pan_satyros pisze:Jak wasze wrażenia z dodatku Tajemnicze Ruiny?
Wprowadza coś mechanicznie dobrego/ciekawego ?
Ja jestem zachwycony.
1) Dodatek ten w genialny sposób pokazuje że można dodać do gry nowe lokacje, bez rozkładania dodatkowej planszy czy naklejania czegoś na starą.
A lokacje te i przygody w nich sa naprawdę ciekawe.
2) Relikwie są świetną alternatywą dla artefaktów. Tajemnicze bożki, skrzynie z nieznaną zawartością, w przypadku tych kart dwustronność sprawdza się doskonale.
3) Uroki są błyskotliwym pomysłem na odświeżenie tematu czarów. Wpasowują się zupełnie naturalnie jako trzecia "szkoła magii".
Nowe elementy sa świetnie pomyślane i naprawdę wzbogacają rozgrywkę. A wszystkie te innowacje udało się wprowadzić do gry bez żadnych nowych zasad!*
Uważam ten dodatek za wyraźnie lepszy niż
Góry Szaleństwa. Nawet gdyby miały tę samą cenę, i tak wolałbym
Tajemnicze Ruiny.
Kolejny dodatek "
Pod piramidami"** jest już zbliżony jakością, ale jednak nadal odrobinę z tyłu za
Tajemniczymi Ruinami.
Według mnie dodatek idealny.
Przed jednym muszę ostrzec: Klimat
Tajemniczych Ruin to bardziej Indiana Jones niż Lovecraft. Mnie to odpowiada, ale niektórym może nie pasować.
*
Z wyjątkiem zasad dla Mistycznych Ruin które są identyczne jak zasady Ekspedycji, tylko z inną nazwą.
**
Mam wszystkie dodatki - w wersji anglojęzycznej.