Wasze Top 10 gier
- kaszkiet
- Posty: 2808
- Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 310 times
- Been thanked: 526 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Ale on jest bardzo niespójny, bo miesza najgorsze gry z największymi zawodami, a to bardzo często odrębne kategorie.
- kaszkiet
- Posty: 2808
- Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 310 times
- Been thanked: 526 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Jeśli zostałem nieuwzględniony w podsumowaniu za umieszczenie na 2 miejscu Pandemii i Pandemii Legacy, to - jeśli będziesz miał chęć aktualizować ranking - proszę o przyjęcie, że na 2 miejscu jest u mnie Pandemia bez Legacyeventide pisze:
Grze podanej jako nr 1 dawałem 10 pkt, grze podanej jako nr 2 dawałem 9 pkt i tak dalej aż do gry podawanej jako nr 10, której dawałem 1 pkt. Jak ktoś podawał "moja gra 1a to..., a moja gra 1b to...", to dawałem sobe z tym spokój i nie uwzględniałem w ogóle.
Żeby nie trzeba było szukać, wpiszę jeszcze raz:
1. Five Tribes
2. Pandemia
3. El Grande
4. Tzolk'in
5. Summoner Wars
6. 7 Cudów Świata
7. Automania
8. Lancaster
9. Small World
10. YINSH
-
- Posty: 410
- Rejestracja: 15 sty 2014, 15:52
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 7 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Moje TOP 10:
1) Pandemic legacy
2) 7 cudów świata
3) Osadnicy: Narodziny imperium
4) 7 cudów świata: Pojedynek
5) Robinson Crusoe
6) Caverna
7) K2
8 ) Nehemiasz
9) Istanbul
10) Pandemia
1) Pandemic legacy
2) 7 cudów świata
3) Osadnicy: Narodziny imperium
4) 7 cudów świata: Pojedynek
5) Robinson Crusoe
6) Caverna
7) K2
8 ) Nehemiasz
9) Istanbul
10) Pandemia
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 02 lut 2016, 11:34
- Has thanked: 1 time
Re: Wasze TOP 10 gier
Po raz pierwszy ale też wpiszę
1) Pandemic Legancy
2) Puerto Rico
3) Zamki Burgundii
4) Szachy
5) Scrabble
6) Modern Art
7) Dixit
Fasolki
9) Sabotażysta
10) GO
Taka lista na różne okazje. W wiele gier nie grałem
1) Pandemic Legancy
2) Puerto Rico
3) Zamki Burgundii
4) Szachy
5) Scrabble
6) Modern Art
7) Dixit
Fasolki
9) Sabotażysta
10) GO
Taka lista na różne okazje. W wiele gier nie grałem
Ostatnio zmieniony 02 lut 2016, 12:02 przez pawelpiotrm, łącznie zmieniany 1 raz.
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1309 times
Re: Wasze TOP 10 gier
w Srabble to bym nie zagrał...to chyba z jakichś niemieckich pornoli jest gra
Sabotarzysty też nie znam.
ps.
wszyscy robimy błędy
Sabotarzysty też nie znam.
ps.
wszyscy robimy błędy
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Dobre i Złe Duchy
2. Race for the Galaxy
3. Ghost Stories
4. Brass
5. List miłosny
6. Mage Knight
7. Crokinole
8. Pupile Podziemi
9. Blood Rage
10. Zamki Burgundii
2. Race for the Galaxy
3. Ghost Stories
4. Brass
5. List miłosny
6. Mage Knight
7. Crokinole
8. Pupile Podziemi
9. Blood Rage
10. Zamki Burgundii
- vinnichi
- Posty: 2391
- Rejestracja: 17 sty 2014, 00:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 790 times
- Kontakt:
Re: Wasze TOP 10 gier
Pora na mocną weryfikację listy:
1. Antiquity
2. Roads & boats
3. Cywilizacja 3ed.
4. Brass
5. Food chain magnate
6. Terra Mystica
7. Stawka większa niż życie
8. Caylus
9. A few acres of snow
10. Zombicide 1
Zdecydowanie ulubionym gatunkiem stały się gry cywilizacyjno-budowlane nastawione na rozwój ekonomiczno-kulkturowy, a nie militarny. Pewnie po październikowych dodrukach "splotterów" będą kolejne zmiany
1. Antiquity
2. Roads & boats
3. Cywilizacja 3ed.
4. Brass
5. Food chain magnate
6. Terra Mystica
7. Stawka większa niż życie
8. Caylus
9. A few acres of snow
10. Zombicide 1
Zdecydowanie ulubionym gatunkiem stały się gry cywilizacyjno-budowlane nastawione na rozwój ekonomiczno-kulkturowy, a nie militarny. Pewnie po październikowych dodrukach "splotterów" będą kolejne zmiany
- lintu
- Posty: 244
- Rejestracja: 26 lut 2011, 21:57
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 13 times
Re: Wasze TOP 10 gier
U mnie aktualnie wygląda to tak:
1. Lewis & Clark - za elegancką mechanikę i fantastyczne wyważenie.
2. Terra Mystica - za niewiarygodną głębię, złożoność i balans.
3. Chaos w Starym Świecie - za to, że pomimo upływu lat i niezliczonych partii nie nudzi się i stale ląduje na stole.
4. Lords of Waterdeep - za prostą, ale wciągającą mechanikę.
5. Robinson Crusoe - najlepszy coop w jaki grałem, ciekawy mechanicznie, z klimatem.
6. Steam - wydawała mi się początkowo zbyt prosta i sucha, ale złapałem bakcyla.
7. Twilight Imperium - epicka i klimatyczna, gdyby tylko dało się grać w nią częściej...
8. Wojna o Pierścień/Bitwy Trzeciej Ery - w zasadzie częściej gram w dodatek, niż podstawkę... jak wyżej - epickie, klimatyczne.
9. Świat Dysku: Ankh-Morpork - z biegiem czasu spadła w moim rankingu, ale wciąż uważam, że to świetna, luźna gra.
10. Archipelago - z pewnością trafi znacznie wyżej, ale muszę ograć ją więcej, jestem po jednej partii i podoba mi się mocno bardzo.
1. Lewis & Clark - za elegancką mechanikę i fantastyczne wyważenie.
2. Terra Mystica - za niewiarygodną głębię, złożoność i balans.
3. Chaos w Starym Świecie - za to, że pomimo upływu lat i niezliczonych partii nie nudzi się i stale ląduje na stole.
4. Lords of Waterdeep - za prostą, ale wciągającą mechanikę.
5. Robinson Crusoe - najlepszy coop w jaki grałem, ciekawy mechanicznie, z klimatem.
6. Steam - wydawała mi się początkowo zbyt prosta i sucha, ale złapałem bakcyla.
7. Twilight Imperium - epicka i klimatyczna, gdyby tylko dało się grać w nią częściej...
8. Wojna o Pierścień/Bitwy Trzeciej Ery - w zasadzie częściej gram w dodatek, niż podstawkę... jak wyżej - epickie, klimatyczne.
9. Świat Dysku: Ankh-Morpork - z biegiem czasu spadła w moim rankingu, ale wciąż uważam, że to świetna, luźna gra.
10. Archipelago - z pewnością trafi znacznie wyżej, ale muszę ograć ją więcej, jestem po jednej partii i podoba mi się mocno bardzo.
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 28 sty 2015, 12:17
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 3 times
Re: Wasze TOP 10 gier
To się przyłączę:) Wg moich ocen na BGG wychodzi:
1. Posiadłość szaleństwa (bezsprzecznie)
2. Cyklady + Tytani
3. Martwa zima
4. Descent 2ed.
5. Chaos w starym świecie
6. Race for the galaxy
7. Seasons
8. Potwory w Tokio
9. Horror w arkham
10. Pokój 25 z dodatkiem
-----------------
11. Mission: Red Planet
12. TIME Stories
1. Posiadłość szaleństwa (bezsprzecznie)
2. Cyklady + Tytani
3. Martwa zima
4. Descent 2ed.
5. Chaos w starym świecie
6. Race for the galaxy
7. Seasons
8. Potwory w Tokio
9. Horror w arkham
10. Pokój 25 z dodatkiem
-----------------
11. Mission: Red Planet
12. TIME Stories
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 21 wrz 2015, 19:56
Re: Wasze TOP 10 gier
Top moich dzieci.
1.Dzielne myszki.
2.Hop Hop, Hurra!
3.Dobble
4.Da ist der Wurm drin
5.Villa Paletti
6.The Mole in the Hole
7.Super Farmer
8.Skubane kurczaki
9.Pędzące żółwie
10.Loopin' Louie
1.Dzielne myszki.
2.Hop Hop, Hurra!
3.Dobble
4.Da ist der Wurm drin
5.Villa Paletti
6.The Mole in the Hole
7.Super Farmer
8.Skubane kurczaki
9.Pędzące żółwie
10.Loopin' Louie
Re: Wasze TOP 10 gier
Moja lista ulubionych sucharków:
1. Agricola - no po prostu nie ma lepszej gry
2. Trajan - najlepsza gra Felda
3. Tzolk'in
4. Kawerna
5. Zamki Burgundii
6. Le Havre
7. Lewis & Clark
8. Pokolenia
9. Keyflower
10. Dolina Królów
1. Agricola - no po prostu nie ma lepszej gry
2. Trajan - najlepsza gra Felda
3. Tzolk'in
4. Kawerna
5. Zamki Burgundii
6. Le Havre
7. Lewis & Clark
8. Pokolenia
9. Keyflower
10. Dolina Królów
- warlock
- Posty: 4667
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1041 times
- Been thanked: 1975 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Zagrałem dopiero 4 albo 5 partii, ale stało się - Cywilizacja: Poprzez Wieki wkradła się na 10 miejsce mojego TOP 10. Nie wiem, czy się utrzyma (bo wskoczyła na listę wypychając Cyklady, które uwielbiam), ale C:PW wkręciła mi się straszliwie (pomimo pewnych wad, które nieco mnie "uwierają").
Swoją drogą edytowałem pierwszego posta już chyba z miliard razy, ale jestem bardzo zadowolony z kształtu listy (chociaż nadal nie wiem, czy przypadkiem nie wolę Trajana od Zamków Burgundii ). W każdym razie- mam tutaj masę żelaznych pozycji, które prędko nie wylecą z TOP 10. Będę musiał zagrać w coś naprawdę fantastycznego, żeby zrobić rewolucję na liście .
Swoją drogą edytowałem pierwszego posta już chyba z miliard razy, ale jestem bardzo zadowolony z kształtu listy (chociaż nadal nie wiem, czy przypadkiem nie wolę Trajana od Zamków Burgundii ). W każdym razie- mam tutaj masę żelaznych pozycji, które prędko nie wylecą z TOP 10. Będę musiał zagrać w coś naprawdę fantastycznego, żeby zrobić rewolucję na liście .
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 15 sty 2016, 07:08
- Lokalizacja: Zabrze
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Moje aktualne top 10
1. Gra o tron
2. Belfort
3. Rój
4. Patchwork
5. Small World,
6. Władca pierścienie LCG
7. Cytadela
8. Wojownicy podziemi
9. Mascarada
10. Kragmortha
1. Gra o tron
2. Belfort
3. Rój
4. Patchwork
5. Small World,
6. Władca pierścienie LCG
7. Cytadela
8. Wojownicy podziemi
9. Mascarada
10. Kragmortha
BGA: luq
Boiteajeux: Aoki
Boiteajeux: Aoki
Re: Wasze TOP 10 gier
Obecny top
1. Belfort
2. Lewis & Clark
3. Alchemicy
4. Cyklady
5. Zamki króla Ludwika
6. Descent
7. Rosyjskie Koleje
8. Marco Polo
9. Tzolkin
10. Pupile Podziemi
1. Belfort
2. Lewis & Clark
3. Alchemicy
4. Cyklady
5. Zamki króla Ludwika
6. Descent
7. Rosyjskie Koleje
8. Marco Polo
9. Tzolkin
10. Pupile Podziemi
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2016, 07:55 przez Fiacik, łącznie zmieniany 1 raz.
- zakwas
- Posty: 1777
- Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
- Lokalizacja: Zgierz
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 12 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Ciekawe jak to będzie wyglądało za rok na przykład, bo długi czas Tzolk'in był numerem jeden...
1. Zamki Burgundii
2. Tzolk'in: Kalendarz Majów
3. Brass
4. Puerto Rico
5. Świat Dysku: Ankh-Morpork
6. Tajniacy
7. Race for the Galaxy
8. Wysokie Napięcie
9. Carcassonne
10. Star Realms
1. Zamki Burgundii
2. Tzolk'in: Kalendarz Majów
3. Brass
4. Puerto Rico
5. Świat Dysku: Ankh-Morpork
6. Tajniacy
7. Race for the Galaxy
8. Wysokie Napięcie
9. Carcassonne
10. Star Realms
- detrytusek
- Posty: 7334
- Rejestracja: 04 maja 2015, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 460 times
- Been thanked: 1108 times
Re: Wasze TOP 10 gier
oo widzę, że star realms już na 10 . Guilty...
"Nie ma sensu wiara w rzeczy, które istnieją."
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
Do sprzedania: Obsession + dodatki, Gaia Project, Roll Camera
Wątek sprzedażowy
- vinnichi
- Posty: 2391
- Rejestracja: 17 sty 2014, 00:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1300 times
- Been thanked: 790 times
- Kontakt:
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 05 lip 2012, 13:17
- Kontakt:
Re: Wasze TOP 10 gier
Nasze TOP:
1. Warhammer: Inwazja LCG
2. Descent 2ed.
3. Posiadłość Szaleńśtwa
4. Cywilizacja: poprzez wieki
5. Runebound 2ed.
6. Robinson Crusoe
7. Ewolucja
8. Władca Pierścieni LCG
9. Dungeoneer
10. Osadnicy z Catanu (karcianka dla 2 osób)
1. Warhammer: Inwazja LCG
2. Descent 2ed.
3. Posiadłość Szaleńśtwa
4. Cywilizacja: poprzez wieki
5. Runebound 2ed.
6. Robinson Crusoe
7. Ewolucja
8. Władca Pierścieni LCG
9. Dungeoneer
10. Osadnicy z Catanu (karcianka dla 2 osób)
- Gambit
- Posty: 5239
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 526 times
- Been thanked: 1846 times
- Kontakt:
- Gizmoo
- Posty: 4113
- Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
- Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
- Has thanked: 2656 times
- Been thanked: 2564 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Moje Top 10 się chyba na tyle wyklarowało, że nie zanosi się w najbliższym czasie na jakieś dramatyczne zmiany (jakaś nowość ewentualnie może się pojawić na liście). Aktualny TOP 10:
1. ZAMKI SZALONEGO KRÓLA LUDWIKA
2. POWER GRID: FIRST SPARKS
3. LORDS OF WATERDEEP
4. ARCADIA QUEST
5. FILARY ZIEMI
6. SURVIVE: ESCAPE FROM ATLANTIS
7. KAKAO
8. FIVE TRIBES
9. 7 WONDERS
10. ZOMBICIDE & STONE AGE - ex aequo
1. ZAMKI SZALONEGO KRÓLA LUDWIKA
2. POWER GRID: FIRST SPARKS
3. LORDS OF WATERDEEP
4. ARCADIA QUEST
5. FILARY ZIEMI
6. SURVIVE: ESCAPE FROM ATLANTIS
7. KAKAO
8. FIVE TRIBES
9. 7 WONDERS
10. ZOMBICIDE & STONE AGE - ex aequo
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 26 maja 2012, 11:26
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Space Alert
2. Sherlock Holmes Consulting Detective
3. Twilight Struggle
4. Mice and Mystics
5. Race for the Galaxy
6. Mage Knight
7. Commands & Colors: Ancients
8. Battlestar Galactica
9. Dungeon Petz
10. Conflict of Heroes: Awakening the Bear!
2. Sherlock Holmes Consulting Detective
3. Twilight Struggle
4. Mice and Mystics
5. Race for the Galaxy
6. Mage Knight
7. Commands & Colors: Ancients
8. Battlestar Galactica
9. Dungeon Petz
10. Conflict of Heroes: Awakening the Bear!
-
- Posty: 1862
- Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Na obecną chwilę tak to wygląda
1. Zamki Burgundii
2. Race for the Galaxy
3. Tajniacy
4. Trajan
5. Troyes
6. Gra o Tron (druga edycja)
7. Tzolkin
8. Roll for the Galaxy
9. Metallum
10. Epoka kamienia
Blood Rage po jednaj rozgrywce niestety ale zapewne gra znajdzie się w mojej Topce.
1. Zamki Burgundii
2. Race for the Galaxy
3. Tajniacy
4. Trajan
5. Troyes
6. Gra o Tron (druga edycja)
7. Tzolkin
8. Roll for the Galaxy
9. Metallum
10. Epoka kamienia
Blood Rage po jednaj rozgrywce niestety ale zapewne gra znajdzie się w mojej Topce.
- Backero
- Posty: 392
- Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 84 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Osadnicy: Narodziny Imperium.
2. Cywilizacja: Poprzez Wieki.
3. Neuroshima Hex.
4. Gra o Tron 2 edycja (planszowa, nie karciana)
5. Warhammer Inwazja.
6. Maskarada.
7. Blood Bowl: Menadżer Drużyny Gra karciana.
8. 51 Stan.
9. Talizman: Magia i miecz.
10. Carcassone.
2. Cywilizacja: Poprzez Wieki.
3. Neuroshima Hex.
4. Gra o Tron 2 edycja (planszowa, nie karciana)
5. Warhammer Inwazja.
6. Maskarada.
7. Blood Bowl: Menadżer Drużyny Gra karciana.
8. 51 Stan.
9. Talizman: Magia i miecz.
10. Carcassone.
-
- Posty: 1862
- Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Wiem, że mało kto czyta ten wątek i umiera on śmiercią naturalna ale co trzy miesiące wpisuje tutaj swój TOP aby zobaczyć jak się to u mnie zmienia.
1. Zamki Burgundii
2. Race For the Galaxy
3. Tajniacy
4. Terraformacja Marsa
5. Terra Mystica
6. Trajan
7. Troyes
8. Gra o Tron (tylko wersja 6 osobowa)
9. Kawerna / Pola Arle (muszę więcej zagrać aby zdecydować)
10.Nippon
-------
11. Blood Rage
1. Zamki Burgundii
2. Race For the Galaxy
3. Tajniacy
4. Terraformacja Marsa
5. Terra Mystica
6. Trajan
7. Troyes
8. Gra o Tron (tylko wersja 6 osobowa)
9. Kawerna / Pola Arle (muszę więcej zagrać aby zdecydować)
10.Nippon
-------
11. Blood Rage