Ok, tak minie to zirytowało, że postanowiłem rozwiązać problem przebiegu gry. Oto wyniki:
CYKL 1
1. Runda 1
a) Tura Gracza A
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
b) Tura Gracza B
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
c) Tura Gracza C
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
d) Tura Gracza D
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
2. Runda 2
a) Tura Gracza B
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
b) Tura Gracza C
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
c) Tura Gracza D
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
d) Tura Gracza A
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
3. Wydarzenie, Zmiana Pogody, Produkcja Energii
4. Runda 3
a) Tura Gracza C
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
b) Tura Gracza D
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
c) Tura Gracza A
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
d) Tura Gracza B
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
5. Runda 4 (mogą wykonać gracze, którzy odblokowali żeton kolonistów z pola rundy czwartej)
6. Faza podsumowania kwater
CYKL 2, 3, 4
1. Faza uzupełnienia
2. Runda 1
a) Tura Gracza A
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
b) Tura Gracza B
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
c) Tura Gracza C
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
d) Tura Gracza D
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
3. Runda 2
a) Tura Gracza B
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
b) Tura Gracza C
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
c) Tura Gracza D
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
d) Tura Gracza A
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
4. Wydarzenie, Zmiana Pogody, Produkcja Energii
5. Runda 3
a) Tura Gracza C
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
b) Tura Gracza D
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
c) Tura Gracza A
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
d) Tura Gracza B
(dostępne 3 jednostki czasu) Aktywacja pól znacznikami akcji lub odpoczynek (zebranie z planszy wszystkich wszystkich swoich znaczników akcji)
6. Runda 4 (mogą wykonać gracze, którzy odblokowali żeton kolonistów z pola rundy czwartej)
7. Faza podsumowania kwater