Neuroshima Hex - pytanie o zasady

Masz wątpliwości w sprawie zasad jakiejś gry? Zamiast pisać na forum ogólnym, wyszukaj dedykowany wątek na tym podforum i w nim zadaj pytanie.
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: Senthe »

1. Szpieg korzysta z bonusu od modułu, a nie "zmienia go w moduł własnego koloru", czyli normalnie zadaje wrogiemu modułowi obrażenia.
2. Medyk otrzymuje obrażenie jednocześnie z jednostką, którą miałby leczyć, co w normalnych zasadach dla medyka oznacza, że jednostka nie jest leczona, czyli spada i jednostka (tutaj: szpieg), i medyk.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Awatar użytkownika
tysma
Posty: 259
Rejestracja: 18 kwie 2010, 13:49

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: tysma »

Mam pytanie do vegas:D
1. Agitator może przejąć tylko jednostki. Modułów już nie.
2. Przejąłem agitatorem jednostkę z incjatywą 2. Rozpoczyna się bitwa, agitator ginie w segmencie 3, zostaje sciągniety z planszy, wówczas jednostka wraca do armii przeciwnika (tylko że nie może się nią obrócić) i normalnie oddaje strzał w incjatywie 2, zgadza się?
3. Agitator jest za cieciowany, w segmencie 3 ginie cieć(sieciarz) to agitator w segmencie 2 już zaczyna normalnie działac? Przejmując jednostkę na którą działa i np. ma incjatywe 1. I wówczas w segmencie 1 strzeli jednostka już dla armii vegas. A po zakończeniu bitwy będę mógł obrócić przejętą jednostkę.
4. Po zakończeniu bitwy mogę obrócić przejęta podczas bitwy jednostkę. Mogę to zrobić w swoim ruchu, czy natychmiast po zakończeniu bitwy decyduje w którą stronę się obracam, nawet jak teraz jest ruch przeciwnika?
5. Przejętą jednostkę traktuje się jak własną. np. przejąłem shotguna NY, to teraz inna jednostka z NY normalnie zabija shotguna.
6. Vegas przejął mi jednostkę= nalezy do Vegas, więc mogę na nią zagrać żeton odepchnięcia i w ten sposób uwolnić ją od działania agitatora i znów wraca do mojej armii, zgadza się?

Zakładam, że wszystkie odpowiedzi są na tak:) Choć nie jestem pewien 4. A to jest dosyć ważne dla wyniku czasami.
I pytanie do NY, czy WYrzutnia rakiet może wystrzelić pierwszy strzał na pole poza plansze?
Pierwsza rozgrywka z Vegas i miałem taką sytuację, że po przejęciu agitatorem wyrzutni rakiet z NY, która stala na brzegu planszy została obrócona w taki sposób, że pierwszy strzał był właśnie poza planszę. Obróciłem się tak wyrzutnią rakiet, bo nic mi ona nie dawała, a agitator by i tak zginał w bitwie, ktorą zagrałem jak drugi żeton. I obróciłem się tak nią, aby gracz kierujący NY po tym jak odzyska nad nią kontrolę nie mogl z niej korzystać lub korzystanie by było utrudnione, bo przecież strzela poza planszę.
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: donmakaron »

1. Nie. Agitator przechwytuje także moduły.
2. Tak.
3. Tak. (obracasz jednostkę po bitwie)
4. Natychmiast po zakończeniu bitwy.
5. Tak.
6. Tak.

Moim zdaniem wyrzutnia nie można strzelać poza planszę. Instrukcja mówi, że rakieta porusza się po polach. Skierowana poza planszę staje się bezużyteczna. Gdyby było inaczej mógłbyś poza planszą przelecieć i trafić wrogi sztab od tyłu :D
Awatar użytkownika
tysma
Posty: 259
Rejestracja: 18 kwie 2010, 13:49

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: tysma »

donmakaron pisze:1. Nie. Agitator przechwytuje także moduły.
No tak, przecież nawet jest opis jak działa na skoper:) A ja głupi pytam.

Ciekawi mnie też czy zdarzyła sie wam sytuacja, gdzie była cała zapełniona plansza, ale jeden z żetonów byl miną, więc bitwa wywołana zapełnieniem planszy sie nie rozpoczyna. I wówczas żaden z graczy nic nie stawia na tej mini i dociąga 3 odrzuca, i końcay kolejke, potem drugi gracz dociaga odrzuca i kończy kolejke i tak w kołko, aż wszystkie żetony zostaną odrzucone i zostanie wywołana ostateczna bitwa?:D
Trochę dziwna ta zasada, że żeton miny nie liczy się do zapełnienia calej planszy.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2012, 21:01 przez tysma, łącznie zmieniany 1 raz.
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: Senthe »

1. Żadne strzały nie trafiają w minę. Mina podczas bitwy sobie po prostu leży.

2. No może się zdarzyć, ale przecież na dłuższą metę czekanie nie może się opłacać obu graczom jednocześnie. Ktoś w końcu przełamie impas.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Awatar użytkownika
tysma
Posty: 259
Rejestracja: 18 kwie 2010, 13:49

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: tysma »

O już zdąrzyłaś odpowidzieć na 1 pytanie, gdy je usuwałem bo znalazłem odpowiedz w intrukcji. Przyznam sie, że dopiero teraz ją zaczałem czytać, wczesniej tak pobieżnie:D

Co do wyczekiwania i miny to wydaje mi się, że może się tak zdarzyć. Jeden z graczy może nie widzi czegoś co widzi drugi i myśli, że wygra grę i czeka. Drugi widzi podobnie lub zadawala go remis (jesli taki jest), bo wie ze zeszło mu już wiele jednostek i teraz po bitwie, która on wywoła (zakładam ze gracz kładzie nie potrzebny moduł na minie, aby ją zniszczyć i potem jednostke zeby zapałnić planszy, mnie dajac jej zapełnic rywalowi, który na tym by zyskał) jego przeciwnik będzie wykonywał ruch. Jest w slabej sytuacji ogolnie:)
Ale jak się gra dla zabawy to pewnie któryś zrezygnuje i zniszczy mine;]
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: Senthe »

Jak gracze "czegoś nie widzą" i nie umieją grać, to już nie wina instrukcji.
Tym bardziej, że z każdą przeczekaną turą i odrzuconym żetonem zmienia się przecież stale sytuacja. Czekanie nie jest pozbawione kosztu (np. ktoś się nastawi na czekanie i będzie odrzucać po kolei swoje najlepsze żetony? - to przecież bezsens)
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Awatar użytkownika
tysma
Posty: 259
Rejestracja: 18 kwie 2010, 13:49

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: tysma »

Ja myślę, że do takich sytuacji może dojść pod koniec gry. Na początku kiedy nie ma szans, aby wszystko się rozstrzygneło w ciągu 2bitew, rzeczywiście nie wyobrażam sobie, żeby ktoś grał jak pisze. Ale pod koniec gry, kiedy obaj gracze zbliżają się do końca żetonów, tak.
Wówczas zniszczenie miny zbędnym modułem i postawienie najlepszej jednostki na jej miejscu sprawi, że owszem wygramy bitwę (lub nie co będzie jeszcze gorsze, bo po prostu nasza jednostka tam jest zbędna). Potem kolejny gracz zaczyna i ma przewagę, bo ustawia sobie swoje żetony koło mojego sztabu, które trzymał bo liczyl, że zrobie to co zrobiłem z miną. Ja ciągne już końcówkę żetonów jak wylosuje jedną jednostkę to już prawie na pewno przegram ostateczną bitwe.
Kiedy się przegrywa mocno to się nie ma nic do stracenia, wówczas mine można zniszczyć bez zastanowienia wiekszego. Ale jak walka wyrównana, remis lub dzieli graczy 1punkt to wg. mnie zniszczenie miny przez jednego z graczy może decydować o losach całego pojedynku.

Mi się pomysł z miną nie podoba, jedyny sposób, aby ją wykorzystać to pchnąć na nią gracza, co jest rzadkie, bo musi być miejsce i trzeba mieć odepchnięcie. Jak takie zejdzie wcześniej to potem taka mina leży i leży, aż ktoś nie postawi właśnie na niej własnej jednostki.
Grałem 3 razy na razie armiami posiadającymi miny. Może to tylko złe początkowe wrażenie albo nie umiem grać też tak może być, nie wykluczam. Bo mi się czasami zdaje jak gram, że czegoś nie dostrzegam, ktoś rzuca bitwe i następuje poruszenie czy czegoś nie przegapiłem czy na pewno wszystko dobrze ustawiłem i działa jak chciałem, aby działało itd. Myślałem, że nie tylko ja tak mam, bo w jednej z recenzji na bgg anglojęzyzcznej, recenzent podkreślał, że to fajny element gry:D
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: Senthe »

Mina zapycha pole i właśnie zmusza do poświęcenia żetonu (=połowy swojej tury), żeby to pole odepchać. Poza tym stwarza fajne możliwości wpychania na nią nieostrożnych jednostek.
Tak jak ze wszystkim, minę trzeba umieć wykorzystać.
Pamiętaj, że Sztab zgniata minę za darmo (nie dostaje obrażeń). To też się czasem przydaje.

A tak w ogóle, tysma, jesteś niesamowity. Temat o strategii zmieniasz w pytania o zasady. Temat do pytań o zasady zmieniasz w rozważania strategiczne :mrgreen:
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Awatar użytkownika
tysma
Posty: 259
Rejestracja: 18 kwie 2010, 13:49

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: tysma »

Mogę posawić minę na minę?
Jeśli tak czy jest znaczenie do kogo nalezy mina na którą będe minę kładł? To znaczy, czy mogę swoją miną zniszczyć swoją minę?
Czy minę mogę położyć na żeton korzeni?
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: Senthe »

O ile kojarzę, to nie, na jednym heksie może leżeć jeden żeton terenu. Tak samo nie możesz wstawić żetonu terenu "pod" już leżącą na planszy jednostkę.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: donmakaron »

Senthe dobrze mówi - jeden żeton terenu na jednym polu.
Awatar użytkownika
tysma
Posty: 259
Rejestracja: 18 kwie 2010, 13:49

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: tysma »

SMART - transporter:
Podmieniam transport z jednostką, to transport idzię do ręki (bo przecież podmieniamy) czy zostaje zdjęty z planszy i leci do żetonów odrzuconych?
Intrukcja tego nie precyzuje.

Transporter (x3) – w momencie
wystawiania żetonów na planszę gracz dowodzący armią
Smarta może zdjąć z planszy Transporter i w jego miejsce
położyć jeden ze swoich zagrywanych żetonów planszy.
Jeżeli Transporter otrzymał wcześeniej jakąś ranę, nie
przechodzi ona na żeton, na który Transporter jest
podmieniany.



Terror - w instrukcji jest, że po zagraniu tego żetonu przeciwnik nie może wystawic na planszę w swoim kolejnym ruchu żadnych jednostek. Czy ten przepis wymieniając "jednostki" ma też na myśli moduły? Pytam sie, bo w instrukcji w podstawce często były tam traktowane jednostki jako wszystko, potem w niektórych zapisach byl wyraźny podział na jednostki i moduły.
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: donmakaron »

Po Terrorze po prostu nic nie można kłaść na planszę.
Co do Transportera to zagiąłeś mnie - nawet przez myśl mi nie przeszło, że można by go brać z powrotem na rękę. Ale zdjąć transporter z planszy wydaje mi się wystarczająco jednoznaczne.
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: Senthe »

Terror - jednostki i moduły. Nie wiem jak to się ma do żetonów planszy.

Transporter - spada na śmierć, żadnego wracania na rękę!

Nie wiem po co tak wnikasz w ten wording w instrukcji, to nie jest WH:Invasion żeby na siłę wyszukiwać w zasadach coś czego tam w ogóle nie ma.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Awatar użytkownika
tysma
Posty: 259
Rejestracja: 18 kwie 2010, 13:49

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: tysma »

donmakaron pisze:Po Terrorze po prostu nic nie można kłaść na planszę.
Co do Transportera to zagiąłeś mnie - nawet przez myśl mi nie przeszło, że można by go brać z powrotem na rękę. Ale zdjąć transporter z planszy wydaje mi się wystarczająco jednoznaczne.
Zdjąć tylko mówi, że ma być zdjęty z planszy, nie wyjaśnia gdzie ma być zdjęty:). A "transport jest podmieniany" nie jest jednoznaczne?
Zdjąć transporter z planszy i podmienić na żeton z ręki. Słowo podmianić może wskazywąc, że zamieniamy żetony z ręki na transporter.
Ja chciałem jak grałem żeby zleciał do żetonów odrzuconych, ale osoba z ktorą grałem powiedział, że głupie:D Przecież to transport, transportuje jednostki po polu bitwy. Dlaczego mam go odrzucać, zrzuca jednostki walczące wraca na rekę i może lecieć z transportem w inną część planszy, aż nie zestrzeli ktoś go.
Senthe pisze: Nie wiem po co tak wnikasz w ten wording w instrukcji, to nie jest WH:Invasion żeby na siłę wyszukiwać w zasadach coś czego tam w ogóle nie ma.
Czasami autor instukcji mówi o jednostkach mając na myśli tylko jednostki, ponieważ zaraz wspomina o modułach czyli rozróżnienie jest między jednostkami, a modułami. Zaraz potem takie zdanie jakby autor już nazywał jednostkami wszystkie żetony planszy. Dlatego to jest mylące.

I jak jest napisane, że terror powoduje, że przeciwnik nie może zagrać żadnych jednostek. To jestem skołowany i nie wiem czy chodzi o jednostki jako o wszystko czy moduły już nie. I czy tak jak napisałaś żetony podłoża się wliczają do tego?
Wychodzę z założenia, że instrukcja jest logiczna. Logicznie myśląc, gdy widze treść "nie może wystawić żadnych jednostek" to zastanawiam się, że przecież są moduły i żetony podłoża to je można? Gdyby autor chciał jednoznacznie dać do zrozumienia, że nie to bym szybciej oczekiwał, że treść instrukcji będzie brzmiałą np. "nie może zagrać żadnego żetonu, nie dotyczy to żetonów natychmiastowych" lub "nie może zagrać żadnego żetonu PLANSZY i podłoża" a tutaj wymienia konkretnie żetony jednostki, czyli inne żetony można zagrywać. Logicznie rozumuje?
Ja bym grał, że moduły i żetony podłoża można zagrywać, bo przecież zabrania tylko żetonów jednostek. Jednak czytając instrukcje z podstawki i widząc jak używane jest słowo jednostka, żetony planszy, biorę poprawkę na to co pisze w instrukcji z dodatku. I pytam tutaj, wolę sie upewnić. Dla mnie ta instrukcja jest gorsza niż owiana złą sławą instrukcja Dungeoneera:) Tam miałem parę wątpliwości, tutaj w NH wątpliwości co do jednej rzeczy- różnego nazewnictwa żetonów powoduje lawinę kolejnych:)
Chcę grać jak reszta świata, jak mam wątpliwości to nawet nie chce mi sie zasiadać do gry, jak nie jestem wszystkiego pewny.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2012, 21:57 przez tysma, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: donmakaron »

Jest jednoznaczne - to transporter jest podmieniany na inną jednostkę, a nie jednostka na ręce jest podmieniana na transporter. Podmienić to nie to samo co zamienić miejscami.
Senthe
Posty: 1719
Rejestracja: 21 kwie 2009, 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Has thanked: 3 times
Been thanked: 3 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: Senthe »

Wychodzę z założenia, że instrukcja jest logiczna.
No to już w założeniach masz błąd logiczny, sorry. :D
Zdjąć tylko mówi, że ma być zdjęty z planszy, nie wyjaśnia gdzie ma być zdjęty:). A "transport jest podmieniany" nie jest jednoznaczne?
Zdjąć transporter z planszy i podmienić na żeton z ręki. Słowo podmianić może wskazywąc, że zamieniamy żetony z ręki na transporter.
Ja chciałem jak grałem żeby zleciał do żetonów odrzuconych, ale osoba z ktorą grałem powiedział, że głupie:D Przecież to transport, transportuje jednostki po polu bitwy. Dlaczego mam go odrzucać, zrzuca jednostki walczące wraca na rekę i może lecieć z transportem w inną część planszy, aż nie zestrzeli ktoś go.
To inaczej. GDYBY rzeczywiście było to możliwe, byłoby to bardzo wyraźnie zaznaczone. W NH w ogóle nie ma czegoś takiego jak super-kombo-akcje za darmo! To, co opisujesz, to jest NIESAMOWITY bonus dla gracza, bo dostaje super jednostkę z powrotem na rękę (pewnie jeszcze wyleczoną) i wykonuje fajną akcję zajęcia pola na kilka tur (wcześniejszych) de facto za darmo (bo nie poświęca na to nawet żetonu). Taka interpretacja zasad jest nonsenowna i nie do przyjęcia.
Nie mogę się podeprzeć już niczym innym, niż swoją opinią, więc jak chcesz, to upieraj się przy swoim, ale miej świadomość, że robisz to wbrew jakiemukolwiek zdrowemu rozsądkowi :)
Pozdrowienia.
BGG
Będę ubierać się w jasne i wesołe kolory, aby wprawić mych wrogów w konfuzję.
Awatar użytkownika
tysma
Posty: 259
Rejestracja: 18 kwie 2010, 13:49

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: tysma »

Dobra z tym transporterem to już wiem. I to nie byłby bonus, ciągniesz trzy żetony, odrzucasz jeden. Podmiana jednostki z transporterem i transporter wraca na rękę i wciąż się ma dwa żetony. I sie je zagrywa gdzie tu bonus ogromny?
Z drugiej strony w przypadku, gdy transporter leci do żetonów odrzuconych to jest bonus dla przeciwnika. Bo zamiast zapełnić dwa hexy naszymi jednostkami, jednoczęsnie ogranicając mozliwości przeciwnika, musimy uśmiercić transportera, postawić w jego miejsce nową jednostkę i tak na prawdę do zagrania na puste polę mam jeden żeton.

Dobra kończe dysusje o tym, bo będzie że dyskutuje o jakiejś strategii, a nie o zasadach:)

Czyli terror - to nie można zagrać żadnych żetonów planszy=jednostek+modułów oraz żetonów podłoża. Mimo, że w instrukcji jest napisane, że tylko jednostek:D Roger Federer That:)
Awatar użytkownika
gafik
Posty: 3651
Rejestracja: 25 lip 2011, 14:59
Lokalizacja: pole, łyse pole... ale mam już plan!
Has thanked: 55 times
Been thanked: 119 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: gafik »

Czy mogę obniżyć inicjatywę jednostki (sztabu) przeciwnika poniżej "0"?

Edit:
Czy strzelec może strzelać zza swojego sztabu? W sensie, czy strzał przelatuje przez sojuszniczy sztab?
Czy moduł "zwiadowca" może podnieść obie inicjatywy, jeżeli jednostka ma dwie? Czyli tak: mam żołnierza o inicjatywie 1 i 2, podłączam do niego zwiadowcę i teraz mam inicjatywę 2 i 3 tak?
Ostatnio zmieniony 01 lut 2012, 13:23 przez gafik, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
zachi
Posty: 173
Rejestracja: 06 gru 2010, 09:57
Lokalizacja: Katowice

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: zachi »

Nie możesz - nadal uderzy w '0'.
Awatar użytkownika
donmakaron
Posty: 3523
Rejestracja: 16 kwie 2009, 09:33
Has thanked: 198 times
Been thanked: 646 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: donmakaron »

Nie można obniżyć inicjatywy poniżej 0.
Można strzelać przez swoje jednostki, tyczy się to również sztabu.
Moduły podnoszą obie inicjatywy (a nawet wszystkie trzy i więcej, gdy jednostka tyle ich ma).
Awatar użytkownika
tysma
Posty: 259
Rejestracja: 18 kwie 2010, 13:49

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: tysma »

Armia nowy york Wyrzutnia rakiet:
Czy można pokierować rakiętę tak, aby trafiła wrogą jednostkę stojącą za wyrzutnią rakiet, w taki sposób, że po wystrzeleniu rakiety na pierwsze pole wraca ona na hex z jednotką-wyrzutnia rakiet i potem kierujemy rakiete dalej "za plecy" jednostki-wyrzutni rakiet?
Czyli inaczej czy wystrzelona rakieta może wrócić i przelecieć po hexie jednostki która wystrzeliła tą rakiete i polecieć dalej,aż nie natrafi na wrogą jednostke
Awatar użytkownika
zachi
Posty: 173
Rejestracja: 06 gru 2010, 09:57
Lokalizacja: Katowice

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: zachi »

tysma pisze:Armia nowy york Wyrzutnia rakiet:
Czy można pokierować rakiętę tak, aby trafiła wrogą jednostkę stojącą za wyrzutnią rakiet, w taki sposób, że po wystrzeleniu rakiety na pierwsze pole wraca ona na hex z jednotką-wyrzutnia rakiet i potem kierujemy rakiete dalej "za plecy" jednostki-wyrzutni rakiet?
Czyli inaczej czy wystrzelona rakieta może wrócić i przelecieć po hexie jednostki która wystrzeliła tą rakiete i polecieć dalej,aż nie natrafi na wrogą jednostke
Nie widzę w zasadach nic, co zabraniało by takiego zagrania, więc można.
Awatar użytkownika
Leser
Posty: 1752
Rejestracja: 22 lut 2009, 23:38
Lokalizacja: pod - Warszawa
Has thanked: 575 times
Been thanked: 1437 times

Re: Neuroshima Hex! - podstawka i dodatki

Post autor: Leser »

gafik pisze: Czy strzelec może strzelać zza swojego sztabu? W sensie, czy strzał przelatuje przez sojuszniczy sztab?
Jak najbardziej tak.
gafik pisze:Czy moduł "zwiadowca" może podnieść obie inicjatywy, jeżeli jednostka ma dwie? Czyli tak: mam żołnierza o inicjatywie 1 i 2, podłączam do niego zwiadowcę i teraz mam inicjatywę 2 i 3 tak?
Tak.
I rozjarzam się na mgnienie w uśmiechu z tych, co to trzeba mieć ten polor we krwi, żeby zmieścić bez pośpiechu pozdrowienie mimo energicznego pośpiechu przecież.
ODPOWIEDZ