Przekleję na potrzeby forum moją odpowiedź z Facebookawarlock pisze:Odpiszę to samo co na fejsie.
A moim zdaniem Imperium wywraca Dominiona do góry nogami - same Krajobrazy powodujące, że możesz wygrać grę nie kupując Kart Zwycięstwa to postawienie głównych założeń gry na głowie. Wiele z zaproponowanych tu mechanik to jednak rewolucja (dług, podwójne stosy)."Wprowadzone w Imperium rozwiązania odświeżają grę, ale nie zmieniają jej drastycznie. To cecha, którą zauważam we wszystkich poznanych rozszerzeniach gry - zmiany to raczej powolna ewolucja niż nagły przewrót."
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak dla mnie zmian i nowinek jest sporo, ale jednak wszystko łączy się z poprzednimi dodatkami, do rewolucji im daleko. Nie zdarzyła się nam partia, w której krajobrazy pozwoliłyby olać karty zwycięstwa - zawsze stanowiły raczej dodatek na kilka/kilkanaście punktów. Gdyby wprowadzono kości, planszę czy jakieś zasoby do zbierania zestawów, to byłaby rewolucja
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)