Mistycy- to są po prostu kolejne jednostki klanu ale nie masz ich od razu w rezerwie tylko musisz "zainstalować" jako usprawnienia na planszetce klanu. Łącznie są trzy niezależne od siebie karty- każda na jedną erę. Każde usprawnienie dodaje jedną figurkę do Twojej rezerwy (max dwie figurki, trzecia karta nie zwiększa ich ilości), a także daje im dodatkową zdolność, np możliwość inwazyjnej inwazji czyli na miejsce wojownika innego klanu lub możliwość ucieczki do innej prowincji po przegranej bitwie. W praktyce oznacza to, że decydując się na inwestowanie w nich (zakładając, że trafią Ci się w drafcie karty usprawnień) dostajesz dwie potężne i w sumie niezniszczalne jednostki ale kosztem zajętych wszystkich slotów usprawnienia klanu. Ja mistyków lubię i używam- są integralną częścią gry (karty wmieszane w talie).buhaj pisze:(...) czy dodatki ją wzmacniają, dodają więcej zabawy? Jak wpływają na grę?
Bogowie - to sześć neutralnych figurek, które mają wpływ na prowincję, w której stoją (np w prowincji Friggi jednostki po przegraniu bitwy nie giną a w prowincji Tyra, podczas bitwy liczy się tylko siła kart bitwy a siła jednostek jest ignorowana). Ten dodatek mi średnio pasuje i rzadko nim gram. Do tego ciągle zapominamy przesuwać bogów pod koniec tury.