okladke
![Obrazek](http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160229/9d386edbbb2b9441d8a055fc494950bc.jpg)
i filmik z opisem rozgrywki mam nadzieje, iz Cry Havoc bedzie w koncu finalna nazwy gry znanej jako Zenith lub Dawn Sector
https://youtu.be/bGfMfGYpYCs
premiera wrzesien 2016
Cry Havoc is a card-driven, asymmetric, area control war game set in a brutal, science fiction setting. Each player commands one of four unique factions with varying abilities and units. The game includes 54 custom miniatures, a large format board, and over one hundred unique cards, all with stunning new artwork.
Premiera najwcześniej latem.
2-4 graczy
Czas gry do 60 minut
4 różne frakcje (różne talie kart, częściowo inna mechanika działania)
Mechanicznie gra jest średnio ciężka, dla dwóch osób pojedynek, dla 4 osób lżejsza rozgrywka. Elementy losowe (wydarzenia), ale gra premiuje również znajomość tytułu.
Figurki
Fabularnie daleka przyszłość głęboki kosmos obca planeta Lv426 (nazwa taka, bo ludzkości po odkryciu X planet zabrakło ciekawszych nazw, co mnie osobiście mało przekonuje, ale ujdzie)
Frakcje
Ludzie - najemnicy kosmosu, bonusy do ruchu /Terranie
Wysokorozwinięci "alieni" - najmniej liczna, ma specjalny ruch zbliżony do teleportacji / Protosi
Omega armia maszyn, duża ilość idą na masę / Replikatorzy z Stargate
Trogsi autochtoni skrajnie agresywna armia, lecz "nieinteligentna" działają na innym poziomie mapy - dodatkowej planszy (na zasadzie podziemi z Herosów). 3 wejścia z zewnątrz do podziemi, lecz Trogowie mogą wychodzić na górę w dowolnym miejscu. W przeciwieństwie do pozostałych frakcji nie używają kryształów jako surowca oraz mają inne zasady punktacji.
8 tur punktowanie w 4 i 8 turze. Tury nieparzyste faza przygotowania budowa infrastruktury wystawianie armii, zbiór surowców. Istotny hand-management i planowanie.