Warhammer Quest: The Adventure Card Game (J. Kemppainen, A. Sadler, B. Sadler)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 201
- Rejestracja: 22 lis 2015, 10:42
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Kapłan bojowy ? Nie mam gry przy sobie żeby dokładnie sprawdzić ta dziewucha co na zielone karty i ten który nie jest wojownikiem, biało srebrne karty postaci i umiejętności
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Bialo srebrne? Kaplan Sigmara (Warrior Priest) ma karty niebieskie bodajze, Luczniczka(waywatcher) ma karty zielone to sie zgadza.
-
- Posty: 201
- Rejestracja: 22 lis 2015, 10:42
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 4 times
- Kontakt:
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
ta własnie o tych 2 mi chodziło, najlepsze i najłatwiejsze combo ponad 75% skuteczności w kampanii, od momentu gdy zorientujesz się jak rozgrywać konkretne scenariuszedratwa6 pisze:Bialo srebrne? Kaplan Sigmara (Warrior Priest) ma karty niebieskie bodajze, Luczniczka(waywatcher) ma karty zielone to sie zgadza.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Z tego co tutaj pisali inni gracze to czarodziejka ognia najczesciej poswiecala zycie dla wygranej:D widocznie ten typ tak ma wiec chyba nie ma co na nia liczyc w grze dwoma postaciami:)nightrunner pisze:Ja ostatnio probuję znaleźć taktykę grania Czarodziejką ognia... Ilekroć mam ją w drużynie - dostaje srogie baty od scenariusza...
Wydaje się że ta postać odstaje od reszty, właściwie za większość dodatkowych rzeczy musi płacić utratą zdrowia, co często jest brzemienne w skutkach![]()
Póki nie wynajdę jakiejś sensowniejszej taktyki na nią to uważam, że wybranie jej w grze 1-2 osobowej to pewna porażka (no, chyba że karty na stole wyjątkowo podejdą).
Czy macie może podobne spostrzeżenia czy może sądzicie inaczej?
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
TL;DR: Zapraszam do przetestowania naszych autorskich postaci.
---------------------------------------------------------------
Witajcie,
Postanowiliśmy z moją lubą nieco urozmaicić rozgrywkę dodając do niej dwie postacie, być może ktoś z was też chętnie doda je do swojej puli bohaterów.
Na początek proszę o odrobinę wyrozumiałości - nie jesteśmy profesjonalnymi grafikami, więc wprawne oko z pewnością szybko dostrzeże niedoróbki w kartach. Niestety, stworzenie tych kart i tak zajęło nam zbyt wiele czasu, głównie przez problemy ze znalezieniem materiałów dobrej jakości - ikon, czcionek, elementów interfejsu kart; wiele z tych rzeczy musieliśmy stworzyć od podstaw. Brak skanera też zdecydowanie nie pomógł.
Ostatecznie raczej zminimalizowaliśmy ilość nieładnych niedoróbek i efekt po wydrukowaniu, moim zdaniem, jest całkiem zadowalający.
Nowe postacie to Wysoki Elf - Mag Saphery i Mroczny Elf - Czarny Strażnik.
Dlaczego wsadziliśmy tam mrocznego elfa? Niezbyt pasuje wśród ludzi, krasnoludów i elfów leśnych? Cóż, moja luba zabiłaby mnie, gdyby mrocznego elfa tam nie było, bardzo chciała zaprojektować taką postać. Tyle.
Myślę, że każdy bez najmniejszego problemu może wymyślić na poczekaniu dziesiątki historii, dzięki którym można obie te postacie wpasować do fabuły. Ckliwa historia miłosna o uczuciu ponad podziałami? Awanturnicza powieść o nieprawdopodobnym i niechętnym sojuszu? Misja szpiegowska? Czemu nie. Puryści nie są zmuszeni do grania mrocznym elfem. : )
Wysoki Elf jest został stworzony jako bardzo uniwersalna postać. Ma niewiele HP i ograniczone możliwości leczenia się, przez co musi polegać na sojusznikach w pozbywaniu się przeciwników ze swojej strefy wsparć. Nadrabia to szerokim wachlarzem umiejętności wspierających i taktycznych, często pozwalających dobrze dostosować się do zmieniającej się na stole sytuacji.
Mroczny Elf w założeniu ma pokazywać swoją niechęć do pozostałych członków drużyny, stąd ograniczone możliwości wspierania go i przewrotne wsparcie, które może zaoferować on innym. Specjalizuje się w silnych atakach pojedyncze cele i osłabianiem wrogów.
Wypróbowaliśmy kilka wersji tych postaci, po testach uznaliśmy, że są teraz względnie zbalansowane - staraliśmy się by były raczej nieco słabsze od pozostałych niż silniejsze, potraktujcie je raczej jako podniesienie poziomu trudności. Z pewnością jednak, by sprawdzić ich balans w pełni, potrzebujemy jeszcze więcej czasu i krytycznego spojrzenia z zewnątrz (zapraszamy więc do komentowania/krytykowania/wyszukiwania niedoróbek i błędów).
Wybrane karty bohaterów:
Wybrane karty przedmiotów:
Wybrane karty umiejętności:
DOWNLOAD:
Sprawy techniczne:
- do wydruku są 3 kartki A4, jest na nich 6 kart bohaterów, 6 kart przedmiotów i 16 kart umiejętności
- polecam druk na gramaturze papieru 350 lub wyższej, na satynie
- przy cięciu kart należy wycinać je od strony A (awers), strony B (rewers) mają zrobione spady (tło jest nieco większe od samej karty), które mają za zadanie zniwelować przesunięcia, mogące powstać w druku
- czarne elementy poza kartami służą do wycentrowania - niektóre drukarnie mogą musieć skalibrować drukarkę pod konkretny papier, tak by strony A i B pokrywały się jak najlepiej, z powodu spadów nie zrobią tego patrząc na same karty
Jak już wcześniej napisałem będziemy wdzięczni za wszelkie sugestie, pochwały i słowa krytyki - co prawda nie zawsze będziemy się z nimi zgadzać, nie obiecuję też że ewentualne poprawki w kartach będziemy mogli nanieść szybko - jednak wszelkie komentarze zostaną wysłuchane i przemyślane : )
W razie chęci zamieszczenia kart na innych stronach uprzejmie proszę o umieszczenie linka do tego tematu na forum jako źródła.
---------------------------------------------------------------
Witajcie,
Postanowiliśmy z moją lubą nieco urozmaicić rozgrywkę dodając do niej dwie postacie, być może ktoś z was też chętnie doda je do swojej puli bohaterów.
Na początek proszę o odrobinę wyrozumiałości - nie jesteśmy profesjonalnymi grafikami, więc wprawne oko z pewnością szybko dostrzeże niedoróbki w kartach. Niestety, stworzenie tych kart i tak zajęło nam zbyt wiele czasu, głównie przez problemy ze znalezieniem materiałów dobrej jakości - ikon, czcionek, elementów interfejsu kart; wiele z tych rzeczy musieliśmy stworzyć od podstaw. Brak skanera też zdecydowanie nie pomógł.
Ostatecznie raczej zminimalizowaliśmy ilość nieładnych niedoróbek i efekt po wydrukowaniu, moim zdaniem, jest całkiem zadowalający.
Nowe postacie to Wysoki Elf - Mag Saphery i Mroczny Elf - Czarny Strażnik.
Dlaczego wsadziliśmy tam mrocznego elfa? Niezbyt pasuje wśród ludzi, krasnoludów i elfów leśnych? Cóż, moja luba zabiłaby mnie, gdyby mrocznego elfa tam nie było, bardzo chciała zaprojektować taką postać. Tyle.
Myślę, że każdy bez najmniejszego problemu może wymyślić na poczekaniu dziesiątki historii, dzięki którym można obie te postacie wpasować do fabuły. Ckliwa historia miłosna o uczuciu ponad podziałami? Awanturnicza powieść o nieprawdopodobnym i niechętnym sojuszu? Misja szpiegowska? Czemu nie. Puryści nie są zmuszeni do grania mrocznym elfem. : )
Wysoki Elf jest został stworzony jako bardzo uniwersalna postać. Ma niewiele HP i ograniczone możliwości leczenia się, przez co musi polegać na sojusznikach w pozbywaniu się przeciwników ze swojej strefy wsparć. Nadrabia to szerokim wachlarzem umiejętności wspierających i taktycznych, często pozwalających dobrze dostosować się do zmieniającej się na stole sytuacji.
Mroczny Elf w założeniu ma pokazywać swoją niechęć do pozostałych członków drużyny, stąd ograniczone możliwości wspierania go i przewrotne wsparcie, które może zaoferować on innym. Specjalizuje się w silnych atakach pojedyncze cele i osłabianiem wrogów.
Wypróbowaliśmy kilka wersji tych postaci, po testach uznaliśmy, że są teraz względnie zbalansowane - staraliśmy się by były raczej nieco słabsze od pozostałych niż silniejsze, potraktujcie je raczej jako podniesienie poziomu trudności. Z pewnością jednak, by sprawdzić ich balans w pełni, potrzebujemy jeszcze więcej czasu i krytycznego spojrzenia z zewnątrz (zapraszamy więc do komentowania/krytykowania/wyszukiwania niedoróbek i błędów).
Wybrane karty bohaterów:
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
DOWNLOAD:
Spoiler:
Sprawy techniczne:
- do wydruku są 3 kartki A4, jest na nich 6 kart bohaterów, 6 kart przedmiotów i 16 kart umiejętności
- polecam druk na gramaturze papieru 350 lub wyższej, na satynie
- przy cięciu kart należy wycinać je od strony A (awers), strony B (rewers) mają zrobione spady (tło jest nieco większe od samej karty), które mają za zadanie zniwelować przesunięcia, mogące powstać w druku
- czarne elementy poza kartami służą do wycentrowania - niektóre drukarnie mogą musieć skalibrować drukarkę pod konkretny papier, tak by strony A i B pokrywały się jak najlepiej, z powodu spadów nie zrobią tego patrząc na same karty
Jak już wcześniej napisałem będziemy wdzięczni za wszelkie sugestie, pochwały i słowa krytyki - co prawda nie zawsze będziemy się z nimi zgadzać, nie obiecuję też że ewentualne poprawki w kartach będziemy mogli nanieść szybko - jednak wszelkie komentarze zostaną wysłuchane i przemyślane : )
W razie chęci zamieszczenia kart na innych stronach uprzejmie proszę o umieszczenie linka do tego tematu na forum jako źródła.
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Nie jestescie grafikami? Mozna sobie darowac ten wstep bo grafiki sa swietne:)
Czy to sa wasze autorskie czy zapozyczone?
Czy to sa wasze autorskie czy zapozyczone?
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Dzięki : )Nie jestescie grafikami? Mozna sobie darowac ten wstep bo grafiki sa swietne:)
Czy to sa wasze autorskie czy zapozyczone?
Grafiki w większości pochodzą z kart do Warhammer: Inwazja LCG, jest też kilka innych, znalezionych w necie.
-
- Posty: 178
- Rejestracja: 19 sty 2016, 11:42
- Lokalizacja: Kielce
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 5 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Ogólnie szacunek dla osób, które robią coś od fanów dla fanów i żal serce ściska, że tak kozacka gra tak szybko skończyła swój żywot wydawniczy.
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Najwazniejsze ze dla jej fanow jest ciagle zywa;)bulaxyz82 pisze:Ogólnie szacunek dla osób, które robią coś od fanów dla fanów i żal serce ściska, że tak kozacka gra tak szybko skończyła swój żywot wydawniczy.
Ja osobiscie dopiero co ja nabylem, nie mialem okazji dobrze sie wgrac bo jak nie praca to rodzina mnie absorbuje na czele z moja 8-miesieczna corka ale jak tylko zlapie troche tchu to tez chce sklecic jakas przygode i moze postac:)
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Kurcze a co do czcionek to nie bylo opcji znalezienia czegos w necie? Musieliscie sami je klecic?Ithindir pisze:Dzięki : )Nie jestescie grafikami? Mozna sobie darowac ten wstep bo grafiki sa swietne:)
Czy to sa wasze autorskie czy zapozyczone?
Grafiki w większości pochodzą z kart do Warhammer: Inwazja LCG, jest też kilka innych, znalezionych w necie.
Tutaj niejaki Korber spolszczal przygody z bgg wiec moze on czyms dysponuje.
Sory ze tak post pod postem ale nie ogarniam cytowania z dwoch roznych postow przez tapatalka:P
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Na szczęście czcionek ostatecznie nie trzeba było tworzyć od nowa - na początku próbowaliśmy znaleźć jakieś podobne, ale nie byłem zbyt zadowolony z efektów, po jakimś czasie wpadłem na pomysł, by wyciągnąć czcionki z oficjalnej instrukcji w wersji pdf. Poza tym, że w pdfie było zapisanych kilka czcionek i każdej brakowało jakiś pojedynczych liter, więc trzeba było nimi żonglować, był to niezły strzał i jakoś udało się skompletować tekst : )Kurcze a co do czcionek to nie bylo opcji znalezienia czegos w necie? Musieliscie sami je klecic?
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Po długiej nieobecność spowodowanej zawirowaniami życiowymi wróciłem do umieszczenia materiałów na https://staryswiat.wordpress.com/. Także zainteresowanych zapraszam do testowania i komentowania
.
No i polecam się w razie problemów z oprawą graficzną, część "baz" kart mam przygotowanych i mogę się nimi podzielić.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No i polecam się w razie problemów z oprawą graficzną, część "baz" kart mam przygotowanych i mogę się nimi podzielić.
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Hej, rozegralem wreszcie pierwsza porzadna partie WQ, poki co pojedyncza przygode samotnie na dwie postaci zeby sie ograc i musze powiedziec ze gra swietna:) nie zaluje ani grosza wydanego na ta gre mimo ze zawartosc nie jest wielka za ta cene a dodatkow nie bedzie. Elementy a szczegolnie karty sa swietnej jakosci a gra dobrze oddaje klimat i daje sporo zabawy:) a i jesli chodzi o czas rozgrywki to jest calkiem dlugi, okolo dwoch godzin walczylem az mnie wreszcie zatlukli ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I tu chcialem spytac czy i w Waszym przypadku ten czas gry jest taki dlugi? Oczywiscie biorę poprawke na to ze gralem pierwszy raz, rozkminialem karty i jeszcze co rusz zagladalem do instrukcji ale mimo to nie jest to gra na 30 min:)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
I tu chcialem spytac czy i w Waszym przypadku ten czas gry jest taki dlugi? Oczywiscie biorę poprawke na to ze gralem pierwszy raz, rozkminialem karty i jeszcze co rusz zagladalem do instrukcji ale mimo to nie jest to gra na 30 min:)
- piotrest
- Posty: 162
- Rejestracja: 01 lut 2010, 14:03
- Lokalizacja: Włocławek
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 7 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
30 minut to chyba jak masz obcykane wszystkie scenariusze i grasz mechaniczniedratwa6 pisze:Hej, rozegralem wreszcie pierwsza porzadna partie WQ, poki co pojedyncza przygode samotnie na dwie postaci zeby sie ograc i musze powiedziec ze gra swietna:) nie zaluje ani grosza wydanego na ta gre mimo ze zawartosc nie jest wielka za ta cene a dodatkow nie bedzie. Elementy a szczegolnie karty sa swietnej jakosci a gra dobrze oddaje klimat i daje sporo zabawy:) a i jesli chodzi o czas rozgrywki to jest calkiem dlugi, okolo dwoch godzin walczylem az mnie wreszcie zatlukli
I tu chcialem spytac czy i w Waszym przypadku ten czas gry jest taki dlugi? Oczywiscie biorę poprawke na to ze gralem pierwszy raz, rozkminialem karty i jeszcze co rusz zagladalem do instrukcji ale mimo to nie jest to gra na 30 min:)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Mam nadzieję, że jakaś miła dusza na przetłumaczy dodatki: Troll Slayer i Witch Hunter
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Już przetłumaczyłem zasady, bez opisów-cytatów samych zdolności (ponieważ nie posiadamy oryginałów). Niestety musicie uzbroić się jeszcze w cierpliwość...piotrest pisze:Mam nadzieję, że jakaś miła dusza na przetłumaczy dodatki: Troll Slayer i Witch Hunter
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Ja wlasnie o tym myslalem tylko nie znalazlem jeszcze oryginalu. Jak znajde albo ktos ma to tez chetnie przetlumacze:)Quba40 pisze:Już przetłumaczyłem zasady, bez opisów-cytatów samych zdolności (ponieważ nie posiadamy oryginałów). Niestety musicie uzbroić się jeszcze w cierpliwość...piotrest pisze:Mam nadzieję, że jakaś miła dusza na przetłumaczy dodatki: Troll Slayer i Witch Hunter
- nightrunner
- Posty: 133
- Rejestracja: 03 sty 2013, 10:32
- Has thanked: 3 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Może się komuś przyda
Wszelkie uwagi odnośnie tłumaczenia mile widziane.
https://www.dropbox.com/s/j24ec1sbx5n58 ... e.zip?dl=0
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
https://www.dropbox.com/s/j24ec1sbx5n58 ... e.zip?dl=0
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Super nightrunner dobra robota, zaraz porównam ze swoim tłumaczeniem!
Warto udostępnić tłumaczenie na Stary Świat.
Edit. Różnice są jedynie między niektórymi nazwami i szykiem zdań, jeśli chodzi o sens tłumaczenia zasad to jest taki sam, nie mam zastrzeżeń![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Warto udostępnić tłumaczenie na Stary Świat.
Edit. Różnice są jedynie między niektórymi nazwami i szykiem zdań, jeśli chodzi o sens tłumaczenia zasad to jest taki sam, nie mam zastrzeżeń
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
- nightrunner
- Posty: 133
- Rejestracja: 03 sty 2013, 10:32
- Has thanked: 3 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Muszę tylko zmienić tłumaczenie toporów z legendarnego ekwipunku Zabójcy Trolli. Jakaś pomrocznosc chyba na mnie padła jak to tłumaczyłem;) "Father" w tym przypadku chyba powinno być tlumaczone jako przodek, przodków. Jak znajdę chwilkę to zmienię i udostępnie poprawioną wersję, jakbyście wyłapali inne babole to też dajcie znać. [emoji6]
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
nightrunner wysłałem Ci na priv moje tłumaczenie. Zerknij na nazwy ekwipunku i zdolności Zabójcy Trolli może bardziej przypadną Ci do gustu ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Mam zaszczyt przedstawić wam Żelaznoflakiego Ogra, którego stworzyłem razem z KORB3R'em z Kuźni Starego Świata.
Po tym linkiem możecie go pobrać https://staryswiat.wordpress.com/2016/1 ... flaki-ogr/
Mile widziane wszelkie komentarze i uwagi![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Po tym linkiem możecie go pobrać https://staryswiat.wordpress.com/2016/1 ... flaki-ogr/
Mile widziane wszelkie komentarze i uwagi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
A jak sie ma ogr do tla fabularnego swiata Warhammer?Quba40 pisze:Mam zaszczyt przedstawić wam Żelaznoflakiego Ogra, którego stworzyłem razem z KORB3R'em z Kuźni Starego Świata.
Po tym linkiem możecie go pobrać https://staryswiat.wordpress.com/2016/1 ... flaki-ogr/
Mile widziane wszelkie komentarze i uwagi
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Witam Ogr - naprawdę ciekawy, choć dla mnie grafika z katy postaci bardziej pasuje do world of warcraft niż warhammera. Jest za bardzo kolorowa a powinna być według mnie mroczna, w końcu to OGR. Uważam że brakuje postaci w których zarządzamy zasobami żetonów sukcesu, bo tak na razie to są odgrzewane kotlety. Chociaż Mag Saphery daje nam możliwość wyboru przez swoje akcje gdzie możesz wybrać, jest to super rozwiązanie. Dodatkowo akcje wsparcia są mało używane a to daje ogromny potencjał. Już tłumacze:
Stworzenie bohatera dość słabego w ilość kośći na akcjach, ale potężniejszego w specjalnych zdolnościach do których musi zużyć żetony sukcesu. Np. krasnolud inżynier/krasnolud górnik = atak 1 kość ale zamiast ataku może zużyć 2 żetony sukcesu i odpalić działo/ładunki wybuchowe. A w działach i ładunkach mamy pole do popisu, od ranienia kilku wrogów lub ignorowanie obrony wrogów, po hukowe/oślepiające gdzie wszyscy wrogowie w strefie się wyczerpują, itd. Co do akcji odpoczynku: inżynier/górnik: może się okopać - za każdy zużyty żeton sukcesu dostaje +1 tarczy/ może rozstawić ładunki za zużycie 2 żetonów sukcesu i każdy wróg który atakował dostaje ranę lub 2. Dzięki takim postaciom udzielanie im wsparcia będzie miało sens.
Innym pomysłem jest stworzenie bohatera który bazuje na żetonach sukcesu i symbolach kości wbrew ich przeznaczeniu.
Np. Imperium Gwardzista - atut tarcza ( na białej kości są tylko 2 pola z tarczą ), Akcja atak zaawansowany (kontratak): jeśli podczas rzutu wypadła kość z symbolem tarczy to po rozpatrzeniu tej akcji możesz wydać 2 żetony sukcesu aby wykonać dodatkowy atak. Lub na karcie odpoczynku za każdy żeton sukcesu na tej karcie masz +1 tarczy. Eksloracja (rąbnięcie tarczą): za każdy wydany żeton sukcesu możesz wyczerpać 1 wroga.
Trochę się rozpisałem ale mam nadzieję że wszystko trzyma się k... Ot takie moje pomysły aby urozmaicić bohaterów![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Stworzenie bohatera dość słabego w ilość kośći na akcjach, ale potężniejszego w specjalnych zdolnościach do których musi zużyć żetony sukcesu. Np. krasnolud inżynier/krasnolud górnik = atak 1 kość ale zamiast ataku może zużyć 2 żetony sukcesu i odpalić działo/ładunki wybuchowe. A w działach i ładunkach mamy pole do popisu, od ranienia kilku wrogów lub ignorowanie obrony wrogów, po hukowe/oślepiające gdzie wszyscy wrogowie w strefie się wyczerpują, itd. Co do akcji odpoczynku: inżynier/górnik: może się okopać - za każdy zużyty żeton sukcesu dostaje +1 tarczy/ może rozstawić ładunki za zużycie 2 żetonów sukcesu i każdy wróg który atakował dostaje ranę lub 2. Dzięki takim postaciom udzielanie im wsparcia będzie miało sens.
Innym pomysłem jest stworzenie bohatera który bazuje na żetonach sukcesu i symbolach kości wbrew ich przeznaczeniu.
Np. Imperium Gwardzista - atut tarcza ( na białej kości są tylko 2 pola z tarczą ), Akcja atak zaawansowany (kontratak): jeśli podczas rzutu wypadła kość z symbolem tarczy to po rozpatrzeniu tej akcji możesz wydać 2 żetony sukcesu aby wykonać dodatkowy atak. Lub na karcie odpoczynku za każdy żeton sukcesu na tej karcie masz +1 tarczy. Eksloracja (rąbnięcie tarczą): za każdy wydany żeton sukcesu możesz wyczerpać 1 wroga.
Trochę się rozpisałem ale mam nadzieję że wszystko trzyma się k... Ot takie moje pomysły aby urozmaicić bohaterów
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Proszę bardzo:dratwa6 pisze:A jak sie ma ogr do tla fabularnego swiata Warhammer?Quba40 pisze:Mam zaszczyt przedstawić wam Żelaznoflakiego Ogra, którego stworzyłem razem z KORB3R'em z Kuźni Starego Świata.
Po tym linkiem możecie go pobrać https://staryswiat.wordpress.com/2016/1 ... flaki-ogr/
Mile widziane wszelkie komentarze i uwagi
http://warhammerfantasy.wikia.com/wiki/Ironguts
http://whfb.lexicanum.com/wiki/Irongut
Klasę Quba zaczerpnął z planszowego Questa czy raczej reimplementacji tej planszówki na PCta.
Co do grafiki, to z ogrami trochę ciężka sprawa, ale mogę później przygotować w oparciu o okładkę Ogre Kingdoms, trochę krwawszą wersję.Ragathol pisze:Witam Ogr - naprawdę ciekawy, choć dla mnie grafika z katy postaci bardziej pasuje do world of warcraft niż warhammera. Jest za bardzo kolorowa a powinna być według mnie mroczna, w końcu to OGR. Uważam że brakuje postaci w których zarządzamy zasobami żetonów sukcesu, bo tak na razie to są odgrzewane kotlety. Chociaż Mag Saphery daje nam możliwość wyboru przez swoje akcje gdzie możesz wybrać, jest to super rozwiązanie. Dodatkowo akcje wsparcia są mało używane a to daje ogromny potencjał. Już tłumacze:
https://drive.google.com/file/d/0B70IvH ... sp=sharing
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Odrazu lepiej, właśnie taki powinien być OGR. Brutalność i siła, idealna grafika.