Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sillue pisze:
Nippon nie posiadam, u mnie to idealny przykład: chętnie zagram, miejsca na półce brak...
Z tego co pamiętam, to całkiem dużo miejsca miałeś jeszcze w dużym pokoju, a i w kuchni żadnej gry nie było
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Geko pisze:Buu. W takim razie miło się dopytuję, czy ktoś coś planuje?
Będzie Plaga (1 lub 2 miejsca wolne) a potem Mrówki lub Kowboje.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
W piątek jest plan na ogrywanie nowych korporacji w Terraformacji.
Sporządziłem 22 sztuki, niektóre wpływają na rozgrywkę potężnie, ale zobaczymy co się wylosuje
2 miejsca wolne.
Wezmę też Cytadelę z 27 postaciami (edycja z zeszłego roku). Pierwszy test nadzwyczaj pozytywny. Nowe postacie, mniam mniam. Są także nowe dzielnice specjalne (wybiera się 14 żeby zachować proporcje kart). Regrywalność wzrosła dramatycznie.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Geko pisze:Kusisz z tą Terraformacja. Planuje być z Gigim.
Tobie może niekoniecznie jeszcze znudziły się korporacje z podstawki, ale jakby coś, zapraszam
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
jax pisze:W piątek jest plan na ogrywanie nowych korporacji w Terraformacji.
Sporządziłem 22 sztuki, niektóre wpływają na rozgrywkę potężnie, ale zobaczymy co się wylosuje
2 miejsca wolne.
Wezmę też Cytadelę z 27 postaciami (edycja z zeszłego roku). Pierwszy test nadzwyczaj pozytywny. Nowe postacie, mniam mniam. Są także nowe dzielnice specjalne (wybiera się 14 żeby zachować proporcje kart). Regrywalność wzrosła dramatycznie.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Dzięki za Terraformację.
3 nowe korpo (Aquacorp, Hard Hat Construction i Aquarius się sprawdziły (ani za silne ani za słabe - dostają pieczątkę akceptacji; czas teraz na kolejne)) a wygrała korpo... z podstawki - Eco-line - choć tylko 1 punktem. Gratulacje, Geko
Wieczór zwieńczyło Citadels w nowej edycji, które stało pod znakiem nowych postaci (Magistrate i Blackmailer godnie zastąpili Zabójcę i Złodzieja, a w ogóle tylko 2 postacie wylosowały się z podstawki). Były wybuchy, kradzenie dzielnic, szantaże itp. standardowe miłe cytadelowe zagrywki Zemściłem się za TM i to by było na tyle.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
-- "We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw