Innovation / Innowacje (Carl Chudyk)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- karawanken
- Posty: 2380
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 76 times
- Been thanked: 99 times
Re: Innovation / Innowacje
Więc jak jest z tym dodatkiem. Jest zepsuty, nie jest zepsuty. Zastanawiam się aby kupić od razu podstawkę z dodatkiem i teraz juz nic nie rozumiem. Tak w ogóle jak gra sprawuje się na dwie osoby?
- Rafal_Kruczek
- Posty: 1100
- Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
- Lokalizacja: Legnica
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 34 times
Re: Innovation / Innowacje
Oczywiscie że jest zepsuty. Im w wyzszym wieku jest karta tym bardziej jest zepsuta. I ogólnie karty w dodatku sa bardziej zepsute niż w podstawce. Ale taki jest urok tej gry i autor jest specem robienia zbalansowanej gry z zepsutych kart.karawanken pisze:Więc jak jest z tym dodatkiem. Jest zepsuty, nie jest zepsuty. Zastanawiam się aby kupić od razu podstawkę z dodatkiem i teraz juz nic nie rozumiem. Tak w ogóle jak gra sprawuje się na dwie osoby?
Ja kupiłem podstawkę z dodatkiem , ale poczekałem z graniem w dodatek dopóki osoby grające nie zagrały przynajmniej klika razy w podstawkę. Dobrym wyznacznikiem jest jeśli poznałeś przynajmniej połowę kart z pierwszych trzech wieków to znaczy tak mniej więcej 20 kart widziałeś zagrane. I przynajmniej kojarzyć za co zdobywa się domeny.
Chodzi o to żeby jak pojawia się karty z dodatku mieć jakikolwiek kontekst.
- lacerta
- Posty: 300
- Rejestracja: 22 cze 2006, 17:24
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 98 times
Re: Innovation / Innowacje
W trakcie tłumaczenia zidentyfikowaliśmy szereg różnic pomiędzy wersjami Asmadi oraz Iello. Przed chwilą przeszukaliśmy starą korespondencję z autorem gry. Fragmenty znalezione "na szybko" poniżej:
Powieść
Iello: Draw a 3.
Asmadi: Draw a 4, then return a card from your hand.
Correct: Draw a 3.
Barometr
Iello: Transfer a 5 from your Projects to your Hand.
Asmadi: Transfer a card from your forecast to your hand.
Correct: Transfer a 5 from your Projects to your hand.
Maczugi indyjskie
Iello: For each card recycled with the Supremacy Dogma, score one card of the same value from your Hand.
Asmadi: For every value of card you have in your score pile, score a card from your hand of that value.
Correct: For every value of card you have in your score pile, score a card from your hand of that value
Szrapnel
Iello: I demand you draw and archive a 6! Transfer two Active cards of the same color as the archived card to my Influence! Transfer my Active card of the same color to your Influence!
Asmadi: I demand you draw and tuck a 6! Transfer the top two cards of its color from your board to my score pile! Transfer the bottom card of its color from my board to your score pile!
Correct: I demand you draw and tuck a 6! Transfer the top two cards of its color from your board to my score pile! Transfer the bottom card of its color from my board to your score pile!
Nawóz
Iello: Draw and research a card of any value.
Asmadi: <<missing in Asmadi version>>
Correct: Draw and research a card of any value.
Jeśli chodzi inne różnice, to przykładowo karta Kamera wideo w dostarczonym do tłumaczenia przez Iello pliku ma opis "Put into play a 9 from your Hand..." - nie ma tam więc informacji o zagraniu wszystkich [9], jak to opisał ktoś powyżej.
Inne ewentualnie znalezione różnice z tego wątku będziemy konsultować z autorem gry dodrukowując dodatek. Bylibyśmy wdzięczni fanom Innowacji, gdyby finalną listę różnic pomiędzy trzema edycjami (Iello, Asmadi i polską) ktoś opublikował na forum wydawnictwa Lacerta. Będzie nam łatwiej przedyskutować te różnice z autorem. Z góry dziękujemy
Co do zasady odnośnie kolejnej edycji, warunki dodruku dodatku Echa są trzy:
1. Nakład pierwszej edycji Ech musi być wyczerpany w 80%.
2. Stosunek sprzedanych podstawek do sprzedanych dodatków musi być co najmniej 3:1.
3. Iello musi zaplanować i uruchomić kolejną międzynarodową produkcję, do której się dołączymy.
Powieść
Iello: Draw a 3.
Asmadi: Draw a 4, then return a card from your hand.
Correct: Draw a 3.
Barometr
Iello: Transfer a 5 from your Projects to your Hand.
Asmadi: Transfer a card from your forecast to your hand.
Correct: Transfer a 5 from your Projects to your hand.
Maczugi indyjskie
Iello: For each card recycled with the Supremacy Dogma, score one card of the same value from your Hand.
Asmadi: For every value of card you have in your score pile, score a card from your hand of that value.
Correct: For every value of card you have in your score pile, score a card from your hand of that value
Szrapnel
Iello: I demand you draw and archive a 6! Transfer two Active cards of the same color as the archived card to my Influence! Transfer my Active card of the same color to your Influence!
Asmadi: I demand you draw and tuck a 6! Transfer the top two cards of its color from your board to my score pile! Transfer the bottom card of its color from my board to your score pile!
Correct: I demand you draw and tuck a 6! Transfer the top two cards of its color from your board to my score pile! Transfer the bottom card of its color from my board to your score pile!
Nawóz
Iello: Draw and research a card of any value.
Asmadi: <<missing in Asmadi version>>
Correct: Draw and research a card of any value.
Jeśli chodzi inne różnice, to przykładowo karta Kamera wideo w dostarczonym do tłumaczenia przez Iello pliku ma opis "Put into play a 9 from your Hand..." - nie ma tam więc informacji o zagraniu wszystkich [9], jak to opisał ktoś powyżej.
Inne ewentualnie znalezione różnice z tego wątku będziemy konsultować z autorem gry dodrukowując dodatek. Bylibyśmy wdzięczni fanom Innowacji, gdyby finalną listę różnic pomiędzy trzema edycjami (Iello, Asmadi i polską) ktoś opublikował na forum wydawnictwa Lacerta. Będzie nam łatwiej przedyskutować te różnice z autorem. Z góry dziękujemy
Co do zasady odnośnie kolejnej edycji, warunki dodruku dodatku Echa są trzy:
1. Nakład pierwszej edycji Ech musi być wyczerpany w 80%.
2. Stosunek sprzedanych podstawek do sprzedanych dodatków musi być co najmniej 3:1.
3. Iello musi zaplanować i uruchomić kolejną międzynarodową produkcję, do której się dołączymy.
Zapraszamy na facebooka: https://facebook.com/LacertaPL
oraz do naszego sklepu z planszówkami https://sklep.lacerta.pl/
oraz do naszego sklepu z planszówkami https://sklep.lacerta.pl/
- lacerta
- Posty: 300
- Rejestracja: 22 cze 2006, 17:24
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 98 times
Re: Innovation / Innowacje
Ciekawa również była odpowiedź na pytanie: jaka liczba dominacji jest potrzebna do wygranej, ponieważ w wersji Asmadi oraz wersji Iello tego dodatku te dwie liczby się różnią dla 5 osób. Odpowiedź autora brzmi:
The Base number of Dominations needed to win a game of Innovation is 6. For each player in the game beyond 2, decrease that number by 1. For each expansion you are playing with, increase that number by 1. The minimum number of Dominations to win is 5, regardless of the number of players and expansions. For team play, count each team as one player for this calculation.
So, for a 5-player game including just the Echoes expansion, the number of Dominations needed to win is 5.
The Base number of Dominations needed to win a game of Innovation is 6. For each player in the game beyond 2, decrease that number by 1. For each expansion you are playing with, increase that number by 1. The minimum number of Dominations to win is 5, regardless of the number of players and expansions. For team play, count each team as one player for this calculation.
So, for a 5-player game including just the Echoes expansion, the number of Dominations needed to win is 5.
Zapraszamy na facebooka: https://facebook.com/LacertaPL
oraz do naszego sklepu z planszówkami https://sklep.lacerta.pl/
oraz do naszego sklepu z planszówkami https://sklep.lacerta.pl/
- grabol
- Posty: 451
- Rejestracja: 09 lut 2013, 21:29
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 47 times
Re: Innovation / Innowacje
Gra na dwie osoby to najlepszą konfiguracja. Bierz i graj! Dodatek jest bardzo fajny. Wnosi dużo. Dodaje drugie tyle kart, nowe mechaniki i specjalnie nie wydłuża zabawy. Można zagrać 2-3 razy w podstawkę, żeby nauczyć się gry i bez zamętu wprowadzić w kolejnych rozgrywkach nowe mechaniki z dodatku. Grałem co prawda dopiero kilka razy z dodatkiem ale nie zauważyłem jakiś wywracających grę baboli. Świetną gra, tylko pozornie chaotyczna i niezbalansowana!karawanken pisze:Więc jak jest z tym dodatkiem. Jest zepsuty, nie jest zepsuty. Zastanawiam się aby kupić od razu podstawkę z dodatkiem i teraz juz nic nie rozumiem. Tak w ogóle jak gra sprawuje się na dwie osoby?
Swoją drogą jak w to grać z 3 dodatkami? Już rozłożenie podstawki i Ech zabiera sporo miejsca na stole.
Wysłane z mojego YOGA Tablet 2-1050L przy użyciu Tapatalka
- Rafal_Kruczek
- Posty: 1100
- Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
- Lokalizacja: Legnica
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 34 times
Re: Innovation / Innowacje
Z dwoma dodatkami (Echa i Figury) na przykład tak:grabol pisze: Swoją drogą jak w to grać z 3 dodatkami? Już rozłożenie podstawki i Ech zabiera sporo miejsca na stole.
http://boardgamegeek.com/image/1800694/ ... gures-sand
Z trzema dodatkami zagrałem tylko kilka razy poniważ jakoś Cities ( wersja beta) nie przypadła do gustu innym graczom.
Re: Innovation / Innowacje
Veridiana pisze:Recenzja dodatku Echa Przeszłości na GF
Niestety jest tylko jedna ściąga, pomimo tego, że podczas rozgrywki więcej graczy mogłoby potrzebować przypomnienia o nowych zdolnościach.
Ototo. To mnie zirytowało. Czemu nie 5? Dodatek kosztuje tyle co podstawka. Musze zeskanowac i dodrukowac te brakujace plansze...
Dice Hate Me :(
- Rafal_Kruczek
- Posty: 1100
- Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
- Lokalizacja: Legnica
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 34 times
Re: Innovation / Innowacje
Mam swoje przypuszczenia co do przyczyn... W echach z Asmadi są 4 plansze w podstawce i 4 w dodatku, ale tam plansze są jakości pocztówki. Wersja IELLO ma gruby karton oklejony z obu stron. I liczba plansz wpływa na koszt gry. To są pewnie centy na egzemplarzu, ale rentowność dodatków i tak jest mocno wątpliwa... Nic nie słychać żeby IELLO zabiearło się do publikacji Figur. A dopiero z Figurami zabawa rozkręca się na całego....bartek_mi pisze:Veridiana pisze:Recenzja dodatku Echa Przeszłości na GF
Niestety jest tylko jedna ściąga, pomimo tego, że podczas rozgrywki więcej graczy mogłoby potrzebować przypomnienia o nowych zdolnościach.
Ototo. To mnie zirytowało. Czemu nie 5? Dodatek kosztuje tyle co podstawka. Musze zeskanowac i dodrukowac te brakujace plansze...
Re: Innovation / Innowacje
Rafał_Kruczek: Swietny sposób na organizowanie decków! Az milo wygląda.
Czy grał ktoś w Miasta? Może ma ktoś amerykanskie miasta na handel?
Czy grał ktoś w Miasta? Może ma ktoś amerykanskie miasta na handel?
Wingmakers
Re: Innovation / Innowacje
Jak ta gra się skaluje ? Na BGG napisane, że najlepiej chodzi na 2 osoby, potwierdzacie? I czy w wersji PL są w końcu błędy czy nie ?
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1276 times
- Been thanked: 1311 times
Re: Innovation / Innowacje
bo ja wiem czy we 2 najlepiej - zapewne najbardziej taktycznie , ale nie jestem przekonany czy to najfajniejszy zestaw - ale gra na pewno działa na 2 osoby - co w tytułach sygnowanych 2-4 zasadą nie jestLubel pisze:Jak ta gra się skaluje ? Na BGG napisane, że najlepiej chodzi na 2 osoby, potwierdzacie? I czy w wersji PL są w końcu błędy czy nie ?
błędy jakieś są zapewne - ale nigdy się nimi nie przejmowałem i jakoś ich nie odczułem w rozgrywce
- orzeh
- Posty: 1282
- Rejestracja: 04 lut 2015, 10:05
- Lokalizacja: Mysłowice
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 194 times
- Kontakt:
Re: Innovation / Innowacje
Przy większej ilości graczy (2+) ciężko jest kontrolować stół. Jest moment że w 4 osoby można przegapić że ktoś wykona dogmat współpracy co nie zawsze jest na rękę ale i tak się dobrze gra:)
Re: Innovation / Innowacje
Bo w zasadzie to szukałem gry dobrze chodzącej na 2 graczy, w której jest dużo negatywnej interakcji żeby można było dokopać np. żonie A ta gra chyba taka jest.
- cezarr
- Posty: 300
- Rejestracja: 02 mar 2015, 09:45
- Lokalizacja: Warszawa, Tarchomin
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 11 times
Re: Innovation / Innowacje
Świetnie chodzi na 4. Nawet jeśli ktoś zbuduje chwilowo jakieś rozwiązanie, zapewniające mu dużą przewagę, to 3 osoby kombinują, jak mu przeszkodzić, więc zwykle stosunkowo szybko się to udaje. Na 2 osoby zdarzało mi się, że przez kilka rund nic się nie dało zrobić i było po grze.
Co nie znaczy, że w 2 osoby jest źle. Też jest fajnie. Trochę inaczej.
Co nie znaczy, że w 2 osoby jest źle. Też jest fajnie. Trochę inaczej.
Re: Innovation / Innowacje
W dwie osoby da się coś zaplanować "na przyszłość". Połączenie taktyki ze strategią.
W 4 osoby już raczej niewykonalne - zanim kolejka do mnie wróci 3 innych graczy zamiesza na stole, zwykle tak mocno, że muszę sytuację od nowa przemyśleć i całkiem coś innego zrobić niż chciałem ;P Więcej taktyki, niemal nic strategii.
W 4 osoby już raczej niewykonalne - zanim kolejka do mnie wróci 3 innych graczy zamiesza na stole, zwykle tak mocno, że muszę sytuację od nowa przemyśleć i całkiem coś innego zrobić niż chciałem ;P Więcej taktyki, niemal nic strategii.
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: Innovation / Innowacje
Za to na dwie osoby jest trochę bardziej losowo. Nie ma co kryć, w tej grze są karty mocniejsze i słabsze. W dwójkę trudno nadgonić przewagę w ikonkach i zacząć korzystać z kart przeciwnika,jak jeden gracz utrafi karty pozwalające szybciej sięgać w przyszłość i zacznie sypać na prawo i lewo żarówkami i fabryczkami, to listkami i koronami z pierwszych er trudno go powstrzymać. W cztery osoby wszystkie mocne karty zazwyczaj są na stole, wszystkie ikonki mają znaczenie. Gra jest ciasna i nie można spaprać ani jednego ruchu.
Osobiście gra na dwie osoby mnie lekko nudzi, za to uważam, że na czwórkę to jedna z lepszych i ciekawszych mechanicznie gier ever.
Osobiście gra na dwie osoby mnie lekko nudzi, za to uważam, że na czwórkę to jedna z lepszych i ciekawszych mechanicznie gier ever.
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 70 times
- Been thanked: 1042 times
Re: Innovation / Innowacje
Nie grałem w Innowacje wiele, ale IMHO na cztery osoby niektóre karty są przepakowane. Przychodzi mi do głowy szczególnie Monoteizm, którym z łatwością wygrałem grę (a chwilę później, w kolejnej partii, zrobił to mój znajomy). Przecież jeśli się nie ma np. 2 kolorów, to z Monoteizmem wpływ leci do nas jak szalony. Oczywiście jest do tego potrzebny właściwy układ kart, ale jeśli się to zdarzy, to posprzątane. Wszyscy głowiliśmy się, jak ten Monoteizm powstrzymać, ale nie doszło nam nic sensownego i było po grze.
- Veridiana
- Administrator
- Posty: 3245
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
- Lokalizacja: Czyżowice
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 77 times
- Kontakt:
Re: Innovation / Innowacje
Jeszcze nie mam Figur, a już na rok 2016 zapowiedziane są dwa nowe dodatki
Cities of Destiny - generalnie więcej ikon na kartach (po 6) zapewniających dodatkowe bonusy
Artifacts of History - nowe super mocne karty z dogmatem przymusu dla graczy posiadających więcej (!) ikon od aktywującego. Ma to być element wspomagający graczy obstawiających tyły stawki
Cities of Destiny - generalnie więcej ikon na kartach (po 6) zapewniających dodatkowe bonusy
Artifacts of History - nowe super mocne karty z dogmatem przymusu dla graczy posiadających więcej (!) ikon od aktywującego. Ma to być element wspomagający graczy obstawiających tyły stawki
- Rafal_Kruczek
- Posty: 1100
- Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
- Lokalizacja: Legnica
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 34 times
Re: Innovation / Innowacje
M<onoyteizm powinien powstryzmywac sie sam... Drugim efektem jest "draw and Tucka [1]/pociagniji ukryj karte [1]". Czyli po odpaleniu monoteizmu klika razy wlasicciel powinien miec tecze kolorów. A na 4 osoby przeskok z wieku 2 do 4 gdzie jest Proch nie poinwien trwac długo. Takze Inżynieria robi swoje. Z drugiej strony sa karty bardzo mocne na 2 osoby słabe przy 4 garzach np. ubranie.Trolliszcze pisze:Nie grałem w Innowacje wiele, ale IMHO na cztery osoby niektóre karty są przepakowane. Przychodzi mi do głowy szczególnie Monoteizm, którym z łatwością wygrałem grę (a chwilę później, w kolejnej partii, zrobił to mój znajomy). Przecież jeśli się nie ma np. 2 kolorów, to z Monoteizmem wpływ leci do nas jak szalony. Oczywiście jest do tego potrzebny właściwy układ kart, ale jeśli się to zdarzy, to posprzątane. Wszyscy głowiliśmy się, jak ten Monoteizm powstrzymać, ale nie doszło nam nic sensownego i było po grze.
- Rafal_Kruczek
- Posty: 1100
- Rejestracja: 20 sie 2008, 11:48
- Lokalizacja: Legnica
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 34 times
Re: Innovation / Innowacje
No w takiej sytuacji to już pewnie lepiej kupic edycję 5 w 1: Innovation Deluxe z Asmadi kiedy wyjdzie( jeśli sie uda sprowadzic do Polski).Veridiana pisze:Jeszcze nie mam Figur, a już na rok 2016 zapowiedziane są dwa nowe dodatki
Cities of Destiny - generalnie więcej ikon na kartach (po 6) zapewniających dodatkowe bonusy
Artifacts of History - nowe super mocne karty z dogmatem przymusu dla graczy posiadających więcej (!) ikon od aktywującego. Ma to być element wspomagający graczy obstawiających tyły stawki
Bo czekanie, aż Iello, a potem Lacerta sie zdecyduja się na wydanie Figur w "obrazkowej edycji" to jak czekanie na kolejny tom Pieśni Lodu i Ognia...
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 70 times
- Been thanked: 1042 times
Re: Innovation / Innowacje
To już niestety kompletna loteria i u nas graczom z Monoteizmem dopisało szczęście. Od tamtej pory zagrałem jeszcze parę razy i doszedłem do wniosku, że Innowacje to jednak nie mój typ gry. Za bardzo szalone są, za dużo swingów w jedną czy drugą stronę. To taka gra, w której nie można się przyzwyczajać do tego, co się stworzyło, bo można w mgnieniu oka stracić wszystko i nie mieć na to żadnego wpływu. Rozumiem, dlaczego niektórzy ludzie to lubią, ale u mnie cierpi potrzeba kontroli rozgrywkiRafal_Kruczek pisze:M<onoyteizm powinien powstryzmywac sie sam... Drugim efektem jest "draw and Tucka [1]/pociagniji ukryj karte [1]". Czyli po odpaleniu monoteizmu klika razy wlasicciel powinien miec tecze kolorów.
- tomuch
- Posty: 1984
- Rejestracja: 21 gru 2012, 03:17
- Lokalizacja: zza winkla
- Has thanked: 158 times
- Been thanked: 182 times
Re: Innovation / Innowacje
Z ciekawości sprawdziłem jakimi grami u nas gra kończyła się przedwcześnie. Nie wszystkie takie przypadki notowałem, ale na pewno od momentu, kiedy zaczęliśmy grać z echami i figurami. Głównie gramy w 2 osoby. Do tej pory łącznie 50 partii.
-empiryzm x2
-bioinżynieria x2
-Kim Yu-Na x2
-Pele
-empiryzm x2
-bioinżynieria x2
-Kim Yu-Na x2
-Pele
kolekcja
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
rabaty: Planszostrefa 11%, Planszomania 7%, 3trolle 7%, Rebel 5%, Cdp 5%, Aleplanszowki 5%, Mepel 5%
- Veridiana
- Administrator
- Posty: 3245
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:21
- Lokalizacja: Czyżowice
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 77 times
- Kontakt:
Re: Innovation / Innowacje
Na trzy wczorajsze rozgrywki (z Echami) dwie skończyły się dosyć szybko i to dużymi różnicami punktowymi dzięki kombosikom.
Mój kombosik obejmował w sumie 7 kart podzielonych na 3 stosy. Jeden stosik pozwalał dobierać czwórki, drugi przenosił je do wpływów, a trzeci tworzył projekty i pozwalał je dominować. Przeciwnik nie umiał w żaden sposób rozbić tego układu, ani podpiąć się pod współpracę i za chwilę było pozamiatane.
Głupia, losowa gra, ale fantastyczna Wczoraj zamówiliśmy Figury
Mój kombosik obejmował w sumie 7 kart podzielonych na 3 stosy. Jeden stosik pozwalał dobierać czwórki, drugi przenosił je do wpływów, a trzeci tworzył projekty i pozwalał je dominować. Przeciwnik nie umiał w żaden sposób rozbić tego układu, ani podpiąć się pod współpracę i za chwilę było pozamiatane.
Głupia, losowa gra, ale fantastyczna Wczoraj zamówiliśmy Figury