Ale to po części Wasza wina - wybraliście zbieranie adresów przez Formularze w dokumentach Google. Nie da się sprawdzić, co się wysłało, z jakimi danymi, w sensowny sposób to poprawić... Nie miejcie więc pretensji do ludzi, że czasem zapominają i chcą ponownie coś wysłać albo poprawić.Piettrucha pisze:Z innej beczki: Bartek kończy właśnie przygotowywać plik wsadowy do systemu paczkomatów dla wysyłek Mistfall. Na etapie danych wejściowych, pomimo trzykrotnej prośby o wypełnienie ankiet adresowych - wszystko połączone z mailingami do wspierających- mamy brak rzędu 9%. Kolejne 4,5% to błędnie wypełnione ankiety. 3% to duble- żeby było ciekawej,wszystkie duble nie następują jeden po drugim (system pokazuje timestampy) a po kilku dniach czy tygodniach. Lekką ręką kilkadziesiąt rekordów do ręcznego sprawdzenia- czy i dlaczego, a może to jakaś aktualizacja danych? Wszystkich wspierających kolejny raz prosimy- uzupełniajcie ankiety adresowe. To w znaczący sposób przyspieszy proces wysyłek, więc i znacznie szybciej otrzymacie grę do rąk. Dla Rolla przygotujemy podsumowanie- tam wskaźniki będą zdecydowanie wyższe. Naturalnie, pokażemy też, ile % błędów wynika z naszej strony. Od tej pory, bedziemy w ten sposób podsumowywać każdą wysyłkę.
Zróbcie własny system, chociaż powiązany z mailem z Wspieram.to, dajcie opcję, by wpisać swój adres + paczkomat dla każdej z akcji i możliwość podejrzenia wprowadzonych danych - a będzie dla wszystkich łatwiej. No, albo sprawdzajcie ręcznie, tylko że wtedy trochę głupio się żalić (to tak, jakby płakać, że się kupiło coś na Wspieramce, a nie w sklepie, więc przyjdzie za jakiś czas, a nie od razu...).