Przede wszystkim wielkie dzięki za wsparcie, które nam okazujecie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bardzo się cieszymy, ze gra, mimo, że tak oszczędnie ja przedstawialiśmy, się podoba i że na nią czekacie. Dziękujemy za wszystkie uwagi i rady, zastanawiamy się nad każdą z nich i korzystamy, w miarę możliwości. Co do akcji, o których piszecie, część z nich jest w toku, część dogadujemy. Co do klasyki gier i gier w ogóle, cały nasz zespół, no prawie cały to gracze i możemy powiedzieć tyle - graliśmy w wiele gier. Opinie na temat, wymienionych tytułów ( Carcassone, Catan) mamy różne, ale znamy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Projektant STWORZY - Grzegorz, sam gra od 1985, zaczynał od Gwiezdnego Kupca
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
, jest dosłownie fanatykiem planszówek. Posiadaczem naprawdę sporej kolekcji, z takimi pozycjami jak Republika Rzymu, Stronghold, Twilight Imperium, Relic, Gamedec, można wymieniać naprawdę długo. Kiedy Carcassone wchodziło na polski rynek, gdzieś chyba koło roku 2000, jego interesowały trochę obszerniejsze tytuły, ale wymienione również zna
W tej chwili pracujemy naprawdę ostro, żeby zmieścić się w terminie z elementami "okołogrowymi" - animacjami, filmami z rozgrywki, stroną, ale nie będziemy zaniedbywać aktualizacji i postaramy się jak najszybciej zamieścić film z gameplaya.
Aha, co do artykułu ZnadPlanszy, to rzeczywiście, puściliśmy go bez korektora i trochę sobie za to plujemy w brodę, obiecujemy się poprawić i następne porządnie sprawdzić.