Mage Knight - Ymirgh Potężny
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Takie rozgraniczenie jest poprawne.mobigy pisze: Ogólnie tam gdzie jest mowa o kryształach to w przypadku gdy chodzi o 1 kryształ to użyłbym sformułowania "kryształ" (aktualnie jest różnie)
Słowo "mana" zastosowane jest w przypadku, kiedy można użyć czystej many bądź jej skrystalizowanej wersji - czyli kryształu.
Jeśli napisane jest kryształ - to już czystej many użyć nie można.
Poprawionemobigy pisze: Ponadto:
Krew za krew: ...dwa razy w tej samej walce"
Krasnoludzkie skarby:
1."...płacąc złotą manę w dzień (lub czarną w nocy)"
2."...Pobierz dwie karty artefaktów, wybierz z nich jedną i odłóż na wierzch swojej talii"
Wypijmy za błędy:
j.w. : i odłożyć na wierzch swojej talii zamiast "stos kart do wzięcia"
Dziękować pięknie za poprawki ^^ (jest zdecydowanie lepiej ^^)
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Chyba nie o tym myślał mobigyQuebrith pisze:Takie rozgraniczenie jest poprawne.mobigy pisze: Ogólnie tam gdzie jest mowa o kryształach to w przypadku gdy chodzi o 1 kryształ to użyłbym sformułowania "kryształ" (aktualnie jest różnie)
Słowo "mana" zastosowane jest w przypadku, kiedy można użyć czystej many bądź jej skrystalizowanej wersji - czyli kryształu.
Jeśli napisane jest kryształ - to już czystej many użyć nie można.
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Chyba wiem już o co chodziło - powywalać "1" z przed słowa kryształ...woytas pisze:Chyba nie o tym myślał mobigyQuebrith pisze:Takie rozgraniczenie jest poprawne.mobigy pisze: Ogólnie tam gdzie jest mowa o kryształach to w przypadku gdy chodzi o 1 kryształ to użyłbym sformułowania "kryształ" (aktualnie jest różnie)
Słowo "mana" zastosowane jest w przypadku, kiedy można użyć czystej many bądź jej skrystalizowanej wersji - czyli kryształu.
Jeśli napisane jest kryształ - to już czystej many użyć nie można.
Teraz gonię do pracy ale wieczorem się temu przyjrzę
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Chodziło o co innego niż napisałem powyżej i już poprawione.Quebrith pisze:Takie rozgraniczenie jest poprawne.mobigy pisze: Ogólnie tam gdzie jest mowa o kryształach to w przypadku gdy chodzi o 1 kryształ to użyłbym sformułowania "kryształ" (aktualnie jest różnie)
Słowo "mana" zastosowane jest w przypadku, kiedy można użyć czystej many bądź jej skrystalizowanej wersji - czyli kryształu.
Jeśli napisane jest kryształ - to już czystej many użyć nie można.
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Hej, a jest już może projekt figurki? Szczerze mówiąc chętnie bym chapnął taki mini dodatek zawierający samego bohatera
Chcesz podziękować za wykonaną pracę? Postaw kawkę :) https://buycoffee.to/13thson
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Projekt figurki leży na desce u grafika więc będzie
edit:
no i klops. Grafik nie zniósł narzuconych poprawek i wycofał sie z projektu
Szukam nowego grafika co podejmie wyzwanie...
edit:
no i klops. Grafik nie zniósł narzuconych poprawek i wycofał sie z projektu
Szukam nowego grafika co podejmie wyzwanie...
Ostatnio zmieniony 25 sie 2015, 15:41 przez Quebrith, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Najnowsza (i prawdopodobnie ostatnia już) wersja umiejętności Ymirgha. Karty pozostają bez zmian.
Quebrith zabiera się do przygotowania PDF'a, z którego będzie można sobie wydrukować wszystkie potrzebne do grania karty.
Quebrith zabiera się do przygotowania PDF'a, z którego będzie można sobie wydrukować wszystkie potrzebne do grania karty.
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Hej - kawał dobrej roboty. Czekam z niecierpliwością, kiedy znajdę trochę czasu żeby zagrać.
A jeżeli przechodzicie już do druku to zauważyłem dwa małe chochliki:
* w opisie umiejętności "Na pohybel" jest literówka: nasyić zamiast nasycić
* w opisie "Wypijmy za błędy" jest błąd ogłośił zamiast ogłosił
A jeżeli przechodzicie już do druku to zauważyłem dwa małe chochliki:
* w opisie umiejętności "Na pohybel" jest literówka: nasyić zamiast nasycić
* w opisie "Wypijmy za błędy" jest błąd ogłośił zamiast ogłosił
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
crap
Już poprawiamy - mam nadzieję że więcej takich literówek już nie będzie
Już poprawiamy - mam nadzieję że więcej takich literówek już nie będzie
- pabula
- Posty: 2106
- Rejestracja: 10 cze 2008, 14:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 69 times
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
krasnolud, krasnoludem ale mamy wreszcie zielone światło na ujawnienie tego nowego herosa:
http://heroclix.com/wp-content/uploads/ ... on-Set.pdf
http://heroclix.com/wp-content/uploads/ ... on-Set.pdf
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Od razu mówię, że nie testowałem dodatku, ale mam kilka pytań/ uwag do tych, którzy to robili.
Karty- są dwie, co w podstawce się nie zdarzyło. Obie wydają się być całkiem ok, ale Rzut Toporem wydaje mi się zdecydowanie słabszy niż jakakolwiek inna karta specjalna bohatera. Bitewny Amok też nie wydaje mi się zbyt mocny, chyba że mamy coś do odrzucenia dodatkowo lub potrzebujemy zmasowanego ataku (chyba, że "dające dowolny atak" oznacza, że atak ogniem jest wzmocniony o atak ogniem, a nie zwykły atak, wtedy to całkiem mocna sprawa), odrzucenie rany raczej zazwyczaj się nie przydaje (lepiej przykampić z tą raną na ręce do leczenia, bo nie wiadomo kiedy trafi się znowu dobra okazja).
Skille do użycia raz w turze i pasywne
Krasnoludzkie Szlaki- chyba jeden z najmocniejszych skilli występujących w grze (biorę pod uwagę tylko wersję podstawową). Game breaker na poziomie więzów lojalności (u Norwasa) i mistrzostwa tarczy (Tovak) czy polaryzacji u Arythei. Potencjalne kopalnie dowolnego koloru i obszar bezpieczny dla innych niedostępny, plus tani ruch po wzgórzach i omijanie niemożlwych przeszkód. Czego chcieć więcej?
Krzepa- przyjemne, bardzo sytuacyjne. Osobiście wolę skille bardziej wyspecjalizowane ale mocniejsze jak np. Gorący Fechtunek czy Mistrzostwo Tarczy.
Na Pohybel: Zdolność podstawowa całkiem ok, chociaż znowu fechtunki i mistrzostwo tarczy wydają mi się bardziej przydatne ze względu na większą specjalizację, wzmacnianie maną ma chyba marginalne znaczenie, bo zazwyczaj są lepsze sposoby na wydanie many.
Runa Opieki: Dodatkowa tarcza całkiem przydatna, wzomcnione białą maną- świetne.
Używane raz w rundzie:
Nieugieta Wola- całkiem spoko, dociąg zawsze przydatny, kryształy też.
Moc runiczna- świetna opcja z możliwością odwrócenia, mocna umiejętność.
Runa Rozszczepienia- również jedna z lepszych umiejętności używanych raz w rundzie. Na miarę blokady źródła u Smoka i Rytuału leczenia u kultystki.
Krew za krew- raczej bardzo bym nie ryzykował z używaniem tego skilla- w sytuacjach podbramkowych przydatny.
Krasnoludzkie skarby- klimatyczne, ale raczej niezbyt często bym tego używał- jest bardzo mało artefaktów działających jak karty podstawowe tylko lepiej, a czasem pozbawienie się jakiejś karty podstawowej kosztuje grę. Jednym słowem zbyt ryzykowne, chyba że w ostatniej turze gry, aby punktować za artefakt.
Wypijmy za błędy- mało użyteczne, chyba że akurat zaczynamy rundę i korzystamy zanim ktokolwiek coś odrzucił
Pradawna Runa- PRzyjemna umiejętność, chociaż nie do końca wiem, które umiejętności są interakcyjne, jeśli dobrze kojarzę to rytuał leczenia, blokada źródła i wszystkie, które wpływają na innych graczy- to mocno ją osłabia, ale nadal przydatna.
Podsumowując postać wydaje mi się zbalansowana, chociaż bardzo mocno polegająca na dociągnięciu kluczowych umiejętności. Z podstawki podobne odczucia mam grając Tovakiem, który też jest mocno zależny od tego czy uda mu się dociągnąć zimny fechtunek lub mistrzostwo tarczy- kiedy wyciągnie oba jest mocny. Inne postacie nie wydają mi się tak zależne od pojedynczych skilli. Oczywiście mówię to stosując się do zasad podboju. W trybie kopalni balans wygląda jak wiecie nieco inaczej (biedny jest wtedy ten Norwas).
Co wy myślicie o takim podsumowaniu, zgadzacie się z nim, czy jednak pierwsze wrażenie jest mylne?
EDIT: Krasnoludy są moją ulubioną rasą, także wielkie dzięki, że zrobiliście coś takiego. Jeśli będzie plik do druku to chyba pokuszę się o pierwszego małego print and play.
Karty- są dwie, co w podstawce się nie zdarzyło. Obie wydają się być całkiem ok, ale Rzut Toporem wydaje mi się zdecydowanie słabszy niż jakakolwiek inna karta specjalna bohatera. Bitewny Amok też nie wydaje mi się zbyt mocny, chyba że mamy coś do odrzucenia dodatkowo lub potrzebujemy zmasowanego ataku (chyba, że "dające dowolny atak" oznacza, że atak ogniem jest wzmocniony o atak ogniem, a nie zwykły atak, wtedy to całkiem mocna sprawa), odrzucenie rany raczej zazwyczaj się nie przydaje (lepiej przykampić z tą raną na ręce do leczenia, bo nie wiadomo kiedy trafi się znowu dobra okazja).
Skille do użycia raz w turze i pasywne
Krasnoludzkie Szlaki- chyba jeden z najmocniejszych skilli występujących w grze (biorę pod uwagę tylko wersję podstawową). Game breaker na poziomie więzów lojalności (u Norwasa) i mistrzostwa tarczy (Tovak) czy polaryzacji u Arythei. Potencjalne kopalnie dowolnego koloru i obszar bezpieczny dla innych niedostępny, plus tani ruch po wzgórzach i omijanie niemożlwych przeszkód. Czego chcieć więcej?
Krzepa- przyjemne, bardzo sytuacyjne. Osobiście wolę skille bardziej wyspecjalizowane ale mocniejsze jak np. Gorący Fechtunek czy Mistrzostwo Tarczy.
Na Pohybel: Zdolność podstawowa całkiem ok, chociaż znowu fechtunki i mistrzostwo tarczy wydają mi się bardziej przydatne ze względu na większą specjalizację, wzmacnianie maną ma chyba marginalne znaczenie, bo zazwyczaj są lepsze sposoby na wydanie many.
Runa Opieki: Dodatkowa tarcza całkiem przydatna, wzomcnione białą maną- świetne.
Używane raz w rundzie:
Nieugieta Wola- całkiem spoko, dociąg zawsze przydatny, kryształy też.
Moc runiczna- świetna opcja z możliwością odwrócenia, mocna umiejętność.
Runa Rozszczepienia- również jedna z lepszych umiejętności używanych raz w rundzie. Na miarę blokady źródła u Smoka i Rytuału leczenia u kultystki.
Krew za krew- raczej bardzo bym nie ryzykował z używaniem tego skilla- w sytuacjach podbramkowych przydatny.
Krasnoludzkie skarby- klimatyczne, ale raczej niezbyt często bym tego używał- jest bardzo mało artefaktów działających jak karty podstawowe tylko lepiej, a czasem pozbawienie się jakiejś karty podstawowej kosztuje grę. Jednym słowem zbyt ryzykowne, chyba że w ostatniej turze gry, aby punktować za artefakt.
Wypijmy za błędy- mało użyteczne, chyba że akurat zaczynamy rundę i korzystamy zanim ktokolwiek coś odrzucił
Pradawna Runa- PRzyjemna umiejętność, chociaż nie do końca wiem, które umiejętności są interakcyjne, jeśli dobrze kojarzę to rytuał leczenia, blokada źródła i wszystkie, które wpływają na innych graczy- to mocno ją osłabia, ale nadal przydatna.
Podsumowując postać wydaje mi się zbalansowana, chociaż bardzo mocno polegająca na dociągnięciu kluczowych umiejętności. Z podstawki podobne odczucia mam grając Tovakiem, który też jest mocno zależny od tego czy uda mu się dociągnąć zimny fechtunek lub mistrzostwo tarczy- kiedy wyciągnie oba jest mocny. Inne postacie nie wydają mi się tak zależne od pojedynczych skilli. Oczywiście mówię to stosując się do zasad podboju. W trybie kopalni balans wygląda jak wiecie nieco inaczej (biedny jest wtedy ten Norwas).
Co wy myślicie o takim podsumowaniu, zgadzacie się z nim, czy jednak pierwsze wrażenie jest mylne?
EDIT: Krasnoludy są moją ulubioną rasą, także wielkie dzięki, że zrobiliście coś takiego. Jeśli będzie plik do druku to chyba pokuszę się o pierwszego małego print and play.
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Dzięki za podzielenie się uwagami z niektórymi nie do końca się zgadzam, ale to pewnie dlatego że mam krasnoluda już ogranego, ale z jedną to się nie zgodzę w szczególności (wydaje mi się, że nie do końca rozumiesz jak działa ten skill):
Tę umiejetność trzeba stosować wtedy, gdy Wirtualny Gracz ma już pustą talię ale jeszcze nie ogłosił końca rundy, dzięki takiemu zagraniu zyskuje się dodatkowy czas (extra tura). Wtedy właśnie ten skill ujawnia swoją moc, powiem więcej, dzięki temu jest troszkę przekoksany ale go uwielbiam
Bo druga karta specjalna do talii każdego z bohaterów dochodzi w dodatku Lost Legion.
Błysk pisze:Wypijmy za błędy- mało użyteczne, chyba że akurat zaczynamy rundę i korzystamy zanim ktokolwiek coś odrzucił
Tę umiejetność trzeba stosować wtedy, gdy Wirtualny Gracz ma już pustą talię ale jeszcze nie ogłosił końca rundy, dzięki takiemu zagraniu zyskuje się dodatkowy czas (extra tura). Wtedy właśnie ten skill ujawnia swoją moc, powiem więcej, dzięki temu jest troszkę przekoksany ale go uwielbiam
Błysk pisze:Karty- są dwie, co w podstawce się nie zdarzyło.
Bo druga karta specjalna do talii każdego z bohaterów dochodzi w dodatku Lost Legion.
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
A widzisz, nie gram solo i rozważałem tylko grę wieloosobową, gdzie gracze MOGĄ zdecydować czy zabierają jakąś kartę czy niewoytas pisze:Dzięki za podzielenie się uwagami z niektórymi nie do końca się zgadzam, ale to pewnie dlatego że mam krasnoluda już ogranego, ale z jedną to się nie zgodzę w szczególności (wydaje mi się, że nie do końca rozumiesz jak działa ten skill):
Tę umiejetność trzeba stosować wtedy, gdy Wirtualny Gracz ma już pustą talię ale jeszcze nie ogłosił końca rundy, dzięki takiemu zagraniu zyskuje się dodatkowy czas (extra tura). Wtedy właśnie ten skill ujawnia swoją moc, powiem więcej, dzięki temu jest troszkę przekoksany ale go uwielbiam
Nie wiem niestety jakie karty dodatkowe są w Lost Legion dla bohaterów, mam nadzieję, że nie mocniejsze niż w podstawce, bo wtedy by mi się wydawało, że krasnolud ma słaby ten rzut, chociaż wyjdzie w praniu. Dobrze, ze mam figurki krasnali z Warhammera jeszcze, trochę małe jak na MK, ale nada się.
Które skille uważasz za najbardziej użyteczne?
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Może lepiej powiem, króre z nich używam najrzadziej:
-Krasnoludzkie skarby
-Pradawna runa Quebritha Szalonego.
Jeszcze jedna uwaga do "Wypijmy za błędy" - to jest skill KOOPERACYJNY, czyli ma on pomóc tobie i twoim współgraczom w wygraniu. Do gier konkurencyjnych służy "Pradawna runa". O ile mnie pamięć nie myli, to skille kooperacyjne również doszły wraz z dodatkiem "Lost Legion".
Tutaj możesz obejrzeć moje nagranie z Podboju jednoosobowego, gdzie gram właśnie Ymirghiem.
-Krasnoludzkie skarby
-Pradawna runa Quebritha Szalonego.
Jeszcze jedna uwaga do "Wypijmy za błędy" - to jest skill KOOPERACYJNY, czyli ma on pomóc tobie i twoim współgraczom w wygraniu. Do gier konkurencyjnych służy "Pradawna runa". O ile mnie pamięć nie myli, to skille kooperacyjne również doszły wraz z dodatkiem "Lost Legion".
Tutaj możesz obejrzeć moje nagranie z Podboju jednoosobowego, gdzie gram właśnie Ymirghiem.
-
- Posty: 1824
- Rejestracja: 05 lip 2015, 23:51
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 37 times
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Cześć,
patrzyłem na BGG i sprawdzałem tutaj, ale nie widzę nigdzie kompletu plikóq do druku?
patrzyłem na BGG i sprawdzałem tutaj, ale nie widzę nigdzie kompletu plikóq do druku?
Rabaty:
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Planszostrefa - 11%
3Trolle - 7%
Mepel - 5%
Fancy but Functional - 10%
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Plik do druku niestety musi poczekać jeszcze trochę czasu, muszę ogarnąć do końca parę spraw i będę mógł wrócić do zabawy Ymirghiem. Chwilowo ciągle jest wersja "beta".
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 26 kwie 2015, 12:12
- Been thanked: 1 time
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
ŁAPCIE PLIKI
wersja polska:
https://boardgamegeek.com/filepage/1380 ... ymirgh-pnp
wersja ang:
https://boardgamegeek.com/filepage/1380 ... ent6641015
pobierajcie, grajcie i kciukujcie
wersja polska:
https://boardgamegeek.com/filepage/1380 ... ymirgh-pnp
wersja ang:
https://boardgamegeek.com/filepage/1380 ... ent6641015
pobierajcie, grajcie i kciukujcie
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Super ten krasnolud się prezentuje. Drukował już ktoś? Może ktoś ma jakieś zdjęcia? Orientujecie się kto mógłby to wszystko wydrukować wraz z figurką i ile by to mniej więcej kosztowało? Ja mam dwie lewe ręce do takich rzeczy. Poza tym, chciałbym aby dobrze się spasowało wszystko z oryginalnymi kartami i żetonami
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Dzięki grupie na Mage Knight na facebooku udało mi się dotrzeć do twórcy Ymirgha, który zaoferował, że przygotuje dla mnie wydruk wszystkich niezbędnych komponentów. I tak oto wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem fanowskiego dodatku do Mage Knight, czyli postaci Ymirgha potężnego z numerem seryjnym 2. Pierwsze wrażenia po otwarciu pudełka bardzo pozytywne, jakość lepsza niż mogłem się spodziewać, sama postać bardzo klimatyczna z fajnymi umiejętnościami i kartami specjalnymi. Wrzuciłem więc karty szybko w koszulki i rozłożyłem Mage Knighta aby porozkoszować się moją ulubioną rasą w świecie fantasy. Po rozgrywce wrażenia bardzo pozytywne. Ymirgh, jak na prawdziwego Krasnoluda przystało, potrafi wspinać się po górach, wzmocnić swoją zbroję na całą rundę, leczyć się, tworzyć artefakty ale też można z nim usiąść i napić się jakiegoś trunku. Muszę przyznać że ta różnorodność sprawiła, że od tej pory Ymirgh jest moją ulubioną postacią i podejrzewam, że bardzo często to właśnie on będzie lądował na moim stole.
Poniżej parę fotek z tego co otrzymałem od użytkownika Quebrith:
Zdjęcia niestety zrobione moim kalkulatorem więc ich jakość jest średnia. W rzeczywistości wszystko wygląda bardzo ładnie. Rewersy różnią się lekko odcieniem ale w koszulkach jest to w ogóle nie odczuwalne.
Z tego miejsca pragnę gorąco podziekować użytkownikowi Quebrith za naprawdę kawał dobrej roboty, którą włożył w stworzenie tej postaci. Czekam na następne dodatki (np. Lost legion PL) i figurkę Krasnoluda, która będzie dopełnieniem tego co już mam
Poniżej parę fotek z tego co otrzymałem od użytkownika Quebrith:
Spoiler:
Z tego miejsca pragnę gorąco podziekować użytkownikowi Quebrith za naprawdę kawał dobrej roboty, którą włożył w stworzenie tej postaci. Czekam na następne dodatki (np. Lost legion PL) i figurkę Krasnoluda, która będzie dopełnieniem tego co już mam
Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, 13:13 przez xan, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
Super wygląda. Zazdrosczę =) Chociaż grę dopiero zaczynam poznawać.
Mam tylko prośbę, wrzucisz to w spoiler każdy osobny? Albo chociaż po kilka? Straszne jest przewijanie tak długiej strony.
Mam tylko prośbę, wrzucisz to w spoiler każdy osobny? Albo chociaż po kilka? Straszne jest przewijanie tak długiej strony.
Rebel 6% (trójmiasto)
Re: Mage Knight - Ymirgh Potężny
No właśnie forum coś nie chce wyświetlać miniaturek i tak to wyglada. Już wrzuciłem wszystko w spoiler. Ja też dopiero rozpocząłem swoją przygodę z MK ale nie mogłem sobie odmówić wydrukowania takiej postaci. Wam też polecam, jako że gotowe pliki do wydrukowania krążą po necie. A jeśli macie dwie lewe ręce jak ja to zawsze możecie uderzyć do twórcy Ymirgha i nie powinno być problemu aby wam w tym pomogł.
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 sty 2022, 22:38