CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
ZAPOWIEDZI:
FILM, na którym parę słów więcej: https://www.youtube.com/watch?v=NQjDrfjbgKk
1. Tail Feathers (https://boardgamegeek.com/boardgame/179 ... l-feathers)
2. Top a Top Family
3. Psi Psi II Edycja
4. Caravan (https://boardgamegeek.com/boardgame/193043/caravan)
5. Spirits of Rice Paddy (https://boardgamegeek.com/boardgame/149 ... rice-paddy)
6. Wielka Wystawa Dinozaurów (https://boardgamegeek.com/boardgame/179 ... osaur-rush)
7. Smocze Kości (https://boardgamegeek.com/image/2617989/dragon-farkle)
8. Blueprints (https://boardgamegeek.com/boardgame/140933/blueprints)
9. Kupcy z Osaki (https://boardgamegeek.com/boardgame/24827/traders-osaka)
10. Esencja
Zastrzegamy, że nie jest to zamknięta lista
FILM, na którym parę słów więcej: https://www.youtube.com/watch?v=NQjDrfjbgKk
1. Tail Feathers (https://boardgamegeek.com/boardgame/179 ... l-feathers)
2. Top a Top Family
3. Psi Psi II Edycja
4. Caravan (https://boardgamegeek.com/boardgame/193043/caravan)
5. Spirits of Rice Paddy (https://boardgamegeek.com/boardgame/149 ... rice-paddy)
6. Wielka Wystawa Dinozaurów (https://boardgamegeek.com/boardgame/179 ... osaur-rush)
7. Smocze Kości (https://boardgamegeek.com/image/2617989/dragon-farkle)
8. Blueprints (https://boardgamegeek.com/boardgame/140933/blueprints)
9. Kupcy z Osaki (https://boardgamegeek.com/boardgame/24827/traders-osaka)
10. Esencja
Zastrzegamy, że nie jest to zamknięta lista
Ostatnio zmieniony 07 lis 2016, 10:48 przez Krwawisz, łącznie zmieniany 12 razy.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Kiedy dodateczek do Martwej Zimy? Jakis malutki przeciek? :>
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Obiecałem, że plan będzie więc - proszę bardzo
http://factorycube.com/aktualnosc/czyta ... niczy-2016
http://factorycube.com/aktualnosc/czyta ... niczy-2016
- AkitaInu
- Posty: 4061
- Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
- Lokalizacja: Chorzów
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 25 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Jest szansa że wrzucicie na forum jakiś opis i listę gier do wydania ?Krwawisz pisze:Obiecałem, że plan będzie więc - proszę bardzo
http://factorycube.com/aktualnosc/czyta ... niczy-2016
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Między innymi to:AkitaInu pisze:Jest szansa że wrzucicie na forum jakiś opis i listę gier do wydania ?Krwawisz pisze:Obiecałem, że plan będzie więc - proszę bardzo
http://factorycube.com/aktualnosc/czyta ... niczy-2016
http://www.polygon.com/2016/2/9/1095199 ... rob-daviau
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
grzebie przy tym - pewnie jeszcze dzisiaj sie pojawi. Na razie pozostaje filmAkitaInu pisze:Jest szansa że wrzucicie na forum jakiś opis i listę gier do wydania ?Krwawisz pisze:Obiecałem, że plan będzie więc - proszę bardzo
http://factorycube.com/aktualnosc/czyta ... niczy-2016
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Lista na szybko:
* SeaFall
* Caravan
* dodatek do Magii i Myszy
* Tail Feathers
* Ashes: Rise of the Phoenixborn + dwa dodatki
* Abraca...what?
* Dead of Winter: The Long Night
* Top a Top Junior
* drugie talie do Summoner Wars
* 2 edycja Psi Psi (Crowdfunding)
* imprezówka dla dorosłych z czarnym humorem (Crowdfunding)
* Spirits of the Rice Paddy (Crowdfunding ?)
* The Great Dinosaur Rush (Crowdfunding ?)
CUBE ! - super:)
* SeaFall
* Caravan
* dodatek do Magii i Myszy
* Tail Feathers
* Ashes: Rise of the Phoenixborn + dwa dodatki
* Abraca...what?
* Dead of Winter: The Long Night
* Top a Top Junior
* drugie talie do Summoner Wars
* 2 edycja Psi Psi (Crowdfunding)
* imprezówka dla dorosłych z czarnym humorem (Crowdfunding)
* Spirits of the Rice Paddy (Crowdfunding ?)
* The Great Dinosaur Rush (Crowdfunding ?)
CUBE ! - super:)
Ostatnio zmieniony 10 lut 2016, 12:24 przez gaciak, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Jak tak dalej pójdzie do jesieni wyprztykam się ze wszystkich zaskórniaków. Już teraz wiem, że biorę Ashes z dodatkami (fajnie, że będą od razu dostępne), Seafall i Zimę.
-
- Posty: 3950
- Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:42
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 89 times
- Kontakt:
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
wszystko super, tylko czemu Seafall jest od 3 graczy?
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
bolos13 pisze:Kiedy dodateczek do Martwej Zimy? Jakis malutki przeciek? :>
angielska wersja planowo chyba na Gencon - druk międzynarodowy pewnie niedługo później więc spodziewałbym się w drugiej połowie roku, ale tak jak powiedziałem - żadnych konkretnych dat nie podamy, póki nie będziemy ich w 100% pewni
- kaszkiet
- Posty: 2812
- Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 312 times
- Been thanked: 528 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Pisałem o tym mimochodem w wątku Games Factory Publishing, ale teraz chciałem już jasno oświadczyć, a także uargumentować, że zupełnie nie podoba mi się trend, mania, moda, wytyczne zachodnich partnerów, zapatrzenie na konkurencję, cokolwiek by to nie było - na nagrywanie filmików, czy robienie prezentacji w jakimś multimedialnym formacie, w których przedstawiane są plany wydawnicze danego wydawnictwa.
Znaczy się nagrywajcie ile chcecie, ale publikujcie też najprostszą na świecie listę czy tabelkę, na którą każdy może spojrzeć i rzutem oka przeanalizować zarówno na komputerze w pracy, który ma zablokowane multimedia, telefonie, jak i dowolnym innym urządzeniu, które nie zawsze musi mieć nielimitowany transfer danych.
Widzę, że napisaliście, że niedługo lista będzie ale zazwyczaj o takim "drobiazgu" nikt zbyt długo nie pamięta i publikacja zalicza poślizg, albo nigdy jej nie ma. Nie musicie pisać wypracowań o każdej z gier na początku - lepiej dać listę od razu (przecież macie tę listę w swoich Excelach, mailach, czymkolwiek - 3 minuty składania, ctrl+c, ctrl+v), a wypasioną z opisami i obrazkami później, jeśli uważacie, że są niezbędne.
Mi się takich filmików oglądać nie chce - jeśli jakiś tytuł mnie nie interesuje, to nie mam ochoty o nim słuchać. Czytając tekst mogę przeskoczyć do następnego akapitu - przewijanie filmiku jest uciążliwe.
Pomyślcie o tym jak o instrukcjach do gier. Nakręcenie filmu z tłumaczeniem zasad jest spoko, ale przecież nie zastąpi instrukcji. Gdy chcę sprawdzić zasadę, która mi umknęła, nie będę przecież od nowa oglądał filmu z instruktażem od początku, czy szukał fragmentu, który mnie interesuje. Tak samo z zapowiedziami - hmm, czy CUBE nie ogłaszało, że wyda ten fajny tytuł? Sprawdzę. A nie, nie sprawdzę, bo muszę przewijać filmik.
Co więcej - treści na youtube nikt nie wygugla. Na tym też powinno Wam zależeć.
Kolejna kwestia - może ja już jestem stary - ale po prostu w informacjach w internecie wolę tekst od multimediów. Wolę konkret od wodotrysków. Nie jestem marketingowcem, nie robiłem badań rynku, na pewno sporo młodych ludzi kupuje Wasze gry, ale wydaje mi się też, że to ci "starzy ramole", którzy zamawiają co trzeciego Kickstartera i co czwarty preorder w Polsce dysponują portfelami, które jakoś (może nie jedzą) im na to pozwalają. Nie chcę tu mówić za wszystkich, ale wydaje mi się, że tacy ludzie też wolą konkretne informacje.
I ostatnia rzecz - z całym szacunkiem - Wasz filmik nie wygląda zbyt profesjonalnie. Kadr i jakość obrazu są dyskusyjne, natomiast dźwięk jest ewidentnie dudniący i niezbyt przyjemnie się tego słucha na dłuższą metę.
To nie jest personalny przytyk do CUBE, to jest moja opinia o ogólnym trendzie jaki obserwuję szczególnie wśród młodszych wydawnictw.
Z życzeniami jak największych sukcesów i serio bez żadnej złośliwości - uczcie się od Rebela jak wrzucać info o zapowiedziach gier.
Znaczy się nagrywajcie ile chcecie, ale publikujcie też najprostszą na świecie listę czy tabelkę, na którą każdy może spojrzeć i rzutem oka przeanalizować zarówno na komputerze w pracy, który ma zablokowane multimedia, telefonie, jak i dowolnym innym urządzeniu, które nie zawsze musi mieć nielimitowany transfer danych.
Widzę, że napisaliście, że niedługo lista będzie ale zazwyczaj o takim "drobiazgu" nikt zbyt długo nie pamięta i publikacja zalicza poślizg, albo nigdy jej nie ma. Nie musicie pisać wypracowań o każdej z gier na początku - lepiej dać listę od razu (przecież macie tę listę w swoich Excelach, mailach, czymkolwiek - 3 minuty składania, ctrl+c, ctrl+v), a wypasioną z opisami i obrazkami później, jeśli uważacie, że są niezbędne.
Mi się takich filmików oglądać nie chce - jeśli jakiś tytuł mnie nie interesuje, to nie mam ochoty o nim słuchać. Czytając tekst mogę przeskoczyć do następnego akapitu - przewijanie filmiku jest uciążliwe.
Pomyślcie o tym jak o instrukcjach do gier. Nakręcenie filmu z tłumaczeniem zasad jest spoko, ale przecież nie zastąpi instrukcji. Gdy chcę sprawdzić zasadę, która mi umknęła, nie będę przecież od nowa oglądał filmu z instruktażem od początku, czy szukał fragmentu, który mnie interesuje. Tak samo z zapowiedziami - hmm, czy CUBE nie ogłaszało, że wyda ten fajny tytuł? Sprawdzę. A nie, nie sprawdzę, bo muszę przewijać filmik.
Co więcej - treści na youtube nikt nie wygugla. Na tym też powinno Wam zależeć.
Kolejna kwestia - może ja już jestem stary - ale po prostu w informacjach w internecie wolę tekst od multimediów. Wolę konkret od wodotrysków. Nie jestem marketingowcem, nie robiłem badań rynku, na pewno sporo młodych ludzi kupuje Wasze gry, ale wydaje mi się też, że to ci "starzy ramole", którzy zamawiają co trzeciego Kickstartera i co czwarty preorder w Polsce dysponują portfelami, które jakoś (może nie jedzą) im na to pozwalają. Nie chcę tu mówić za wszystkich, ale wydaje mi się, że tacy ludzie też wolą konkretne informacje.
I ostatnia rzecz - z całym szacunkiem - Wasz filmik nie wygląda zbyt profesjonalnie. Kadr i jakość obrazu są dyskusyjne, natomiast dźwięk jest ewidentnie dudniący i niezbyt przyjemnie się tego słucha na dłuższą metę.
To nie jest personalny przytyk do CUBE, to jest moja opinia o ogólnym trendzie jaki obserwuję szczególnie wśród młodszych wydawnictw.
Z życzeniami jak największych sukcesów i serio bez żadnej złośliwości - uczcie się od Rebela jak wrzucać info o zapowiedziach gier.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Podpieram kaszkieta... Lista byłaby znacznie... Fajniejsza. Najlepiej z podlinkowanymi grami na boardgamegeek, aby szybciej sobie sprawdzić co to za cudo Film - dźwięk tragiczny... Jakby ktoś do garnka mówił jak dla mnie. Proponuję tańszy Zoom h2n albo coś z wyższej półki Sony za kilka tys pln i będzie git... A na serio - dobry mikrofon pojemnościowy za 200zł czy nawet za stówkę załatwi sprawę ;Pkaszkiet pisze:Pisałem o tym mimochodem w wątku Games Factory Publishing, ale teraz chciałem już jasno oświadczyć, a także uargumentować, że zupełnie nie podoba mi się trend, mania, moda, wytyczne zachodnich partnerów, zapatrzenie na konkurencję, cokolwiek by to nie było - na nagrywanie filmików, czy robienie prezentacji w jakimś multimedialnym formacie, w których przedstawiane są plany wydawnicze danego wydawnictwa.
Znaczy się nagrywajcie ile chcecie, ale publikujcie też najprostszą na świecie listę czy tabelkę, na którą każdy może spojrzeć i rzutem oka przeanalizować zarówno na komputerze w pracy, który ma zablokowane multimedia, telefonie, jak i dowolnym innym urządzeniu, które nie zawsze musi mieć nielimitowany transfer danych.
Widzę, że napisaliście, że niedługo lista będzie ale zazwyczaj o takim "drobiazgu" nikt zbyt długo nie pamięta i publikacja zalicza poślizg, albo nigdy jej nie ma. Nie musicie pisać wypracowań o każdej z gier na początku - lepiej dać listę od razu (przecież macie tę listę w swoich Excelach, mailach, czymkolwiek - 3 minuty składania, ctrl+c, ctrl+v), a wypasioną z opisami i obrazkami później, jeśli uważacie, że są niezbędne.
Mi się takich filmików oglądać nie chce - jeśli jakiś tytuł mnie nie interesuje, to nie mam ochoty o nim słuchać. Czytając tekst mogę przeskoczyć do następnego akapitu - przewijanie filmiku jest uciążliwe.
Pomyślcie o tym jak o instrukcjach do gier. Nakręcenie filmu z tłumaczeniem zasad jest spoko, ale przecież nie zastąpi instrukcji. Gdy chcę sprawdzić zasadę, która mi umknęła, nie będę przecież od nowa oglądał filmu z instruktażem od początku, czy szukał fragmentu, który mnie interesuje. Tak samo z zapowiedziami - hmm, czy CUBE nie ogłaszało, że wyda ten fajny tytuł? Sprawdzę. A nie, nie sprawdzę, bo muszę przewijać filmik.
Co więcej - treści na youtube nikt nie wygugla. Na tym też powinno Wam zależeć.
Kolejna kwestia - może ja już jestem stary - ale po prostu w informacjach w internecie wolę tekst od multimediów. Wolę konkret od wodotrysków. Nie jestem marketingowcem, nie robiłem badań rynku, na pewno sporo młodych ludzi kupuje Wasze gry, ale wydaje mi się też, że to ci "starzy ramole", którzy zamawiają co trzeciego Kickstartera i co czwarty preorder w Polsce dysponują portfelami, które jakoś (może nie jedzą) im na to pozwalają. Nie chcę tu mówić za wszystkich, ale wydaje mi się, że tacy ludzie też wolą konkretne informacje.
I ostatnia rzecz - z całym szacunkiem - Wasz filmik nie wygląda zbyt profesjonalnie. Kadr i jakość obrazu są dyskusyjne, natomiast dźwięk jest ewidentnie dudniący i niezbyt przyjemnie się tego słucha na dłuższą metę.
To nie jest personalny przytyk do CUBE, to jest moja opinia o ogólnym trendzie jaki obserwuję szczególnie wśród młodszych wydawnictw.
Z życzeniami jak największych sukcesów i serio bez żadnej złośliwości - uczcie się od Rebela jak wrzucać info o zapowiedziach gier.
I jak już nagrywacie i publikujecie - to zróbcie t ciekawiej, a nie tylko jedna i ta sama buzia przez kilka minut... Niech ktoś mówi, wrzućcie obrazki z elementami gry czy cokolwiek innego... Dużo fajniej sie ogląda i mniej ogranych może zaciekawić, bo np zobaczą fajne figurki... Jak ja żonie powiem "Tail Feathers" to co? Nic... Nie ma pojęcia o czym mowa ;P Ale jak pokażę słodziutkie figurki choćby na obrazku - to już jakieśtam zainteresowanie się pojawia.
Dla mnie obecna forma tego filmu nie wnosi do przekazu nic - równie dobrze mogliście udostępnić kilka stron tekstu z tym samym, co było powiedziane i zdjęciem aktora ;P Zabrakło przekazu wizualnego...
Czekam z niecierpliwością na SeaFall!
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Lista u góry - jak zwykle dzięki za konstruktywną krytykę
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Ja również jestem za formą tekstową. Irytują mnie te wszechobecne podcasty i gadające głowy.
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
jedni lubią tekst - inni wizję. Pozostaje postarać się dogodzić wszystkim
ps. dzięki, za miłe słowa, które dostaje na PM, sms'ami itd. Robimy, co możemy, żeby wydawać najlepsze gry na świecie
ps. dzięki, za miłe słowa, które dostaje na PM, sms'ami itd. Robimy, co możemy, żeby wydawać najlepsze gry na świecie
-
- Posty: 2617
- Rejestracja: 12 maja 2009, 09:28
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 118 times
- Been thanked: 67 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Lista jest imponująca I oby wszystko udało się wydać
Poprę też przedmówców Aktualizowana lista jest najlepszym rozwiązaniem. Bierzcie przykład z literki R a nie P A jeśli chcielibyście cokolwiek kręcić to kręćcie gameplaye. Obejrzenie takiego filmu zawsze bardzo ułatwia podjęcie decyzji o zakupie gry.
Pozdrawiam
Poprę też przedmówców Aktualizowana lista jest najlepszym rozwiązaniem. Bierzcie przykład z literki R a nie P A jeśli chcielibyście cokolwiek kręcić to kręćcie gameplaye. Obejrzenie takiego filmu zawsze bardzo ułatwia podjęcie decyzji o zakupie gry.
Pozdrawiam
- Furan
- Posty: 1554
- Rejestracja: 21 mar 2008, 16:41
- Lokalizacja: Warszawa, Wola
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 219 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Jeśli SeaFall będzie tym, na co wygląda, to macie mają kasę. (:
EDIT
I też uważam, że lepsza lista z linkami do BGG/producentów. I jeśli już wideło, to niech to będzie COŚ (z linkami, z grafikami), a nie bujaniem na krześle jak na... (i tu, zależnie od regionu można sobie wybrać idiom na czym ).
EDIT
I też uważam, że lepsza lista z linkami do BGG/producentów. I jeśli już wideło, to niech to będzie COŚ (z linkami, z grafikami), a nie bujaniem na krześle jak na... (i tu, zależnie od regionu można sobie wybrać idiom na czym ).
Ostatnio zmieniony 10 lut 2016, 16:24 przez Furan, łącznie zmieniany 1 raz.
jakiCHś - w tym wyrazie jest CH! || lepiej nie używa'ć apostrof'ów w ogóle, niż używa'ć ich w nadmiar'ze!
(S) Pueblo, Burgundy, Trismegistus, Felix, Hit!
(S) Pueblo, Burgundy, Trismegistus, Felix, Hit!
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 20 mar 2013, 10:06
- Lokalizacja: Poznań/Bydgoszcz
- Been thanked: 1 time
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Ja chyba najbardziej z tej listy jaram sie Tail Feathersami i Spirits of Rice Paddy - juz dawno ostrzylem sobie na nie zeby i szczegolnie w przypadku tej drugiej - nie spodziewalem sie wersji PL- brawo!
Board games are made for FUN, don't you think?
- detrytusek
- Posty: 7340
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 460 times
- Been thanked: 1116 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Popieram robienie listy zamiast wideła. Albo chociaż obie wersje.
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- detrytusek
- Posty: 7340
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 460 times
- Been thanked: 1116 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
I dobrze! To na przyszłość, żeby widzieli ile jest lobbystów!Krwawisz pisze:Ale przecież lista już wisi od paru godzin
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
-
- Posty: 1898
- Rejestracja: 25 cze 2013, 12:45
- Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
- Been thanked: 5 times
Re: CUBE: Factory of Ideas - plany wydawnicze 2016
Ashes, Heart of Gloom, Tail Feathers i Martwa Zima... chyba trzeba powoli szukać drugiego etatu
Moja kolekcja
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%
Moje rabaty, których chętnie użyczę: Planszostrefa 11%, Huble 5%, Rebel 4%, AlePlanszówki 3%