Odniosę się osobiście do powyższego.
Ad1. Jak dla mnie bomba. Jestem zwolennikiem większej przestrzeni w tego typu grach. Wolę sobie spokojnie budować swoje włości a nie żeby mi od razu adwesarze z buciorami w królestwo wchodzili. Dla tego od razu dla mnie odpadł kemet, tam tylko 2 pola dzielą wszystkich, dla mnie porażka. Nic nie wiemy o alternatywnej stronie planszy, skoro dla 5/6 będzie dostawka, to istnieje duża szansa na plansze dla 2/3 z drugiej strony (dla lubiących ścisk) i normalna mapę dla 3/4 (lubiących luz).
Ad2. Dla mnie questy to tylko dodatek do gry euro/aera control. W dodatku zupełnie opcjonalny, dobre questy to są w ameri a nie tu. To trochę jakby się czepiać amfibii że nie zasuwa po wodzie jak wodolot więc jest słaba. A to zwykła ciężarówka z opcją pływania. Ja się cieszę że są ale nie dla nich tą grą się interesuję.
Ad3. Faktycznie lipa, autor ma rację ale gdzieś w komentarzach kampanii chyba widziałem wpis że mają się tym zająć.
Ad4. O_o. Eeeee, jeżeli autor ma problem z rozróżnieniem włóczni tylko dlatego że jest lustrzanie odbita to polecam okulistę... Widziałem karty na grafikach i gameplayu i nie miałem żadnych problemów że stwierdzeniem to topór a to pochodnia (a nie żadna buława).
Ad5. Zgadzam się takie rzeczy muszą koniecznie naprawić przed wydaniem gry. Na szczęście mają jeszcze czas, a jak wiemy lubią opóźnić wszystko niż wypuścić bubla wcześniej. Trochę przypominają mi stary Blizzard pod tym względem:"when its done"
Ad6. Nie wiem nie znam się zarobiony jestem.
Ad7. Zupełnie tego nie rozumiem. Jakby to Gambit powiedział: "ryli"? A co jak dwóch graczy będzie chciało grać zielonymi? Mamy jednego zmuszać żeby bidny wybrał inny kolor? A skoro ktoś wybrał Herkulesa i nastawił się na potwory i przegrał przez tereny to nie dlatego że wybrał złego hero a dlatego że nie dostosował strategii do sytuacji na mapie i z powodu własnej głupoty. Cały ten punkt jest jak dla mnie trochę z (_!_) więc i moje rozwiązanie w tym stylu: dajmy do pudełka 3 herkulesów więcej, wszyscy będą szczęśliwi.
Ad8. Mnie to zupełnie nie przeszkadza że mi nikt nie ubije hero ale ja trochę inny jestem patrz ad1. Drugiej części pkt nie ogarniam. To w końcu Herkules zabijający potwory przegra bo odda mapę (pkt7) czy wygra bo zabije potwory (pkt 8 ). Nie może zrobić 2 tych rzeczy na raz więc w końcu jest dobry czy kiepski jako hero bo autor w 2 kolejnych pkt sam sobie zaprzecza
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Abstrahując od tego że można go zablokować samemu zabijając potwory których jest skończona liczba na mapie. A jak się tego nie robi to samemu jest się winnym że się miało klapki na oczach.
Ad9. Nie grałem to się nie wypowiem ale z opisu wynika że na pewno są zróżnicowane a to już coś.
Ad10. To tylko jeden z elementów większej całości w tej grze. W takich 7 cudach całą gra opiera się na tej mechanice - albo sami weźmiemy co chcemy albo nie damy przeciwnikowi tego co on chce. Pytanie retoryczne: czy 7 cudów jest zepsutą grą?
W części zgadzam się z autorem, w części uważam że się czepia dla samego czepiania na siłę. Wszystko powyższe jest moim osobistym zdaniem, nie mam zamiaru kogokolwiek obrażać itp.