Wasze Top 10 gier
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Leaving Earth
2. Terraformacja Marsa
3. Gra o Tron
4. Wiek Pary
5. Compounded
potem są rodzinne
6. Quadropolis
7. Tokaido
8. Hive
9. Marco Polo
10. Wsiąść do Pociągu: Europa
2. Terraformacja Marsa
3. Gra o Tron
4. Wiek Pary
5. Compounded
potem są rodzinne
6. Quadropolis
7. Tokaido
8. Hive
9. Marco Polo
10. Wsiąść do Pociągu: Europa
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Agricola
2. Ticket to Ride: Europe
3. Osadnicy narodziny imperium
4. Terraformacja Marsa
5. Pandemia
6. Zamki Burgundii
7. Five Tribes
8. Resistance - Avalon
9. Sushi Go!
10. Grand Austria Hotel
2. Ticket to Ride: Europe
3. Osadnicy narodziny imperium
4. Terraformacja Marsa
5. Pandemia
6. Zamki Burgundii
7. Five Tribes
8. Resistance - Avalon
9. Sushi Go!
10. Grand Austria Hotel
- rastula
- Posty: 10023
- Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 1277 times
- Been thanked: 1309 times
Re: Wasze TOP 10 gier
mat_eyo pisze:Jakoś tak mi się literki zlały, że przeczytałem "Deformacja Marsa" to by był kawał dobrego ameriWincenty Jan pisze:A tam... miało być za trzy miesiące ale już się troche zmieniło!
3. Terraformacja Marsa
4. Dominion
to już tylko krok do Defloracji Arasa ...uważałbym
- Marx
- Posty: 2420
- Rejestracja: 24 sty 2016, 10:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 17 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Moja toplista:
1. Blood Rage
2. Podróże Marco Polo
3. Terra Mystica
4. Kemet
5. 7 Cudów Świata
6. Cyklady
7. 51. Stan Master Set
8. Ostatnia Wola
9. Roll for the Galaxy
10. Mare Nostrum
Lista ostatnio często się zmienia.
1. Blood Rage
2. Podróże Marco Polo
3. Terra Mystica
4. Kemet
5. 7 Cudów Świata
6. Cyklady
7. 51. Stan Master Set
8. Ostatnia Wola
9. Roll for the Galaxy
10. Mare Nostrum
Lista ostatnio często się zmienia.
-
- Posty: 1862
- Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Bitewniaki się liczą?
1. Chaos in the Old World
2. Pandemic: Legacy
3. Guild Ball
4. Infinity
5. Malifaux
6-10. Blood Bowl: TM, Sherlock Holmes: CD, Blood Rage, Glory to Rome, Codenames
Właśnie ogrywane, z szansami na topkę:
Scythe, Concordia, Roll for the Galaxy, Dropfleet Commander, Frostgrave, Mansions of Madness 2ed., T.I.M.E. Stories, Mythos Tales
Obserwacja: Chaos trzyma się mocno kolejny rok, ale większość listy to tytuły poznane w 2016.
1. Chaos in the Old World
2. Pandemic: Legacy
3. Guild Ball
4. Infinity
5. Malifaux
6-10. Blood Bowl: TM, Sherlock Holmes: CD, Blood Rage, Glory to Rome, Codenames
Właśnie ogrywane, z szansami na topkę:
Scythe, Concordia, Roll for the Galaxy, Dropfleet Commander, Frostgrave, Mansions of Madness 2ed., T.I.M.E. Stories, Mythos Tales
Obserwacja: Chaos trzyma się mocno kolejny rok, ale większość listy to tytuły poznane w 2016.
- Ilu użytkowników forum potrzeba, aby wymienić żarówkę?
- Wiadomo coś o polskiej wersji?
- Wiadomo coś o polskiej wersji?
Re: Wasze TOP 10 gier
U mnie lista wygląda tak:
1. Patchwork
2. Thunderbolt Apache Leader
3. Alien Frontiers
4. Red7
5. Osadnicy: Narodziny Imperium
6. Colt Express
7. Ucieczka: Świątynia Zagłady
8. Star Realms
9. Ghost Stories
10. Krosmaster Arena
Hmm, co ciekawe mimo wielu nowości wydawniczych, nie zamieszały one w zestawieniu. Szanse na to mają: Pola Arle i Mare Nostrum: Imperia.
1. Patchwork
2. Thunderbolt Apache Leader
3. Alien Frontiers
4. Red7
5. Osadnicy: Narodziny Imperium
6. Colt Express
7. Ucieczka: Świątynia Zagłady
8. Star Realms
9. Ghost Stories
10. Krosmaster Arena
Hmm, co ciekawe mimo wielu nowości wydawniczych, nie zamieszały one w zestawieniu. Szanse na to mają: Pola Arle i Mare Nostrum: Imperia.
- merrin
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 sty 2013, 16:04
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 2 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Długo się do tego zabierałem, ale w końcu wrzucam swój czubek góry lodowej. Fajnie będzie odgrzebać ten post za parę lat i porównać jak się człowiekowi gust zmienił (albo nie).
1. Eldritch Horror (z dodatkami)
2. Pokolenia (z dodatkami)
3. Pola Arle
4. Wysokie napięcie
5. Le Havre
6. Zamki Burgundii
7. Listy z Whitechapel
8. Lewis i Clark
9. Ground Floor
10. Robinson Crusoe
No i wyszedł ze mnie euromaniak
1. Eldritch Horror (z dodatkami)
2. Pokolenia (z dodatkami)
3. Pola Arle
4. Wysokie napięcie
5. Le Havre
6. Zamki Burgundii
7. Listy z Whitechapel
8. Lewis i Clark
9. Ground Floor
10. Robinson Crusoe
No i wyszedł ze mnie euromaniak
- ChlastBatem
- Posty: 1648
- Rejestracja: 14 kwie 2014, 15:35
- Lokalizacja: Gdynia/Gdańsk
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 28 times
Re: Wasze TOP 10 gier
merrin pisze: 1. Eldritch Horror (z dodatkami)
...
No i wyszedł ze mnie euromaniak
To co tam robi ten brzydal?
- merrin
- Posty: 65
- Rejestracja: 23 sty 2013, 16:04
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 2 times
Re: Wasze TOP 10 gier
ChlastBatem pisze:merrin pisze: 1. Eldritch Horror (z dodatkami)
...
No i wyszedł ze mnie euromaniak
To co tam robi ten brzydal?
Tylko czekałem aż ktoś mi tym rzuci To chyba moja słabość do Lovecrafta, będę musiał zainspirować Rosenberga albo Felda do zrobienia porządnego eurosuchara o kultystach i Wielkich Przedwiecznych. Jakieś przetwarzanie składników potrzebnych do otwarcia/zamknięcia bram, te klimaty
Re: Wasze TOP 10 gier
Pewnie mocno się zdziwię jak odkopię ten post za jakiś czas. Póki co wygląda to tak:
Kolejność dowolna:
Terraformacja Marsa
Legendary Marvel
Osadnicy: NI
Zamki Burgundii
Eldritch Horror
Race for the Galaxy
w dalszej części:
Pokolenia (co najmniej z Gospodą)
Time Stories
Bora Bora
Viticulture
Kolejność dowolna:
Terraformacja Marsa
Legendary Marvel
Osadnicy: NI
Zamki Burgundii
Eldritch Horror
Race for the Galaxy
w dalszej części:
Pokolenia (co najmniej z Gospodą)
Time Stories
Bora Bora
Viticulture
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 15 sty 2015, 17:36
- Lokalizacja: Warszau
Re: Wasze TOP 10 gier
To jest dobry pomysł, żeby za jakiś czas się nieco zdziwić ..
Szkoda, że nie wrzuciłem tego na początku przygody w planszófkami.
Nie wiem co wrzucić to tak rozległej topki.
Wrzucam 10 gier w które się zagrywam, chciałbym się zagrywać częściej, grałem kilka razy i mają to coś.
Jaipur
7 cudów pojedynek
Terraformacja Marsa
Eldritch Horror
Mage Knight
Neuroshima Hex
Puerto Rico
Le havre
TTR: EUROPA/NORDIC
Zimna wojna
Szkoda, że nie wrzuciłem tego na początku przygody w planszófkami.
Nie wiem co wrzucić to tak rozległej topki.
Wrzucam 10 gier w które się zagrywam, chciałbym się zagrywać częściej, grałem kilka razy i mają to coś.
Jaipur
7 cudów pojedynek
Terraformacja Marsa
Eldritch Horror
Mage Knight
Neuroshima Hex
Puerto Rico
Le havre
TTR: EUROPA/NORDIC
Zimna wojna
- Gizmoo
- Posty: 4127
- Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
- Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
- Has thanked: 2686 times
- Been thanked: 2599 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Moja lista długo była bez zmian, a pierwsze miejsca były niezmienne od pół roku. No i stało się. Ostatnie miesiące zrobiły w moim Top10 prawdziwą rewolucję. Zmiany są na tyle poważne, że zdecydowałem się na update listy. Nie wiem też, czy "przetasowania" nie są spowodowane chwilowym zachwytem (Crisis mnie zniszczył dokumentnie), no ale na krystalizację obecnej topki przyjdzie jeszcze poczekać - szczególnie, że sporo z zakupionych gier nie mam jeszcze porządnie ogranych (a solidnego "zamieszania" może narobić City of Iron i King of The Hill, który zachwycił mnie na Essen, oraz niedostatecznie ograne Above and Below, Ulm, Blood Rage).
Aktualny TOP 10 (03.11.16):
1. CRISIS
2. THE ANCIENT WORLD
3. ZAMKI SZALONEGO KRÓLA LUDWIKA
3. POWER GRID: FIRST SPARKS
4. LORDS OF WATERDEEP
5. DOLINA KRÓLÓW
6. ARCADIA QUEST
7. CHAMPIONS OF MIDGARD
8. THE NETWORKS
9. ŚWIAT BEZ KOŃCA
10. FILARY ZIEMI / WYSPA SKYE / A CASTLE FOR ALL SEASONS - To chyba najtrudniejszy wybór i nie potrafię się zdecydować, ale załóżmy, że Filary - z racji stażu - mają pierwszeństwo.
Poczekalnia, czyli gry mające szanse wejść do topki i namieszać, po solidnym ograniu:
Blood Rage, Islebound, City of Iron, Above and Below, Ulm, King of the Hill
Poprzednia topka:
Aktualny TOP 10 (03.11.16):
1. CRISIS
2. THE ANCIENT WORLD
3. ZAMKI SZALONEGO KRÓLA LUDWIKA
3. POWER GRID: FIRST SPARKS
4. LORDS OF WATERDEEP
5. DOLINA KRÓLÓW
6. ARCADIA QUEST
7. CHAMPIONS OF MIDGARD
8. THE NETWORKS
9. ŚWIAT BEZ KOŃCA
10. FILARY ZIEMI / WYSPA SKYE / A CASTLE FOR ALL SEASONS - To chyba najtrudniejszy wybór i nie potrafię się zdecydować, ale załóżmy, że Filary - z racji stażu - mają pierwszeństwo.
Poczekalnia, czyli gry mające szanse wejść do topki i namieszać, po solidnym ograniu:
Blood Rage, Islebound, City of Iron, Above and Below, Ulm, King of the Hill
Poprzednia topka:
Spoiler:
-
- Posty: 1862
- Rejestracja: 24 cze 2015, 08:57
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Gizmooo strasznie mnie nakręciłeś na Crisisa. Nie wiecie czy ktoś planuje Crisisa po polsku?
- Ayaram
- Posty: 1577
- Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Has thanked: 207 times
- Been thanked: 605 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Ok, moja kolej:
10. Stone Age - Jeden z nielicznych gatewayów, gdzie naprawdę się dobrzę bawię, bez uczucia "no okeeej... wolałbym w coś innego, ale już się poświęce moje noobeczki kochane"
9. Roll for the galaxy - Chyba staje się fanem "nie aż tak losowych" kości.
8. Władca Pierścieni LCG - jedyna prawdziwa gra solo jaką znam. Tzn. taka gdzie zasiądam do stołu z przyjemnością, a nie z nastawianiem "kurna.... nie ma z kim grać, to trzeba samemu sobie kostką poturlać, ehh...".
7. Chaos w starym świecie - Świetny przykład, że klimat i frajda z kombinowania mogą iść w parzę. Szkoda, że nie ma więcej frakcji, ale chyba niemożliwe by było dodać kolejne zbalansowane frakcje, tak samo różnorodne, dobre do gry w każdym zestawie Bogów
6. Dominion - Idealna gra do piwka, na rozluźnienie, a cośtam pomyśleć i pokombinować też daje.
5. Zamki Burgundii - Jedna z tych gier przez które zmieniłem zupełnie nastawienie do gier Euro. Mogę wygrywać, mogę przegrywać, zawsze sprawia frajdę.
4. Blood Bowl: Menadżer Drużyny - są gry w których losowość jest wkurzająca i jest i BB, który jest tak losowy, że daje tony funu.
3. Neuroshima Hex - Idealna łamigłówka dla 2 osób.
2. Chicago Express - Każdy chyba musi mieć jakąś mało popularną grę w swojej topce Euro, do 6 osób, szybkie nawet w pełnym składzie, proste do wytłumaczenia, uproszczona na maksa, ale dobrze działająca mechanika oparta na giełdzie i przedewszystkim nie pozwalająca zapomnieć, że współgracze to rywale. Uwielbiam.
1. Robinson Crusoe - Wylewający się klimat, konieczność sporego kombinowania, emocje, jednym słowem wszystko czego chcieć od planszówki.
0. Androin Netrunner - Miałem, sprzedałem. Nikt nie chciał ze mną grać na dłuższą metę, nawet na samej podstawcę, a graczem turniejowym nigdy nie będe... Ale gdybym miał okazję dłużej pograć, to jestem pewny, że by lekko trafiła do top 3.
Ok, tyle, jest, chociaż zapewne zmieni się w nie tak długim czasie. W mojej króciutkiej 2-letniej planszówkowej karierze raczej starałem się unikać Eurosucharków. Jednak się okazuje, że to nie z gatunkiem jako takim był problem, tylko z konkretnymi pozycjami na jakie trafiałem. Te wszystkie agricole itp. dłużące się, gdzie zapał kończył mi się w 1/3 rozgrywki, meh. Teraz coraz częściej mam okazje pograć w gry Euro, które naprawdę do mnie trafiają. Czas pokaże
10. Stone Age - Jeden z nielicznych gatewayów, gdzie naprawdę się dobrzę bawię, bez uczucia "no okeeej... wolałbym w coś innego, ale już się poświęce moje noobeczki kochane"
9. Roll for the galaxy - Chyba staje się fanem "nie aż tak losowych" kości.
8. Władca Pierścieni LCG - jedyna prawdziwa gra solo jaką znam. Tzn. taka gdzie zasiądam do stołu z przyjemnością, a nie z nastawianiem "kurna.... nie ma z kim grać, to trzeba samemu sobie kostką poturlać, ehh...".
7. Chaos w starym świecie - Świetny przykład, że klimat i frajda z kombinowania mogą iść w parzę. Szkoda, że nie ma więcej frakcji, ale chyba niemożliwe by było dodać kolejne zbalansowane frakcje, tak samo różnorodne, dobre do gry w każdym zestawie Bogów
6. Dominion - Idealna gra do piwka, na rozluźnienie, a cośtam pomyśleć i pokombinować też daje.
5. Zamki Burgundii - Jedna z tych gier przez które zmieniłem zupełnie nastawienie do gier Euro. Mogę wygrywać, mogę przegrywać, zawsze sprawia frajdę.
4. Blood Bowl: Menadżer Drużyny - są gry w których losowość jest wkurzająca i jest i BB, który jest tak losowy, że daje tony funu.
3. Neuroshima Hex - Idealna łamigłówka dla 2 osób.
2. Chicago Express - Każdy chyba musi mieć jakąś mało popularną grę w swojej topce Euro, do 6 osób, szybkie nawet w pełnym składzie, proste do wytłumaczenia, uproszczona na maksa, ale dobrze działająca mechanika oparta na giełdzie i przedewszystkim nie pozwalająca zapomnieć, że współgracze to rywale. Uwielbiam.
1. Robinson Crusoe - Wylewający się klimat, konieczność sporego kombinowania, emocje, jednym słowem wszystko czego chcieć od planszówki.
0. Androin Netrunner - Miałem, sprzedałem. Nikt nie chciał ze mną grać na dłuższą metę, nawet na samej podstawcę, a graczem turniejowym nigdy nie będe... Ale gdybym miał okazję dłużej pograć, to jestem pewny, że by lekko trafiła do top 3.
Ok, tyle, jest, chociaż zapewne zmieni się w nie tak długim czasie. W mojej króciutkiej 2-letniej planszówkowej karierze raczej starałem się unikać Eurosucharków. Jednak się okazuje, że to nie z gatunkiem jako takim był problem, tylko z konkretnymi pozycjami na jakie trafiałem. Te wszystkie agricole itp. dłużące się, gdzie zapał kończył mi się w 1/3 rozgrywki, meh. Teraz coraz częściej mam okazje pograć w gry Euro, które naprawdę do mnie trafiają. Czas pokaże
-
- Posty: 3396
- Rejestracja: 10 maja 2014, 14:02
- Has thanked: 563 times
- Been thanked: 1267 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Moją listę zrobiłem tak, żeby z każdej kategorii coś wpadało, bo inaczej bym miał 10 eurosucharów
1. Agricola - dla mnie nieśmiertelna, mógłbym grać w to 24/7 i bym się nie znudził. Szkoda że dodatkowe talie takie drogie, ale podstawowe 3 na szczęście dają dość urozmaicenia
2. Terra Mystica - nowość dla mnie od paru miesięcy i jestem załamany, że wcześniej nie odkryliśmy ze znajomymi
3. Zamki burgundii - najlepsza gra na 2 osoby jak dla mnie, idealna mechanika, trochę gorsza oprawa
4. Chaos w starym świecie - nowość u mnie na stole, ale bardzo trafiona. Mam już dodatek i teraz czekam na okazję żeby pograć
5. Game of Thrones: Westeros Intrigue - wspaniały przerywnik - prosty, szybki, ale tak naprawdę bardzo taktyczny i można się napocić
6. Discworld: Ankh-Morpork - świetna gra na godzinkę przy piwku - duża losowość i przyjemny klimacik Pratchetta
7. Alchemists - mega piękna graficznie, no i ukochana przeze mnie dedukcja. Jedyne czego nie cierpię w tej grze to tłumaczenia jej nowym graczom
8. Zimna Wojna - cięższa gra dla dwojga, niestety rzadko mam okazję wyciągnąć na stół
9. Rialto - bardzo podoba mi się pomysł, że punktacja za obszary jest tworzona przez graczy podczas rozgrywki
10. Robinson Crusoe - coś na ząb jak mam ochotę zagrać solo
1. Agricola - dla mnie nieśmiertelna, mógłbym grać w to 24/7 i bym się nie znudził. Szkoda że dodatkowe talie takie drogie, ale podstawowe 3 na szczęście dają dość urozmaicenia
2. Terra Mystica - nowość dla mnie od paru miesięcy i jestem załamany, że wcześniej nie odkryliśmy ze znajomymi
3. Zamki burgundii - najlepsza gra na 2 osoby jak dla mnie, idealna mechanika, trochę gorsza oprawa
4. Chaos w starym świecie - nowość u mnie na stole, ale bardzo trafiona. Mam już dodatek i teraz czekam na okazję żeby pograć
5. Game of Thrones: Westeros Intrigue - wspaniały przerywnik - prosty, szybki, ale tak naprawdę bardzo taktyczny i można się napocić
6. Discworld: Ankh-Morpork - świetna gra na godzinkę przy piwku - duża losowość i przyjemny klimacik Pratchetta
7. Alchemists - mega piękna graficznie, no i ukochana przeze mnie dedukcja. Jedyne czego nie cierpię w tej grze to tłumaczenia jej nowym graczom
8. Zimna Wojna - cięższa gra dla dwojga, niestety rzadko mam okazję wyciągnąć na stół
9. Rialto - bardzo podoba mi się pomysł, że punktacja za obszary jest tworzona przez graczy podczas rozgrywki
10. Robinson Crusoe - coś na ząb jak mam ochotę zagrać solo
- Gizmoo
- Posty: 4127
- Rejestracja: 17 sty 2016, 21:04
- Lokalizacja: Warszawa/Sękocin Stary
- Has thanked: 2686 times
- Been thanked: 2599 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Wiem tylko tyle ile napisałem tutaj:Wincenty Jan pisze:Gizmooo strasznie mnie nakręciłeś na Crisisa. Nie wiecie czy ktoś planuje Crisisa po polsku?
http://www.gry-planszowe.pl/forum/viewt ... 50#p855821
Re: Wasze TOP 10 gier
To moje top10 po ponad roku przygody z planszówkami:
1. Osadnicy narodziny imperium -> bez zmian, ta gra zawsze dobrze siada lekko ponad 120 partii na liczniku. Teraz trochę, rzadziej odpalana bo dużo nowości, ale pojawia się.
2. Terraformacja Marsa -> hicior, gameplay bardzo podobny do osadników
3. Splendor -> każdy, zawsze i wszędzie chce w to grać a i mi się nie nudzi po roku grania
4. Cry Havoc -> w końcu zaakceptowana gra area control w towarzystwie mogłaby być wyżej gdyby na każdą ilość graczy była tak dobra jak na 4.
5. Dominion -> gdyby nie nowe dodatki, raczej znalazłby się poza listą, jednak dodatki faktycznie potrafią tchnąć życie w tą grę
6. 51 stan: Master Set -> jak sie przejedzą osadnicy, a jednak chcielibyśmy w coś podobnego zagrać z mroczniejszym klimatem i krótszego
7. Stone age -> fajniutki worker placement, dla mnie trochę fajniejszy niż Lords of Waterdeep
8. Robinoson -> jak jest ochota na coopa wybieram robinsona zamiast Eldritcha
9. Ticket to Ride: Europa -> bo żona lubi
10. BattleCon -> gra ogromna, wymaga wiele więcej pogrania i bardzo chcę znaleźć czas żeby rozkminić postacie które mi się podobają. Aktualnie ogranicza mnie liczba osób, bo zwykle jest nas wiecej niż 2.
Będą grane w listopadzie i mają szanse na topa: Millennium Blades i Scythe.
1. Osadnicy narodziny imperium -> bez zmian, ta gra zawsze dobrze siada lekko ponad 120 partii na liczniku. Teraz trochę, rzadziej odpalana bo dużo nowości, ale pojawia się.
2. Terraformacja Marsa -> hicior, gameplay bardzo podobny do osadników
3. Splendor -> każdy, zawsze i wszędzie chce w to grać a i mi się nie nudzi po roku grania
4. Cry Havoc -> w końcu zaakceptowana gra area control w towarzystwie mogłaby być wyżej gdyby na każdą ilość graczy była tak dobra jak na 4.
5. Dominion -> gdyby nie nowe dodatki, raczej znalazłby się poza listą, jednak dodatki faktycznie potrafią tchnąć życie w tą grę
6. 51 stan: Master Set -> jak sie przejedzą osadnicy, a jednak chcielibyśmy w coś podobnego zagrać z mroczniejszym klimatem i krótszego
7. Stone age -> fajniutki worker placement, dla mnie trochę fajniejszy niż Lords of Waterdeep
8. Robinoson -> jak jest ochota na coopa wybieram robinsona zamiast Eldritcha
9. Ticket to Ride: Europa -> bo żona lubi
10. BattleCon -> gra ogromna, wymaga wiele więcej pogrania i bardzo chcę znaleźć czas żeby rozkminić postacie które mi się podobają. Aktualnie ogranicza mnie liczba osób, bo zwykle jest nas wiecej niż 2.
Będą grane w listopadzie i mają szanse na topa: Millennium Blades i Scythe.
Re: Wasze TOP 10 gier
Po prawie półtora roku zabawy i zbierania kolekcji:
1. Gra o Tron LCG - nabyłem przypadkiem, do pogrania w 2 osoby, żeby mieć coś z GoTem w tle i nie czekać na 6 osób do zagrania w planszową wersję. Obecnie to pudełko po które sięgam najczęściej
2. Five Tribes - ładna, kolorowa, prosta mechanika i za każdym razem trochę inna rozgrywka.
3. Świat Dysku - obecnie jeden z pierwszych wyborów żeby pograć ze "świeżakami", mimo sporej ilości rozegranych partii dalej się nie nudzi.
4. Terraformacja Marsa - kupiona po wszystkich super pozytywnych recenzjach na forum - WARTO!
5. 7 cudów świata - w obydwu wariantach (Pojedynek i normalna wersja) równie przyjemna
6. Pandemia - ostatnio przegrywa z Pandemią Ctulhu, ale dalej często gości na stole
7. Listy z Whitechapel - świetna łamigłówka dla dwóch osób, w większym gronie nie przepadam
8. Martwa Zima - klimat, wygląd i rozdroża. Czekam na więcej partii Długiej Nocy
9. Robinson Crusoe - procent naszych zwycięstw ledwo wstaje z podłogi, ale gra jest świetnie
10. Cywilizacja Poprzez Wieki - klasyka planszówek, byłaby wyżej, gdyby nie czas rozgrywki
Tuż za 10: Zamki szalonego króla Ludwika, La Cosa Nostra, Pna Lodowego Ogrodu i liczę mocno na Cry Havoc, który czeka na pierwszą rozgrywkę
1. Gra o Tron LCG - nabyłem przypadkiem, do pogrania w 2 osoby, żeby mieć coś z GoTem w tle i nie czekać na 6 osób do zagrania w planszową wersję. Obecnie to pudełko po które sięgam najczęściej
2. Five Tribes - ładna, kolorowa, prosta mechanika i za każdym razem trochę inna rozgrywka.
3. Świat Dysku - obecnie jeden z pierwszych wyborów żeby pograć ze "świeżakami", mimo sporej ilości rozegranych partii dalej się nie nudzi.
4. Terraformacja Marsa - kupiona po wszystkich super pozytywnych recenzjach na forum - WARTO!
5. 7 cudów świata - w obydwu wariantach (Pojedynek i normalna wersja) równie przyjemna
6. Pandemia - ostatnio przegrywa z Pandemią Ctulhu, ale dalej często gości na stole
7. Listy z Whitechapel - świetna łamigłówka dla dwóch osób, w większym gronie nie przepadam
8. Martwa Zima - klimat, wygląd i rozdroża. Czekam na więcej partii Długiej Nocy
9. Robinson Crusoe - procent naszych zwycięstw ledwo wstaje z podłogi, ale gra jest świetnie
10. Cywilizacja Poprzez Wieki - klasyka planszówek, byłaby wyżej, gdyby nie czas rozgrywki
Tuż za 10: Zamki szalonego króla Ludwika, La Cosa Nostra, Pna Lodowego Ogrodu i liczę mocno na Cry Havoc, który czeka na pierwszą rozgrywkę
Re: Wasze TOP 10 gier
A u mnie wygląda to tak :
1. Zimna Wojna
2. Five Tribes
3. Spartacus
4. Robinson Crusoe
5. Brass
6. Blood Rage
7. Szogun
8. Wyścig do Renu
9. 7 cudów świata: pojedynek
10. Libertalia
Ale może coś wpaść do TOP 10 z tego co jest na półce ale nie grane jeszcze lub w co chętnie bym zagrał czyli : Pola Arle, Terraformacja Marsa, Dominant Spieces, Wysokie Napięcie, Time Stories.
1. Zimna Wojna
2. Five Tribes
3. Spartacus
4. Robinson Crusoe
5. Brass
6. Blood Rage
7. Szogun
8. Wyścig do Renu
9. 7 cudów świata: pojedynek
10. Libertalia
Ale może coś wpaść do TOP 10 z tego co jest na półce ale nie grane jeszcze lub w co chętnie bym zagrał czyli : Pola Arle, Terraformacja Marsa, Dominant Spieces, Wysokie Napięcie, Time Stories.
- warlock
- Posty: 4678
- Rejestracja: 22 wrz 2013, 19:19
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1045 times
- Been thanked: 1989 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Ostatnio stwierdziłem, że w TOP 10 muszą znaleźć się gry, które a) uważam za znakomite i b) czuję z nimi jakąś więź emocjonalną Dlatego na miejsca #10 i #9 z powrotem wskoczyli Tajniacy i Gra o Tron. Tajniacy w grupie moich znajomych to kilka godzin rewelacyjnej zabawy i podobnie jak Dominion - pochłaniacz całego wieczoru . A Gra o Tron na 6 osób to planszówka, która na dobre wciągnęła mnie do świata gier i do tej pory nie przestaje mnie zadziwiać . Trochę nie wyobrażam obie bez niej mojego TOPu, mimo, że na stół wchodzi bardzo okazjonalnie.
Terraformacja Marsa póki co przechodzi do TOP 20, nie jestem z tą grą jeszcze na tyle "zżyty", żeby zagościła na stałe w topce .
Czyli na ten moment (miejsca od 1-7 to obecnie moje "dychy" na BGG, żelazne pozycje które prędko z nie wypadną z tej listy):
#1: Dominion
#2: Troyes
#3: Caylus
#4: Through the Ages: A New Story of Civilization
#5: Tzolk'in: The Mayan Calendar
#6: Trajan
#7: The Castles of Burgundy
#8: Bora Bora
#9: A Game of Thrones: The Board Game (Second Edition)
#10: Codenames
Terraformacja Marsa póki co przechodzi do TOP 20, nie jestem z tą grą jeszcze na tyle "zżyty", żeby zagościła na stałe w topce .
Czyli na ten moment (miejsca od 1-7 to obecnie moje "dychy" na BGG, żelazne pozycje które prędko z nie wypadną z tej listy):
#1: Dominion
#2: Troyes
#3: Caylus
#4: Through the Ages: A New Story of Civilization
#5: Tzolk'in: The Mayan Calendar
#6: Trajan
#7: The Castles of Burgundy
#8: Bora Bora
#9: A Game of Thrones: The Board Game (Second Edition)
#10: Codenames
Ostatnio zmieniony 27 lis 2016, 21:43 przez warlock, łącznie zmieniany 1 raz.
BGG (moje oceny i komentarze)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
http://kawanaplansze.znadplanszy.pl/ - moje dawne recenzje gier
SPRZEDAM (czasem coś, czasem nic)
- Bludgeon
- Posty: 607
- Rejestracja: 05 kwie 2013, 10:29
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 70 times
- Been thanked: 89 times
Re: Wasze TOP 10 gier
1. Cosmic Encounter
2. Eldritch Horror
3. Talisman 4e (ale tylko z dużą ilością dodatków i zasad domowych)
4. Scythe
5. Cyclades
6. Terraformacja Marsa
7. Caverna
8. Mare Nostrum: Empires
9. T.I.M.E. Stories
10. Fury of Dracula 3e
2. Eldritch Horror
3. Talisman 4e (ale tylko z dużą ilością dodatków i zasad domowych)
4. Scythe
5. Cyclades
6. Terraformacja Marsa
7. Caverna
8. Mare Nostrum: Empires
9. T.I.M.E. Stories
10. Fury of Dracula 3e
Everything you do, think, or say
is in the pill you took today
is in the pill you took today
Re: Wasze TOP 10 gier
Kurde, patrze na te Wasze listy I placze jak widze ile fajnych tytulow nas omija z braku (chetnych) wiekszej liczby graczy do gry (my meczymy zazwyczaj cos co chodzi na 2jke lub solo).
Sorki za brak polskich znakow....
- Bea
- Posty: 4478
- Rejestracja: 28 lis 2012, 10:51
- Lokalizacja: Skawina k/Krakowa
- Been thanked: 6 times
Re: Wasze TOP 10 gier
Próbowałeś szukać ludzi przez forum albo FB? Skąd jesteś?kinioo pisze:Kurde, patrze na te Wasze listy I placze jak widze ile fajnych tytulow nas omija z braku (chetnych) wiekszej liczby graczy do gry (my meczymy zazwyczaj cos co chodzi na 2jke lub solo).