Warhammer Quest: The Silver Tower

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Ribald
Posty: 16
Rejestracja: 18 wrz 2015, 10:37

Re: Warhammer Quest: The Silver Tower

Post autor: Ribald »

Jeśli chodzi o dodatkową zawartość - rozumiem, że mamy szeroki wybór bohaterów (których oczywiście trzeba sobie dokupić), a jak z wrogami? Egzotyczni przeciwnicy z instrukcji, możliwi do przeniesienia adwersarze z Shadows of Hammerhall, czy jeszcze coś się pojawiło? W trakcie poszukiwań udało mi się znaleźć Tzaangorów i Flamers of Tzeentch.
Zostaje inwencja własna na podstawie warscrolli do AoS, ale tak naprawdę do planszówki trzeba chyba wszystko samemu wymyśleć, zwłaszcza "behaviour table"?
kore_x
Posty: 7
Rejestracja: 29 gru 2016, 11:06

Re: Warhammer Quest: The Silver Tower

Post autor: kore_x »

Czy ktoś próbował dołączać do gry figurki z wersji Age of Sigmar? Przekształcając np stat BRAVERY na AGILITY i wymyślając BEHAVIOUR TABLE? Myślę, że ma to pewien sens.

Swoją drogą, czy są jakieś dodatkowe przygody gdzieś do zdobycia, ew. nowe exploration cards czy po prostu powtarzamy te same TRIALS różnymi bohaterami?

PS. Wszystkim którzy uznają wyzwania za zbyt łatwe polecam lekko zmodyfikować zasady, choćby na początek dodając 25% VIGOUR do każdego przeciwnika. Banalna rzecz, a znacznie podnosi emocje w rozgrywce.
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Warhammer Quest: The Silver Tower

Post autor: ajfel »

Podbicie Vigour przeciwnikom to dobry pomysł, gdy poczujemy że gra robi się za łatwa. Nie jestem pewien, ale chyba nawet to było zaproponowane w Shadows over Hammerhall.

Osobiście nie bawię się w homerules z nowymi przeciwnikami. Tych, co wprowadzono w obu wydaniach WQ jeszcze nie zdążyłem ograć + dodatkowych z White Dwarfa. Ogólnie regrywalność tego tytułu mają nakręcać odmienni bohaterowie, a tych jest ponad 50ciu, więc pewnie wszystkich nie ogram nigdy;-)
kore_x
Posty: 7
Rejestracja: 29 gru 2016, 11:06

Re: Warhammer Quest: The Silver Tower

Post autor: kore_x »

ajfel pisze:Podbicie Vigour przeciwnikom to dobry pomysł, gdy poczujemy że gra robi się za łatwa. Nie jestem pewien, ale chyba nawet to było zaproponowane w Shadows over Hammerhall.

Osobiście nie bawię się w homerules z nowymi przeciwnikami. Tych, co wprowadzono w obu wydaniach WQ jeszcze nie zdążyłem ograć + dodatkowych z White Dwarfa. Ogólnie regrywalność tego tytułu mają nakręcać odmienni bohaterowie, a tych jest ponad 50ciu, więc pewnie wszystkich nie ogram nigdy;-)
No OK, a co z zaskoczeniem, nowymi przygodami, nową fabułą? :) Przecież wisienką na torcie tej gry są wydarzenia z ostatniej komnaty każdego TRIALA, a pomijając fakt, że za każdym razem docierasz do niej inną ścieżką, po trupach innych przeciwników, no to jednak zaskoczenia mieć nie będziesz np. z zagadkami... Jak sobie z tym poradzić w kontekście rajcowania się regrywalnością? No... chyba że jaramy się wyłącznie faktem posiadania różnych herosów?

ps. jak rozumiem o dodatkowych exploration cards nie bardzo słyszałeś...?

ps2. jacy dodatkowi przeciwnicy byli w WF?

ps3. polecam również korzystać z figurek oryginalnie desygnowanych dla AoS. Zamieniamy BRAVERY na AGILITY, modyfikujemy delikatnie warscrolla, dodajemy sensowny behaviour table, umieszczam nowe potworki w unexpected events i... jest fajnie, naprawdę fajnie :)
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: Warhammer Quest: The Silver Tower

Post autor: ajfel »

kore_x pisze: No OK, a co z zaskoczeniem, nowymi przygodami, nową fabułą? :) Przecież wisienką na torcie tej gry są wydarzenia z ostatniej komnaty każdego TRIALA, a pomijając fakt, że za każdym razem docierasz do niej inną ścieżką, po trupach innych przeciwników, no to jednak zaskoczenia mieć nie będziesz np. z zagadkami... Jak sobie z tym poradzić w kontekście rajcowania się regrywalnością? No... chyba że jaramy się wyłącznie faktem posiadania różnych herosów?
No nowych wyzwań, przynajmniej oficjalnych nie ma. Jest Shadows over Hammerhal z trochę innym charakterem rozgrywki i liczę że z czasem będą kolejne. Póki co zadowalam się tym co jest ;)
kore_x pisze: ps. jak rozumiem o dodatkowych exploration cards nie bardzo słyszałeś...?
Nic mi nie wiadomo o tym, by coś takiego oficjalnie powstało. Fanowskich produkcji nie śledzę.
Za to w aplikacji WQ można w elektronicznej formie nabyć pakiet dodatkowych kart Treasures i Skills.
kore_x pisze:ps2. jacy dodatkowi przeciwnicy byli w WF?
Ogólnie to w tym miejscu:
http://www.commandpoint.pl/white-dwarf-dodatki-do-gier/
na bieżąco aktualizuję informacje o minidodatkach do gier GW publikowanych na łamach White Dwarfów.
Co do WQ, to byli to zawsze dodatkowi bohaterowie, ale w lutym opublikowano także dwóch nowych Exotic Advesaries: Tzaangor Enlightened oraz Tzaangor Skyfires.
kore_x pisze:ps3. polecam również korzystać z figurek oryginalnie desygnowanych dla AoS. Zamieniamy BRAVERY na AGILITY, modyfikujemy delikatnie warscrolla, dodajemy sensowny behaviour table, umieszczam nowe potworki w unexpected events i... jest fajnie, naprawdę fajnie :)
Jeżeli grasz dużo i zaczyna wiać monotonią to pewnie, skoro działa to nie ma co się ograniczać ;-)
kore_x
Posty: 7
Rejestracja: 29 gru 2016, 11:06

Re: Warhammer Quest: The Silver Tower

Post autor: kore_x »

Z ciekawości: ile razy "przechodziłeś" triale zawarte w podstawce?

Te karty skilli i skarbów online są darmowe?

Po trzecie: czy dobrze rozumiem, że na łamach WD są drukowane warrscrolle tylko? Jak za ich pomocą grać? No bo figurek przecież nie dodają...
ODPOWIEDZ