Horror w Arkham: Gra karciana / Arkham Horror: The Card Game LCG (N. French, M. Newman)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Takie maty mają sens tylko dla kart scenariusza chyba. Każdy gracz lubi to inaczej mieć ułożone, dojdą jakieś dodatki do atutów, karty będą się stakować, tapować, szturchać i nic i tak nie będzie na swoim miejscu. Też się jarałem (przy okazji innego LCG), pograłem na macie z miejscami na karty i odpuściłem, bo tylko denerwowała.
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1040 times
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Właśnie skończyłem kampanię, grając solo Daisy. Powiem tak - do trzeciego scenariusza szło mi nieźle, ale w trzecim... Szkoda słów Karty spawnujące kolejne doom tokeny pojawiały się tak szybko, że dotarłem do trzeciej agendy po zaledwie kilku turach - a potem to już wiadomo co się działo Trochę późno na jakieś głębsze wynurzenia, ale po kilku partiach mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że jeśli chodzi o aspekt klimatu i przygody, AH wyrywa z kapci WP. Nawet nie ma co porównywać. Chociaż to jest gra, w której tworzenie dodatkowego klimatu za pomocą dodatkowych rekwizytów to wręcz mus. Optymalizatorzy na pewno znajdą mnóstwo powodów do narzekań (część nawet słusznych, bo w AH kontrola nad grą jest zdecydowanie mniejsza niż w WP) i dlatego wydaje mi się, że granie w AH wymaga specyficznego podejścia. Mianowicie trzeba już na początku przyjąć, że jesteśmy skazani na porażkę, bo siły Przedwiecznych po prostu muszą zwyciężyć - a jeśli mimo wszelkim przeciwnościom losu zdołamy uratować świat... to już tylko dodatkowy bonus.
Wielu będzie kręcić nosem na takie podejście. To zrozumiałe, zwykle gracze gier kooperacyjnych przyjmują niejako z założenia, że grę da się, a nawet należy wygrać. Ja jednak po rozegraniu kampanii mam wrażenie - można się zgodzić lub nie - że w AH nie chodzi o to, żeby wygrać, tylko żeby wziąć udział w pewnej opowieści. Opowieści kierują się własnymi prawami - niektóre mają szczęśliwe zakończenia, inne wręcz przeciwnie. Natomiast należy tu docenić jedną rzecz. AH jest skonstruowany w taki sposób, że niezależnie od tego, jak źle idzie graczowi, zawsze (a przynajmniej tak się to na razie zapowiada) uda mu się do tego zakończenia dotrwać, nawet jeśli każda karta Mitów i każdy wylosowany żeton karta będą przeciwko niemu.
Wielu będzie kręcić nosem na takie podejście. To zrozumiałe, zwykle gracze gier kooperacyjnych przyjmują niejako z założenia, że grę da się, a nawet należy wygrać. Ja jednak po rozegraniu kampanii mam wrażenie - można się zgodzić lub nie - że w AH nie chodzi o to, żeby wygrać, tylko żeby wziąć udział w pewnej opowieści. Opowieści kierują się własnymi prawami - niektóre mają szczęśliwe zakończenia, inne wręcz przeciwnie. Natomiast należy tu docenić jedną rzecz. AH jest skonstruowany w taki sposób, że niezależnie od tego, jak źle idzie graczowi, zawsze (a przynajmniej tak się to na razie zapowiada) uda mu się do tego zakończenia dotrwać, nawet jeśli każda karta Mitów i każdy wylosowany żeton karta będą przeciwko niemu.
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Pierwszy scenariusz wszystko szło gładko, sielanka w nawiedzonym domu, ale o co chodzi ni stąd ni zowąd została ostatnia tura, kiedy co i jak. Szczęśliwie udało się zgarnąć całą pule expa MVP meczu Roland.
W drugim scenariuszu szło nawet jeszcze lepiej, przynajmniej tak się z początku wydawało, z łowcy staliśmy się zwierzyną. Roland padł, a Wendy postanowiła zakończyć śledztwo. (Trzech nikczemnych zwiało)
Ostatni scenariusz Roland ma -1 do zdrowia, -3 do poczytalności. Za expa chciał się wzmocnić i wziął kamizelkę, ale co to głos rozsądku przemówił zgarnij Amulet dający +4 do psychy. Gdyby nie te głosy w głowie macki zła w łatwy sposób mogłyby zakończyć jego zmagania. Pod sam koniec Roland założył wybrane +4 na szyję, co uratowało go przed niechybnym końcem i zadaniem ostatecznego ciosu. Zło zostało pokonane, ale MVP spotkania została Wendy. Została królem zadanych obrażeń. Finałowe testy okazały się formalnością. Do tej pory nie wiem jakim cudem.
Dziś był niebywale fartowny dzień Wendy i Roland uratowali świat, aczkolwiek Roland po finałowej rozgrywce już po samych napisach końcowych stracił całą swoją poczytalność, okrągłe 0 sprawia, że już nigdy nie ruszy na łowy.
W drugim scenariuszu szło nawet jeszcze lepiej, przynajmniej tak się z początku wydawało, z łowcy staliśmy się zwierzyną. Roland padł, a Wendy postanowiła zakończyć śledztwo. (Trzech nikczemnych zwiało)
Ostatni scenariusz Roland ma -1 do zdrowia, -3 do poczytalności. Za expa chciał się wzmocnić i wziął kamizelkę, ale co to głos rozsądku przemówił zgarnij Amulet dający +4 do psychy. Gdyby nie te głosy w głowie macki zła w łatwy sposób mogłyby zakończyć jego zmagania. Pod sam koniec Roland założył wybrane +4 na szyję, co uratowało go przed niechybnym końcem i zadaniem ostatecznego ciosu. Zło zostało pokonane, ale MVP spotkania została Wendy. Została królem zadanych obrażeń. Finałowe testy okazały się formalnością. Do tej pory nie wiem jakim cudem.
Dziś był niebywale fartowny dzień Wendy i Roland uratowali świat, aczkolwiek Roland po finałowej rozgrywce już po samych napisach końcowych stracił całą swoją poczytalność, okrągłe 0 sprawia, że już nigdy nie ruszy na łowy.
- niwgnip
- Posty: 330
- Rejestracja: 03 lut 2009, 01:19
- Lokalizacja: Wrocław
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 16 times
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Ja natomiast rozegrałem z dziewczyną tylko pierwszy scenariusz. Gra jej się spodobała, więc będzie wolna ręka do kupowania dodatków
Scenariusz zakończył się średnio - Rolandowi strasznie siadło na psyche (karta osłabienia dedykowana dla niego siadła mi w ostatniej turze). Mimo tego,
Scenariusz zakończył się średnio - Rolandowi strasznie siadło na psyche (karta osłabienia dedykowana dla niego siadła mi w ostatniej turze). Mimo tego,
Spoiler:
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1040 times
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Rozgrywam kampanię kolejnymi postaciami i powiem tak: z jednym core setem postaci pod względem siły solo są zwyczajnie niezbalansowane. W duecie właściwie wszystkie karty i postaci mają sens i są przydatne, solo - już nie bardzo. Pierwszą kampanię na poważnie rozegrałem przy pomocy Daisy i dało mi to niezłą perspektywę, bo to chyba najtrudniejsza postać solo. Całe mnóstwo kart, które w grze jednoosobowej są zwyczajnie nieprzydatne, jak możliwość odkrywania większej liczby wskazówek za pomocą jednej akcji. Przy grze dwuosobowej z mięśniakiem, który we wskazówki nie umie, z pewnością są to karty cenne, natomiast kiedy ja grałem solo, nie przydawały mi się wcale, bo z czym jak z czym, ale ze zdobywaniem wskazówek Daisy nie miałem najmniejszego problemu (w ogóle za dużo ona ma tych ksiąg, także jako ikon na kartach; zwykle nawet po odkryciu wszystkich niezbędnych wskazówek w danym scenariuszu miałem na ręce sporo kart służących wyłącznie do tego - do odkrywania kolejnych). Z drugiej strony, brakowało mi nią kart do walki (oczywista oczywistość). Już możliwość dołożenia drugiej karty Shrivelling (czar, który w walce testuje wolę zamiast siły i zapewnia dodatkowe obrażenie) byłaby ogromnym bonusem. Tak więc drugi core set (albo garść dodatków) to mus, żeby coś zdziałać w pojedynkę.Reid666 pisze:Szybkiego pytanko do graczy posiadająych tylko jeden Zestaw Podstawowy: Jak wrażenia z rozgrywki solo? Czy udało wam się pokonać kampanię. Jeśli tak to którym z badaczy, na jakim poziomie trudności i które zakończenie udało się uzyskać.
Najbardziej zbalansowany jest bez wątpienia Roland i dlatego nie dziwię się, że autorzy polecają go w instrukcji na start. Połączenie kart Guardiana i Seekera rozwiązuje dwa główne problemy: wskazówki i walkę. Roland umie w obie te rzeczy, więc przy dobrym dociągu powinien sobie poradzić nawet solo. Szkoda tylko, że tematycznie on mi pasuje najmniej, bo ja lubię grać postaciami, które są z góry skazane na porażkę (dlatego na pierwszy ogień poszła Daisy, teraz z kolei gram Wendy). Chociaż nawet Daisy ma swoje silne strony, Encyklopedia to świetna karta (szczególnie w połączeniu z jej umiejętnością), która przydaje się zawsze, w każdej sytuacji. IMHO jedna z najlepszych kart w grze.
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Jutro czyli dzisiaj, bo nie w weekend?Wosho pisze:Dziękipan_slaw pisze:Tutaj http://arkhamdb.com/set/coreWosho pisze:Pytanie potrzebuje info ile jest kart dla danego badacza, kart neutralnych dla badaczy i pozostalych kart przygód, znajdę gdzieś?
+ 110 kart scenariuszy
Będziemy mieć niespodziankę dla wszystkich którzy chcą zwiększyć możliwości deckbuildingu ale nie chcą kupować drugiego coresetu, więcej info jutro
- Wallenstein
- Posty: 970
- Rejestracja: 20 kwie 2006, 08:00
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Było? Jest? Będzie?Wosho pisze:Dziękipan_slaw pisze:Tutaj http://arkhamdb.com/set/coreWosho pisze:Pytanie potrzebuje info ile jest kart dla danego badacza, kart neutralnych dla badaczy i pozostalych kart przygód, znajdę gdzieś?
+ 110 kart scenariuszy
Będziemy mieć niespodziankę dla wszystkich którzy chcą zwiększyć możliwości deckbuildingu ale nie chcą kupować drugiego coresetu, więcej info jutro
Stałe rabaty: REBEL 10%, PLANSZOSTREFA 11%. Chętnych zapraszam na priv.
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1040 times
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Czytaliście najnowszą aktualizację? Karty gracza, które właściwie nie wiadomo, co robią - okaże się to dopiero w trakcie rozwoju kampanii. Dla graczy, którzy potrafią sobie nie zaspojlerować - rewelka To dopiero pierwszy cykl, a już widać, że autorzy będą próbowali łamać schematy LCG na wszelkie możliwe sposoby. Myślę, że to dobrze wróży na przyszłość.
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Nie wiem czy ten fakt został odnotowany, ale Galakta udostępniła erratę/faq do AH. Nic odkrywczego tam nie znajdziemy. Ot przekopiowane info odnośnie wpadek, które zostały już opisane na forum Galakty plus kilka ogólnych QA.
@Trolliszcze: Racja, ciekawie się to zapowiada. Zawsze jednak w takim przypadku pojawia się pytanie, co z regrywlnością, czy ta karta nie zostanie spisana na straty, kiedy poznamy już tajemnicę (wszak równie dobrze może ona prowadzić do czegoś złego, mamiąc nas wizją sukcesu)? W każdym razie autorzy w rzeczy samej zdają się łamać kolejne stereotypy i przyjęte reguły LCG, aby zaserwować nam coś nowego. IMO jest to dobra droga, nawet jeżeli napotka na trochę wyboi i kilka pomysłów okaże się nietrafionych.
@Trolliszcze: Racja, ciekawie się to zapowiada. Zawsze jednak w takim przypadku pojawia się pytanie, co z regrywlnością, czy ta karta nie zostanie spisana na straty, kiedy poznamy już tajemnicę (wszak równie dobrze może ona prowadzić do czegoś złego, mamiąc nas wizją sukcesu)? W każdym razie autorzy w rzeczy samej zdają się łamać kolejne stereotypy i przyjęte reguły LCG, aby zaserwować nam coś nowego. IMO jest to dobra droga, nawet jeżeli napotka na trochę wyboi i kilka pomysłów okaże się nietrafionych.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Zrobione, wybaczcie opóźnienie.Wallenstein pisze:Było? Jest? Będzie?Wosho pisze: Dzięki
Będziemy mieć niespodziankę dla wszystkich którzy chcą zwiększyć możliwości deckbuildingu ale nie chcą kupować drugiego coresetu, więcej info jutro
Dodaliśmy wszystkie karty z podstawki z podziałem na zestawy badaczy i przygód
Dajcie znać czy byliby chętni na coś podobnego w wersji angielskiej.
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Przy tych cenach wolę już kupić drugi core set Dałbym maksymalnie 20zł za zestaw badacza. Ale jeśli ktoś nastawia się tylko na jedną klasę, to może jakoś to jeszcze da się uzasadnić.Wosho pisze:Zrobione, wybaczcie opóźnienie.Wallenstein pisze:Było? Jest? Będzie?Wosho pisze: Dzięki
Będziemy mieć niespodziankę dla wszystkich którzy chcą zwiększyć możliwości deckbuildingu ale nie chcą kupować drugiego coresetu, więcej info jutro
Dodaliśmy wszystkie karty z podstawki z podziałem na zestawy badaczy i przygód
Dajcie znać czy byliby chętni na coś podobnego w wersji angielskiej.
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Mi się wydaje że najrozsądniejszym rozwiązaniem jest wstrzymać się kilka miesięcy, a jak ktoś się nie może powstrzymać (jak ja ) to korzystać z gorszej jakości substytutów czyli proxy. Doświadczenie z innych LCG pokazuje, że używane core sety po kilku miesiącach można kupić już za jakieś 80 złotych.
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Mi się opcja bardzo podoba!Wosho pisze: Zrobione, wybaczcie opóźnienie.
Dodaliśmy wszystkie karty z podstawki z podziałem na zestawy badaczy i przygód
Dajcie znać czy byliby chętni na coś podobnego w wersji angielskiej.
W jakiej jakości są te karty? To 'DnŻ' ?
- donmakaron
- Posty: 3523
- Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
- Has thanked: 198 times
- Been thanked: 646 times
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Raczej core set rozebrany na części.AkiAndre pisze:W jakiej jakości są te karty? To 'DnŻ' ?
- pan_satyros
- Posty: 6133
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Lokalizacja: Siemianowice
- Has thanked: 652 times
- Been thanked: 513 times
- Kontakt:
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
No costy. To po prostu podzielone zestawy podstawowe.AkiAndre pisze:Mi się opcja bardzo podoba!Wosho pisze: Zrobione, wybaczcie opóźnienie.
Dodaliśmy wszystkie karty z podstawki z podziałem na zestawy badaczy i przygód
Dajcie znać czy byliby chętni na coś podobnego w wersji angielskiej.
W jakiej jakości są te karty? To 'DnŻ' ?
Censor emeritus podcastu ZnadPlanszy: Pełną parą
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Nasze półki, szafy, regały i spory kawałek podłogi
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Dokładnie coreset, podzielony na części.
Przy 20 zł nie miałoby to sensu, bo może sprzedadzą się wszystkie zestawy a może ktoś sobie tylko kupi Daisy i zostaniemy z otwartym zestawem.
Przy 20 zł nie miałoby to sensu, bo może sprzedadzą się wszystkie zestawy a może ktoś sobie tylko kupi Daisy i zostaniemy z otwartym zestawem.
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Ktoś może już grał w dodatkowy scenariusz "Klątwa rugaru"? Jakieś opinie? Będzie polskie wydanie?
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
testowałem na tabletopie, też jestem ciekaw czy będzie polska wersja. Dość upierdliwa mechanika tytułowego "bohatera", wprowadzenie kart na jeden konkretny scenariusz np. sieć, klimatycznie podstawka bardziej mi odpowiadałaguslarz pisze:Ktoś może już grał w dodatkowy scenariusz "Klątwa rugaru"? Jakieś opinie? Będzie polskie wydanie?
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1040 times
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Jeżeli ten scenariusz potraktuje się jako scenariusz poboczny kampanii, to wszystkie zdobyte karty przechodzą normalnie do talii i gra się nimi dalej w kampanii, co może dawać bardzo ciekawe opcje strategiczne. Pułapka jest później zbędna, ale np. talent Potwornej transformacji (po zagraniu ustawiam Intelekt i Wolę na 2, a Walkę i Zręczność na 5 oraz +1 do obrażeń przy każdym ataku) może się cholernie przydać w takim scenariuszu jak scenariusz 3 podstawki (po zdobyciu odpowiedniej liczby wskazówek i pojawieniu się wiadomo kogo przechodzę transformację, żeby lepiej walczyć - bardzo przydatne w przypadku kogoś takiego jak Daisy).dgd79 pisze:testowałem na tabletopie, też jestem ciekaw czy będzie polska wersja. Dość upierdliwa mechanika tytułowego "bohatera", wprowadzenie kart na jeden konkretny scenariusz np. sieć, klimatycznie podstawka bardziej mi odpowiadałaguslarz pisze:Ktoś może już grał w dodatkowy scenariusz "Klątwa rugaru"? Jakieś opinie? Będzie polskie wydanie?
Akurat w kampanii z podstawki scenariusz poboczny nie ma tematycznie uzasadnienia (bo wiadomo, pośpiech, więc czasowo nie da się tam wepchnąć żadnej przygody pobocznej), ale jeśli ktoś jest gotów przymknąć na to oko (lub będzie chciał wykorzystać zdobyte karty w innej kampanii), to się otwierają ciekawe opcje. Innymi słowy, posiadanie takich pojedynczych scenariuszów może służyć nie tylko do szybkich partyjek, ale także do wzbogacania kampanii - zarówno tematycznie, jak i mechanicznie.
(W spoilerze karta. Niech mi ktoś powie, że ona nie jest przydatna )
Spoiler:
- hadrian
- Posty: 543
- Rejestracja: 18 sie 2012, 20:05
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 19 times
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Dobry karton! Czy tę kartę będzie można zdobyć tylko w czasie grania w ten scenariusz, czy po zakupie dodatku dochodzi jako normalna karta gracza do wykorzystania w każdej talii?
Large Hadrian Collider
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1040 times
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Tylko w scenariuszu (każda karta gracza, mająca w prawy górnym rogu symbol scenariusza, jest do zdobycia wyłącznie jako nagroda za scenariusz).
Innymi słowy, jak chcesz się zarazić wirusem potwornej transformacji, to najpierw musisz pojechać do Nowego Orelanu i zapolować na Rougarou
EDIT: Jeszcze jest taki kartonik, ale trudno powiedzieć, jak bardzo przydatny. Zależy od talii - ten akurat blokuje slota, więc jest bardziej problematyczny (chociaż za same ikonki warto go mieć, a w odpowiedniej sytuacji może uratować życie):
Innymi słowy, jak chcesz się zarazić wirusem potwornej transformacji, to najpierw musisz pojechać do Nowego Orelanu i zapolować na Rougarou
EDIT: Jeszcze jest taki kartonik, ale trudno powiedzieć, jak bardzo przydatny. Zależy od talii - ten akurat blokuje slota, więc jest bardziej problematyczny (chociaż za same ikonki warto go mieć, a w odpowiedniej sytuacji może uratować życie):
Spoiler:
- hadrian
- Posty: 543
- Rejestracja: 18 sie 2012, 20:05
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 87 times
- Been thanked: 19 times
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Przegapiłem to, dzięki!Trolliszcze pisze:Tylko w scenariuszu (każda karta gracza, mająca w prawy górnym rogu symbol scenariusza, jest do zdobycia wyłącznie jako nagroda za scenariusz).
Lady Esprit wygląda spoko, ale trochę droga. Im więcej graczy, tym jej potencjał wzrasta, bo zajmuje slot tylko jednemu badaczowi, a z umiejętności skorzysta nie tylko właściciel. Trzeba być też bardzo w potrzebie by wykorzystać jej akcję na skrzynki. Możliwość wyboru zawsze spoko, ale gdyby dawała 3 to byłoby ekstra.
Large Hadrian Collider
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Ta jedna strefa dla sprzymierzeńca jest czasem wkurzająca ... zostaje czekać na kolejne dodatki.Trolliszcze pisze:Jeszcze jest taki kartonik, ale trudno powiedzieć, jak bardzo przydatny. Zależy od talii - ten akurat blokuje slota
Karty rzeczywiście ciekawe. Muszę bliżej przyjrzeć się rugaru
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 07 sie 2010, 18:26
- Lokalizacja: Starachowice/Warszawa/Wałcz/Piła
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 24 times
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
W sumie to masz rację ale:Trolliszcze pisze:Tylko w scenariuszu (każda karta gracza, mająca w prawy górnym rogu symbol scenariusza, jest do zdobycia wyłącznie jako nagroda za scenariusz).
"Atuty fabularne nie mogą być umieszczane w talii gracza, chyba że pozwala na to graczowi instrukcja przygotowania scenariusza lub jego zakończenia" KKZ Tworzenie Talii str. 15
Także mogą być zarówno jako nagroda za scenariusza jak i bonus w ramach przygotowania do scenariusza zależnie od tegoż : )
Spoiler:
- Trolliszcze
- Posty: 4784
- Rejestracja: 25 wrz 2011, 18:25
- Has thanked: 69 times
- Been thanked: 1040 times
Re: Arkham Horror - The Card Game (kooperacyjne LCG)
Nie chcę zdradzać fabuły, ale zapewniam, że kartę transformacji MOŻNA mieć w swojej talii. A czy gracze są gotowi na odpowiednie poświęcenie... to już nie do mnie pytanie
A co do zasad oczywiście masz rację!
A co do zasad oczywiście masz rację!