Gry wydane w 2015 - top 10
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Gry wydane w 2015 - top 10
Kontynuując wątki z poprzednich lat - moje top 10 gier wydanych w 2015, z krótkim uzasadnieniem:
1. Churchill (błysk geniuszu, mnóstwo funu i emocji, początek nowej serii gier )
2. Stawka większa niż życie (nieco na wyrost na 2. miejscu, widzę duży potencjał, mam nadzieję, że się potwierdzi)
3. Shakespeare (bardzo solidne i świeże euro)
4. Prodigals Club (świeże, emocjonujące i jeszcze lepsze niż Last Will)
5. 7 Cudów - Pojedynek (potwierdziło oczekiwania, znakomita 2-osobówka)
6. Ships (zaufanie na kredyt po jednej, mocno taktycznej i szachowej rozgrywce)
7. Łowcy skarbów (niespodziewane odkrycie, lekka gra z bardzo przyjemnym kombinowaniem, dobra regrywalność)
8. Andromeda (wyczuwam dobry potencjał, ale potrzebuję więcej rozgrywek)
9. Through the Ages - A New Story of Civilization (bardzo dobra gra, ale reedycja nie zasługuje na wyższe miejsce )
10. Poprzez wieki (fajna 2-osobówka, z niezłą regrywalnością wbrew pozorom)
1. Churchill (błysk geniuszu, mnóstwo funu i emocji, początek nowej serii gier )
2. Stawka większa niż życie (nieco na wyrost na 2. miejscu, widzę duży potencjał, mam nadzieję, że się potwierdzi)
3. Shakespeare (bardzo solidne i świeże euro)
4. Prodigals Club (świeże, emocjonujące i jeszcze lepsze niż Last Will)
5. 7 Cudów - Pojedynek (potwierdziło oczekiwania, znakomita 2-osobówka)
6. Ships (zaufanie na kredyt po jednej, mocno taktycznej i szachowej rozgrywce)
7. Łowcy skarbów (niespodziewane odkrycie, lekka gra z bardzo przyjemnym kombinowaniem, dobra regrywalność)
8. Andromeda (wyczuwam dobry potencjał, ale potrzebuję więcej rozgrywek)
9. Through the Ages - A New Story of Civilization (bardzo dobra gra, ale reedycja nie zasługuje na wyższe miejsce )
10. Poprzez wieki (fajna 2-osobówka, z niezłą regrywalnością wbrew pozorom)
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Moja prowizoryczna dycha. W część zagrałem po kilkanaście razy a w część póki co np. 1-2 partie, ale wszystkie chwyciły. Starsze gry co miały polską premierę w '15 i zetknąłem się z nimi po raz pierwszy też tu wpisywałem.
1. Pandemic Legacy
2. Blood Rage
3. Space Alert
4. Tajniacy
5. Patchwork
6. Ciężarówką przez Galaktykę
7. Predator Deckbuilding Game
8. Inhabit the Earth
9. Forge War
10. The Gallerist
1. Pandemic Legacy
2. Blood Rage
3. Space Alert
4. Tajniacy
5. Patchwork
6. Ciężarówką przez Galaktykę
7. Predator Deckbuilding Game
8. Inhabit the Earth
9. Forge War
10. The Gallerist
- zakwas
- Posty: 1777
- Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
- Lokalizacja: Zgierz
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 12 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Wg BGG z tych wydanych w tym roku najlepiej wypadły w moich oczach:
1. Patchwork
2. Mamy Szpiega!
3. 7 cudów: Pojedynek
4. Tajniacy
5. Waleczne Piksele 2
6. Namiestnik
7. Elysium
8. Świat Dysku: Sekary
9. Red7
10. Food Chain Magnate
Jednak dużo lepszych gier z lat wcześniejszych odkryłem w minionym roku.
1. Patchwork
2. Mamy Szpiega!
3. 7 cudów: Pojedynek
4. Tajniacy
5. Waleczne Piksele 2
6. Namiestnik
7. Elysium
8. Świat Dysku: Sekary
9. Red7
10. Food Chain Magnate
Jednak dużo lepszych gier z lat wcześniejszych odkryłem w minionym roku.
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
1) Blood Rage duzo opcji, dynamika, szybka rozgrywka
2) Halo Fleet Battles kosmiczny bitewniak z prostym i sprawnym systemem ruchu bez templatek, swietna mechanika walki
3) Forbidden Stars wykonanie i sposob walki, szkoda ze tak czasozerna
4) Imperial Assault - tryb kampanii oraz poprawienie mechaniki Descent
5) Colt Express - calkiem niezly filler, z koniecznoscia kombinowania na kilka ruchow w przod, wykonanie
Wyróżnienie dla
6) Pan Lodowego Ogrodu - troche za ciezkie dla mojej ekipy, musiałem się pozbyć z kolekcji
7) Rycerze Pustkowi - widze potencjal, ale potrzebne są dodatki, które poprawia pare kwestii.
2) Halo Fleet Battles kosmiczny bitewniak z prostym i sprawnym systemem ruchu bez templatek, swietna mechanika walki
3) Forbidden Stars wykonanie i sposob walki, szkoda ze tak czasozerna
4) Imperial Assault - tryb kampanii oraz poprawienie mechaniki Descent
5) Colt Express - calkiem niezly filler, z koniecznoscia kombinowania na kilka ruchow w przod, wykonanie
Wyróżnienie dla
6) Pan Lodowego Ogrodu - troche za ciezkie dla mojej ekipy, musiałem się pozbyć z kolekcji
7) Rycerze Pustkowi - widze potencjal, ale potrzebne są dodatki, które poprawia pare kwestii.
- 8janek8
- Blokada konta
- Posty: 900
- Rejestracja: 08 mar 2010, 21:08
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 28 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Moje:
5) Elizjum
4) Studium w Szmaragdzie
3) Cthulhu Światy
2) 7 Cudów: Pojedynek
1) Blood Rage
Żoneczka (uwzględniając daty wydania PL):
5) Kawerna
4) Cthulhu Światy
3) Alchemicy
2) 7 Cudów: Pojedynek
1) Blood Rage
5) Elizjum
4) Studium w Szmaragdzie
3) Cthulhu Światy
2) 7 Cudów: Pojedynek
1) Blood Rage
Żoneczka (uwzględniając daty wydania PL):
5) Kawerna
4) Cthulhu Światy
3) Alchemicy
2) 7 Cudów: Pojedynek
1) Blood Rage
Collection
Sprzedam
Kupię dodatki do: Runewars (Banners of War), Warhammer: Inwazja (Ukryte Królestwa), Battle Star Galactica (Świt), Revolution! (The Palace), Fresco, Scoville
Sprzedam
Kupię dodatki do: Runewars (Banners of War), Warhammer: Inwazja (Ukryte Królestwa), Battle Star Galactica (Świt), Revolution! (The Palace), Fresco, Scoville
-
- Posty: 3546
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 25 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Od pół roku nie piszę w wątkach comiesięcznych, ale corocznego nie mogłem odpuścić.
Wyjątkowo ktoś mnie wyręczył w jego założeniu( dzięki Jacku )
Dobrze,że tym razem jest Top 10 , a nie Top 5 jak zwykle, gdyż rok był bardzo obfity w fajne gry.
Zagrałem gdzieś w ok. 30 z tego roku jeszcze mam kilkanaście do ogrania, i większość jest niezłych lub dobrych.
Moje top 10- bez komentarzy ( miejsca 2-7 , jak i 8-10 mogą być również w nieco innej kolejności.
Możliwe,że poznaniu tych kilkunastu kolejnych coś tu ulegnie zmianie.
1.Food Chain Magnate
2.Kraftwagen
3.Tesla vs Edison
4.Captains of Industry
5.Ponzi Scheme
6.EuroCrisis
7.The Producer
8.Dilluvia Project
9.Haithabu
10.Porta Nigra
Wyjątkowo ktoś mnie wyręczył w jego założeniu( dzięki Jacku )
Dobrze,że tym razem jest Top 10 , a nie Top 5 jak zwykle, gdyż rok był bardzo obfity w fajne gry.
Zagrałem gdzieś w ok. 30 z tego roku jeszcze mam kilkanaście do ogrania, i większość jest niezłych lub dobrych.
Moje top 10- bez komentarzy ( miejsca 2-7 , jak i 8-10 mogą być również w nieco innej kolejności.
Możliwe,że poznaniu tych kilkunastu kolejnych coś tu ulegnie zmianie.
1.Food Chain Magnate
2.Kraftwagen
3.Tesla vs Edison
4.Captains of Industry
5.Ponzi Scheme
6.EuroCrisis
7.The Producer
8.Dilluvia Project
9.Haithabu
10.Porta Nigra
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Moja lista (patrząc po dacie na bgg):
10. Nippon - ciężkie euro, które faktycznie grało się przyjemnie
9. Cacao - spodziewałem się tylko klona Carc. a dostałem bardzo ciekawą wariację na temat kafelków
8. Dolina Kupców - Sprytny deckbuilding z przepiękną oprawą.
7. Pi Mal Pflaumen - trick&taking, który najbardziej przypadł mi do gustu
6. Broom Service - główny mechanizm miodzio
5. Elizjum - kilka bardzo zgrabnie zazębiających się mechanizmów
4. Between Two Cities - bardzo ciekawa i przyjemna gra draftowa, której namiętnie używam do wprowadzania do gatunku (zamiast sushi go).
3. Blood Rage - grałem tylko raz, ale bardzo chciałbym więcej.
2. Codenames - ogromne pozytywne zaskoczenie. W kategorii gier imprezowych niemal tak dobre jak Time's Up, a ma też większy potencjał wśród gejmerów.
1. 7 cudów pojedynek - jedyna "niekonfliktowa" dwuosobówka, do której zawsze zasiadam z przyjemnością.
Bardzo dziękuję Jacku za umieszczenie Andro, duży zaszczyt!
10. Nippon - ciężkie euro, które faktycznie grało się przyjemnie
9. Cacao - spodziewałem się tylko klona Carc. a dostałem bardzo ciekawą wariację na temat kafelków
8. Dolina Kupców - Sprytny deckbuilding z przepiękną oprawą.
7. Pi Mal Pflaumen - trick&taking, który najbardziej przypadł mi do gustu
6. Broom Service - główny mechanizm miodzio
5. Elizjum - kilka bardzo zgrabnie zazębiających się mechanizmów
4. Between Two Cities - bardzo ciekawa i przyjemna gra draftowa, której namiętnie używam do wprowadzania do gatunku (zamiast sushi go).
3. Blood Rage - grałem tylko raz, ale bardzo chciałbym więcej.
2. Codenames - ogromne pozytywne zaskoczenie. W kategorii gier imprezowych niemal tak dobre jak Time's Up, a ma też większy potencjał wśród gejmerów.
1. 7 cudów pojedynek - jedyna "niekonfliktowa" dwuosobówka, do której zawsze zasiadam z przyjemnością.
Bardzo dziękuję Jacku za umieszczenie Andro, duży zaszczyt!
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
@pingus, staszek - wszystko fajnie, tylko widzę po listach, że jak teraz będziemy się spotykać, to już nie na planszówki, tylko po to żeby pogadać albo wypić piwo. Szczególnie Twoja lista, staszku, jest przerażająca, zaiste.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- KubaP
- Posty: 5834
- Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 409 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
I napisał to gość, który wrzucił do topki zepsutą, głupią grę dla gimnazjalistów. Czyżby tylko po to, żeby miec choćby jedną grę Portalu, fanboyu?jax pisze:@pingus, staszek - wszystko fajnie, tylko widzę po listach, że jak teraz będziemy się spotykać, to już nie na planszówki, tylko po to żeby pogadać albo wypić piwo. Szczególnie Twoja lista, staszku, jest przerażająca, zaiste.
- elayeth
- Posty: 1051
- Rejestracja: 07 sty 2009, 16:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 193 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Nie ma szans na TOP 10, bo ja rzadko kupuję niesprawdzone nowości. Grałem jedynie w 6 gier wydanych w roku 2015.
Podam zatem TOP4, bo tam są gry bardzo dobre.
1. 7 cudów - pojedynek. Na dłuższą metę, gry krótkie jakoś mi się nudzą... np: Jaipur, Coup... a ta jedna ma ogromny potencjał i długo jeszcze będą w nią grał...
2. Stockpile - najlepsza gra giełdowa w jaką grałem. Idealne połączenie gry z giełdą. Ani za skomplikowana, ani za prosta. Dla miłośników licytacji - obowiązkowa pozycja.
3. T.I.M.E. Stories - bardzo dobra gra, kupiona troche na hype'ie, którego zazwyczaj unikam (patrz zdanie nr 1 ). Myślę, że z czasem straci na świeżości... ale potencjał na kilka scenariuszy dających dużo emocji ma.
4. Cywilizacja, poprzez wieki - świetna gra, mogłaby być jedną z moich TOP5, gdyby nie dwa fakty: a/ jest za długa, b/ najlepiej chodzi na dwie osoby, a niestety "nie chodzi" z moją dziewczyną.
Podam zatem TOP4, bo tam są gry bardzo dobre.
1. 7 cudów - pojedynek. Na dłuższą metę, gry krótkie jakoś mi się nudzą... np: Jaipur, Coup... a ta jedna ma ogromny potencjał i długo jeszcze będą w nią grał...
2. Stockpile - najlepsza gra giełdowa w jaką grałem. Idealne połączenie gry z giełdą. Ani za skomplikowana, ani za prosta. Dla miłośników licytacji - obowiązkowa pozycja.
3. T.I.M.E. Stories - bardzo dobra gra, kupiona troche na hype'ie, którego zazwyczaj unikam (patrz zdanie nr 1 ). Myślę, że z czasem straci na świeżości... ale potencjał na kilka scenariuszy dających dużo emocji ma.
4. Cywilizacja, poprzez wieki - świetna gra, mogłaby być jedną z moich TOP5, gdyby nie dwa fakty: a/ jest za długa, b/ najlepiej chodzi na dwie osoby, a niestety "nie chodzi" z moją dziewczyną.
- jax
- Posty: 8128
- Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 79 times
- Been thanked: 252 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Rozumiem, że jak Portal wyda Felda to też nie kupisz?KubaP pisze:I napisał to gość, który wrzucił do topki zepsutą, głupią grę dla gimnazjalistów. Czyżby tylko po to, żeby miec choćby jedną grę Portalu, fanboyu?
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
- KubaP
- Posty: 5834
- Rejestracja: 22 wrz 2010, 15:57
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 409 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Wtedy oczywiście kupię... oryginalną wersję z Niemiecjax pisze:Rozumiem, że jak Portal wyda Felda to też nie kupisz?KubaP pisze:I napisał to gość, który wrzucił do topki zepsutą, głupią grę dla gimnazjalistów. Czyżby tylko po to, żeby miec choćby jedną grę Portalu, fanboyu?
No i poza tym, Feldy to wybitne gry, a Portal stara się od takich trzymać z daleka
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Ja tam z listy Staszka mogę zagrać w Ponzi Scheme (jeszcze nie grałem ), z Twojej listy nie grałem w 6 pozycji, Łowcy Skarbów bardzo mi się na początku, ale brakowało mi regrywalności. A piwo i pogaduchy też bardzo lubię. Ile można grać w te gry.jax pisze:@pingus, staszek - wszystko fajnie, tylko widzę po listach, że jak teraz będziemy się spotykać, to już nie na planszówki, tylko po to żeby pogadać albo wypić piwo. Szczególnie Twoja lista, staszku, jest przerażająca, zaiste.
- elayeth
- Posty: 1051
- Rejestracja: 07 sty 2009, 16:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 193 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Chyba wybitne suchary... może dlatego?KubaP pisze: No i poza tym, Feldy to wybitne gry, a Portal stara się od takich trzymać z daleka
Ja lubię tylko Zamkii... reszta to sama mechanika... nieintuicyjna... nieżyciowa. Wolę już gry intuicyjne typu Agricola, Viticulture...
- BartP
- Administrator
- Posty: 4721
- Rejestracja: 09 lis 2010, 12:34
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 384 times
- Been thanked: 886 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Zagrałem w kilka tytułów więcej, część na mnie okrzepła itd., więc zmieniam listę na alfabetyczną, bo gry mniej więcej jednakowo mi się podobają:
7 Cudów Świata: Pojedynek
Automania
Blood Rage (ciut za długa dla mnie, ale wciąż spoko tytuł)
Broom Service
Grand Austria Hotel
Kakao
Kraftwagen
Mombasa
Tajniacy
Voyages of Marco Polo
7 Cudów Świata: Pojedynek
Automania
Blood Rage (ciut za długa dla mnie, ale wciąż spoko tytuł)
Broom Service
Grand Austria Hotel
Kakao
Kraftwagen
Mombasa
Tajniacy
Voyages of Marco Polo
Ostatnio zmieniony 13 maja 2016, 15:25 przez BartP, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam nic
-
- Posty: 3546
- Rejestracja: 11 maja 2009, 15:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 25 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
[Quote/]
Możliwe,że poznaniu tych kilkunastu kolejnych coś tu ulegnie zmianie.
1.Food Chain Magnate
2.Kraftwagen
3.Tesla vs Edison
4.Captains of Industry
5.Ponzi Scheme
6.EuroCrisis
7.The Producer
8.Dilluvia Project
9.Haithabu
10.Porta Nigra[/quote]
Tak jak mówiłem lekkie zmiany.
8 .Nippon
9.Mobmasa
10.Prodigals Club
Możliwe,że poznaniu tych kilkunastu kolejnych coś tu ulegnie zmianie.
1.Food Chain Magnate
2.Kraftwagen
3.Tesla vs Edison
4.Captains of Industry
5.Ponzi Scheme
6.EuroCrisis
7.The Producer
8.Dilluvia Project
9.Haithabu
10.Porta Nigra[/quote]
Tak jak mówiłem lekkie zmiany.
8 .Nippon
9.Mobmasa
10.Prodigals Club
- mikeyoski
- Posty: 1524
- Rejestracja: 08 lut 2015, 00:32
- Has thanked: 278 times
- Been thanked: 172 times
- Kontakt:
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Kolejność dowolna
7 cudów świata pojedynek
Patchwork
Mottainai
Kakao
Stinky Business
Celestia
Żółw i zając
Istanbul
Abraca What
oraz genialny Kot Stefan, król imprez
Tapnięte z espiątki
7 cudów świata pojedynek
Patchwork
Mottainai
Kakao
Stinky Business
Celestia
Żółw i zając
Istanbul
Abraca What
oraz genialny Kot Stefan, król imprez
Tapnięte z espiątki
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Kolejność nie-przypadkowa
1. Exoplanets
2. Studium w Szmaragdzie ed 2
3. Namiestnik
4. Teomachia
5. Curse of the Black Dice
1. Exoplanets
2. Studium w Szmaragdzie ed 2
3. Namiestnik
4. Teomachia
5. Curse of the Black Dice
Sprzedam / wymienięKeyflower+dodatki, Nemo's War, Alien Uprising, Hunt Unknown Quarry, inne
- Ardel12
- Posty: 3389
- Rejestracja: 24 maja 2006, 16:26
- Lokalizacja: Milicz/Wrocław
- Has thanked: 1055 times
- Been thanked: 2064 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Kolejność przypadkowa. Z tego co widzę u innych top 10 mam jeszczę trochę zaległych tytułów.
Red7
The Gallerist
Legendary Alien
Legendary Predator
Trickerion
Tajniacy
Namiestnik
Alchemicy
Elizjum
Blood Rage
Red7
The Gallerist
Legendary Alien
Legendary Predator
Trickerion
Tajniacy
Namiestnik
Alchemicy
Elizjum
Blood Rage
- Gambit
- Posty: 5246
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 528 times
- Been thanked: 1852 times
- Kontakt:
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
A to moja Top 10 gier z 2015 roku.
https://www.youtube.com/watch?v=EUORLGiFD4w
https://www.youtube.com/watch?v=EUORLGiFD4w
- palladinus
- Posty: 1494
- Rejestracja: 29 paź 2010, 14:10
- Lokalizacja: Poznań
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Postanowiliśmy odczekać jak najdłużej, by udało się zagrać w jak największą liczbę gier i wreszcie mamy nasze listy TOP10 z 2015 roku. Jak na nas trochę nietypowo bo w formie wideo:
TOP10 2015 (miejsca 10-4)
Zrobiliśmy w dwóch częściach, bo się trochę rozgadaliśmy.
TOP10 2015 (miejsca 10-4)
Zrobiliśmy w dwóch częściach, bo się trochę rozgadaliśmy.
Blog CiekaweGry - gry planszowe i nie tylko
http://www.facebook.com/CiekaweGry
http://instagram.com/CiekaweGry
http://www.facebook.com/CiekaweGry
http://instagram.com/CiekaweGry
- ChlastBatem
- Posty: 1648
- Rejestracja: 14 kwie 2014, 15:35
- Lokalizacja: Gdynia/Gdańsk
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 28 times
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Według mojego BGG (kolejność od najwyżej ocenionej, minimum 5 rozgrywek każda, symbol "+" oznacza dużo rozgrywek):
1. Alchemicy +
2. La Granja
3. Shakespeare +
4. Zamki Szalonego Króla Ludwika
5. Kakao +
6. Szklany Szlak
7. Istambul +
8. Trambahn
9. Trickerion
10. Namiestnik
1. Alchemicy +
2. La Granja
3. Shakespeare +
4. Zamki Szalonego Króla Ludwika
5. Kakao +
6. Szklany Szlak
7. Istambul +
8. Trambahn
9. Trickerion
10. Namiestnik
- palladinus
- Posty: 1494
- Rejestracja: 29 paź 2010, 14:10
- Lokalizacja: Poznań
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Gry wydane w 2015 - top 10
Blog CiekaweGry - gry planszowe i nie tylko
http://www.facebook.com/CiekaweGry
http://instagram.com/CiekaweGry
http://www.facebook.com/CiekaweGry
http://instagram.com/CiekaweGry