Descent: Journeys in the Dark / Wędrówki w mroku 2 ed (D. Clark, C. Konieczka, A. Sadler, K. Wilson)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
c08mk
Posty: 2463
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 286 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: c08mk »

Poza wcześniej rozegranymi scenariuszami jednoosobowymi też miałem okazję ostatnio zagrać ze znajomymi. Wzięli dwóch bohaterów, a ja OLa. Graliśmy też zasadą z angielskiego FAQ gdzie bohaterowie dostają dodatkowy atak lub leczenie.

Ogólne wrażenie było, że gra jest zbalansowana, bez zasady z dodatkowym atakiem bohaterowie mieliby bardzo ciężko. Potwory miałem z różnych dodatków i na szybko trudno było coś wybrać, bo było ich za dużo : ) Przeglądając potwory już po grze stwierdzam, że te z podstawki są jednak jednymi z mocniejszych pod względem statystyk za to gorzej z umiejętnościami, którymi potwory z dodatków mogą wspierać siebie wzajemnie lub szkodzić bohaterom.

OL z dodatkami jest bardzo grywalną "postacią". Oprócz dużej ilości potworów do wyboru są jeszcze karty wątków z wysłannikami, karty pogłosek z dodatkowymi misjami czy innymi efektami i dodatkowe karty do zakupu do talii OLa.

Osobiści traktuję OLa trochę jak mistrza gry w RPGu. Przede wszystkim musi pilnować żeby przygoda czy kampania była dynamiczna, ciekawa i miała dobre zwroty akcji.
Awatar użytkownika
ariser
Posty: 1138
Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
Lokalizacja: Cieszyn
Has thanked: 63 times
Been thanked: 49 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: ariser »

To właśnie jest fajne w Descencie, że OL może się plynnie dostosowywać do graczy - z powergamerami można rozwinąć skrzydła i optymalizować ruchy, a przy casualach trochę przyaktorzyc i grać a'la dungeon crawler. :)
Wracając jeszcze do potworów z podstawki - wg mnie to nie jest do końca prawda z tym, że dali tam same mocne stwory. Oczywiście nie są złe, ale pewne grupy, np. Zombie (ekstremalny przypadek bezuzytecznosci), jaskiniowe pająki czy Żywiołaki raczej nie są potworami, które brałbym z wyboru. Większość monstrów jest zastepowanych w dodatkach ich 'lepszą' wersją, np. Goblińscy łucznicy -> Bandyci, chociaż oczywiście są chlubne wyjątki, np. Smok, Ettin czy Merriod (ale i tu pewnie by się coś znalazło). :) Oczywiście są sytuacje, gdzie ktoś wystawi Mistrzów Przemian zamiast Czarnoksiezników z dodatku, ale to już raczej kwestia sytuacyjna. No i jasna sprawa, że każdy Mroczny ma swoją taktykę i podejście, także i opinie będą się diametralnie różnić. ;) Zgodzić się mogę, że w podstawce potwory są bardziej ogolnowyspecjalizowane (w końcu miały się sprawdzić w większej ilości scenariuszy). :)
"W grze doszło do momentu niedociągnięcia, który jest spowodowany wielkością gry i jej nieidealnością."
vegathedog, 2019
Kupię / Sprzedam
CrossSleet
Posty: 291
Rejestracja: 17 gru 2013, 15:02
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 41 times
Been thanked: 61 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: CrossSleet »

Właśnie fajne jest to, że OL jest takim Mistrzem Gry - mi się trochę to kojarzy z dawnymi czasami i fabularnymi posiadówami przy systemach D&D. Można grać mocno, a można robić tylko klimat i prowadzić bohaterów tak jak się nam podoba.

Jeżeli chodzi o możliwości Mrocznego Władcy i jego karty to tak średnio - z jednej strony fajny motyw, ale nie czułem, aby karty mocno wpływały na grę. Mam dopiero początek - dobrałem jedną kartę uniwersalną (tą z leczeniem) oraz pierwszą suzerena (z obroną), więc może się jeszcze rozwinie ;)

Bolą ci poplecznicy jako żetony, ale wiadomo - zwiększyłoby to koszty podstawki, a tego wszyscy chcą uniknąć. Wątpię żebym był takim maniakiem, żeby je kupić - dodatki lepiej się zapowiadają.

Ogólnie rozpoczęliśmy kampanię, gdzie żona gra 3ma bohaterami na raz. Dwoje bohaterów chyba daje za mało możliwości, a i OL nie mógłby wystawiać lepszych potworów - tak powinno być ciekawiej.

Aktualnie:
Ja: OL
Żona: Jaina, Krasnolud i Avric. Nie pamiętam jak się krasnal nazywał ;)

Scenariusze: Pierwsza krew (wygrana bohaterów), Gruby Goblin (OL zwycięża), Bal przebierańców (bohaterowie wygrali).
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4060
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: AkitaInu »

CrossSleet pisze:Właśnie fajne jest to, że OL jest takim Mistrzem Gry - mi się trochę to kojarzy z dawnymi czasami i fabularnymi posiadówami przy systemach D&D. Można grać mocno, a można robić tylko klimat i prowadzić bohaterów tak jak się nam podoba.

Jeżeli chodzi o możliwości Mrocznego Władcy i jego karty to tak średnio - z jednej strony fajny motyw, ale nie czułem, aby karty mocno wpływały na grę. Mam dopiero początek - dobrałem jedną kartę uniwersalną (tą z leczeniem) oraz pierwszą suzerena (z obroną), więc może się jeszcze rozwinie ;)

Bolą ci poplecznicy jako żetony, ale wiadomo - zwiększyłoby to koszty podstawki, a tego wszyscy chcą uniknąć. Wątpię żebym był takim maniakiem, żeby je kupić - dodatki lepiej się zapowiadają.

Ogólnie rozpoczęliśmy kampanię, gdzie żona gra 3ma bohaterami na raz. Dwoje bohaterów chyba daje za mało możliwości, a i OL nie mógłby wystawiać lepszych potworów - tak powinno być ciekawiej.

Aktualnie:
Ja: OL
Żona: Jaina, Krasnolud i Avric. Nie pamiętam jak się krasnal nazywał ;)

Scenariusze: Pierwsza krew (wygrana bohaterów), Gruby Goblin (OL zwycięża), Bal przebierańców (bohaterowie wygrali).

Karty potrafią baaardzo dużo zmienić :) odpowiednio rzucona karta naprawde przybliża do zwycięstwa.

Pamiętaj o tym że karta suzerena za 3xpa jest zmieniona ;)
Porchpeople
Posty: 299
Rejestracja: 28 sty 2015, 12:17
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 17 times
Been thanked: 3 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: Porchpeople »

A słyszał ktoś z Was o progresie z aplikacją, która ma być wydana przez FFG i symulować Overlorda i umożliwić pełną kooperację? Aplikacja miała być dostępna od drugiej połowy marca 'w przeciągu kilku tygodni'. Nie śledzę informacji od FFG- może ktoś wie coś więcej? :)
CrossSleet
Posty: 291
Rejestracja: 17 gru 2013, 15:02
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 41 times
Been thanked: 61 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: CrossSleet »

AkitaInu pisze:
CrossSleet pisze:Właśnie fajne jest to, że OL jest takim Mistrzem Gry - mi się trochę to kojarzy z dawnymi czasami i fabularnymi posiadówami przy systemach D&D. Można grać mocno, a można robić tylko klimat i prowadzić bohaterów tak jak się nam podoba.

Jeżeli chodzi o możliwości Mrocznego Władcy i jego karty to tak średnio - z jednej strony fajny motyw, ale nie czułem, aby karty mocno wpływały na grę. Mam dopiero początek - dobrałem jedną kartę uniwersalną (tą z leczeniem) oraz pierwszą suzerena (z obroną), więc może się jeszcze rozwinie ;)

Bolą ci poplecznicy jako żetony, ale wiadomo - zwiększyłoby to koszty podstawki, a tego wszyscy chcą uniknąć. Wątpię żebym był takim maniakiem, żeby je kupić - dodatki lepiej się zapowiadają.

Ogólnie rozpoczęliśmy kampanię, gdzie żona gra 3ma bohaterami na raz. Dwoje bohaterów chyba daje za mało możliwości, a i OL nie mógłby wystawiać lepszych potworów - tak powinno być ciekawiej.

Aktualnie:
Ja: OL
Żona: Jaina, Krasnolud i Avric. Nie pamiętam jak się krasnal nazywał ;)

Scenariusze: Pierwsza krew (wygrana bohaterów), Gruby Goblin (OL zwycięża), Bal przebierańców (bohaterowie wygrali).

Karty potrafią baaardzo dużo zmienić :) odpowiednio rzucona karta naprawde przybliża do zwycięstwa.

Pamiętaj o tym że karta suzerena za 3xpa jest zmieniona ;)
Bardzo zmieniona? Nie jestem fanem podmieniania elementów z pudełka, errat, samodruków itd ;) Zawsze mogę pójść w czarnoksiężnika jeszcze :D
Awatar użytkownika
ariser
Posty: 1138
Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
Lokalizacja: Cieszyn
Has thanked: 63 times
Been thanked: 49 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: ariser »

Jeśli dobrze kojarzę kartę to chodzi chyba o Reinforce. Zmiana jest taka, że teraz nie wybiera się grupy potworów do odnowienia tylko potężnego potwora jakiejś grupy i uzupełnia się tylko pomniejszymi do pełna. Moim skromnym zdaniem za silny nerf i klasa Suzerena poza kartami za 1 exp nie za bardzo się opłaca. :) Przepraszam jak trochę przekreciłem, jak coś to powinno być w oficjalnej erracie.
"W grze doszło do momentu niedociągnięcia, który jest spowodowany wielkością gry i jej nieidealnością."
vegathedog, 2019
Kupię / Sprzedam
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4060
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: AkitaInu »

ariser pisze:Jeśli dobrze kojarzę kartę to chodzi chyba o Reinforce. Zmiana jest taka, że teraz nie wybiera się grupy potworów do odnowienia tylko potężnego potwora jakiejś grupy i uzupełnia się tylko pomniejszymi do pełna. Moim skromnym zdaniem za silny nerf i klasa Suzerena poza kartami za 1 exp nie za bardzo się opłaca. :) Przepraszam jak trochę przekreciłem, jak coś to powinno być w oficjalnej erracie.
Tak, o to chodzi :) Ale też nie jestem na 100% pewien jak to znerfili więc nic nie pisze.

Nerf czy silny czy nie ... hmmm nie wiem, ale wiem napewno że oryginalny Reinforce był zdecydowanie za mocny :)
Wisowy
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:48

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: Wisowy »

Czytam Wasze wypowiedzi o potworach i trochę niedowierzam :-) Te z podstawki (I poziomu) są BARDZO słabe. Pająki, zombie, gobliny to jednostrzałowcy, których często nie zdążę nawet aktywować. Ettiny, Merriody i Berghesty jeszcze potrafią coś zdziałać, ale już taki smok przy odpowiednio dobranych bohaterach nie jest dla nich żadnym wyzwaniem.

Ogólnie mam wrażenie, że OL jest często słabszy i ma szansę wygrać tylko dzięki konstrukcji scenariusza (np. często powracające potwory, blisko do wyniesienia więźniów).

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
c08mk
Posty: 2463
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 286 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: c08mk »

ariser pisze:Jeśli dobrze kojarzę kartę to chodzi chyba o Reinforce. Zmiana jest taka, że teraz nie wybiera się grupy potworów do odnowienia tylko potężnego potwora jakiejś grupy i uzupełnia się tylko pomniejszymi do pełna. Moim skromnym zdaniem za silny nerf i klasa Suzerena poza kartami za 1 exp nie za bardzo się opłaca. :) Przepraszam jak trochę przekreciłem, jak coś to powinno być w oficjalnej erracie.
Jeżeli dobrze kojarzę angielski FAQ to chyba jeszcze ostatnio dodali, że te dodatkowe potwory nie mogą być dołożone w odległości 3 pola od bohatera lub mniejszej.
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 5246
Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 528 times
Been thanked: 1852 times
Kontakt:

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: Gambit »

Wisowy pisze:Czytam Wasze wypowiedzi o potworach i trochę niedowierzam :-) Te z podstawki (I poziomu) są BARDZO słabe. Pająki, zombie, gobliny to jednostrzałowcy, których często nie zdążę nawet aktywować. Ettiny, Merriody i Berghesty jeszcze potrafią coś zdziałać, ale już taki smok przy odpowiednio dobranych bohaterach nie jest dla nich żadnym wyzwaniem.
Dobrze zagrane Gobliny to utrapienie dla bohaterów. U mnie Gobliny urosły do rangi głównej Nemesis herosów. Pająki też dają radę. Wystarczy pamiętać, że głównym zadaniem OL nie jest wybicie herosów, tylko spowolnienie ich i wykonanie swojego celu.
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4060
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: AkitaInu »

Gambit pisze:
Wisowy pisze:Czytam Wasze wypowiedzi o potworach i trochę niedowierzam :-) Te z podstawki (I poziomu) są BARDZO słabe. Pająki, zombie, gobliny to jednostrzałowcy, których często nie zdążę nawet aktywować. Ettiny, Merriody i Berghesty jeszcze potrafią coś zdziałać, ale już taki smok przy odpowiednio dobranych bohaterach nie jest dla nich żadnym wyzwaniem.
Dobrze zagrane Gobliny to utrapienie dla bohaterów. U mnie Gobliny urosły do rangi głównej Nemesis herosów. Pająki też dają radę. Wystarczy pamiętać, że głównym zadaniem OL nie jest wybicie herosów, tylko spowolnienie ich i wykonanie swojego celu.
Dokładnie :) A barghesty z podwójnym howl'em są straszne dla bohaterów, i łatwo nimi zastawiać przejścia.

I też się nie zgodzę z twierdzeniem że podstawka to bieda. Smoki dopiero potem robią się w miare nietrudne, w pierwszym akcie każdy potwór dla bohaterów to utrapienie, no może opróćz zombie ;)
Awatar użytkownika
ariser
Posty: 1138
Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
Lokalizacja: Cieszyn
Has thanked: 63 times
Been thanked: 49 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: ariser »

Wisowy pisze:Czytam Wasze wypowiedzi o potworach i trochę niedowierzam :-) Te z podstawki (I poziomu) są BARDZO słabe. Pająki, zombie, gobliny to jednostrzałowcy, których często nie zdążę nawet aktywować. Ettiny, Merriody i Berghesty jeszcze potrafią coś zdziałać, ale już taki smok przy odpowiednio dobranych bohaterach nie jest dla nich żadnym wyzwaniem.
Potwory z podstawki nie są bardzo słabe, mam wrażenie ze używasz ich po prostu w złych sytuacjach. Logiczne jest, że nie dajesz goblinów na pierwszą linię ognia, tylko będziesz chciał nimi stosować walkę typu strzel-ucieknij.
Jeśli scenariusz zmusza do wystawienia ich na 1szej linii w zasięgu bohaterów to trudno - wiadomo, że nie przeżyją, ale to się tyczy każdej grupy (także z dodatków) z ilością 1+3 lub więcej. Taka już specyfikacja tych grup. Co do zombie i pająków z podstawki to chyba wszyscy się zgodzili, że te grupy są słabe, wiec nie wiem co cie tu dziwi. :P Ze smokami zgodzić się nie mogę, oczywiście, że są silnie zależne od wykorzystania Cienia i można je skontrować, ale sam fakt że zajmują masę miejsca + są dość twarde z ich obroną czyni je bardzo dobrą grupą. Wisienką na torcie jest ich atak ogniem na kilka pól, co już nieraz wygrało mi grę.
Ogólnie mam wrażenie, że OL jest często słabszy i ma szansę wygrać tylko dzięki konstrukcji scenariusza (np. często powracające potwory, blisko do wyniesienia więźniów).
Absolutnie nie mogę się z tym zgodzić, gram z różnymi ekipami, w większości są to typowi powergamerzy i Mroczny ma bardzo dobry % wygranych, myśle że około 60-70%. Sam OL'uje często, choć zdecydowanie nie jestem najlepszym Mrocznym jakiego znam i uważam, że przy dobrym doborze grup, kart i zestawu popleczników, który wspierałby obraną taktykę bohaterowie mają bardzo pod górkę (poza końcówka I aktu) ;). Twierdzenie to popierają działania FFG, które tylko i wyłącznie osłabia karty Overlorda w erracie, nie dając nic w zamian (a więc stwierdzając niezbalansowanie na korzyść Mrocznego).
"W grze doszło do momentu niedociągnięcia, który jest spowodowany wielkością gry i jej nieidealnością."
vegathedog, 2019
Kupię / Sprzedam
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4060
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: AkitaInu »

No i trzeba pamiętać że smoki w polskiej wersji są źle przetłumaczone :) wzmocnienie trzeba wydawać przy ataku, jeżeli stoimy przy smoku. Nie tylko jak atakujemy smoka ale każdą figurkę.

To wiele zmienia :)

A najlepsze jest to że pierwszą kampanię graliśmy tak że jeżeli bohater sam wstawał to miał jeszcze jedną akcję :D Ale tak wygrałem jako OL
Awatar użytkownika
espresso
Posty: 1559
Rejestracja: 22 lut 2010, 12:00
Lokalizacja: poznań
Has thanked: 40 times
Been thanked: 103 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: espresso »

AkitaInu pisze:A najlepsze jest to że pierwszą kampanię graliśmy tak że jeżeli bohater sam wstawał to miał jeszcze jedną akcję :D Ale tak wygrałem jako OL
To jeszcze nic. Mam za sobą kilka kampanii, ale akurat ostatnio po rocznej przerwie zaczynaliśmy nową, więc przeczytałam jeszcze raz instrukcję i szczerze się zdziwiłam, że bohaterowie mogą wydać jedno wzmocnienie, żeby uleczyć punkt zmęczenia :D
Za FAQ nie jestem w stanie nadążyć (swoją drogą, na stronie Galakty jeszcze 3 tyg temu wisiało nieaktualne), więc nawet nie wiem, czy uwzględniamy wszystkie erraty kart. Ale zasada dodatkowego ataku przy grze na dwóch bohaterów rzeczywiście przywróciła balans temu wariantowi.
nikczemnik
Posty: 95
Rejestracja: 04 sty 2015, 11:16
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: nikczemnik »

espresso pisze:(swoją drogą, na stronie Galakty jeszcze 3 tyg temu wisiało nieaktualne)
Na stronie Galakty jest Errata z 10.10.2014r, jest jakaś nowsza?
Awatar użytkownika
espresso
Posty: 1559
Rejestracja: 22 lut 2010, 12:00
Lokalizacja: poznań
Has thanked: 40 times
Been thanked: 103 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: espresso »

nikczemnik pisze:
espresso pisze:(swoją drogą, na stronie Galakty jeszcze 3 tyg temu wisiało nieaktualne)
Na stronie Galakty jest Errata z 10.10.2014r, jest jakaś nowsza?
Tak, na stronie FFG jest FAQ z 15 lutego 2016, wersja 1.6.
nikczemnik
Posty: 95
Rejestracja: 04 sty 2015, 11:16
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: nikczemnik »

espresso pisze:Tak, na stronie FFG jest FAQ z 15 lutego 2016, wersja 1.6.
1,5 roku do tyłu, w takim wypadku pewnie nawet nie ma co liczyć na aktualizację ze strony Galakty...
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4060
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 25 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: AkitaInu »

nikczemnik pisze:
espresso pisze:Tak, na stronie FFG jest FAQ z 15 lutego 2016, wersja 1.6.
1,5 roku do tyłu, w takim wypadku pewnie nawet nie ma co liczyć na aktualizację ze strony Galakty...
To jest niestety jeden z powodów dla których przestałem inwestować w descenta :/ Mimo ogromnego szacuna za wydawanie polskiej wersji brak aktualnego faq jest troche niefajny
Awatar użytkownika
espresso
Posty: 1559
Rejestracja: 22 lut 2010, 12:00
Lokalizacja: poznań
Has thanked: 40 times
Been thanked: 103 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: espresso »

Niestety, ja nie liczę... Ale bardziej niż brak FAQ martwi mnie brak zapowiedzi wydania najnowszego małego dodatku, Mists of Bilehall :(
Awatar użytkownika
ariser
Posty: 1138
Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
Lokalizacja: Cieszyn
Has thanked: 63 times
Been thanked: 49 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: ariser »

espresso pisze:Niestety, ja nie liczę... Ale bardziej niż brak FAQ martwi mnie brak zapowiedzi wydania najnowszego małego dodatku, Mists of Bilehall :(
Oby nie było, jak z Heirs of Blood - co roku ta sama śpiewka :(. :evil:
"W grze doszło do momentu niedociągnięcia, który jest spowodowany wielkością gry i jej nieidealnością."
vegathedog, 2019
Kupię / Sprzedam
c08mk
Posty: 2463
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 286 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: c08mk »

espresso pisze:Niestety, ja nie liczę... Ale bardziej niż brak FAQ martwi mnie brak zapowiedzi wydania najnowszego małego dodatku, Mists of Bilehall :(
Właśnie zauważyłem, że planują dodruk Labiryntu Zagłady, więc z całą pewnością można powiedzieć, że ta linia wydawnicza na razie będzie zamknięta.

Na pewno warto pytać na forum.galakta czy i kiedy będzie wydany dodatek. Nowy stan z tego dodatku wygląda ciekawie i chciałbym go mieć w asortymencie : )

W instrukcji MoB jest też zapowiedź następnego dodatku który można będzie łączyć z MoB w dużą kampanię.
Awatar użytkownika
ariser
Posty: 1138
Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
Lokalizacja: Cieszyn
Has thanked: 63 times
Been thanked: 49 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: ariser »

Z tego co mi się wydaje na Kruki też trzeba było rok poczekać. Mam nadzieję po prostu, że prędzej czy później wydają, bo mieszanie wersji językowych jest meh, a potwory z MoB są świetne. ;)
"W grze doszło do momentu niedociągnięcia, który jest spowodowany wielkością gry i jej nieidealnością."
vegathedog, 2019
Kupię / Sprzedam
Wisowy
Posty: 12
Rejestracja: 18 lut 2016, 11:48

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: Wisowy »

No nie żartujmy :-) przecież bohaterowie mają sporo punktów ruchu, 2 ataki, ultimate'y, bardzo mocne skille do kupienia po 1-2 przygodach. Nie wspominając już o nekromancie i jego przepakowanym chowańcu. Przy takim stanie rzeczy potwory pierwszego poziomu są w większości papierowe :-)

Jasne, można uprzykszać życie, blokować przejścia, ale to tylko spowalnianie, a nie równa walka. Chyba, że taka już rola OLa :-)

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
ariser
Posty: 1138
Rejestracja: 16 lut 2016, 19:29
Lokalizacja: Cieszyn
Has thanked: 63 times
Been thanked: 49 times

Re: Descent: Journey in the Dark 2ed

Post autor: ariser »

Wisowy pisze:No nie żartujmy :-) przecież bohaterowie mają sporo punktów ruchu, 2 ataki, ultimate'y, bardzo mocne skille do kupienia po 1-2 przygodach. Nie wspominając już o nekromancie i jego przepakowanym chowańcu. Przy takim stanie rzeczy potwory pierwszego poziomu są w większości papierowe :-)
Brzmi jakbyś nigdy nie grał herosami, trzeba poznać obie strony zanim się zacznie narzekać. ;) Jasne, że bohaterowie są mocni, ale w końcu muszą się przebić przez zdecydowanie przewyższającego ich liczbą przeciwnika. Zresztą nie ma się co kłócić, ale racji nie masz. ;P
Jasne, można uprzykszać życie, blokować przejścia, ale to tylko spowalnianie, a nie równa walka. Chyba, że taka już rola OLa :-)
Tu się zgadzam w sumie, bo celem gry nigdy nie jest zabicie herosów (poza II spotkaniem w finale), więc masz rację - spowalniasz i robisz swoje. :>
"W grze doszło do momentu niedociągnięcia, który jest spowodowany wielkością gry i jej nieidealnością."
vegathedog, 2019
Kupię / Sprzedam
ODPOWIEDZ