, Zamki Burgundii, Celestia, Battle Line, Oklahoma Boomers, Rome Rise to Power, Twilight Struggle, Concordia Salsa, AGOT LCG II ed., Expo 1906, Haru Ichiban, Ginkgopolis, Ponzi Scheme, Prime Time, Samara, Shakespeare, Super Motherload, Tiny Epic Kingdoms, Minerva
Plus/minusy miesiąca: Zamki Szalonego Króla Ludwika, Burano, The Producer, Pandemic: Legacy, Royal Palace, Wojna o Pierścień, AGOT II ed., gra planszowa, Steam Works
Minusy miesiąca: Jamaica, Mombasa, Sabotażysta
Fajne prototypy: Krasnoludy, kuźnie i kopalnie (Sebastian Oliwa) i Multiversum (Board&Dice)
Dziecięce plusy: Spinderella, Jednorożce w chmurach, Aarrr!, Kolorowe Biedronki
Dziecięca kaszana: Przez Afrykę
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Nowości: Red7, ONI: Atlantydzi, Battlestar Galactica + Exodus, Patchwotk
Najczęściej grane: Patchwork, Red7
Powrót miesiąca: Yggdrasil z dodatkiem - 5 rozgrywek, dwie wygrane.
Rozczarowanie miesiąca: Battlestar Galactica, ale z pewnością zasługuje na drugą szansę
Najczęściej grane: Patchwork, Red7
Powrót miesiąca: Yggdrasil z dodatkiem - 5 rozgrywek, dwie wygrane.
Rozczarowanie miesiąca: Battlestar Galactica, ale z pewnością zasługuje na drugą szansę
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Nowości: Evolution, The Grizzled
Najczęściej grane: Evolution, The Grizzled
Najczęściej grane: Evolution, The Grizzled
TOP 3: Chaos in the Old World, Evolution, The Grizzled.
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Nowości: Abyss, Red7, 7 Cudów: Pojedynek, Pandemia, Hollywood, Tokaido, Splendor, Plusk
Powroty: Sabotażysta (rodzina pokochała!)
Gra miesiąca: 7 Cudów: Pojedynek i Plusk
Powroty: Sabotażysta (rodzina pokochała!)
Gra miesiąca: 7 Cudów: Pojedynek i Plusk
-
- Posty: 1898
- Rejestracja: 25 cze 2013, 12:45
- Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
- Been thanked: 5 times
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Nowości: Abyss, Osadnicy: Narodziny Imperium + Każdy potrzebuje przyjaciela, Magnaci
Powroty: Speedway Champion - syn uwielbia, ja bardzo lubię, kolega łamie kółka... :/
Najwięcej partii: Osadnicy: NI
Gra miesiąca: Osadnicy: NI
Powroty: Speedway Champion - syn uwielbia, ja bardzo lubię, kolega łamie kółka... :/
Najwięcej partii: Osadnicy: NI
Gra miesiąca: Osadnicy: NI
Moja kolekcja
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
- Bea
- Posty: 4478
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
- Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
- Been thanked: 6 times
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
40 partii w 20 tytułów
Nowości: Red7, Troyes, Odkrycia, Witkacy, Labirynt: Ścieżki Przeznaczenia, Polskie Smaki, CVlizacje, Historia, Viticulture, Celestia, Prime Time, 6 Bierze
Powroty: Wysokie Napięcie! Powróciło w wielkim stylu.
Najwięcej partii: CVlization - 6
Zachwyt miesiąca: Viticulture, Historia w kategorii lekkich CVlizacje i Celestia
Rozczarowanie miesiąca: Polskie Smaki - to gra na czas? Serio? Prime Time - myślałam że będzie lepsza.
Nowość miesiąca: Viticulture ( i tuż za nią Historia) w kategorii lekkich Civilizacje
Nowości: Red7, Troyes, Odkrycia, Witkacy, Labirynt: Ścieżki Przeznaczenia, Polskie Smaki, CVlizacje, Historia, Viticulture, Celestia, Prime Time, 6 Bierze
Powroty: Wysokie Napięcie! Powróciło w wielkim stylu.
Najwięcej partii: CVlization - 6
Zachwyt miesiąca: Viticulture, Historia w kategorii lekkich CVlizacje i Celestia
Rozczarowanie miesiąca: Polskie Smaki - to gra na czas? Serio? Prime Time - myślałam że będzie lepsza.
Nowość miesiąca: Viticulture ( i tuż za nią Historia) w kategorii lekkich Civilizacje
- Gromb
- Posty: 2833
- Rejestracja: 08 paź 2015, 19:09
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 849 times
- Been thanked: 364 times
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Z racji premiery przebudzenia mocy Star Wars rządził na naszym stole w miesiącu grudniu.
Nowości: Star Wars: Star Battle, Star Wars: Rule The Galaxy, The Curse of the Black Dice
Powroty: Airships: Giganci przestworzy, Architekton
Najwięcej partii: Star Wars: Star Battle, The Curse of the Black Dice
Zachwyt miesiąca: Star Wars: Star Battle, The Curse of the Black Dice
Rozczarowanie miesiąca: BRAK
Gra miesiąca: Star Wars: Star Battle
Stałe tytuły: Znak Starszych Bogów, Sentinels of the Multiverse, Takenoko, Wsiąść do Pociągu: Europa, Zombie Dice.
The Curse of the Black Dice- okazał się świetnym familijnym filerem. Młody złapał od razu reguły i grało się naprawdę przyjemnie.
Nowości: Star Wars: Star Battle, Star Wars: Rule The Galaxy, The Curse of the Black Dice
Powroty: Airships: Giganci przestworzy, Architekton
Najwięcej partii: Star Wars: Star Battle, The Curse of the Black Dice
Zachwyt miesiąca: Star Wars: Star Battle, The Curse of the Black Dice
Rozczarowanie miesiąca: BRAK
Gra miesiąca: Star Wars: Star Battle
Stałe tytuły: Znak Starszych Bogów, Sentinels of the Multiverse, Takenoko, Wsiąść do Pociągu: Europa, Zombie Dice.
The Curse of the Black Dice- okazał się świetnym familijnym filerem. Młody złapał od razu reguły i grało się naprawdę przyjemnie.
The Corps Is Mother, the Corps Is Father
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Codenames - wcześniej grałem tylko po angielsku. Zlokalizowane jest jeszcze lepsze. Vlaada znów mnie pozytywnie zaskoczył.
Mój podziw dla niego stale rośnie.
Mój podziw dla niego stale rośnie.
- Veridiana
- Administrator
- Posty: 3241
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
- Lokalizacja: Czyżowice
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 72 times
- Kontakt:
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
35 rozgrywek w 14 tytułów
Najwięcej partii: Nowa edycja Cywilizacji: Poprzez wieki (8)
Powrót miesiąca: Ora et Labora (każdy worker placement wychodzi Rosenbergowi świetnie)
Nowość miesiąca: The Gallerist
Zaskoczenie miesiąca: Tajniacy (z opisu nie wydawało mi sie to takie fajne)
Gra miesiąca: będę nudna - Cywilizacja: Poprzez wieki
Najwięcej partii: Nowa edycja Cywilizacji: Poprzez wieki (8)
Powrót miesiąca: Ora et Labora (każdy worker placement wychodzi Rosenbergowi świetnie)
Nowość miesiąca: The Gallerist
Zaskoczenie miesiąca: Tajniacy (z opisu nie wydawało mi sie to takie fajne)
Gra miesiąca: będę nudna - Cywilizacja: Poprzez wieki
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
zakladam, ze nie mówimy o grze w Multiverse Dawida Webera?KubaP pisze:/b]Krasnoludy, kuźnie i kopalnie (Sebastian Oliwa) i Multiversum (Board&Dice)
- KubaP
- Posty: 5834
- Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 409 times
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Nie, nie, to gra portugalskiego autora, sprawna karcianka.Rocy7 pisze:zakladam, ze nie mówimy o grze w Multiverse Dawida Webera?KubaP pisze:/b]Krasnoludy, kuźnie i kopalnie (Sebastian Oliwa) i Multiversum (Board&Dice)
Re: Gra miesiąca - GRUDZIEŃ 2015
Końcówka roku pozwoliła nadrobić trochę zaległości, więc statystyki nie wypadły najgorzej. Bardziej boli fakt, że mało było partii porywających, co prowadzi do wniosku, że zdecydowanie jakość jednak jest istotniejsza od ilości
Najwięcej partii: Tajniacy (x11)
Nowość grudnia 2015: Tajniacy (choć duch "prosa" kręci nosem na laury dla prostej gry imprezowej, to muszę zamknąć go w komórce, drzwi podeprzeć krzesłem i wyrazić najgłębsze uznanie dla Vlada za stworzenie czegoś tak prostego, a przyjemnego, niegłupiego a zabawnego)
Rozczarowanie grudnia 2015: Mice and Mystics (x1; może być naprawdę milusią grą, ale tylko w określonej ekipie; ta taka nie była; traumatyczne doznanie)
Powrót: Filary Ziemii z dodatkiem (x1; to naprawdę jest udane lekkie euro)
Wyróżnienie: Ashes: Rise of the Phoenixborn (x2; tak, to jest yet another mage wars card game, do tego bez żenady kopiujące kilka pomysłów z innych tytułów, ale mające w sobie coś tak... nieokreślenie przyjemnego, że z wielką przyjemnością można rzucić się w nią rzucić, szkoda, że miałem na nią zbyt mało czasu, obiecuję to naprawić)
Gra grudnia 2015: yup, Tajniacy
---------
Poza tym grane były: Ascension, różne konfiguracje (x7), Blood Bowl z oboma dodatkami (x2), Burgle Bros. (x4), Heroes of Normandie, Saint Mere Eglise (x1), IKI (x1), Pix (x2), Relic + oba dodatki (x2)
Najwięcej partii: Tajniacy (x11)
Nowość grudnia 2015: Tajniacy (choć duch "prosa" kręci nosem na laury dla prostej gry imprezowej, to muszę zamknąć go w komórce, drzwi podeprzeć krzesłem i wyrazić najgłębsze uznanie dla Vlada za stworzenie czegoś tak prostego, a przyjemnego, niegłupiego a zabawnego)
Rozczarowanie grudnia 2015: Mice and Mystics (x1; może być naprawdę milusią grą, ale tylko w określonej ekipie; ta taka nie była; traumatyczne doznanie)
Powrót: Filary Ziemii z dodatkiem (x1; to naprawdę jest udane lekkie euro)
Wyróżnienie: Ashes: Rise of the Phoenixborn (x2; tak, to jest yet another mage wars card game, do tego bez żenady kopiujące kilka pomysłów z innych tytułów, ale mające w sobie coś tak... nieokreślenie przyjemnego, że z wielką przyjemnością można rzucić się w nią rzucić, szkoda, że miałem na nią zbyt mało czasu, obiecuję to naprawić)
Gra grudnia 2015: yup, Tajniacy
---------
Poza tym grane były: Ascension, różne konfiguracje (x7), Blood Bowl z oboma dodatkami (x2), Burgle Bros. (x4), Heroes of Normandie, Saint Mere Eglise (x1), IKI (x1), Pix (x2), Relic + oba dodatki (x2)