Rocy7 pisze:1) Czy aplikacja będzie też prowadzić przez etap rostawienia gry?
Zdecydowanie tak. To szczególnie przydatne w grach, gdzie w zależności od liczy graczy setup jest inny. W praktyce będzie to działać tak, że aplikacja pyta w ile osób gracie, a po kliknięciu w cyferkę dokładnie mówi które komponenty trzeba odłożyć, które dołożyć, gdzie się rozstawić na planszy itp.
Rocy7 pisze:2) Jak się ma pierwsza rozgrywka do ogólnej instrukcji? W wielu grach zasady 1 gry są okrojone (bez części opcji z nechaniki), przez co Wasza aplikacja może być nieskuteczna dla kogoś ktoś chce sobie zasady rozgrywki przypomnieć.
Tutorial będzie absolutnie całościowy, opracowywany na podstawie pełnej instrukcji i zawsze przed publikacją akceptowany przez wydawcę gry, ale poszczególne zasady będą prezentowane stopniowo - wtedy, gdy będą potrzebne. Np. grasz w Neuroshimę Hex, dociągasz pierwsze żetony na rękę. Wyświetla się opis podstawowych ikon na żetonach i zasada mówiąca o tym, że możesz zagrać dwa z trzech. Ale np. zasady bitwy zostaną opisane dopiero wtedy, gdy ktoś faktycznie dociągnie żeton bitwy.
Ale np. jeśli znasz już grę dobrze, ale zapomniałeś o jakiejś jednej konkretnej rzeczy, zamiast tutorialu odpalasz wyszukiwarkę zasad, wpisujesz pytanie (albo mówisz - pracujemy m.in. nad tym, jak sensownie zaimplementować technologię rozpoznawania głosu) i od razu dostajesz odpowiedź dot. tej zasady, której akurat nie pamiętasz
Rocy7 pisze:Inicjatywa świetna.
Dzięki!
warlock pisze:Będziecie niejako "współtworzyć" tę aplikację ze środowiskiem graczy? Chodzi mi tu o reagowanie na sugestie poprawek/zmiany funkcjonalności itd.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Fajnie, gdyby ustanowiony był taki otwarty kanał komunikacji między Dized a odbiorcami.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Na pewno. W pierwszej kolejności każdy nowy tutorial będzie musiał zostać zatwierdzony przez wydawcę gry, ale "community feedback" też będzie brany pod uwagę (możliwość zgłaszania poprawek, aktualizacji itp.). Aha, no i jednym z głównych założeń kampanii na IGG jest to, że wspierający będą mieli prawo głosu co do kolejności gier, jakie będą się pojawiać na platformie, nowych funkcjonalności itp.