Massive Darkness (Raphael Guiton, Jean-Baptiste Lullien, Nicolas Raoult)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
lynwith
Posty: 242
Rejestracja: 27 sty 2015, 22:27
Lokalizacja: Katowice

Re: Massive Darkness

Post autor: lynwith »

olsszak pisze:Swoją drogą jak widziałem komentarze o cross over z Blood Rage czy 7 sins to zastanawiam się czy chcą tu wikingów czy jednak stwory w drugą stronę :)

Jeden i drugi cross over pasuje jak świni siodło :P xD
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6133
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 652 times
Been thanked: 513 times
Kontakt:

Re: Massive Darkness

Post autor: pan_satyros »

lynwith pisze:
olsszak pisze:Swoją drogą jak widziałem komentarze o cross over z Blood Rage czy 7 sins to zastanawiam się czy chcą tu wikingów czy jednak stwory w drugą stronę :)

Jeden i drugi cross over pasuje jak świni siodło :P xD
Ano, zapędzają się na KS w tym komentarzowym koncercie życzeń.
Ja chętnie zobaczyłbym Mimica, łamiącego nieco zasady zdobywania lootu ze skrzyń lub Wampiry/Cienie/Mroczne Elfy - potwory wykorzystujące jakoś obszary cienia.
Awatar użytkownika
ghostartur
Posty: 411
Rejestracja: 09 lut 2014, 16:05
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time

Re: Massive Darkness

Post autor: ghostartur »

Słabiutko...jednego cyklopa już przecież mamy :) .
Awatar użytkownika
Gab
Posty: 623
Rejestracja: 15 maja 2013, 00:39
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 103 times
Been thanked: 87 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Gab »

Drogo, ale raczej sie zdecyduje-dochodzi dodatkowa klasa postaci co zawsze urozmaici rozgrywkę.
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6133
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 652 times
Been thanked: 513 times
Kontakt:

Re: Massive Darkness

Post autor: pan_satyros »

Gab pisze:Drogo, ale raczej sie zdecyduje-dochodzi dodatkowa klasa postaci co zawsze urozmaici rozgrywkę.
Zastawiam się, chociaż brak zdolności leczenia u kapłana mnie nieco dziwi.
magneticzero
Posty: 411
Rejestracja: 31 gru 2011, 19:04
Lokalizacja: Rybnik

Re: Massive Darkness

Post autor: magneticzero »

Coś ten cyklop do mnie nie przemawia wiec chyba sobie to podaruje jednak klasa postaci kusi :(

Wiecie ile na gre razy pojawią się te roaming monsters? Bo dodaja je i dodaja a jak to wyjdzie tylko z 1-2 na gre no to chyba juz je dodaja tylko dlatego że się sprzedają ,niż żeby urozmaicić rozgrywkę.
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6133
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 652 times
Been thanked: 513 times
Kontakt:

Re: Massive Darkness

Post autor: pan_satyros »

magneticzero pisze:Coś ten cyklop do mnie nie przemawia wiec chyba sobie to podaruje jednak klasa postaci kusi :(

Wiecie ile na gre razy pojawią się te roaming monsters? Bo dodaja je i dodaja a jak to wyjdzie tylko z 1-2 na gre no to chyba juz je dodaja tylko dlatego że się sprzedają ,niż żeby urozmaicić rozgrywkę.
hmm póki co wychodzi na to, że tylko wtedy gdy zabraknie mobków danego typu, a trzeba dostawić kolejne (więcej w zasadach nie widzę, a i na KS nie potrafią odpowiedzieć).
Tematycznie całkiem to fajne,a le czy w ramach mechaniki dobrze zadziała - trudno powiedzieć.
Awatar użytkownika
Night wolf
Posty: 192
Rejestracja: 29 lut 2008, 23:46
Lokalizacja: Opole/Brzeg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Night wolf »

Tak jak pisałeś wcześniej kiedy nie możesz wystawić jakiś mobków bo zabrakło to wtedy wychodzi "Roaming Monsters" kiedy ich zabraknie to przegrywasz grę z automatu. Więc prawdopodobnie eventy będą je przyzywały jeszcze dodatkowo jakieś. Mnie tylko martwi że jest mało mechanik co przyzywa kolejne zwykłe moby, w zombicide to powoli zaczynało zasypywać gracza gdzie w pewnym momencie to już z niektórymi grupami się nie dało walczyć. Oczywiście może mam nie do końca słuszne wrażenia...
Awatar użytkownika
lynwith
Posty: 242
Rejestracja: 27 sty 2015, 22:27
Lokalizacja: Katowice

Re: Massive Darkness

Post autor: lynwith »

Night wolf pisze:Tak jak pisałeś wcześniej kiedy nie możesz wystawić jakiś mobków bo zabrakło to wtedy wychodzi "Roaming Monsters" kiedy ich zabraknie to przegrywasz grę z automatu. Więc prawdopodobnie eventy będą je przyzywały jeszcze dodatkowo jakieś. Mnie tylko martwi że jest mało mechanik co przyzywa kolejne zwykłe moby, w zombicide to powoli zaczynało zasypywać gracza gdzie w pewnym momencie to już z niektórymi grupami się nie dało walczyć. Oczywiście może mam nie do końca słuszne wrażenia...
W takim wypadku też może przyjść z pomocą ten deck eventów.... Choćiaż może za bardzo pokładane są w nim nasze nadzieje.
Awatar użytkownika
Night wolf
Posty: 192
Rejestracja: 29 lut 2008, 23:46
Lokalizacja: Opole/Brzeg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Night wolf »

Z tego co widzę to deck eventów raczej wspiera graczy czasem robi jakieś kuku, powód Agent kiedy wchodzi do gry blokuje eventy i spawnuje co turę tyle grup co jego lvl, więc jeśli szybko nie padnie to może się ładnie rozmnożyć. Może to on jest odpowiedzialny za szybkie pojawienie się kolejnych "Roaming Monsters"?
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Rocy7 »

A oprocz modeli, i shadow mode jest cos ciekawego mechanicznie? Jak z podatnościa na syndrom lidera?
Awatar użytkownika
Night wolf
Posty: 192
Rejestracja: 29 lut 2008, 23:46
Lokalizacja: Opole/Brzeg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Night wolf »

Rocy7 pisze:A oprocz modeli, i shadow mode jest cos ciekawego mechanicznie? Jak z podatnościa na syndrom lidera?
Syndrom lidera jest dokładnie taki sam jak w Zombicide, wszystko to kwestia ekipy.
Mechanicznie to ta gra mi przypomina takie diablo bijesz potwory sypią się przedmioty jak ci nie pasują to masz transmuta i przerabiasz na inny losowy lepszy przedmiot, raczej niema jakiś szokujących innowacji mechanicznych to tytuł nastawiony na dobrą zabawę. :)
Awatar użytkownika
Barto
Posty: 142
Rejestracja: 22 lut 2011, 19:24
Lokalizacja: Pszczyna
Been thanked: 10 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Barto »

Night wolf pisze:Z tego co widzę to deck eventów raczej wspiera graczy czasem robi jakieś kuku, powód Agent kiedy wchodzi do gry blokuje eventy i spawnuje co turę tyle grup co jego lvl, więc jeśli szybko nie padnie to może się ładnie rozmnożyć. Może to on jest odpowiedzialny za szybkie pojawienie się kolejnych "Roaming Monsters"?
Pod koniec zaprezentowanego gameplaya wyskakuje event który wprowadza do gry Roaming Monster, tak więc wychodzi na to że w deku są dobre jak i złe rzeczy. Wydaje się że zdolność agenta z blokowaniem eventów z jednej strony blokuje dobre wydarzenia ale z drugiej też zabezpiecza przed wysypem potworów jednocześnie z jego zdolności jak i z wydarzenia.
Awatar użytkownika
pan_satyros
Posty: 6133
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Siemianowice
Has thanked: 652 times
Been thanked: 513 times
Kontakt:

Re: Massive Darkness

Post autor: pan_satyros »

Awatar użytkownika
Gab
Posty: 623
Rejestracja: 15 maja 2013, 00:39
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 103 times
Been thanked: 87 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Gab »

Spoko czyli CMON standardowo zaczyna żer na graczach, co nie zmienia faktu że cena nie jest najgorsza.
Awatar użytkownika
Night wolf
Posty: 192
Rejestracja: 29 lut 2008, 23:46
Lokalizacja: Opole/Brzeg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Night wolf »

Kurde te 2 ostatnie pudełka są całkiem ok elementale se odpuszczam, szczury raczej wezmę sporo ładnych figurek zawsze chciałem w młotku grać szczurami ale koszty armii mnie zabijały i zostały kraśki:D
Ramzeseba
Posty: 336
Rejestracja: 20 lut 2016, 09:06
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Ramzeseba »

Jak dla mnie to one wyglądają w większości jak Lizardy...
Awatar użytkownika
Gab
Posty: 623
Rejestracja: 15 maja 2013, 00:39
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 103 times
Been thanked: 87 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Gab »

No jeśli chodzi o addony to jest coraz ciekawiej aż strach się bać bo zostały jeszcze 2 tygodnie kampanii
Awatar użytkownika
Night wolf
Posty: 192
Rejestracja: 29 lut 2008, 23:46
Lokalizacja: Opole/Brzeg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Night wolf »

Nie widzę podobieństwa do Saurusów dla mnie to czyste Stormverminy nawet obstawiam że się nimi inspirowali :)
Awatar użytkownika
bubu
Posty: 605
Rejestracja: 21 lut 2014, 15:16
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times

Re: Massive Darkness

Post autor: bubu »

Bohaterowie fajni ale te wielkie figurki wrogów do mnie nie przemawiają. Potwory z Blood Rage- super. Ale tu mi jakoś nie leżą. A niestety, to chyba będzie nowy trend w grach CMON (abominacje w Z:BP, avatary Grzechów w TO:7S, smoki w AQ:I, roaming monsters w MD).
Awatar użytkownika
Night wolf
Posty: 192
Rejestracja: 29 lut 2008, 23:46
Lokalizacja: Opole/Brzeg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Night wolf »

Po jakim czasie otwiera się PM od zakończenia KS, bo zamówiłbym sobie dodatki a nie chce nadwyrężać portfela więc narazie podstawkę i karty bym se wziął? :)
Awatar użytkownika
bubu
Posty: 605
Rejestracja: 21 lut 2014, 15:16
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 4 times
Been thanked: 6 times

Re: Massive Darkness

Post autor: bubu »

Miesiąc/dwa. I kolejny miesiąc jest otwarty.
Awatar użytkownika
Night wolf
Posty: 192
Rejestracja: 29 lut 2008, 23:46
Lokalizacja: Opole/Brzeg
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

Re: Massive Darkness

Post autor: Night wolf »

Dzięki, a z PM można skorzystać tylko raz czy kilka? (tzn raz coś dorzucić a za tydzień znowu coś dorzucić?)
ODPOWIEDZ