Mocarstwa (Wiktor Koliński, Piotr Poławski)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
-
- Posty: 1981
- Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 28 times
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Ja mam trochę inne pytanie, plansza 90x90 + dodatkowe planszetki. Na podłodze w to grać? Dodatkowo czas w jaki można ukończyć ta grę, po rozmiarach planszy to chyba z cały dzień się w to gra.
Sam nie kupię, ale z ciekawością przeglądam projekt. Ciężko mi będzie przejrzeć film instruktażowy z trollem.
Plastik niby oporny, ale jakiś taki dziwny uśmiech wywołuje
Sam nie kupię, ale z ciekawością przeglądam projekt. Ciężko mi będzie przejrzeć film instruktażowy z trollem.
Plastik niby oporny, ale jakiś taki dziwny uśmiech wywołuje
Re: Mocarstwa - projekt autorski
O ile dobrze pamiętam, ludzie ze wspieram.to wspominali, że organizator zbiórki może wyłączyć możliwość komentowania swojego projektu.wirusman pisze:W kampanii na wspieram.to nie można zostawiać komentarzy?
- Muad'Dib
- Posty: 1562
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 106 times
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Może jest wyłączona dla osób, które nie wspierają? Kilka razy patrzyłem i zauważyłem, że panuje w tej kampanii wyjątkowa cisza.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
- Pastorkris
- Posty: 901
- Rejestracja: 10 lis 2009, 07:30
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Mocarstwa - projekt autorski
W innym wątku na forum czytałem, że tylko wspierający mogą komentować - jest taka opcja.
- raj
- Administrator
- Posty: 5225
- Rejestracja: 01 lis 2006, 11:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 287 times
- Been thanked: 901 times
- Kontakt:
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Jakieś zmiany wprowadzają, zmodyfikowali ekonomie i coś tam jeszcze (nie wnikałem w szczegóły).
Widocznie słaby start na wspieraczce uświadomił im, ze jednak coś jest nie tak.
Widocznie słaby start na wspieraczce uświadomił im, ze jednak coś jest nie tak.
"Jest to gra planszowa. Każdy gracz ma planszę i lutuje nią przeciwnika." - cytat za "7 krasnoludków - historia prawdziwa."
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
Szukajcie recenzji planszówek na GamesFanatic.pl
-
- Posty: 1021
- Rejestracja: 09 lip 2007, 15:25
- Lokalizacja: okolice Bydgoszczy
- Has thanked: 42 times
- Been thanked: 31 times
Re: Mocarstwa - projekt autorski
I nikt z obecnie 62 wspierających nie chce nic ciekawego napisać w komentarzu? A nawet nieciekawego, w stylu "nie mogę się doczekać"? Żadnych pytań, wszyscy wszystko wiedzą?Pastorkris pisze:W innym wątku na forum czytałem, że tylko wspierający mogą komentować - jest taka opcja.
Póki co jestem wyleczony ze wspieraczki, ale co jakiś czas tam zaglądam, czekając na Keyflower. Siłą rzeczy zerkam więc na aktualne kampanie i cisza w tej kampanii mnie dziwi.
- Pastorkris
- Posty: 901
- Rejestracja: 10 lis 2009, 07:30
- Lokalizacja: Katowice
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Re: Mocarstwa - projekt autorski
To ciekawe... Może skoro istnieje opcja WYŁĄCZ KOMENTARZE DLA OSÓB NIEWSPIERAJĄCYCH to jest i WYŁĄCZ KOMENTARZE DLA WSZYSTKICH. Może ktoś kto był po drugiej stronie by się wypowiedział w tej materiikmd7 pisze: I nikt z obecnie 62 wspierających nie chce nic ciekawego napisać w komentarzu? A nawet nieciekawego, w stylu "nie mogę się doczekać"? Żadnych pytań, wszyscy wszystko wiedzą?
Póki co jestem wyleczony ze wspieraczki, ale co jakiś czas tam zaglądam, czekając na Keyflower. Siłą rzeczy zerkam więc na aktualne kampanie i cisza w tej kampanii mnie dziwi.
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Pod wpisami w kampanii jest napisane, że 'Wesprzyj projekt, aby móc dodawać komentarze.' tak więc komentarze dodawać można.
Ciekawe czy nie jest tak, że komentarze te widzą tylko wspierający. Musiałoby się Wspieram.to wypowiedzieć.
Ciekawe czy nie jest tak, że komentarze te widzą tylko wspierający. Musiałoby się Wspieram.to wypowiedzieć.
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Drodzy forumowicze, planszówkowi weterani!
Stwierdziliśmy, że wprowadzimy alternatywną mechanikę walki - zgodnie z waszymi sugestiami!
W instrukcji podstawową mechaniką będzie ta, którą przedstawiliśmy na filmikach - przetestowaną, ograną i rekomendowaną przez nas. Jednocześnie dla wszystkich chętnych przygotujemy dodatek z wersją mechaniki walki opracowaną przez Was - tych którzy chcą czegoś trochę innego! Dlatego chcieliśmy Was poprosić o pomysły. My ze swojej strony przedyskutujemy, pogramy i przetestujemy, zderzymy się głowami, a potem wydamy jako dodatek do tradycyjnej instrukcji, który będzie dołączony do gry. Czyli dla każdego coś miłego - będą dwie wersje mechaniki gry!
Wprowadziliśmy też pewne modyfikacje, które warto wziąć pod uwagę:
Karty Władzy - pozwalają zapanować nad losowością w temacie ekonomii (rzuty Kostką Władzy na Planszy Koła Stolicy) i dodają nowe możliwości kontroli przebiegu gry
Dowódcy - chyba najbardziej istotny wprowadzony przez nas dodatek. Wchodzą oni bezpośrednio na pole walki i towarzysząc oddziałom pomagają im w walce - oferując przerzuty kostką lub stałe bonusy podczas ataku i obrony. Dajemy Wam do dyspozycji 7 różnych Dowódców, którzy są dostępni w każdym z trybów rozgrywki od scenariuszy po pełną grę. Sami Dowódcy to: Generał Piechoty, Generał Artylerii, Generał Grenadierów, Generał Kawalerii, Admirał, Hetman i Marszałek."
Stwierdziliśmy, że wprowadzimy alternatywną mechanikę walki - zgodnie z waszymi sugestiami!
W instrukcji podstawową mechaniką będzie ta, którą przedstawiliśmy na filmikach - przetestowaną, ograną i rekomendowaną przez nas. Jednocześnie dla wszystkich chętnych przygotujemy dodatek z wersją mechaniki walki opracowaną przez Was - tych którzy chcą czegoś trochę innego! Dlatego chcieliśmy Was poprosić o pomysły. My ze swojej strony przedyskutujemy, pogramy i przetestujemy, zderzymy się głowami, a potem wydamy jako dodatek do tradycyjnej instrukcji, który będzie dołączony do gry. Czyli dla każdego coś miłego - będą dwie wersje mechaniki gry!
Wprowadziliśmy też pewne modyfikacje, które warto wziąć pod uwagę:
Karty Władzy - pozwalają zapanować nad losowością w temacie ekonomii (rzuty Kostką Władzy na Planszy Koła Stolicy) i dodają nowe możliwości kontroli przebiegu gry
Dowódcy - chyba najbardziej istotny wprowadzony przez nas dodatek. Wchodzą oni bezpośrednio na pole walki i towarzysząc oddziałom pomagają im w walce - oferując przerzuty kostką lub stałe bonusy podczas ataku i obrony. Dajemy Wam do dyspozycji 7 różnych Dowódców, którzy są dostępni w każdym z trybów rozgrywki od scenariuszy po pełną grę. Sami Dowódcy to: Generał Piechoty, Generał Artylerii, Generał Grenadierów, Generał Kawalerii, Admirał, Hetman i Marszałek."
- Wspieram.to
- Posty: 675
- Rejestracja: 07 lut 2013, 12:00
- Lokalizacja: Szczecin
- Been thanked: 16 times
- Kontakt:
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Komentarze mogą dodawać tylko wspierający. Komentarze są widoczne dla wszystkich.toblakai pisze:Pod wpisami w kampanii jest napisane, że 'Wesprzyj projekt, aby móc dodawać komentarze.' tak więc komentarze dodawać można.
Ciekawe czy nie jest tak, że komentarze te widzą tylko wspierający. Musiałoby się Wspieram.to wypowiedzieć.
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Takie coś to sorry, ale możemy sami sobie zrobićMocarz pisze:Drodzy forumowicze, planszówkowi weterani!
Stwierdziliśmy, że wprowadzimy alternatywną mechanikę walki - zgodnie z waszymi sugestiami!
W instrukcji podstawową mechaniką będzie ta, którą przedstawiliśmy na filmikach - przetestowaną, ograną i rekomendowaną przez nas. Jednocześnie dla wszystkich chętnych przygotujemy dodatek z wersją mechaniki walki opracowaną przez Was - tych którzy chcą czegoś trochę innego! Dlatego chcieliśmy Was poprosić o pomysły. My ze swojej strony przedyskutujemy, pogramy i przetestujemy, zderzymy się głowami, a potem wydamy jako dodatek do tradycyjnej instrukcji, który będzie dołączony do gry. Czyli dla każdego coś miłego - będą dwie wersje mechaniki gry!
"
I nie zrozumcie mnie źle, fajnie, że próbujecie, ale jeżeli ktoś miał wesprzeć i dostosować mechanikę to już wsparł.
When they kick out your front door, How you gonna come? With your hands on your head or on the trigger of your gun!?
______Moja kolekcja______Wymienię/sprzedam______
______Moja kolekcja______Wymienię/sprzedam______
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Drodzy Twórcy, tak jak przedmówca uważam ze fajnie że próbujecie. Pomińmy już fakt, że losowość, którą chcecie zniwelować była na tym forum omawiana niemal od początku. Twierdziliście ze tak jest i jest dobrze. Rzeczywistość zweryfikowała to podejście i aktualny wynik kampanii wskazuje, że w obecnej postaci gra się raczej nie sfinansuje.
Gra wymaga modyfikacji, to jasne, ale dodanie, a właściwie doklejenie alternatywnej mechaniki na szybko nie zda egzaminu. Pozostało 20 dni kampanii, czy w tym czasie realne jest wymyślenie, gruntowne przetestowanie i prezentacja mechaniki? Raczej nie. Do tego DOBREJ, zbalansowanej mechaniki? Na pewno nie. No bo chyba nie oczekujecie, że gracze obdarzą was tak dużym zaufaniem, nikt sobie nie pomyśli: "Dobra, dam im swoje 300 zł a oni na pewno zrobią za to lepszą grę."
Pytacie nas o wymyślenie alternatywnej mechaniki, która będzie czymś "trochę innym". Moim zdaniem coś trochę innego może nie wystarczyć, tu potrzebna jest raczej dość gruntowna zmiana. Gdybym ja tworzył taką grę to dokładnie przyjrzałbym się innym grom tego typu jakie są na rynku. Nie ma nic zdrożnego we wzorowaniu się na dobrych pomysłach o ile nie są one totalną zżynką. Nikt przecież nie krzyczy że Clank bazuje na deckbuildingu iże to Dominion. Jeżeli upieracie się przy kościach to może warto by przemyśleć sprawę customowych kostek, i rozwiązań jakie mamy w Memior44 albo chociażby w Magii i Myszach. Może warto pomyśleć o talii kart jakie ma każdy gracz i może dzięki nim wpływać na losy potyczek ala Blood Rage...
Rozwiązań jest wiele, jednak tak jak pisałem potrzebne jest gruntowne przemyślenie całej mechaniki. Nie oczekujcie od graczy złotego rozwiązania, które nagle za pomocą drobnej zmiany sprawi że gra stanie się atrakcyjna dla planszówkowych weteranów. Myślę, że w przypadku aktualnie trwającej kampanii trzeba będzie przełknąć gorzką pigułkę porażki, zastanowić się nad nowymi/nowoczesnymi rozwiązaniami i wystartować z kolejną kampanią w przyszłości, o ile będziecie mieli do tego w dalszym ciągu zapał.
Gra wymaga modyfikacji, to jasne, ale dodanie, a właściwie doklejenie alternatywnej mechaniki na szybko nie zda egzaminu. Pozostało 20 dni kampanii, czy w tym czasie realne jest wymyślenie, gruntowne przetestowanie i prezentacja mechaniki? Raczej nie. Do tego DOBREJ, zbalansowanej mechaniki? Na pewno nie. No bo chyba nie oczekujecie, że gracze obdarzą was tak dużym zaufaniem, nikt sobie nie pomyśli: "Dobra, dam im swoje 300 zł a oni na pewno zrobią za to lepszą grę."
Pytacie nas o wymyślenie alternatywnej mechaniki, która będzie czymś "trochę innym". Moim zdaniem coś trochę innego może nie wystarczyć, tu potrzebna jest raczej dość gruntowna zmiana. Gdybym ja tworzył taką grę to dokładnie przyjrzałbym się innym grom tego typu jakie są na rynku. Nie ma nic zdrożnego we wzorowaniu się na dobrych pomysłach o ile nie są one totalną zżynką. Nikt przecież nie krzyczy że Clank bazuje na deckbuildingu iże to Dominion. Jeżeli upieracie się przy kościach to może warto by przemyśleć sprawę customowych kostek, i rozwiązań jakie mamy w Memior44 albo chociażby w Magii i Myszach. Może warto pomyśleć o talii kart jakie ma każdy gracz i może dzięki nim wpływać na losy potyczek ala Blood Rage...
Rozwiązań jest wiele, jednak tak jak pisałem potrzebne jest gruntowne przemyślenie całej mechaniki. Nie oczekujcie od graczy złotego rozwiązania, które nagle za pomocą drobnej zmiany sprawi że gra stanie się atrakcyjna dla planszówkowych weteranów. Myślę, że w przypadku aktualnie trwającej kampanii trzeba będzie przełknąć gorzką pigułkę porażki, zastanowić się nad nowymi/nowoczesnymi rozwiązaniami i wystartować z kolejną kampanią w przyszłości, o ile będziecie mieli do tego w dalszym ciągu zapał.
Re: Mocarstwa - projekt autorski
+100!Zaan84 pisze:Drodzy Twórcy, tak jak przedmówca uważam ze fajnie że próbujecie. Pomińmy już fakt, że losowość, którą chcecie zniwelować była na tym forum omawiana niemal od początku. Twierdziliście ze tak jest i jest dobrze. Rzeczywistość zweryfikowała to podejście i aktualny wynik kampanii wskazuje, że w obecnej postaci gra się raczej nie sfinansuje.
Gra wymaga modyfikacji, to jasne, ale dodanie, a właściwie doklejenie alternatywnej mechaniki na szybko nie zda egzaminu. Pozostało 20 dni kampanii, czy w tym czasie realne jest wymyślenie, gruntowne przetestowanie i prezentacja mechaniki? Raczej nie. Do tego DOBREJ, zbalansowanej mechaniki? Na pewno nie. No bo chyba nie oczekujecie, że gracze obdarzą was tak dużym zaufaniem, nikt sobie nie pomyśli: "Dobra, dam im swoje 300 zł a oni na pewno zrobią za to lepszą grę."
Pytacie nas o wymyślenie alternatywnej mechaniki, która będzie czymś "trochę innym". Moim zdaniem coś trochę innego może nie wystarczyć, tu potrzebna jest raczej dość gruntowna zmiana. Gdybym ja tworzył taką grę to dokładnie przyjrzałbym się innym grom tego typu jakie są na rynku. Nie ma nic zdrożnego we wzorowaniu się na dobrych pomysłach o ile nie są one totalną zżynką. Nikt przecież nie krzyczy że Clank bazuje na deckbuildingu iże to Dominion. Jeżeli upieracie się przy kościach to może warto by przemyśleć sprawę customowych kostek, i rozwiązań jakie mamy w Memior44 albo chociażby w Magii i Myszach. Może warto pomyśleć o talii kart jakie ma każdy gracz i może dzięki nim wpływać na losy potyczek ala Blood Rage...
Rozwiązań jest wiele, jednak tak jak pisałem potrzebne jest gruntowne przemyślenie całej mechaniki. Nie oczekujcie od graczy złotego rozwiązania, które nagle za pomocą drobnej zmiany sprawi że gra stanie się atrakcyjna dla planszówkowych weteranów. Myślę, że w przypadku aktualnie trwającej kampanii trzeba będzie przełknąć gorzką pigułkę porażki, zastanowić się nad nowymi/nowoczesnymi rozwiązaniami i wystartować z kolejną kampanią w przyszłości, o ile będziecie mieli do tego w dalszym ciągu zapał.
Małpa nie żyje. Przedstawienie skończone.
Moja skromna kolekcja: matoozik
Moja skromna kolekcja: matoozik
- MichalStajszczak
- Posty: 9478
- Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 511 times
- Been thanked: 1449 times
- Kontakt:
Re: Mocarstwa - projekt autorski
16 sierpnia napisałem w tym wątku
Tyle, że to miał być w zamierzeniu żart ...Może cel będzie sformułowany w ten sposób: "przy wsparciu np. milion złotych dorobimy do gry jakąś godziwą mechanikę"?
- Marx
- Posty: 2420
- Rejestracja: 24 sty 2016, 10:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 52 times
- Been thanked: 17 times
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Na tym polega robienie gier, że to twórcy projektują mechanikę dla graczy, a nie odwrotnie. Sama otwartość na zmiany jednocześnie godna pochwały.
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Pytanie tylko czy otwartość, czy desperacja?Marx pisze:Na tym polega robienie gier, że to twórcy projektują mechanikę dla graczy, a nie odwrotnie. Sama otwartość na zmiany jednocześnie godna pochwały.
Sorry, ale twórcy wielokrotnie bronili swojej mechaniki twierdząc, że jest doskonała, że oddaj realia, pokazywali przykłady nie mających w tym znaczeniu procentów i szans... po czym jak nie idzie kampania stwierdzają "no wspierajcie, wymyślimy coś dla was"... a w sumie nawet nie "Wymyślcie coś, to to dodamy jako mini wariant dla was"
Brak sukcesu kampanii akurat nie do końca opiera się na mechanice według mnie - problemem jest niestety cena i brak targetu, który się z nią wiąże. Dla zaawansowanych graczy gra jest prosta i zbyt losowa, a dla graczy nie wnikających w mechanikę (casualowych, niedzielnych) jest za droga.
Doskonały przykład heartbreakera - przełknijcie gorzkie piwo, popatrzcie na projekt i zdajcie sobie sprawę, że miłość do niego przesłania wam rzeczywistość. To naprawdę nic złego, każdy kto robił/robi grę tam był
When they kick out your front door, How you gonna come? With your hands on your head or on the trigger of your gun!?
______Moja kolekcja______Wymienię/sprzedam______
______Moja kolekcja______Wymienię/sprzedam______
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Szkoda, że nie było tej otwartości przed startem kampanii, kiedy autorzy gry byli przekonani o jej rychłym sukcesie.Marx pisze:Sama otwartość na zmiany jednocześnie godna pochwały.
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Porażka jeszcze nie, ale tak naprawdę kampanie mają początek na wysokim otwarciu i końcówkę podobną. Pomiędzy jest już wolniej. Tutaj skoro nie ufundowało się albo nie dobiło do połowy w pierwszych dniach chociaż, a teraz zwolniło lub prawie stanęł - nie wróży to dobrze.Olgierdd pisze:Może się nie znam, ale 30% przed połową czasu kampanii to jeszcze nie porażka. Porażka to 30% po jej zakończeniu.
Aczkolwiek wszystko się może zdażyć
When they kick out your front door, How you gonna come? With your hands on your head or on the trigger of your gun!?
______Moja kolekcja______Wymienię/sprzedam______
______Moja kolekcja______Wymienię/sprzedam______
- Brylantino
- Posty: 1385
- Rejestracja: 19 lut 2013, 22:30
- Lokalizacja: Kraków
- Been thanked: 192 times
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Ja się wypowiem z pozycji amatorskiego grafika i jestem w szoku, że gra wydawana w 2017 roku na wspieram.to bawi się ciągle w używanie LITEREK! Tak ciężko było opracować jakąś bardzo prostą ikonografię dla surowców itp? Dobrze, że chociaż jest symbol kostki, a nie samo K. To naprawdę jest powrót do lat 90, a autorom życzę, aby przed kolejną kampanią wyszli z jaskini i zobaczyli jak dzisiaj się projektuje gry planszowe, bo przespaliście jakieś ostatnie 25 lat.
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Mocne: oni chcą by to gracze wymyślili im mechanikę, a oni sobie sprzedadzą grę. Padłem. Najpierw wypuszczają chłam na tle nowoczesnych gier w przekonaniu, że genialna mechanika, po czym kilku zapaleńców wspiera, a reszta logików ma to daleko w poważaniu i rynek pokazuje, że ten pomysł jest porażką. Po czym do 20 dni chcą genialnie wpłynąć na zmianę mechaniki, by się sprzedało. To nie nie ufunduje przez 20 lat, a nie dni, więc tyle mniej więcej należy usiąść i pomyśleć o tej grze, a nie oferować to co teraz, bo a tą kasę zjada na śniadanie ich każdy projektant gry, każdy jeden. Plus za ambicję wystartowania w ogóle z takimi czymś, minus za brak dojrzałości i świadomości, że porażka była pisana projektowi od końca.
- MichalStajszczak
- Posty: 9478
- Rejestracja: 31 sty 2005, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 511 times
- Been thanked: 1449 times
- Kontakt:
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Jedyne rozwiązanie, to zwrócić się o pomoc do doktora Knizii. Być może ma jakąś niewykorzystaną jeszcze mechanikę, którą dałoby się zastosować w Mocarstwach.Zaan84 pisze:Pozostało 20 dni kampanii, czy w tym czasie realne jest wymyślenie, gruntowne przetestowanie i prezentacja mechaniki? Raczej nie. Do tego DOBREJ, zbalansowanej mechaniki? Na pewno nie.
- Olgierdd
- Posty: 1836
- Rejestracja: 23 lut 2010, 15:25
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 81 times
- Been thanked: 92 times
Re: Mocarstwa - projekt autorski
Na stronie kampanii wspieram.to pojawiła się wczoraj instrukcja: http://www.mocarstwa.pl/Instrukcja.pdf
Nie czytałem, ale zamierzam. Ciekaw jestem jak autorzy poradzili sobie w tej kwestii.
Nie czytałem, ale zamierzam. Ciekaw jestem jak autorzy poradzili sobie w tej kwestii.