Strona 5 z 114

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 11:32
autor: Bary
Trolliszcze pisze:To ja teraz idę o zakład, że te elementy z 1 edycji będą w dodatkach wymieszane z nowymi elementami 2 edycji, żeby posiadacze 1 edycji też musieli kupić xD
Heh, o tym samym pomyślałem. ;)

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 11:41
autor: sewhoe
Jak zaczną powtarzać badaczy i potwory z 1 edycji w dodatkach z drugiej, to będzie to dla mnie bardzo słabe. Wybaczę tylko pod warunkiem, że będą to nowe wzory :) Idealnie zaś byłoby gdyby pojawił się dodatek z plastikami z 1 edycji dla chętnych chcących skompletować figurki do kart z "conversion kit".

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 13:16
autor: sirafin
sewhoe pisze:Idealnie zaś byłoby gdyby pojawił się dodatek z plastikami z 1 edycji dla chętnych chcących skompletować figurki do kart z "conversion kit".
I tak zapewne będzie, plastik + kafle z nowymi oznaczeniami dla ludzi, którzy nie kupili pierwszej edycji.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 13:21
autor: Carmash
Nie pogniewałbym się na FFG, gdyby któryś z dodatków pozwalał na rozegranie kampanii fabularnej. Z niecierpliwością czekam na rodzimą wersję i pozwalam popłynąć sobie z nurtem "hajpu" :D

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 13:23
autor: Bary
sirafin pisze:
sewhoe pisze:Idealnie zaś byłoby gdyby pojawił się dodatek z plastikami z 1 edycji dla chętnych chcących skompletować figurki do kart z "conversion kit".
I tak zapewne będzie, plastik + kafle z nowymi oznaczeniami dla ludzi, którzy nie kupili pierwszej edycji.
Kafli nie ma potrzeby, one będą w CK.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 13:35
autor: sirafin
Hmmm, z tego co mi wiadomo, kafli nie będzie w CK. Gdzie znalazłeś wzmiankę, że będą?

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 13:37
autor: Bary
sirafin pisze:Hmmm, z tego co mi wiadomo, kafli nie będzie w CK. Gdzie znalazłeś wzmiankę, że będą?
"+ conversion kit :
16 investigator cards
33 monsters tokens
4 characters tokens."

Chyba, że kafle i tokeny to coś innego.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 13:38
autor: Carmash
Nie będzie kafli, nie będzie figurek. Jedynie karty postaci dostosowane do drugiej edycji, a także żetony, które będziemy wkładać pod figurki.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 13:42
autor: Bary
Carmash pisze:Nie będzie kafli, nie będzie figurek. Jedynie karty postaci dostosowane do drugiej edycji, a także żetony, które będziemy wkładać pod figurki.
Dobra, chodzi o kafle terenów. Mylnie zrozumiałem, że kaflami Sirafin nazwał żetony potworów.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 16:45
autor: donmakaron
Carmash pisze:Nie pogniewałbym się na FFG, gdyby któryś z dodatków pozwalał na rozegranie kampanii fabularnej.
Za to pewnie odpowiedzialna będzie apka, tak jak w przypadku Descenta w wersji full co-op z aplikacją.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 16:58
autor: sirafin
Tyle że Descent miał tryb kampanii i bez aplikacji, w Posiadłości to by była zupełna nowość. W Posiadłości nigdy nie mieliśmy żadnych mechanizmów stworzonych na potrzeby rozwoju postaci. Perspektywa kampanii byłaby interesująca, ale w tym uniwersum koniec drogi na pewno nie oznaczałby bogactwa i chwały :D

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 17:01
autor: Carmash
Walka o poczytalność i równowagę psychiczną brzmi znacznie lepiej, aniżeli góra złota i chwały :D

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 28 lip 2016, 17:08
autor: sirafin
Taaa, czeka cię wspaniała nagroda w postaci śmierci albo kurteczki z rękawami wiązanymi na plecach, to tylko kwestia czasu ;)

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 29 lip 2016, 01:11
autor: Carmash
A teraz czas na informacje dotyczące aplikacji:

https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... tmosphere/

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 29 lip 2016, 09:56
autor: crsunik
Coraz ciekawiej to wygląda :) Teraz pytanie, czy faktycznie czekać na drugi druk czy brać już teraz ;<

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 29 lip 2016, 19:05
autor: Carmash
Brać już teraz! Drugi druk ma zawierać guziki zamiast figurek :D

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 30 lip 2016, 18:10
autor: schizofretka
1ed była taką zabawą bardziej niż grą - 90% frajdy to odkrywanie fabuły i wczucie się. Przepraszam, 130% - bo mechanika -30% :rotfl:

Z tego powodu umiarkowanie entuzjastycznie myślę o graniu kolejnego scenariusza ponownie, bo co z tego, że lamigłówki będą miały inne rozwiązania i potwory wyskakiwać z innej szafy, skoro to nie jest gra taktyczna?


Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 30 lip 2016, 20:00
autor: Ardel12
schizofretka pisze:1ed była taką zabawą bardziej niż grą - 90% frajdy to odkrywanie fabuły i wczucie się. Przepraszam, 130% - bo mechanika -30% :rotfl:

Z tego powodu umiarkowanie entuzjastycznie myślę o graniu kolejnego scenariusza ponownie, bo co z tego, że lamigłówki będą miały inne rozwiązania i potwory wyskakiwać z innej szafy, skoro to nie jest gra taktyczna?


Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.
Totalnie nie mogę się zgodzić. Po pierwsze wybory przy każdym ze scenariuszy rzutują na fabułę i to w całkiem dużym stopniu. Nawet grając w pierwszy scenariusz najpierw jako mistrz a potem jako badacz czerpałem ogromną przyjemność. Twój opis bardziej bym przypisał do Time Stories :)

A co do II Edycji.
To nie podoba mi się:
- wymuszenie używania aplikacji,
- rezygnacja z możliwości grania jako mistrz gry

A podoba mi się:
- CK w podstawce
- Możliwość grania wyłącznie kooperacyjnie

Obawiam się, że FFG jak zwykle przegnie z modelem sprzedażowym ( może doczekamy się DLC w aplikacji :D). Czekam na pierwsze recenzje i polską edycje z poprawionymi babolami :)

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 31 lip 2016, 01:21
autor: schizofretka
Rzutują na fabułę, ale nie są to wybory jak w grach strategicznych, gdzie na podstawie (niepełnej zwykle) informacji oceniamy w miarę mierzalnie korzyści z obrania różnych ścieżek. Tutaj albo są dośc oczywiste, albo przygodowe, albo na czuja. Podchodząc do tej gry pierwszy i drugi raz, mając oczekiwania jak do gier taktycznych zasugerowane 'dungeon crawlingiem', bardzo srogo się zawiodłem. Prawdopodobnie, gdyby od początku sprzedano mi to właśnie jak 'Time Stories"', a KoS nie grał przeciwko graczom (mając podobne oczekiwania), bawiłbym się znacznie lepiej. Bo nie ukrywajmy, jeśli ktoś chce więcej pokombinować lub jakiegoś współzawodnictwa, to już Desscent będzie znacznie lepszy (co nie zmienia faktu, że piąta kolejna jego edycja mi zwisa i powiewa, a o MoM nadstawiam ucha).

Oczywiście wypowiadałem (i wypowiadam się) tutaj ze swojej perspektywy. No i również boję się widocznego już dojonka... Po IA powiedziałem sobie, że koniec z tego typu grami od FFG. Musiałaby albo urywać jaja i powodować obłęd, albo mieć regularne, tanie dodatki z nowymi scenariuszami. Z tego powodu paradoksalnie DLC napawa mnie optymizmem, bo znacznie taniej można sprzedawać treść czysto cyfrową. Ideałem bylaby wypaśna edycja jak stare trumny z całym plastikiem + tanie DLC. Chcesz zagrać jutro? Kupujesz za 4$ nowy scenariusz i gracie. No ewentualnie roznicie plastiku na podstawkę + duży dodatek z podobnym stosunkiem ceny do ilości towaru. Takie boostery za 40zł z figurką i kilkoma kartami to jakiś hardcor. Nie liczyłm, ale nie zdziwiłbym się, gdyby Magic wychodził taniej niż IA...


Sent from my awesome mobile I want to brag about. May contain trace elements of tpos.

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 01 sie 2016, 14:40
autor: KrzysiekL

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 01 sie 2016, 14:44
autor: TTR_1983
Grudzień....będzie bez baboli :mrgreen:

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 01 sie 2016, 14:53
autor: Bary
TTR_1983 pisze:Grudzień....będzie bez baboli :mrgreen:
Spoiler:
"Doskonale wszyscy wiecie, że nasza mała sala rytualna ma grono wiernych kultystów, którzy regularnie odprawiają w niej stosowne rytuały aby przywołać Przedwiecznych?
A bardziej na serio - cieszymy się, że wreszcie możemy oficjalnie mówić o projekcie, nad którym spędziliśmy bardzo wiele czasu.

Tak - gra będzie w polskiej wersji językowej.
Tak - aplikacja będzie w pełni spolszczona.
Tak - w aplikacji będzie podłożony polski lektor.
Tak - w podstawce do polskiej wersji będzie znajdował się Conversion Kit umożliwiający przeniesienie kafli pomieszczeń, potworów i badaczy z I edycji do II.
Tak - gra powinna być dostępna jeszcze w tym roku. "

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 01 sie 2016, 15:28
autor: Helga
W sumie można się było spodziewać ale i tak info cieszy. Nie miałam pierwszej edycji, na drugą się skuszę :D. Najwyżej komuś nie kupie prezentu na gwiazdkę :P

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 01 sie 2016, 15:51
autor: Szaweł
Najlepszy w tym jest ten upgrade kit. Pokłony dla marketingowców FFG. Jak zrobić, żeby nie dość, że wydajemy i sprzedajemy II edycję gry nadal sprzedawać I edycję i jej dodatki :D Ja kupię pewnie oba duże dodatki i II edycję. Wtedy będę miał najwięcej wszystkiego i będę najbardziej zły :D

Re: Mansions of Madness Second Edition

: 01 sie 2016, 16:05
autor: Bary
Szaweł pisze:Najlepszy w tym jest ten upgrade kit. Pokłony dla marketingowców FFG. Jak zrobić, żeby nie dość, że wydajemy i sprzedajemy II edycję gry nadal sprzedawać I edycję i jej dodatki :D Ja kupię pewnie oba duże dodatki i II edycję. Wtedy będę miał najwięcej wszystkiego i będę najbardziej zły :D
Nie musisz kupować pierwszej edycji. Wyjdą dodatki z jej elementami, żebyś sobie wszystko skompletował. :)