Pan_K pisze:Nie rozumiemy się: PP nie chce płacić Portalowi - niech nie ściąga kasy. Kropka.
No ale przecież Kawiatosz napisał, że PP zabezpiecza interesy obu stron. Jeżeli Portal nagle by wysłał 3k preorderów, a PP nie miałby pieniędzy od klienta, bo okazało by się, że zamawiający nie dysponują środkami, to musiałby z własnej kieszeni wyrównywać straty i szarpać się z klientami. Nie czarujmy się, są jedynie dwie drogi: albo całkowite odrzucanie zakupów z realizacją przekraczającą 45 dni, albo zamrażanie pieniędzy klienta do czasu dostarczenia towarów. Z powodów oczywistych druga opcja jest dla PP bardziej intratna.
Pan_K pisze:W dalszym ciągu również uważam, że jak chcę przelać kasę Portalowi, to nie potrzebuję niańki, która podejmie za mnie decyzję, czy to dobrze dla mnie, żebym kasę przelał.
Jak się nie potrzebuje niańki, to się nie korzysta z jej usług, tylko samemu ogarnia sprawę.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Trzeba korzystać z PP, nie ma innych metod płatności? Prosta sprawa, blokujemy PP w swoim sklepiku i po temacie. Z Inpostem już chyba tak zrobili, teraz zrobią z PP (chociaż mleko się już wylało).