Flick 'em up!

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Awatar użytkownika
kudlacz135
Posty: 645
Rejestracja: 15 sie 2013, 21:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Flick 'em up!

Post autor: kudlacz135 »

Co dzieje się w sytuacji, gdy zostanie zabita postać mająca na przykład dwa worki z pieniędzmi, a postać która ją zabiła ma już ze sobą dwa przedmioty? Gdyby działo się to w trakcie pojedynku, to rozumiem że przedmioty zostają w budynku i za wykorzystanie akcji można je podnieść w przyszłości. Gdyby zabójca miał wolne miejsce na następne przedmioty, to tak jak w scenariuszu ze wskazówkami, domyślam się, że z automatu przechwyciłby przedmioty. Ale co w sytuacji gdy oba pola na przedmioty są zajęte?

EDIT: Faktycznie... Umknęło mi to. Dzięki za przypomnienie :)
Ostatnio zmieniony 29 lip 2016, 13:29 przez kudlacz135, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Yavi
Posty: 3186
Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 24 times
Been thanked: 40 times
Kontakt:

Re: Flick 'em up!

Post autor: Yavi »

kudlacz135 pisze:Co dzieje się w sytuacji, gdy zostanie zabita postać mająca na przykład dwa worki z pieniędzmi, a postać która ją zabiła ma już ze sobą dwa przedmioty? Gdyby działo się to w trakcie pojedynku, to rozumiem że przedmioty zostają w budynku i za wykorzystanie akcji można je podnieść w przyszłości. Gdyby zabójca miał wolne miejsce na następne przedmioty, to tak jak w scenariuszu ze wskazówkami, domyślam się, że z automatu przechwyciłby przedmioty. Ale co w sytuacji gdy oba pola na przedmioty są zajęte?
Przedmioty z zabitych postaci trafiają na podpórkę budynku grabarza (undertaker) :)
Awatar użytkownika
kaszkiet
Posty: 2810
Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 312 times
Been thanked: 528 times

Re: Flick 'em up!

Post autor: kaszkiet »

Czy postacie przesunięte w wyniku rykoszetu po strzale (albo np. trafione leżące postacie) zostają na nowym miejscu, czy przenosi się je tam, gdzie stały przed strzałem?
Awatar użytkownika
Yavi
Posty: 3186
Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 24 times
Been thanked: 40 times
Kontakt:

Re: Flick 'em up!

Post autor: Yavi »

kaszkiet pisze:Czy postacie przesunięte w wyniku rykoszetu po strzale (albo np. trafione leżące postacie) zostają na nowym miejscu, czy przenosi się je tam, gdzie stały przed strzałem?
Wydaje mi się, że lądują w nowym miejscu - rykoszet nie ma tutaj znaczenia. Jedynie postaci przewrócone w efekcie rykoszetu wstają (bo to nie trafienie), ale pozostają tam, gdzie trafiły. Czasami w ten sposób przesuwaliśmy leżących kowbojów przeciwnika. Aczkolwiek to nasza interpretacja, instrukcja o tym milczy.
myszor
Posty: 205
Rejestracja: 13 mar 2013, 14:54
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 1 time

Re: Flick 'em up!

Post autor: myszor »

kaszkiet pisze:Czy postacie przesunięte w wyniku rykoszetu po strzale (albo np. trafione leżące postacie) zostają na nowym miejscu, czy przenosi się je tam, gdzie stały przed strzałem?
W 3 moich partiach grałem tak, że te postacie wracały, ale za każdym razem miałem przebłysk, że to bez sensu (kto dokładnie pamięta ustawienie każdej postaci?).
Od następnych będę robił tak, jak @Yavi. Oczywiście każdy ustawia swoje postacie w wybraną stronę.
Awatar użytkownika
kudlacz135
Posty: 645
Rejestracja: 15 sie 2013, 21:39
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times

Re: Flick 'em up!

Post autor: kudlacz135 »

Według instrukcji, rzeczy przesunięte w wyniku ruchu wracają na swoje pierwotne miejsce, natomiast elementy gry przesunięte w wyniku strzału pozostają w nowych miejscach.
Awatar użytkownika
kaszkiet
Posty: 2810
Rejestracja: 03 maja 2013, 13:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 312 times
Been thanked: 528 times

Re: Flick 'em up!

Post autor: kaszkiet »

Dzięki za odpowiedzi. Rzeczywiście wynika to z instrukcji, ale mógłby się tam znaleźć podsumowujący konkretny zapis: po ruchu - ruszone elementy wracają na swoje miejsca, po strzale - zostają na nowych miejscach.
Awatar użytkownika
Yavi
Posty: 3186
Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 24 times
Been thanked: 40 times
Kontakt:

Re: Flick 'em up!

Post autor: Yavi »

iincognito pisze:W instrukcji jest napisane ze gracz jak i elementy wracają tam gdzie stały przed.
Po nieudanym ruchu (biały krążek) wracają tam gdzie stały.
Po strzale (jakimkolwiek - czarny krążek) zostają w nowych miejscach :)
Awatar użytkownika
Orik
Posty: 97
Rejestracja: 19 lut 2013, 09:36
Lokalizacja: Toruń
Has thanked: 4 times

Re: Flick 'em up!

Post autor: Orik »

Gdzie dokładnie mają stać figurki podczas pojedynku. Ilustracja nic nie wyjasnia.

Wysłane z mojego LG-D280 przy użyciu Tapatalka
Mało pisząc Dużo czytam ;)
Awatar użytkownika
Yavi
Posty: 3186
Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk
Has thanked: 24 times
Been thanked: 40 times
Kontakt:

Re: Flick 'em up!

Post autor: Yavi »

Orik pisze:Gdzie dokładnie mają stać figurki podczas pojedynku. Ilustracja nic nie wyjasnia.

Wysłane z mojego LG-D280 przy użyciu Tapatalka
Poza polem gry - odległość nie jest ustalona. Powinna być taka, żeby nie było za łatwo ;)
ODPOWIEDZ