![Obrazek](https://portalgames.pl/sklep/upload/products/503/max/www.portalgames.pl-monolith-arena-1433.png)
Gra fantasy oparta na mechanice Neuroshimy HEX!.
Opis na BGG.
Strona gry.
Oficjalne FAQ.
Wątek z pytaniami dotyczącymi zasad.
Skrótowe podsumowanie różnic w zasadach względem Neuroshimy.
Mam nadzieję, że nie.Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
Z opisu wynika, że te monolity są celem walki - coś jak HQ w NHBartP pisze:To będą tylko pewnie elementy terenu.
Tak, planujemy wydać grę gdzieś w okolicach Q3 2018 roku. To na razie wstępne szacunki, termin może ulec zmianie.Aha, czyli premiera pewnie na GenCon2018...
Tak, monolity pełnią funkcję podobną do sztabu, ale będzie można wyposażać je w trzy różne zdolności na poziom monolitu. Gdy przeciwnik uszkadza nasz monolit, usuwamy jeden poziom, odsłaniając kolejne zdolności - w ten sposób otrzymując obrażenia stajemy się silniejsi, jednocześnie przybliżając się do porażki.Z opisu wynika, że te monolity są celem walki - coś jak HQ w NH
Tak. Technologia do przodu poszła. Ale nie możliwości ludzkich oczu i mózgu. Ma być czytelnie. I o ile nie pójdą w bzdurną, niekonsekwentną wersję grafiki a'la NsHex 3.0, to będzie.mauserem pisze:Mam nadzieję, że nie.Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
mamy 21 wiekświat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"
A co jest nie tak z tą grafiką 3.0?Furan pisze:Tak. Technologia do przodu poszła. Ale nie możliwości ludzkich oczu i mózgu. Ma być czytelnie. I o ile nie pójdą w bzdurną, niekonsekwentną wersję grafiki a'la NsHex 3.0, to będzie.mauserem pisze:Mam nadzieję, że nie.Rocy7 pisze:Zakladam iz jednostki będą jak w Neuroshimie tokenami?
mamy 21 wiekświat poszedł do przodu
Teraz wyzwaniem nie jest już: "jak wysztancować sześciokątne żetony z równym marginesem z każdej strony"
Teraz wyzwaniem jest: "jak zrobić szczegółowe, cieszące oko figurki z czytelnymi podstawkami zawierającymi potrzebne do działania dane"
Czyli NH Hex 3D + magia, nieważne i tak kupięGrzeL pisze:Pod koniec najnowszych Planszówek TV Michał Oracz opowiada o Monolith Arena.