Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
olsszak pisze:Swoją drogą jak widziałem komentarze o cross over z Blood Rage czy 7 sins to zastanawiam się czy chcą tu wikingów czy jednak stwory w drugą stronę
Jeden i drugi cross over pasuje jak świni siodło xD
olsszak pisze:Swoją drogą jak widziałem komentarze o cross over z Blood Rage czy 7 sins to zastanawiam się czy chcą tu wikingów czy jednak stwory w drugą stronę
Jeden i drugi cross over pasuje jak świni siodło xD
Ano, zapędzają się na KS w tym komentarzowym koncercie życzeń.
Ja chętnie zobaczyłbym Mimica, łamiącego nieco zasady zdobywania lootu ze skrzyń lub Wampiry/Cienie/Mroczne Elfy - potwory wykorzystujące jakoś obszary cienia.
Coś ten cyklop do mnie nie przemawia wiec chyba sobie to podaruje jednak klasa postaci kusi
Wiecie ile na gre razy pojawią się te roaming monsters? Bo dodaja je i dodaja a jak to wyjdzie tylko z 1-2 na gre no to chyba juz je dodaja tylko dlatego że się sprzedają ,niż żeby urozmaicić rozgrywkę.
magneticzero pisze:Coś ten cyklop do mnie nie przemawia wiec chyba sobie to podaruje jednak klasa postaci kusi
Wiecie ile na gre razy pojawią się te roaming monsters? Bo dodaja je i dodaja a jak to wyjdzie tylko z 1-2 na gre no to chyba juz je dodaja tylko dlatego że się sprzedają ,niż żeby urozmaicić rozgrywkę.
hmm póki co wychodzi na to, że tylko wtedy gdy zabraknie mobków danego typu, a trzeba dostawić kolejne (więcej w zasadach nie widzę, a i na KS nie potrafią odpowiedzieć).
Tematycznie całkiem to fajne,a le czy w ramach mechaniki dobrze zadziała - trudno powiedzieć.
Tak jak pisałeś wcześniej kiedy nie możesz wystawić jakiś mobków bo zabrakło to wtedy wychodzi "Roaming Monsters" kiedy ich zabraknie to przegrywasz grę z automatu. Więc prawdopodobnie eventy będą je przyzywały jeszcze dodatkowo jakieś. Mnie tylko martwi że jest mało mechanik co przyzywa kolejne zwykłe moby, w zombicide to powoli zaczynało zasypywać gracza gdzie w pewnym momencie to już z niektórymi grupami się nie dało walczyć. Oczywiście może mam nie do końca słuszne wrażenia...
Night wolf pisze:Tak jak pisałeś wcześniej kiedy nie możesz wystawić jakiś mobków bo zabrakło to wtedy wychodzi "Roaming Monsters" kiedy ich zabraknie to przegrywasz grę z automatu. Więc prawdopodobnie eventy będą je przyzywały jeszcze dodatkowo jakieś. Mnie tylko martwi że jest mało mechanik co przyzywa kolejne zwykłe moby, w zombicide to powoli zaczynało zasypywać gracza gdzie w pewnym momencie to już z niektórymi grupami się nie dało walczyć. Oczywiście może mam nie do końca słuszne wrażenia...
W takim wypadku też może przyjść z pomocą ten deck eventów.... Choćiaż może za bardzo pokładane są w nim nasze nadzieje.
Z tego co widzę to deck eventów raczej wspiera graczy czasem robi jakieś kuku, powód Agent kiedy wchodzi do gry blokuje eventy i spawnuje co turę tyle grup co jego lvl, więc jeśli szybko nie padnie to może się ładnie rozmnożyć. Może to on jest odpowiedzialny za szybkie pojawienie się kolejnych "Roaming Monsters"?
Rocy7 pisze:A oprocz modeli, i shadow mode jest cos ciekawego mechanicznie? Jak z podatnościa na syndrom lidera?
Syndrom lidera jest dokładnie taki sam jak w Zombicide, wszystko to kwestia ekipy.
Mechanicznie to ta gra mi przypomina takie diablo bijesz potwory sypią się przedmioty jak ci nie pasują to masz transmuta i przerabiasz na inny losowy lepszy przedmiot, raczej niema jakiś szokujących innowacji mechanicznych to tytuł nastawiony na dobrą zabawę.
Night wolf pisze:Z tego co widzę to deck eventów raczej wspiera graczy czasem robi jakieś kuku, powód Agent kiedy wchodzi do gry blokuje eventy i spawnuje co turę tyle grup co jego lvl, więc jeśli szybko nie padnie to może się ładnie rozmnożyć. Może to on jest odpowiedzialny za szybkie pojawienie się kolejnych "Roaming Monsters"?
Pod koniec zaprezentowanego gameplaya wyskakuje event który wprowadza do gry Roaming Monster, tak więc wychodzi na to że w deku są dobre jak i złe rzeczy. Wydaje się że zdolność agenta z blokowaniem eventów z jednej strony blokuje dobre wydarzenia ale z drugiej też zabezpiecza przed wysypem potworów jednocześnie z jego zdolności jak i z wydarzenia.
Kurde te 2 ostatnie pudełka są całkiem ok elementale se odpuszczam, szczury raczej wezmę sporo ładnych figurek zawsze chciałem w młotku grać szczurami ale koszty armii mnie zabijały i zostały kraśki:D
Bohaterowie fajni ale te wielkie figurki wrogów do mnie nie przemawiają. Potwory z Blood Rage- super. Ale tu mi jakoś nie leżą. A niestety, to chyba będzie nowy trend w grach CMON (abominacje w Z:BP, avatary Grzechów w TO:7S, smoki w AQ:I, roaming monsters w MD).
Po jakim czasie otwiera się PM od zakończenia KS, bo zamówiłbym sobie dodatki a nie chce nadwyrężać portfela więc narazie podstawkę i karty bym se wziął?