Ascalogan pisze:13thcaesar pisze:Akurat samego Predatora slabo oceniam, jedynie w polaczeniu z Alienem dla mnie zyskuje (I to z home rules). Dwie misje to zdecydowanie za malo (mimo ze potrafia byc wymagajace). Tryb PvP jest fajny ale na krotka mete.
Firefly napewno ma wieksza regrywalnosc (14 epizodów, w sumie cos jak 5 misji). Jednak proponuje przed zakupem obejrzec serial i zobaczyc czy ci sie spodoba klimat, bo gra dla kogos kto nie mial z nim stycznosci moze sie wydac dziwna (jak to juz ktos wspomnial tance, bydlo jako enemy I inne dziwy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
).
Widziałem zarówno serial, jak i film i zdecydowanie wciągnąłem się w te uniwersum
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
W takim razie Firefly powinno ci sie spodobac. Ponizej kilka + w porownaniu do Predatora:
+ Wcielasz sie w konkretna postac a nie "role".
+ Talenty sa lepszym rozwiazaniem niz zdolnosci z kart ról z Predatora. Nie dosc ze latwiej odpalic (nie musisz czekac az ktos zagra na ciebie koordynacje) to jeszcze czesciej zagrasz (mozesz zdobyc i zagrac wiecej Talentow niz jeden).
+ Kazda postac posiada tez Wadę ktora balansuje Talenty (dziala podobnie jak Talenty, tyle ze musisz ja zagrac i rowniez mozesz "zdobyc" kilka).
+ Ship Strike - teraz nie tylko musisz dbac o "zdrowie" postaci ale rowniez o statek, który moze zostac zniszczony (co konczy gre).
+ Smierc twojej postaci nie oznacza ze bedziesz siedzial do konca rozgrywki ogladajac z boku jak reszta gra, nawet jesli zostaniesz pokonany to pozostali gracze nadal moga Cie leczyc i wracasz do gry jak wylecza Strike'I z powrotem ponizej twojego zdrowia.
+ 14 epizodów (5 gier). Kazdy epizod jest w pewnym sensie osobna gra (nie tak jak w Predatorze kolejnym etapem scenariusza) wiec latwiej je mixowac co przedluza regrywalnosc.
+ Kazdy epizod ma inny poziom trudnosci w zaleznosci jakie postacie wybierzesz na Main Character.
+ Tryb kampanii daje poczucie ciagłosci, grasz caly sezon, ta sama grupa Main Characters, zachowujac wszelkie Upgrades Serenity, Ship Strikes, I Crew Strikes. Tak jak wspomnialem wyzej niektore epizody beda latwiejsze dla danej grupy Main Characters podczas gdy dla innej beda ciezka przeprawa I vice versa.
+ Kazdy supporting character (odpowiednik barracks z Predatora, w skład ktorego wchodza 4 talie niewybranych postaci - wybierasz 5 Main Characters) ma jedna karte dzialajaca z inna postacia (np. Gdy Kaylee jest Main Character to jedna z kart Washa pozwala mu zrobic "Szalonego Ivana" - odrzucic ta karte, anulowac Ship Strike'a, i w zamian dobrac nastepna - I to w turze kazdego gracza.).
+ Side Job - odpowiednik Young Blood z Predatora, tyle ze nie sa to po prostu kolejni enemy do rozwalenia tylko male odpowiedniki Objectives za wykonanie ktorych mozemy dostać w nagrode Kredyty lub karty Talentow. Ale gdy ich nie wykonamy do konca tury w ktorej weszly do Combat Zone to je oblewamy i za kare mozemy dostać karte Wady.
+ Upgrades - za wykonanie Objectives danego epizodu lub Side Job mozemy zdobyc Kredyty za które kupujemy ulepszenia do Serenity pomiedzy epizodami (za Kredyty mozemy tez naprawiac statek, leczyc postacie, czy zaczac nastepny epizod z dodatkowymi kartami na rece).