Z podstawki i deluxe'ów można złożyć grywalne talie nowych runnerów, ale nie będą to mocne talie.tomb pisze:Druga sprawa - czy dla nowych runnerów z ostatniego dużego rozszerzenia można stworzyć grywalne talie posiadając wyłącznie podstawkę i deluksy?
Były to talie, które wystawiały na stół milion assetów, sprawiały że ich kasowanie było kosztowne i męczące, a jak już się pokasowało to wtasowywały je ze śmieci z powrotem do talii, a co najgorsze - w ogóle nie były zainteresowane robieniem punktów. Gdy już ustabilizowały sobie sytuację i runner nie miał jak kasować im assetów, zaczynały co turę zadawać mu 3 obrażenia i nie pozwalały na dociąganie więcej niż 2 kart na turę, co w efekcie kończyło się przegraną runnera (ewentualnie w Weylandzie robiły stos kredytów i potem zabijały za pomocą Scorched Earth). Kilka dobrych ice'ów i dużo pułapek ograniczało mocno możliwości wyciągania agend z talii i ręki.Michał M pisze:I tak w skrócie, czemu te bardzo mocne talie były takie złe i co właściwie z nimi zrobiono?
Ogólnie gra przeciwko takiej korporacji jest długa, męcząca i nudna, a przez większość czasu oglądamy jak przeciwnik tasuje karty.
Nowy FAQ i zasady turniejowe wprowadziły update w tzw. Most Wanted List, czyli liście kart, które przy grze turniejowej zmniejszają dostępny influence talii o 1 za każdą sztukę, niezależnie od frakcji. Na listę weszła co najmniej jedna kluczowa karta, a errata oznaczyła Museum of History (kolejna kluczowa karta) jako unique.