Tymczasem na bgg pojawia się mgliste info o kolejnym dodatku:
T.I.M.E Stories (Peggy Chassenet, Manuel Rozoy)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: T.I.M.E Stories
Nikt tego nie przeszedł za pierwszym razem w jednym podejściu Chłopaki na bgg opracowali metodę na 25 TU (przy założeniu średnio dobrych rzutów w testach), ale wymaga ona znajomości scenariusza. Nawet na ślepy traf jest to chyba skrajnie nieprawdopodobne.
Tymczasem na bgg pojawia się mgliste info o kolejnym dodatku:
Jeśli dorównają choć trochę skomplikowaniem, wielopiętrowością i szaleństwem do Day of the Tentacle, będzie totalnie odjechany scenariusz
Tymczasem na bgg pojawia się mgliste info o kolejnym dodatku:
Spoiler:
- prz22
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 23:12
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: T.I.M.E Stories
Tymczasem na bgg pojawia się mgliste info o kolejnym dodatku:
Głośne TAK dla scenariusza w hołdzie dla klasyki point and click !;):D
Gdzie na BGG to znalazłeś z ciekawości, bo nigdzie nie widzę;)?
Coraz mocniej wkręcam się w świat gier planszowych, ale od zawsze i na zawsze największą pasją pozostanie muzyka;)
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: T.I.M.E Stories
TUTAJ (link do bgg). Niestety na razie sam obrazek, trudno stwierdzić o co chodzi. Jest w galerii creative, więc może to jedna wielka ściena, albo ktoś robi fan made tentacle-scenario.
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: T.I.M.E Stories
Wątpliwe. Jednorazowa, sporo tłumaczenia, bardzo drogie dodatki (również jednorazowe), duże ryzyko sporego rynku wtórnego kosztem zakupu w sklepach.wajdzik83 pisze:Jest szansa na wydanie tej gry po polsku ??
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
- Pan_K
- Posty: 2506
- Rejestracja: 24 wrz 2014, 19:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 168 times
Re: T.I.M.E Stories
A ja myślę, że szansa jest. Spokojnie czekam, bo i tak kupuję teraz inne gry. A gdyby się jednak okazało, że nie będzie polskiej wersji, to pewnie się skuszę na angielską.
„Rzekł głupi w swoim sercu: nie ma Boga.”
Ryba bez roweru, to tylko ryba...
Ryba bez roweru, to tylko ryba...
- krecilapka
- Posty: 972
- Rejestracja: 26 mar 2013, 09:54
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 188 times
Re: T.I.M.E Stories
Teoretycznie jest możliwość, że jakiś wydawca się skusi, ale musiałby być gotowy na porażkę wizerunkową solidności swojej marki.
Zakładając, że podstawka sprzeda się w sensownej ilości co akurat możliwe jest, nawet mimo jednorazowości rozgrywki. I faktu, że jedna - dwie wypożyczalnie mogą obsłużyć całe miasto tym tytułem .
Schody by się zaczęły przy dodatkach, które są koniecznością dla tej gry. Mnóstwo ludzi by je chciało po prostu kupić z drugiego obiegu. Stówka za grę w którą zagrasz tylko RAZ to na polskie realia dość sporo. Więc tego dodatku sprzedałaby się 1/4. Kolejnego jeszcze mniej. Na kolejny polski wydawca by się pewnie nie zdecydował i tym sposobem zraziłby do siebie rzeszę tych którzy kupili grę która istnieć może tylko dzięki dodatkom.
Niejedna kolekcjonerska karcianka w ten sposób skończyła nad Wisłą, więc to nie jest niemożliwe. Tylko obawiam się, ze Cowboysi mogą sobie sporo za licencję liczyć. Na to ryzyko może być stać tylko najbogatszych, a tym z kolei zależy na utrzymaniu opinii solidnego wydawcy, który nie porzuca swoich klientów.
Ucieszyłyby mnie wieści o polskiej edycji . Może kiedyś... Ale mój realizm każe mi w to wątpić jednak póki co.
Gdybym miał więcej wiary to pewnie bym poczekał. Ale ponieważ mam ile mam to wolę podziałać z polską samoróbką. Kto będzie chciał sobie zrobi sam, ktoś tam wypożyczy a najwięksi optymiści poczekają .
Zakładając, że podstawka sprzeda się w sensownej ilości co akurat możliwe jest, nawet mimo jednorazowości rozgrywki. I faktu, że jedna - dwie wypożyczalnie mogą obsłużyć całe miasto tym tytułem .
Schody by się zaczęły przy dodatkach, które są koniecznością dla tej gry. Mnóstwo ludzi by je chciało po prostu kupić z drugiego obiegu. Stówka za grę w którą zagrasz tylko RAZ to na polskie realia dość sporo. Więc tego dodatku sprzedałaby się 1/4. Kolejnego jeszcze mniej. Na kolejny polski wydawca by się pewnie nie zdecydował i tym sposobem zraziłby do siebie rzeszę tych którzy kupili grę która istnieć może tylko dzięki dodatkom.
Niejedna kolekcjonerska karcianka w ten sposób skończyła nad Wisłą, więc to nie jest niemożliwe. Tylko obawiam się, ze Cowboysi mogą sobie sporo za licencję liczyć. Na to ryzyko może być stać tylko najbogatszych, a tym z kolei zależy na utrzymaniu opinii solidnego wydawcy, który nie porzuca swoich klientów.
Ucieszyłyby mnie wieści o polskiej edycji . Może kiedyś... Ale mój realizm każe mi w to wątpić jednak póki co.
Gdybym miał więcej wiary to pewnie bym poczekał. Ale ponieważ mam ile mam to wolę podziałać z polską samoróbką. Kto będzie chciał sobie zrobi sam, ktoś tam wypożyczy a najwięksi optymiści poczekają .
Re: T.I.M.E Stories
Moim zdaniem jesli wyjdzie polska wersja, to od razu w zestawie z 2 dodatkami. Unika sie w ten sposob zagrozenia, ze ludzie nie kupia kolejnych przygod a i gra sie rozrasta do pozoimu, ze nie zal wydac kasy na jednorazowa rozgrywke. Z tym, ze taki set to kosztowalby pewnie ze 250 zl w najlepszym wypadku.
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: T.I.M.E Stories
Gdyby to była gra z aplikacją... Dodatki w formie małych paczek karty lokacji z kodem na apke z talia przedmiotów. Każdy grały z swoim telefonem jako karta postaci, do tego możliwość wykorzystania nowych technologii pasuje do tematu. Koszt poszedł by w dół, wtórnego rynku brak. Piraty odpadają bo do dziś gry z dodatkami wewnątrz apek nie są spiracone.
No ale to tylko moje marzenia rozczarowanego obecną formą .
No ale to tylko moje marzenia rozczarowanego obecną formą .
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: T.I.M.E Stories
Kilku całkiem dużych graczy już zdecydowanie zaprzeczyło, jakoby byli zainteresowani polską wersją. Też mi się wydaje, że to nie jest najlepszy biznes niestety.
Czy rozczarowanie formą nie było spowodowane właśnie ciągłym mieleniem talii lokacji? Przecież talia przedmiotów nie sprawia żadnych problemów, podobnie postaci i inne takie duperele.
Czy rozczarowanie formą nie było spowodowane właśnie ciągłym mieleniem talii lokacji? Przecież talia przedmiotów nie sprawia żadnych problemów, podobnie postaci i inne takie duperele.
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: T.I.M.E Stories
Talia lokacji jest tu jeden z głównych atutów gry. Piękne grafiki, tego bym nie ograniczał.donmakaron pisze: Czy rozczarowanie formą nie było spowodowane właśnie ciągłym mieleniem talii lokacji? Przecież talia przedmiotów nie sprawia żadnych problemów, podobnie postaci i inne takie duperele.
Akurat nie przeszkadzało to jakoś bardzo, natomiast obniżenie kosztów dzięki zmniejszeniu tali o 2/3 byłoby mile widziane.
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
- _Berenice_
- Posty: 766
- Rejestracja: 17 lis 2012, 14:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 479 times
Re: T.I.M.E Stories
Jestem po 3 rozgrywkach w pełnym składzie. Niestety brak czasu uniemożliwił skończenie scenariusza, ale dokończymy go w najbliższym czasie, może co nieco wyparuje nam z pamięci.
Eleganckie wydanie, instrukcja jak zawsze mogłaby być lepsza, ale trzyma poziom. Karty poszczególnych lokacji wyglądają naprawdę przepięknie, a pomysł ich wykorzystania w grze bardzo przypadł mi do gusty. Sama historia nie powaliła mnie na łopatki (może odkrycie zakończenia to zmieni), wydaje się raczej standardowym wykorzystaniem pewnego motywu. Bardzo chciałam spróbować zagrać w T.I.M.E i postanowiłam porać się z motyką na słońce i prowadzić rozgrywkę wśród osób kompletnie nie znających angielskiego. Wszystko tłumaczyłam na bieżąco wraz z odkrywaniem kolejnych tajemnic. Niespodziewanie pomysł nie okazał się tak szalony jak się wydawał. Były dyskusje, wspólne dedukcje i kłótnie. Chociaż ciężar budowania klimatu spoczywał całkowicie na mnie - z modulowaniem głosu i dopowiadaniu tego i owego wszystko poszło sprawnie.
Rozśmieszył mnie wstępniak autora, gdzie twierdził, że ludzie nie mają już czasu grać w rozbudowane kampanie RPG (nie wiem, w którym miejscu on się uchował), ale racją jest to, że Times nie jest to ani gra planszowa ani RPG. Idealnie pasuje określenie gra paragrafowa, w która możemy przejść z kilkoma osobami. Mało tutaj gry, nie ma rpg (samo zastosowanie konkretnego scenariusza to jeszcze nie rpg), ale mimo wszystko ciekawią mnie kolejne scenariusze. Mam nadzieje, że będą bardziej skomplikowane niż podstawowy i dodadzą kilka mechanik. Coś tutaj przyciąga
Eleganckie wydanie, instrukcja jak zawsze mogłaby być lepsza, ale trzyma poziom. Karty poszczególnych lokacji wyglądają naprawdę przepięknie, a pomysł ich wykorzystania w grze bardzo przypadł mi do gusty. Sama historia nie powaliła mnie na łopatki (może odkrycie zakończenia to zmieni), wydaje się raczej standardowym wykorzystaniem pewnego motywu. Bardzo chciałam spróbować zagrać w T.I.M.E i postanowiłam porać się z motyką na słońce i prowadzić rozgrywkę wśród osób kompletnie nie znających angielskiego. Wszystko tłumaczyłam na bieżąco wraz z odkrywaniem kolejnych tajemnic. Niespodziewanie pomysł nie okazał się tak szalony jak się wydawał. Były dyskusje, wspólne dedukcje i kłótnie. Chociaż ciężar budowania klimatu spoczywał całkowicie na mnie - z modulowaniem głosu i dopowiadaniu tego i owego wszystko poszło sprawnie.
Rozśmieszył mnie wstępniak autora, gdzie twierdził, że ludzie nie mają już czasu grać w rozbudowane kampanie RPG (nie wiem, w którym miejscu on się uchował), ale racją jest to, że Times nie jest to ani gra planszowa ani RPG. Idealnie pasuje określenie gra paragrafowa, w która możemy przejść z kilkoma osobami. Mało tutaj gry, nie ma rpg (samo zastosowanie konkretnego scenariusza to jeszcze nie rpg), ale mimo wszystko ciekawią mnie kolejne scenariusze. Mam nadzieje, że będą bardziej skomplikowane niż podstawowy i dodadzą kilka mechanik. Coś tutaj przyciąga
Moja kolekcja
Planszówkowy PKS - gdzie planszówki kupujemy sami, a wy decydujecie, czy również chcecie wydać na nie swoje pieniądze!
ZnadPlanszy.pl - zapraszamy też do naszego bloga, gdzie także dzieją się różniste rzeczy :>
Planszówkowy PKS - gdzie planszówki kupujemy sami, a wy decydujecie, czy również chcecie wydać na nie swoje pieniądze!
ZnadPlanszy.pl - zapraszamy też do naszego bloga, gdzie także dzieją się różniste rzeczy :>
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: T.I.M.E Stories
Jak wszystko czytałaś Ty innym graczom, to rpg na pewno trudno wyłuskać. Kiedy każdy czyta sam i się odpowiednio wczuje przy przekazywaniu jego części historii pozostałym graczom, zabawa robi się pod tym względem dużo ciekawsza i bliższa erpegom._Berenice_ pisze:Mało tutaj gry, nie ma rpg (samo zastosowanie konkretnego scenariusza to jeszcze nie rpg)...
Fajnie, że przetarłaś ze swoją grupą szlaki dla ludzi, co nie mają całkiem angielskojęzycznej ekipy Czekamy na komentarz po zakończonym Asylum i (mam nadzieję) Marcy Case.
Ostatnio zmieniony 12 sty 2016, 18:33 przez donmakaron, łącznie zmieniany 1 raz.
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: T.I.M.E Stories
Własnie tak Jak mi współgracz powiedział, że coś tam dziwnego widział przez okno, to stwierdziłem, że to w końcu wariat i mu nie uwierzyłem
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: T.I.M.E Stories
W tym wideo gość z Space Cowboys zapowiada 3 scenariusze na rok 2016 (w spoilerach drobne info o fabule i klimacie):
- Under the Masque (za kilka miesięcy) w klimatach egipskich, więcej dedukcji niż akcji, autorstwa Guillaume Montiage (znanego np. z Kemeta)
- Expedition: Endurance (latem) o ekspedycji na Antarktykę w okresie Pierwszej Wojny Światowej
- Secrets of Templars (na koniec roku) (ostateczny tytuł w opracowaniu) średniowieczne klimaty z Templariuszami i herezją w tle
Fajny wybór tematów i klimatów. Czekam niecierpliwie.
Te trzy scenariusze zostaną wydane, bo gra sprzedaje się dobrze. Można spodziewać się kolejnych.
- Under the Masque (za kilka miesięcy) w klimatach egipskich, więcej dedukcji niż akcji, autorstwa Guillaume Montiage (znanego np. z Kemeta)
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Te trzy scenariusze zostaną wydane, bo gra sprzedaje się dobrze. Można spodziewać się kolejnych.
- prz22
- Posty: 339
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 23:12
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: T.I.M.E Stories
Fajnie się to wszystko zapowiada Mimo wszystko średnio jeden scenariusz na 3 miesiące pozostawia niedosyt Jedna, dwie długie sesje i ćwierć roku czekania. Mam nadzieję, że fanowskie scenariusze zaczną się pojawiać niedługo i będą prezentować przyzwoity poziom;)
Swoją drogą ten kreskówkowy a la "Day of The Tentacle" miałby w takim razie być fan made? Skoro nie jest zapowiadany na 2016... Mam nadzieję, że w ten czy inny sposób się pojawi;)
Swoją drogą ten kreskówkowy a la "Day of The Tentacle" miałby w takim razie być fan made? Skoro nie jest zapowiadany na 2016... Mam nadzieję, że w ten czy inny sposób się pojawi;)
Coraz mocniej wkręcam się w świat gier planszowych, ale od zawsze i na zawsze największą pasją pozostanie muzyka;)
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
- krecilapka
- Posty: 972
- Rejestracja: 26 mar 2013, 09:54
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 188 times
Re: T.I.M.E Stories
Ale może taki bubel podsunie pomysł twórcom na nowy ciekawy scenariusz
Jeśli ktoś jest ciekaw jak wyglądają postępy nad spolszczeniem: to jeszcze jakieś 100 kart i będzie gotowe
Karty będą w takiej jakości jak w linku poniżej. Wrzucam by można sobie wyrobić opinię.
OSTRZEGAM
Są tam 4 przykładowe karty. 3 z pierwszej lokacji w bazie, ale nie zdradzające szczegółów scenariusza oraz jedna karta postaci-kontenera. No ale jak ktoś jest przesadnie wrażliwy na spoilery to niech nie zerka.
Chociaż moim skromnym zdaniem nikomu to rozgrywki w niczym popsuć nie powinno.
https://app.box.com/s/uux5jfpvmhqajt2v9ur520cyc3ajizdv
Jeśli ktoś jest ciekaw jak wyglądają postępy nad spolszczeniem: to jeszcze jakieś 100 kart i będzie gotowe
Karty będą w takiej jakości jak w linku poniżej. Wrzucam by można sobie wyrobić opinię.
OSTRZEGAM
Są tam 4 przykładowe karty. 3 z pierwszej lokacji w bazie, ale nie zdradzające szczegółów scenariusza oraz jedna karta postaci-kontenera. No ale jak ktoś jest przesadnie wrażliwy na spoilery to niech nie zerka.
Chociaż moim skromnym zdaniem nikomu to rozgrywki w niczym popsuć nie powinno.
https://app.box.com/s/uux5jfpvmhqajt2v9ur520cyc3ajizdv
- Dzika Mrówka
- Posty: 150
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:11
Re: T.I.M.E Stories
WOW! Jak dla mnie świetnie to wygląda a przede wszystkim świetnie się to czyta. 3mam kciuki za powodzenie misjikrecilapka pisze: Karty będą w takiej jakości jak w linku poniżej. Wrzucam by można sobie wyrobić opinię.
Nie cierpię nie grać w gry planszowe!!
- lukwych
- Posty: 535
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 7 times
Re: T.I.M.E Stories
Świetna sprawa. Jak lub jakim programem zmienić tekst na karcie (np. z eng na pl) bez zmiany grafiki za tekstem. Mam kilka gier które bym przetłumaczył, ale graficznie jestem noga od stołu.
Zawsze chętnie zagram w te gry: Chaos, Clash of Cultures, Cywilizacja: TTA, Lewis & Clark, Mage Knight, Pokolenia, Race! Formula 90, Rosyjskie Koleje!
- krecilapka
- Posty: 972
- Rejestracja: 26 mar 2013, 09:54
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 188 times
Re: T.I.M.E Stories
No otwartych plików żeby sobie teksty podmienić to Ci żadne wydawnictwo nie da, bo nie ma w tym żadnego interesu.
Nie ma programu który coś by robił sam z siebie. Przynajmniej ja nie znam takiego który miałby funkcję podmień teksty.
Ja te karty skanuje, w programie do obróbki zdjęć "zamalowuje" ręcznie tło i na to puste miejsce wpisuje właściwy tekst, w kolejnym programie który obsluguje wektorowe fonty.
Nie ma znaczenia jakiego użyjesz programu. Najlepiej takiego jaki znasz najlepiej / masz do niego dostęp.
Ekonomicznie sensowny jest pakiet corela na przykład wersja Home jest relatywnie tania. Ja mam stareńką i daje radę.
Są darmowe odpowiedniki ale ja na nich nie pracowałem więc nie wymądrzam się. Jest fajny Soft na macintosha. No i profesjonalny Photoshop / illustrator / in design Ale to już programy za tysiące złotych.
Jak nie chce Ci się któregoś programu nauczyć to raczej nic nie podziałasz. Taka jest prawda wg mnie.
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Nie ma programu który coś by robił sam z siebie. Przynajmniej ja nie znam takiego który miałby funkcję podmień teksty.
Ja te karty skanuje, w programie do obróbki zdjęć "zamalowuje" ręcznie tło i na to puste miejsce wpisuje właściwy tekst, w kolejnym programie który obsluguje wektorowe fonty.
Nie ma znaczenia jakiego użyjesz programu. Najlepiej takiego jaki znasz najlepiej / masz do niego dostęp.
Ekonomicznie sensowny jest pakiet corela na przykład wersja Home jest relatywnie tania. Ja mam stareńką i daje radę.
Są darmowe odpowiedniki ale ja na nich nie pracowałem więc nie wymądrzam się. Jest fajny Soft na macintosha. No i profesjonalny Photoshop / illustrator / in design Ale to już programy za tysiące złotych.
Jak nie chce Ci się któregoś programu nauczyć to raczej nic nie podziałasz. Taka jest prawda wg mnie.
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
- Dzika Mrówka
- Posty: 150
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:11
Re: T.I.M.E Stories
krecilapka pisze: Ja te karty skanuje, w programie do obróbki zdjęć "zamalowuje" ręcznie tło i na to puste miejsce wpisuje właściwy tekst, w kolejnym programie który obsluguje wektorowe fonty.
Potwierdzam i jednocześnie dodam, że jest to żmudna i wyczerpująca robota, szczególnie gdy jest dużo kart i tekstu, więc trzeba mieć samozaparcie.
Nie cierpię nie grać w gry planszowe!!
- vinnichi
- Posty: 2391
- Rejestracja: 17 sty 2014, 00:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1304 times
- Been thanked: 790 times
- Kontakt:
Re: T.I.M.E Stories
krecilapka pisze:Ale może taki bubel podsunie pomysł twórcom na nowy ciekawy scenariusz
Jeśli ktoś jest ciekaw jak wyglądają postępy nad spolszczeniem: to jeszcze jakieś 100 kart i będzie gotowe
Karty będą w takiej jakości jak w linku poniżej. Wrzucam by można sobie wyrobić opinię.
OSTRZEGAM
Są tam 4 przykładowe karty. 3 z pierwszej lokacji w bazie, ale nie zdradzające szczegółów scenariusza oraz jedna karta postaci-kontenera. No ale jak ktoś jest przesadnie wrażliwy na spoilery to niech nie zerka.
Chociaż moim skromnym zdaniem nikomu to rozgrywki w niczym popsuć nie powinno.
https://app.box.com/s/uux5jfpvmhqajt2v9ur520cyc3ajizdv
Yes it's Myriad Bardzo ładnie wychodzi czekamy na więcej
Re: T.I.M.E Stories
Z waszym tłumaczeniem to ja tą grę sobie po prostu print & play :p
Osoby z Wrocławia zapraszam do wrocławskiej grupy facebookowej zrzeszającej miłośników gier strategicznych i wojennych