Warhammer Quest: The Adventure Card Game (J. Kemppainen, A. Sadler, B. Sadler)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
No to ja też się pochwalę. Jak wcześniej pisałem odnośnie 3 przygody Pościg, że kluczem jest dobry rozwój postaci. Właśnie ją ukończyłem zwycięsko w 4 turze! W drużynie Zabójca trolli z rozwiniętym Odpoczynkiem i Eksploracją oraz Czarodziejka Płomienia z rozwiniętym Atakiem i Eksploracją. Poszedłem na żywioł, Czarodziejką podczas eksploracji przyjmowałem rany aby dodawać żetojy wsparcia do ataku i eksploracji, następnie raniłem się aby atakować jak najwięcej wrogów naraz. W drugiej kolejności była akcja odpoczynku, która pozwalała wyczerpać wroga. Zabójca trolli natomiast wyłącznie eksplorował ściągając Snaka do swej strefy, następnie odpoczynkiem wyczerpywał wroga i potem atakował 3 kostkami (przy rozwiniętej akcji odpoczynku zabójca trolli ma możliwość ataku dodatkowego za 3 kostki, jeśli w strefie jest wróg o najwyższej randze).
Pomimo słabej eksploracji (obie postacie 2 kostki po rozwoju) byłem w stanie niwelować zdolność Snaka - Alarm co turę. W kluczowym momencie nie miałem pecha na kościach (potrzebowałem 3 sukcesy na 3 kościach), natomiast przez całą rozgrywkę nie zauważyłem abym miał szczególnego farta.
Tak więc dobre zarządzanie rozwojem oraz optymalne wykorzystywanie akcji + brak szczególnego pecha pozwala praktycznie dowolną drużyną pokonać tę przygodę.
Pomimo słabej eksploracji (obie postacie 2 kostki po rozwoju) byłem w stanie niwelować zdolność Snaka - Alarm co turę. W kluczowym momencie nie miałem pecha na kościach (potrzebowałem 3 sukcesy na 3 kościach), natomiast przez całą rozgrywkę nie zauważyłem abym miał szczególnego farta.
Tak więc dobre zarządzanie rozwojem oraz optymalne wykorzystywanie akcji + brak szczególnego pecha pozwala praktycznie dowolną drużyną pokonać tę przygodę.
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Ale Snaka nie wyczerpywales odpoczynkiem?:DQuba40 pisze:No to ja też się pochwalę. Jak wcześniej pisałem odnośnie 3 przygody Pościg, że kluczem jest dobry rozwój postaci. Właśnie ją ukończyłem zwycięsko w 4 turze! W drużynie Zabójca trolli z rozwiniętym Odpoczynkiem i Eksploracją oraz Czarodziejka Płomienia z rozwiniętym Atakiem i Eksploracją. Poszedłem na żywioł, Czarodziejką podczas eksploracji przyjmowałem rany aby dodawać żetojy wsparcia do ataku i eksploracji, następnie raniłem się aby atakować jak najwięcej wrogów naraz. W drugiej kolejności była akcja odpoczynku, która pozwalała wyczerpać wroga. Zabójca trolli natomiast wyłącznie eksplorował ściągając Snaka do swej strefy, następnie odpoczynkiem wyczerpywał wroga i potem atakował 3 kostkami (przy rozwiniętej akcji odpoczynku zabójca trolli ma możliwość ataku dodatkowego za 3 kostki, jeśli w strefie jest wróg o najwyższej randze).
Pomimo słabej eksploracji (obie postacie 2 kostki po rozwoju) byłem w stanie niwelować zdolność Snaka - Alarm co turę. W kluczowym momencie nie miałem pecha na kościach (potrzebowałem 3 sukcesy na 3 kościach), natomiast przez całą rozgrywkę nie zauważyłem abym miał szczególnego farta.
Tak więc dobre zarządzanie rozwojem oraz optymalne wykorzystywanie akcji + brak szczególnego pecha pozwala praktycznie dowolną drużyną pokonać tę przygodę.
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Ha ha ha
Btw dzisiaj w końcu wracam do domu z wydrukowanymi i wyciętymi nowymi postaciami Ogra, Szarego Czarodzieja i Żołnierza
Btw dzisiaj w końcu wracam do domu z wydrukowanymi i wyciętymi nowymi postaciami Ogra, Szarego Czarodzieja i Żołnierza
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
- mat_eyo
- Posty: 5617
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 810 times
- Been thanked: 1263 times
- Kontakt:
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Zadałem to samo pytanie w wątku z koszulkami, ale tam rzadko ludzie odpisują, więc próbuję szczęścia też tutaj. Ile paczek i których koszulek potrzebuję do podstawki? Chcę dziś zrobić zamówienie i nadal nie wiem które koszulki :/
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Potrzebujesz American Standard najlepiej FFG oraz American Mini też FFG.
W pudełku masz:
32 karty akcji - Standard
12 kart bohaterów - Standard
50 kart wrogów - Standard
26 kart obszarów - Standard
38 kart lochu - Mini
45 kart ekwipunku - Mini
12 kart stanów - Mini
Oznaczyłem Ci jakiego formatu są to karty, ale już sam sobie je zsumuj
P.S.
Widzę, że zdecydowałeś się jednak na Warhammera
W pudełku masz:
32 karty akcji - Standard
12 kart bohaterów - Standard
50 kart wrogów - Standard
26 kart obszarów - Standard
38 kart lochu - Mini
45 kart ekwipunku - Mini
12 kart stanów - Mini
Oznaczyłem Ci jakiego formatu są to karty, ale już sam sobie je zsumuj
P.S.
Widzę, że zdecydowałeś się jednak na Warhammera
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
- mat_eyo
- Posty: 5617
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 810 times
- Been thanked: 1263 times
- Kontakt:
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Dzięki! To zestawienie widziałem już wcześniej, ale bez rozbicia na rozmiar, więc nie wiedziałem które są które. Gdyby ktoś miał podobny problem, to proszę:Quba40 pisze:Potrzebujesz American Standard najlepiej FFG oraz American Mini też FFG.
W pudełku masz:
32 karty akcji - Standard
12 kart bohaterów - Standard
50 kart wrogów - Standard
26 kart obszarów - Standard
38 kart lochu - Mini
45 kart ekwipunku - Mini
12 kart stanów - Mini
Oznaczyłem Ci jakiego formatu są to karty, ale już sam sobie je zsumuj
Standard American - 120 kart
Mini American - 95 kart
i znalazłem też to:
http://www.boardgamegeek.com/geeklist/1 ... tem4133108
Tak. Nie gram solo dużo i przeważyło to, że w Horrorze w Arkham żeby zagrać kolejną kampanię trzeba będzie kupić cały cykl. Znam siebie, nawet niegrając kupowałbym wszystkie kolejne dodatki Kupię WQ, sprawdzę, jeśli mi się spodoba to wydrukuję sobie sam dodatki i tyleQuba40 pisze:P.S.
Widzę, że zdecydowałeś się jednak na Warhammera
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Nie ma sprawy, też musiałem odrobić pracę domową przed zakupem swoich koszulek i też się nieźle naszukałemmat_eyo pisze:Dzięki! To zestawienie widziałem już wcześniej, ale bez rozbicia na rozmiar, więc nie wiedziałem które są które. Gdyby ktoś miał podobny problem, to proszę:
Standard American - 120 kart
Mini American - 95 kart
i znalazłem też to:
http://www.boardgamegeek.com/geeklist/1 ... tem4133108
Dokładnie to mnie odstraszyło od Arkham Horror lcg, pokusiłem się już na Posiadłość Szaleństwa 2ed i gra mnie tak oczarowała, że pewnie kupię wszystkie dodatki, więc jeden produkt nastawiony na dodatki mi wystarczymat_eyo pisze:Tak. Nie gram solo dużo i przeważyło to, że w Horrorze w Arkham żeby zagrać kolejną kampanię trzeba będzie kupić cały cykl. Znam siebie, nawet niegrając kupowałbym wszystkie kolejne dodatki Kupię WQ, sprawdzę, jeśli mi się spodoba to wydrukuję sobie sam dodatki i tyle
No to mam nadzieję, że WHQ przypadnie Ci do gustu, jak będziesz zaczynał grę to zostaw sobie na sam koniec Czarodziejkę Ognia, początkującym sprawia najwięcej trudności przechodzenie przygód z jej udziałem
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
A czy warto te gre koszulkowac? Galakta wydaje teraz swietnej jakosci karty, powlekane czyms podobnym do plastkiku, nieprzemakalne i w miare sztywne. Ja osobiscie jestem maniakiem dbalosci o planszowki i wszystko koszulkuje jak leci ale ten tytul, ze wzgledu na swietnej jakosci karty oraz fakt ze generalnie nie mietosi sie tych kart w reku podczas grania, postanowilem sobie odpuscic jesli chodzi o koszulki:)
- mat_eyo
- Posty: 5617
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 810 times
- Been thanked: 1263 times
- Kontakt:
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Samej ppdstawki pewnie nie warto, ale jeśli chcesz wydrukować sobie fanowskie dodatki, to już musisz zakoszulkować całość
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
To fakt:)mat_eyo pisze:Samej ppdstawki pewnie nie warto, ale jeśli chcesz wydrukować sobie fanowskie dodatki, to już musisz zakoszulkować całość
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
To fakt:)mat_eyo pisze:Samej ppdstawki pewnie nie warto, ale jeśli chcesz wydrukować sobie fanowskie dodatki, to już musisz zakoszulkować całość
- mat_eyo
- Posty: 5617
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 810 times
- Been thanked: 1263 times
- Kontakt:
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Wczoraj rozpakowałem i zagrałem pierwszy scenariusz z kampanii. W drodze losowania do drużyny dołączył krasnolud i kapłan, więc taki zestaw bardzo noob friendly. Niestety przegrałem. W ostatniej lokacji miałem 5/10 wymaganych żetonów postępu i w akcji eksploracji kapłan miał 3 sukcesy, niestety nie przeżył. Kraś padł rundę wcześniej. Zabrakło mi jednej rundy żeby to wygrać najgorzej, że nie wiem co dokładnie robiłem źle. Gra się ciekawie, nie powiem, już nie mogę się doczekać kolejnej przygody.
Pytanie do wszystkich drukujących fanowskie dodatki. Czy gdzieś w sieci jest jakaś kolejna kampania? Najlepiej po polsku, po angielsku też ujdzie. Kluczowe, żeby była to cała, zamknięta kampania.
Pytanie do wszystkich drukujących fanowskie dodatki. Czy gdzieś w sieci jest jakaś kolejna kampania? Najlepiej po polsku, po angielsku też ujdzie. Kluczowe, żeby była to cała, zamknięta kampania.
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Pierwsza przygoda sprawia chyba największe problemy początkującym, postacie są słabe, brak ekwipunku, również nie wiadomo do końca jakich akcji optymalnie używać. Jest to kwestia wprawy aczkolwiek mi też się zdarza przegrać mimo przejścia kampanii z 7 razymat_eyo pisze:Wczoraj rozpakowałem i zagrałem pierwszy scenariusz z kampanii. W drodze losowania do drużyny dołączył krasnolud i kapłan, więc taki zestaw bardzo noob friendly. Niestety przegrałem. W ostatniej lokacji miałem 5/10 wymaganych żetonów postępu i w akcji eksploracji kapłan miał 3 sukcesy, niestety nie przeżył. Kraś padł rundę wcześniej. Zabrakło mi jednej rundy żeby to wygrać najgorzej, że nie wiem co dokładnie robiłem źle. Gra się ciekawie, nie powiem, już nie mogę się doczekać kolejnej przygody.
Pytanie do wszystkich drukujących fanowskie dodatki. Czy gdzieś w sieci jest jakaś kolejna kampania? Najlepiej po polsku, po angielsku też ujdzie. Kluczowe, żeby była to cała, zamknięta kampania.
Na BBG można znaleźć przygody po angielsku, ale pełnej kampanii składającej się z 5 przygód to chyba jeszcze nie ma, najdłuższa ma póki co 3.
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
To dobry zestaw wziąłeś na początek ale pewnie zapominałeś o leczeniu...??? Ile rund miałeś jeszcze zapasu do końca?
Generalnie uważam, że kapłan to najbardziej wyważona postać z podstawki bo jest dobry we wsparciu ale jak trzeba to potrafi przy...łożyć gdzie trzeba (zwłaszcza jak mu się później uda wylosować odpowiedni przedmiot legendarny).
Spróbuj, może żeby krasnal brał więcej obrażeń na siebie i nie zapominaj nim o leczeniu. Najlepiej jest z tego co pamiętam, żeby Krasnal miał cały czas wsparcie na sobie bo bez tego on nie istnieje.
Pamiętam, kiedyś siedliśmy na 4 osoby, w tym 2 nowe i każdy chciał walczyć a nikt wspierać to Krasnal padł jako pierwszy chyba ze 3 tury przed ogólną porażką
Generalnie uważam, że kapłan to najbardziej wyważona postać z podstawki bo jest dobry we wsparciu ale jak trzeba to potrafi przy...łożyć gdzie trzeba (zwłaszcza jak mu się później uda wylosować odpowiedni przedmiot legendarny).
Spróbuj, może żeby krasnal brał więcej obrażeń na siebie i nie zapominaj nim o leczeniu. Najlepiej jest z tego co pamiętam, żeby Krasnal miał cały czas wsparcie na sobie bo bez tego on nie istnieje.
Pamiętam, kiedyś siedliśmy na 4 osoby, w tym 2 nowe i każdy chciał walczyć a nikt wspierać to Krasnal padł jako pierwszy chyba ze 3 tury przed ogólną porażką
- Kasper
- Posty: 210
- Rejestracja: 04 gru 2010, 00:04
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Od jakiegoś czasu myślałem nad opracowaniem samodzielnej przygody na motywach jakiegoś opowiadania ze świata Warhammera. W końcu udało się, powstał "Mrok pod światem". Graficznie odbiega nieco od standardów, niemniej mam nadzieję, że z czasem i czyjąś pomocą uda się doprowadzić ją do takiego stanu by mogła pojawić się w Kuźni Starego Świata. Zainteresowanych proszę o kontakt na pw i podanie swojego maila, podeślę plik.
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Dzięki za plik z przygodą w wolnym czasie postaram się przetestować.Kasper pisze:Od jakiegoś czasu myślałem nad opracowaniem samodzielnej przygody na motywach jakiegoś opowiadania ze świata Warhammera. W końcu udało się, powstał "Mrok pod światem". Graficznie odbiega nieco od standardów, niemniej mam nadzieję, że z czasem i czyjąś pomocą uda się doprowadzić ją do takiego stanu by mogła pojawić się w Kuźni Starego Świata. Zainteresowanych proszę o kontakt na pw i podanie swojego maila, podeślę plik.
Mam też sugestię aby przygodę którą stworzyłeś przerobić na kampanię składającą się z 5 przygód. Wiadomo, że jest to trudniejsze i bardziej pracochłonne, ale w obecnej sytuacji gra cierpi na deficyt kampanii, samodzielnych przygód jest całkiem sporo. Jak miałbyś fabularny pomysł na rozdzielenie tego opowiadania na kilka przygód to mogę pomóc w mechanice.
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
- mat_eyo
- Posty: 5617
- Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
- Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
- Has thanked: 810 times
- Been thanked: 1263 times
- Kontakt:
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
O to to. Kampania jest potrzebna, przygód jest sporo.Quba40 pisze:Dzięki za plik z przygodą w wolnym czasie postaram się przetestować.Kasper pisze:Od jakiegoś czasu myślałem nad opracowaniem samodzielnej przygody na motywach jakiegoś opowiadania ze świata Warhammera. W końcu udało się, powstał "Mrok pod światem". Graficznie odbiega nieco od standardów, niemniej mam nadzieję, że z czasem i czyjąś pomocą uda się doprowadzić ją do takiego stanu by mogła pojawić się w Kuźni Starego Świata. Zainteresowanych proszę o kontakt na pw i podanie swojego maila, podeślę plik.
Mam też sugestię aby przygodę którą stworzyłeś przerobić na kampanię składającą się z 5 przygód. Wiadomo, że jest to trudniejsze i bardziej pracochłonne, ale w obecnej sytuacji gra cierpi na deficyt kampanii, samodzielnych przygód jest całkiem sporo. Jak miałbyś fabularny pomysł na rozdzielenie tego opowiadania na kilka przygód to mogę pomóc w mechanice.
- Kasper
- Posty: 210
- Rejestracja: 04 gru 2010, 00:04
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
"Mrok pod światem" to pierwotnie trzecia część kampanii w skład której wchodzić miały przygody zawarte w pierwszym tomiku przygód Gotreka i Feliksa - "Zabójca Trolli". Jednak ze względu na fakt, iż większość z nich dzieje się na powierzchni a nie mamy w tej chwili odpowiednich kart obszarów (rozmawiałem w tej sprawie z Korberem) dałem sobie spokój i przerobiłem ją na samodzielną przygodę. W międzyczasie stworzyłem także postać (wiem, wiem mamy ich sporo ) szlachcica zawadiaki taki Felikso - muszkieter (czeka na skład graficzny) który pasował mi koncepcyjnie do tego co zamierzałem (Zabójcę trolli już mamy) zrobić. Generalnie chciałbym powrócić do pomysłu jednak jakoś nie widzę tworzenia chociażby "Geheimnisnacht" pod ziemią nie wspominając już o "Wilczych jeźdźcach". Może, się kiedyś za to zabiorę... Tymczasem życzę wszystkim przyjemnej zabawy w mroku pod światem.
- Quba40
- Posty: 734
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 15:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 155 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Niepotrzebnie się zniechęciłeś tym, że nie ma w zasadach wielu lokacji naziemnych, zauważ, że wiele autorskich przygód zawiera nowych przeciwników czy nemezis, więc nic nie stoi na przeszkodzie aby dorzucić 6-8 nowych lokacji, których nie wtasowujesz w talię (ewentualnie mogą być na tyle ogólnikowe, że można ich użyć w dowolnej przygodzie). Jak chcesz to chętnie pomogę, w wymyśleniu mechaniki, tylko musiałbyś streścić te opowiadania i podzielić na przygody (przynajmniej fabularnie).Kasper pisze:"Mrok pod światem" to pierwotnie trzecia część kampanii w skład której wchodzić miały przygody zawarte w pierwszym tomiku przygód Gotreka i Feliksa - "Zabójca Trolli". Jednak ze względu na fakt, iż większość z nich dzieje się na powierzchni a nie mamy w tej chwili odpowiednich kart obszarów (rozmawiałem w tej sprawie z Korberem) dałem sobie spokój i przerobiłem ją na samodzielną przygodę. W międzyczasie stworzyłem także postać (wiem, wiem mamy ich sporo ) szlachcica zawadiaki taki Felikso - muszkieter (czeka na skład graficzny) który pasował mi koncepcyjnie do tego co zamierzałem (Zabójcę trolli już mamy) zrobić. Generalnie chciałbym powrócić do pomysłu jednak jakoś nie widzę tworzenia chociażby "Geheimnisnacht" pod ziemią nie wspominając już o "Wilczych jeźdźcach". Może, się kiedyś za to zabiorę... Tymczasem życzę wszystkim przyjemnej zabawy w mroku pod światem.
P.S. Przygodę już wydrukowałem, postaram się w weekend zagrać ze 2 razy
Grupa Facebookowa Horror w Arkham Gra Karciana
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
Grupa Facebookowa Ameritrashowcy - fani gier z klimatem
- Kasper
- Posty: 210
- Rejestracja: 04 gru 2010, 00:04
- Lokalizacja: Gdynia
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Nie tyle się zniechęciłem co raczej postanowiłem się wstrzymać do momentu aż ktoś będzie miał przygotowany pusty szablon do nowych lokacji i czas żeby to poskładać. (Generalnie wszystko co wiąże się z grafiką/składem musiałby robić ktoś kto się na tym zna). Występujące obszary są/będą jak najbardziej ogólnikowe typu: leśna droga, opuszczony zajazd, wrzosowiska itd. i tak jak napisałeś 6 - 8 sztuk załatwiłoby sprawę. Co do opowiadań. Wpisz w wyszukiwarkę Przygody Gotreka i Feliksa tom 1 myślę, że spokojnie znajdziesz i będzie to prostsze niż gdybym miał Ci to streszczać
Jeśli zaś idzie o "Mrok pod światem" to na chwilę obecną dostałem już informacje zwrotne, że "...nawet kantując na kościach..." strasznie ciężko ją przejść. Miała trzymać standard trudności ale chyba nie aż tak. (Przynajmniej jak ją testowałem to ilość porażek i sukcesów była zbliżona do "Zagubieni w ciemnościach"). Jeśli takich głosów będzie więcej to wprowadzę stosowne modyfikacje. A szlachcic już wysłany.
Jeśli zaś idzie o "Mrok pod światem" to na chwilę obecną dostałem już informacje zwrotne, że "...nawet kantując na kościach..." strasznie ciężko ją przejść. Miała trzymać standard trudności ale chyba nie aż tak. (Przynajmniej jak ją testowałem to ilość porażek i sukcesów była zbliżona do "Zagubieni w ciemnościach"). Jeśli takich głosów będzie więcej to wprowadzę stosowne modyfikacje. A szlachcic już wysłany.
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
nie macie pojęcia jak się cieszę że są tacy ludzie jak Wy
niedawno kupiłem warhammer quest, teraz pościągałem Wasze prace i będę szukał drukarni.
zarejestrowałem się na tym forum żeby napisać że robicie coś niesamowitego, podziwiam!
niedawno kupiłem warhammer quest, teraz pościągałem Wasze prace i będę szukał drukarni.
zarejestrowałem się na tym forum żeby napisać że robicie coś niesamowitego, podziwiam!
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
dzięki wam dobrzy ludzie, przyda się z całą pewnościąmat_eyo pisze:Dzięki! To zestawienie widziałem już wcześniej, ale bez rozbicia na rozmiar, więc nie wiedziałem które są które. Gdyby ktoś miał podobny problem, to proszę:Quba40 pisze:Potrzebujesz American Standard najlepiej FFG oraz American Mini też FFG.
W pudełku masz:
32 karty akcji - Standard
12 kart bohaterów - Standard
50 kart wrogów - Standard
26 kart obszarów - Standard
38 kart lochu - Mini
45 kart ekwipunku - Mini
12 kart stanów - Mini
Oznaczyłem Ci jakiego formatu są to karty, ale już sam sobie je zsumuj
Standard American - 120 kart
Mini American - 95 kart
i znalazłem też to:
http://www.boardgamegeek.com/geeklist/1 ... tem4133108
btw. nie wiem czy już ktoś tu wrzucał ale nie zaszkodzi: https://boardgamegeek.com/thread/155803 ... paigns-her
to je zbiór fanowskich cudów do karcianego Warhammera
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
czy ktoś z was będzie tak dobry i poda mi wymiary pudełka? Chcę sobie wydrukować matę do gry zanim gra do mnie przyjdzie i nie wiem jak dużą matę mogę sobie druknąć - kartka A4 się zmieści?
Re: Warhammer Quest: The Adventure Card Game
Nie bez zaginania. Pudelko ma wymiary 25.4 x 25.4 x 5.1 cm.narandil pisze:czy ktoś z was będzie tak dobry i poda mi wymiary pudełka? Chcę sobie wydrukować matę do gry zanim gra do mnie przyjdzie i nie wiem jak dużą matę mogę sobie druknąć - kartka A4 się zmieści?