(Warszawa) Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 22 sie 2016, 17:53
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Zaczynam podejrzewać, że mój sen, o którym pisałem wczoraj, zapowiadał właśnie brak Filipa.
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Ja przybyłem o 20.15 i niestety już było po spotkaniu.
Mam nadzieje, że to było jednarazowa wpadka
Mam nadzieje, że to było jednarazowa wpadka
- MichalStajszczak
- Posty: 9476
- Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 511 times
- Been thanked: 1449 times
- Kontakt:
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Wczoraj było niezbyt dużo prototypów (być może dlatego, że nie było Filipa) i stąd taki wczesny finał spotkania.sipio pisze:Ja przybyłem o 20.15 i niestety już było po spotkaniu.
- Filippos
- Posty: 2466
- Rejestracja: 02 sty 2007, 16:54
- Lokalizacja: Wawa, sercem w Wawie, nogą w wawie i innymi częściami ciała też;))
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Ale narozrabiałem.
Filip się kaja i dziś przybywa z dwoma prototypami.
Filip się kaja i dziś przybywa z dwoma prototypami.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 22 sie 2016, 17:53
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Ja kończę dopiero o 21. Jak ktoś jeszcze będzie, to chętnie przyjdę, bo to ostatnia szansa przetestować Giewont.
- Sir-lothar
- Posty: 366
- Rejestracja: 25 cze 2008, 01:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 1 time
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Witam,
kilka uwag po testach:
@Wyprawy@Herosi
@ZapylaczePozdrawiam.
kilka uwag po testach:
@Wyprawy
Spoiler:
Spoiler:
Spoiler:
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Witam
Nikt mnie tu nie zna, a ja już mam wobec Waszej grupy dług wdzięczności. 3-4 testowałem prototyp mojej gry planszowej DUNGEON FORGE na Pionku w Zabrzu. Były same pozytywne opinie i szczęśliwe twarze, poza dwoma osobami z Monsoon Group, które parę rzeczy skrytykowało. Uwagi były mega cenne. Na tyle cenne, że doszedłem do wniosku że warto Was odwiedzić.
Szukam chętnych do testowania prototypu u Was w Warszawie:
http://dungeonforge.pl/
Jest to rywalizacyjna gra przygodowa bez kostek. Cześć osób może na pierwszy rzut oka dostrzegać porównania z Talismanem, ale to jest mylne wrażenie. Najlepiej przekonać się samemu.
Jeżeli będą chętni, to mógłbym przyjechać 14 lub 21 czerwca (kawałek drogi bo ze Śląska)
Pozdrawiam,
Michał
Nikt mnie tu nie zna, a ja już mam wobec Waszej grupy dług wdzięczności. 3-4 testowałem prototyp mojej gry planszowej DUNGEON FORGE na Pionku w Zabrzu. Były same pozytywne opinie i szczęśliwe twarze, poza dwoma osobami z Monsoon Group, które parę rzeczy skrytykowało. Uwagi były mega cenne. Na tyle cenne, że doszedłem do wniosku że warto Was odwiedzić.
Szukam chętnych do testowania prototypu u Was w Warszawie:
http://dungeonforge.pl/
Jest to rywalizacyjna gra przygodowa bez kostek. Cześć osób może na pierwszy rzut oka dostrzegać porównania z Talismanem, ale to jest mylne wrażenie. Najlepiej przekonać się samemu.
Jeżeli będą chętni, to mógłbym przyjechać 14 lub 21 czerwca (kawałek drogi bo ze Śląska)
Pozdrawiam,
Michał
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 22 sie 2016, 17:53
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Migalart pisze: Były same pozytywne opinie i szczęśliwe twarze, poza dwoma osobami z Monsoon Group
Chętnie bym zagrał, ale w czerwcu mnie nie będzie.
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Trochę szczęśliwych twarzy też się przydaje.
Ja się wybieram 21-go, chętnie zagram.
I fajnie, że będzie ktoś nowy, bo stałym bywalcom już się nie chce tłuc/mielić mojego prototypu ... :p
Ja się wybieram 21-go, chętnie zagram.
I fajnie, że będzie ktoś nowy, bo stałym bywalcom już się nie chce tłuc/mielić mojego prototypu ... :p
http://musicgames.wikidot.com -- improwizacje muzyczne w formie gier
- Jan Madejski
- Posty: 736
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 61 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Nie widziałem wszystkiego, zarejestrowałem maksymalnie dwa równoległe stoliki.
Przy jednym była Hiper-Lichwa w kosmosie, potem Przysłowia i Bestie+Stworzenia-na-9-rund
Przy drugim szybki rzut oka na Pouczające podróże, a dalszą część zostawiam do dopisania tym co grali
Przy jednym była Hiper-Lichwa w kosmosie, potem Przysłowia i Bestie+Stworzenia-na-9-rund
Przy drugim szybki rzut oka na Pouczające podróże, a dalszą część zostawiam do dopisania tym co grali
http://musicgames.wikidot.com -- improwizacje muzyczne w formie gier
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Witam,
Czy dzisiaj też jest spotkanie grupy ?
Czy dzisiaj też jest spotkanie grupy ?
- Sir-lothar
- Posty: 366
- Rejestracja: 25 cze 2008, 01:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 1 time
[Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Witam,
z tego co mi wiadomo, to jest. Chociaż ze względu na sezon wakacyjny frekwencja może być mniejsza.
Ja się wybieram jakby co.
Sent from my iPhone using Tapatalk
z tego co mi wiadomo, to jest. Chociaż ze względu na sezon wakacyjny frekwencja może być mniejsza.
Ja się wybieram jakby co.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ostatnio zmieniony 29 cze 2017, 12:53 przez Sir-lothar, łącznie zmieniany 1 raz.
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Chyba MOŻE być mniejsza bo w latach ubiegłych od maja do sierpnia uczestnictwo spadało, a wzrastało (i to czasem bardzo) we wrześniu–październikuSir-lothar pisze:z tego co mi wiadomo, to jest. Chociaż ze względu na sezon wakacyjny frekwencja może nie być mniejsza.
Tak czy owak działamy dalej, zapraszamy i staramy się spotykać co tydzień.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
- Sir-lothar
- Posty: 366
- Rejestracja: 25 cze 2008, 01:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 1 time
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Faktycznie mogła być, a nawet była. Na szczęście dzięki temu nie było kolejki do Zapylakówstalker pisze:Chyba MOŻE być mniejsza
Grane była jeszcze:
Lichwa w kosmosie, tylko się przyglądałem, ale potrzebna jest grze większa dynamika.
Instant Herosi - trochę za krótka jak na ilość tekstu na kartach.
Oniryczne sny - kooperacja o snach erotycznych. Mechanika budowania układów ma potencjał. Temat - nie.
Pozdrawiam.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 22 sie 2016, 17:53
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Od połowy lipca będę co tydzien i będę dużo przynosił.
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 sty 2016, 15:42
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Dzięki za testy ledwie wyciętego prototypu: "Walki naukowców z potworami na 12 polowym torze"
Poza "Walką naukowców z potworami na 12 polowym torze", zakończonej zwycięstwem naukowców, pomimo wyssania jednego z nich przez nieszczelny właz w przestrzeń kosmiczną bez skafandra punktualnie o 20:30, przy stoliku były jeszcze grane:
1. Planetarne klocki.
Układanie i przesuwanie klocków na planetach oraz odpalanie planet w celu zdobywania punktów.
Propozycje zmian:
a. większa możliwość "klockowania" planet.
b. ujednolicenie opcji przesuwania klocków pomiędzy planetami.
c. dodanie opcji odpalenia zdolności planety na karcie.
2. Podbój światów za pomocą kulania kostkami.
Kupowanie i podbijanie światów oraz rozwijanie technologii za pomocą kostek.
Propozycje zmian:
a. zmniejszenie dostępnych opcji lub zmiana ich kolejności.
b. większa różnorodność kolejnych tur.
c. ujednolicenie działania "surowców".
d. doprecyzowanie sposobu działania technologii.
e. wyraźniejsze określenie sposobu zdobywania punktów za komplety technologii.
f. podział na ekonomie i punkty lub poprawienie opcji produkcji.
3. Porównywanie kształtów i kolorów z ich miniaturkami.
Bardzo proste zasady, lekka i przyjemna jako przerywnik dla każdego.
Propozycje zmian:
a.Na jednym z rysunków dwa "kąty" były bardzo podobne do siebie (prawie identyczne) na miniaturkach, przez co trudne do odróżnienia (ale może o to właśnie chodziło )
Do zobaczenia za tydzień,
będę z poprawionym prototypem "walki...".
Poza "Walką naukowców z potworami na 12 polowym torze", zakończonej zwycięstwem naukowców, pomimo wyssania jednego z nich przez nieszczelny właz w przestrzeń kosmiczną bez skafandra punktualnie o 20:30, przy stoliku były jeszcze grane:
1. Planetarne klocki.
Układanie i przesuwanie klocków na planetach oraz odpalanie planet w celu zdobywania punktów.
Propozycje zmian:
a. większa możliwość "klockowania" planet.
b. ujednolicenie opcji przesuwania klocków pomiędzy planetami.
c. dodanie opcji odpalenia zdolności planety na karcie.
2. Podbój światów za pomocą kulania kostkami.
Kupowanie i podbijanie światów oraz rozwijanie technologii za pomocą kostek.
Propozycje zmian:
a. zmniejszenie dostępnych opcji lub zmiana ich kolejności.
b. większa różnorodność kolejnych tur.
c. ujednolicenie działania "surowców".
d. doprecyzowanie sposobu działania technologii.
e. wyraźniejsze określenie sposobu zdobywania punktów za komplety technologii.
f. podział na ekonomie i punkty lub poprawienie opcji produkcji.
3. Porównywanie kształtów i kolorów z ich miniaturkami.
Bardzo proste zasady, lekka i przyjemna jako przerywnik dla każdego.
Propozycje zmian:
a.Na jednym z rysunków dwa "kąty" były bardzo podobne do siebie (prawie identyczne) na miniaturkach, przez co trudne do odróżnienia (ale może o to właśnie chodziło )
Do zobaczenia za tydzień,
będę z poprawionym prototypem "walki...".
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Witam,
Można przyjść na spotkanie planszówkowe w następną środę?
Pozdrawiam
Można przyjść na spotkanie planszówkowe w następną środę?
Pozdrawiam
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 31 sty 2016, 15:42
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Wstęp jest wolny dla każdego
Możesz grać w prototypy gier przyniesione na spotkanie oraz przynieść własny prototyp do przetestowania.
Możesz grać w prototypy gier przyniesione na spotkanie oraz przynieść własny prototyp do przetestowania.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 22 sie 2016, 17:53
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Wczoraj dotarłem dopiero na 19:30, więc przedstawiam tylko pół raportu z ogólną prośbą o uzupełnienie. Najwyraźniej w wakacje jesteśmy wyjątkowo płodni, bo chyba każdy coś przyniósł, z czego w większości były to rzeczy nowe. Przy pierwszym stoliku piłowana była Gap in the Map, przy drugim jakaś sroga dwuosobówka (z dużą mapą, więc pewnie wojna). Ja dosiadłem się do trzeciego, gdzie mieliliśmy tzw. krótkie fajne gry:
1) Wyścigi konne. Wykonanie prototypu w stylu retro tak cudne, że od razu było wiadomo, że mechanika nie ma szans mu dorównać. Ale koledzy pomogli i po poprawkach ja osobiście nie mam się do czego przyczepić. Jest szybko, balans losowość-decyzje wydaje się OK, a ostatni etap, kiedy już nic nie robisz, tylko patrzysz, jak konie biegną, dobrze oddaje klimat wyścigów.
2) Kicające cargo (nazwa moja, bo autor nie podał), czyli gra w pływanie kontenerowcami i przesuwanie cargo z jednego na drugi. Podstawowym problemem jest totalna losowość rozgrywki. Autor twierdzi, że do tego właśnie dążył, ale nie wszyscy mu wierzą, więc na wszelki wypadek zaproponowano kilka rozwiązań.
3) Pociągi towarowe, czyli gra w przewożenie wagonami kostek, kompletowanie z nich rąk pokerowych i sprzedawanie ich na stacjach taniej niż się kupiło W odczuciu testerów za dużo zmiennych (liczby, kolory, ceny, układy, VP), przez co robi się decision paralysis i big downtime, jak to ujęto w języku obcym. Gwoździem do trumny był fakt, że gracz może pracowicie kolekcjonować swoją rękę pokerową przez 4 tury, a w piątej znika mu z planszy karta potrzebna do jej sprzedaży, czego gracz nie może przewidzieć ani temu przeciwdziałać. Po rezygnacji z usuwania kart w trakcie rozgrywki oraz po uproszczeniu cen i wartości kości wydaje się, że gra z rzeczonej trumny wstanie świeża i wypoczęta.
4) Pszczoły, czyli znana i nielubiana gra memory z kwiatkami, teraz w nowej wersji, według autora fajniejszej. Zabrakło niestety czasu, żeby to sprawdzić i w nią zagrać, co nie przeszkodziło testerom zaproponować kilku ulepszeń, całkiem nawet - w opinii autora - niegłupich. Przełomowy moment nastąpił, gdy jeden z testerów, najwyraźniej obeznany z biologią błonkoskrzydłych, zwrócił uwagę, że pszczoły nie pakują miodu w słoiki i go nie sprzedają. W związku z tym od przyszłego tygodnia gra zmienia nazwę na "Pasieka wędrowna" i na kwiatkach będziemy stawiać ule, a nie pszczoły.
1) Wyścigi konne. Wykonanie prototypu w stylu retro tak cudne, że od razu było wiadomo, że mechanika nie ma szans mu dorównać. Ale koledzy pomogli i po poprawkach ja osobiście nie mam się do czego przyczepić. Jest szybko, balans losowość-decyzje wydaje się OK, a ostatni etap, kiedy już nic nie robisz, tylko patrzysz, jak konie biegną, dobrze oddaje klimat wyścigów.
2) Kicające cargo (nazwa moja, bo autor nie podał), czyli gra w pływanie kontenerowcami i przesuwanie cargo z jednego na drugi. Podstawowym problemem jest totalna losowość rozgrywki. Autor twierdzi, że do tego właśnie dążył, ale nie wszyscy mu wierzą, więc na wszelki wypadek zaproponowano kilka rozwiązań.
3) Pociągi towarowe, czyli gra w przewożenie wagonami kostek, kompletowanie z nich rąk pokerowych i sprzedawanie ich na stacjach taniej niż się kupiło W odczuciu testerów za dużo zmiennych (liczby, kolory, ceny, układy, VP), przez co robi się decision paralysis i big downtime, jak to ujęto w języku obcym. Gwoździem do trumny był fakt, że gracz może pracowicie kolekcjonować swoją rękę pokerową przez 4 tury, a w piątej znika mu z planszy karta potrzebna do jej sprzedaży, czego gracz nie może przewidzieć ani temu przeciwdziałać. Po rezygnacji z usuwania kart w trakcie rozgrywki oraz po uproszczeniu cen i wartości kości wydaje się, że gra z rzeczonej trumny wstanie świeża i wypoczęta.
4) Pszczoły, czyli znana i nielubiana gra memory z kwiatkami, teraz w nowej wersji, według autora fajniejszej. Zabrakło niestety czasu, żeby to sprawdzić i w nią zagrać, co nie przeszkodziło testerom zaproponować kilku ulepszeń, całkiem nawet - w opinii autora - niegłupich. Przełomowy moment nastąpił, gdy jeden z testerów, najwyraźniej obeznany z biologią błonkoskrzydłych, zwrócił uwagę, że pszczoły nie pakują miodu w słoiki i go nie sprzedają. W związku z tym od przyszłego tygodnia gra zmienia nazwę na "Pasieka wędrowna" i na kwiatkach będziemy stawiać ule, a nie pszczoły.
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Ale czy o coś więcej niż żonglerka ładunkiem w grze kontenerowej tu chodziło? Z opisu wynika, że gra nie ma celu, czyli jest raczej jakąś igraszką stalowymi skrzyniami…Wojtek Grajkowski pisze:2) Kicające cargo (nazwa moja, bo autor nie podał), czyli gra w pływanie kontenerowcami i przesuwanie cargo z jednego na drugi. Podstawowym problemem jest totalna losowość rozgrywki. Autor twierdzi, że do tego właśnie dążył, ale nie wszyscy mu wierzą, więc na wszelki wypadek zaproponowano kilka rozwiązań.
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 22 sie 2016, 17:53
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Celem jest wykicanie odpowiedniego ukladu czyl np.i ustawienie 3 czerwonych kontenerów na 3 zielonych statkach. Dla Ciebie to może igraszka, dla twardych ludzi morza - całe życie.
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Cześć, jestem od tej srogiej 2-osobówki
Tutaj możecie obejrzeć o niej film promocyjny - https://youtu.be/xR_tMTkf0V4
20 minut, ale na youtube można przyspieszać film 1,25 , 1,5 i 2-krotnie.
Film jest z września 2016, w 15% gra się zmieniła od tamtej pory, ale głównie szukałem wydawcy, z którym mam spotkanie na początku sierpnia, a kiedyś miałem już 4 spotkania w jej sprawie. Była najpierw grą karcianą, logiczną, na 30 min. Potem wydawnictwo chciało żebym zrobił z tego strategię. Po kolejnym spotkaniu miałem zlecenie, zrobić z tej karcianki grę planszową i oto jest.
Gra nie jest dla każdego. Niektórzy narzekają zanim zagrają, że trudna, a inni od początku załapują o co chodzi i mówią, że nie jest to najtrudniejsza gra, w którą grali. Jest tylko 5 rodzajów akcji, z czego piąta to połączenie trzeciej i czwartej. Instrukcja jest na 3700 wyrazów, dla porównania Robinson Crusoe, edycja gra roku, czyli II wydanie - 11 000 wyrazów.
Na koniec zacytuję wiersz przetłumaczony przez Niemcewicza, w pewnym sensie podsumowujący player-experience i niektóre sytuacje z gry:
"Może pod tą mogiłą, na tem miejscu skromnem,
Spoczywa serce niegdyś pełne uczuć dzielnych,
Ręce co mogły władać mocarstwem ogromnem,
Albo lutnie do pieniów wzbudzać nieśmiertelnych.
Piękność, potęga, dawność pradziadów daleka,
Ten co bogaty, ten co żyje bez sposobu,
Nieuchronnej godziny wszystko równie czeka;
I nawet ścieżka chwały prowadzi do grobu."
Wypowiedziane pod Quebec - 1759.
Pozdrawiam,
Krzysztof Klaude
Tutaj możecie obejrzeć o niej film promocyjny - https://youtu.be/xR_tMTkf0V4
20 minut, ale na youtube można przyspieszać film 1,25 , 1,5 i 2-krotnie.
Film jest z września 2016, w 15% gra się zmieniła od tamtej pory, ale głównie szukałem wydawcy, z którym mam spotkanie na początku sierpnia, a kiedyś miałem już 4 spotkania w jej sprawie. Była najpierw grą karcianą, logiczną, na 30 min. Potem wydawnictwo chciało żebym zrobił z tego strategię. Po kolejnym spotkaniu miałem zlecenie, zrobić z tej karcianki grę planszową i oto jest.
Gra nie jest dla każdego. Niektórzy narzekają zanim zagrają, że trudna, a inni od początku załapują o co chodzi i mówią, że nie jest to najtrudniejsza gra, w którą grali. Jest tylko 5 rodzajów akcji, z czego piąta to połączenie trzeciej i czwartej. Instrukcja jest na 3700 wyrazów, dla porównania Robinson Crusoe, edycja gra roku, czyli II wydanie - 11 000 wyrazów.
Na koniec zacytuję wiersz przetłumaczony przez Niemcewicza, w pewnym sensie podsumowujący player-experience i niektóre sytuacje z gry:
"Może pod tą mogiłą, na tem miejscu skromnem,
Spoczywa serce niegdyś pełne uczuć dzielnych,
Ręce co mogły władać mocarstwem ogromnem,
Albo lutnie do pieniów wzbudzać nieśmiertelnych.
Piękność, potęga, dawność pradziadów daleka,
Ten co bogaty, ten co żyje bez sposobu,
Nieuchronnej godziny wszystko równie czeka;
I nawet ścieżka chwały prowadzi do grobu."
Wypowiedziane pod Quebec - 1759.
Pozdrawiam,
Krzysztof Klaude
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Witam, nazywam się Lech Tarnawczyk, jestem pedagogiem specjalnym. Żałuję, że wcześniej nie trafiłem na tę grupę. Do tej pory testowałem moje gry używając ich w mojej pracy pedagogicznej, w szkołach, przedszkolach, szpitalach i hospicjach dziecięcych. Niedawno pochwaliłem się trzema moimi w zasadzie "posttotypami" (bo są to gry w zasadzie gotowe) i tak znajoma poleciła mi Monsoon Group. Nie wiem więc czy zasadne jest przybyć na spotkanie z czymś co uważam za skończone, czy tylko z tym co jeszcze w wolnej chwili doszlifowuję. Dziś nie uda mi się dotrzeć, imieniny żony mają priorytet, ale za tydzień choćby z ciekawości postaram się zjawić na spotkaniu.
http://www.potiwor.pl/2017/07/mozolnie-do-przodu.html
http://www.potiwor.pl/2017/07/mozolnie-do-przodu.html
- stalker
- Posty: 2594
- Rejestracja: 24 cze 2004, 23:14
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 33 times
- Been thanked: 13 times
Re: [Warszawa] Regularne spotkanie testowe - Monsoon Group
Dzień dobry
Autor przynosi „gotową” grę i następnie możliwości są dwie:aniollech pisze:Nie wiem więc czy zasadne jest przybyć na spotkanie z czymś co uważam za skończone, czy tylko z tym co jeszcze w wolnej chwili doszlifowuję
- grupa testuje i potwierdza tezę autora, oświadczając „wydawać!”
- grupa dokonuje zepsucia gry i zaprasza na następne spotkanie z poprawionymi prototypami — tak się (w skrócie) zostaje członkiem grupy
Lukasz M. Pogoda | w biblioteczce | zainteresowało mnie
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!
Warszawskie spotkania projektantów i testerów gier planszowych. Chcesz pomóc w testowaniu lub masz swój projekt? Monsoon Group pomoże! Informacje na forum tutaj. Zapraszamy!