Trzy poziomy artefaktów już są, ale w jednej talii. Tak samo dwa poziomy czarów i tak samo w jednej talii.Emil_1 pisze: ↑13 lis 2022, 23:22 Ja mam cały czas nadzieję, że poprawią to pole walki, zrobią 3 poziomy artefaktów i poziomy czarów, dadzą więcej kafelków. Mi się podoba idea, że można ostateczną walkę rozegrać na dużym polu. Ostatecznie to element kończący grę:) Nie ma co udawać, że po walce można wrócić do gry:)
Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- Gambit
- Posty: 5466
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 562 times
- Been thanked: 2169 times
- Kontakt:
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
- Emil_1
- Posty: 1465
- Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 183 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Nie jest trudno wymyślić mechanik z tym powiązanych. Wyższy poziom gildii - jeden na dwa czary poziomu wyższego. Artefakty lepsze strzeżone przez lepsze stwory. Genius? Mam nadzieję, że takie rzeczy poprawią po informacji zwrotnej od wspierających. Inna sprawa, że niektórzy mainstreamie cenzenci już polecieli z pochwałami więc osoby bardziej zainteresowane i wtajemniczone będą się zastanawiać.Gambit pisze: ↑13 lis 2022, 23:25Trzy poziomy artefaktów już są, ale w jednej talii. Tak samo dwa poziomy czarów i tak samo w jednej talii.Emil_1 pisze: ↑13 lis 2022, 23:22 Ja mam cały czas nadzieję, że poprawią to pole walki, zrobią 3 poziomy artefaktów i poziomy czarów, dadzą więcej kafelków. Mi się podoba idea, że można ostateczną walkę rozegrać na dużym polu. Ostatecznie to element kończący grę:) Nie ma co udawać, że po walce można wrócić do gry:)
A dodatkowo -
Gdyby nie to, że ruscy to kretyni to by ten KS więcej kasy zebrał ( chyba nie będą wysyłać do ruskich a tam jest największa i najmocniejsza scena homm3).
Miłego dnia! :)
- RUNner
- Posty: 4296
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 668 times
- Been thanked: 1132 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Mage Knight to dla mnie solówka 
A H3 na planszy? Tak jak większość tutaj piszących, mam ogromny sentyment do komputerowego pierwowzoru, ale niestety też spore obawy co do planszowej adaptacji. Nie zamykam się na wersję sklepową, ale w ciemno tego na pewno nie kupię.

A H3 na planszy? Tak jak większość tutaj piszących, mam ogromny sentyment do komputerowego pierwowzoru, ale niestety też spore obawy co do planszowej adaptacji. Nie zamykam się na wersję sklepową, ale w ciemno tego na pewno nie kupię.
Pomalowane figurki na wymianę: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic ... 3#p1148253
Sprzedam: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam: https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
- grzeslaw90
- Posty: 1750
- Rejestracja: 20 lis 2013, 18:53
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 179 times
- Been thanked: 438 times
- Kontakt:
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Po gejplejowych prezentacjach gry zdecydowałem się odpuścić kampanię. Przez pierwszy etap gry robimy szereg decyzji, z których żadna nie ma znaczenia i daje semi-randomowe nagrody. Co nam da 'los' używamy potem do z góry ustalonych upgrade'ów armii, miasta i talii. Jeden wybór jest zawsze lepszy od drugiego, a wrzucenie wszystkiego do jednej talii mocno oddala mechanikę planszówki od pierwowzoru. Walki z neutralnymi potworami to żart i nie stanowią one żadnego wyzwania. Wszystko sprowadza się do ciułania przez całą grę bez możliwości ustalenia strategii, aby na końcu któryś z graczy zebrał nieodwracalny wpierdziel.
Spotkałem się z wieloma opiniami, że gra miała stanowić prostszą alternatywę dla Mage Knighta. W moim odczuciu jest to jednak upośledzona "alternatywa".
Zresztą czemu grafiki potworów neutralnych nie są odzwierciedleniem tych z wersji komputerowej?
Spotkałem się z wieloma opiniami, że gra miała stanowić prostszą alternatywę dla Mage Knighta. W moim odczuciu jest to jednak upośledzona "alternatywa".
Zresztą czemu grafiki potworów neutralnych nie są odzwierciedleniem tych z wersji komputerowej?
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Właśnie jest taka zasada. Trzeba mieć wyższy poziom niż poziom na heksie.Wtedy automatycznie jest wygrana.goldsun pisze: ↑13 lis 2022, 17:28Edit: do zmniejszenia downtime przy walkach, można zastosować jakąś regułę, że przy odpowiedniej przewadze, nie rozgrywamy walki, tylko od razu uznajemy za wygraną. Czyli oddział neutrali od razu się poddaje albo ucieka.Trzeba by pewnie jakoś dopracować jak taka reguła miałaby wyglądać, co brać pod uwagę z każdej strony. I spokojnie zakładam dodanie takiej reguły ewentualnie jako homerule.

Co do downtime'u to jakoś w Twilight Imperium większe bitwy polegające na naprzemiennym rzucaniu kośćmi przez pół godziny przechodzą. Tylko wtedy gapiami jest pozostałe 4-6 współgraczy a nie 1.
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Jestem bardzo ciekaw ile zmian jeszcze wprowadzą. Ciężki orzech do zgryzienia.
Grafiki jednostek/potwór rzeczywiście mogłyby być bardziej podobne do wersji PC, tak samo jak zrobili z bohaterami. Wiadomo, że ta gra głównie będzie zarabiać na sentymencie
Grafiki jednostek/potwór rzeczywiście mogłyby być bardziej podobne do wersji PC, tak samo jak zrobili z bohaterami. Wiadomo, że ta gra głównie będzie zarabiać na sentymencie
- grzeslaw90
- Posty: 1750
- Rejestracja: 20 lis 2013, 18:53
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 179 times
- Been thanked: 438 times
- Kontakt:
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Powtórzę, bo mi usunięto posta mimo, że odnosił się do HoMM.
W Twilight Imperium walki są mocno opcjonalne, a w HoMM niestety konieczne.
- Backero
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 188 times
- Been thanked: 103 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Jest jakieś oficjalne info, że maksymalna ilość graczy z All-In to będzie 4? Myślę, że dodanie do booka jednej strony poświęconej scenariuszowi na 5 czy 6 osób nie byłoby jakieś przecież kosztowne, a nawet jeśli większość nie skorzysta z takiego scenariusza, to dobrze by było mieć chociaż opcję.
Natomiast jeśli 4 zostaje jako max, to czy myślicie, że na podstawie zasad, będzie możliwa gra na customowym (nieoficjalnym, fanowskim) scenariuszu na więcej niż 4 osoby, czy to raczej niemożliwe z jakiegoś powodu (np brak komponentów). Zakładając przy tym, że oczywiście ma się te 5-6 różnych frakcji (mówimy o All-In).
A, i tak, mam świadomość jaki to downtime, nie musicie mi przypominać.
Natomiast jeśli 4 zostaje jako max, to czy myślicie, że na podstawie zasad, będzie możliwa gra na customowym (nieoficjalnym, fanowskim) scenariuszu na więcej niż 4 osoby, czy to raczej niemożliwe z jakiegoś powodu (np brak komponentów). Zakładając przy tym, że oczywiście ma się te 5-6 różnych frakcji (mówimy o All-In).
A, i tak, mam świadomość jaki to downtime, nie musicie mi przypominać.
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Przy grze na 6 osób to już by nie był downtime
Trzeba by tak ogranizować spotkania: 'Basia, zaczynasz jako pierwszy gracz o 8.00, około 9 możesz wpaść znowu na swoją drugą turę'.

- ave.crux
- Posty: 1907
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 926 times
- Been thanked: 1500 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Uważam, że byłaby to sytuacja analogiczna do mage knight. Nikt nie broni grać w 4 czy 5, ale nawet najwięksi zajawkowicze nie siadają do tej gry na więcej niż 3 osoby. Po prostu czas oczekiwania jest niewspółmierny do funu z gry w pewnym momencie.
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
- goldsun
- Posty: 638
- Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
- Lokalizacja: Bytom
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 208 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
ale tak czysto teoretycznie 
- kostek powinno wystarczyć, bo każda frakcja ma swoje, a dodatki dokładają też czarne kostki
- karty Ability - wydaje mi się, że może zabraknąć
bo jeśli się nie mylę, każdy gracz, przy podniesieniu poziomu dostaje jedną kartę, przy wszystkich na 7 poziomie oznacza potrzebę 6*6=36 takich kart, a w podstawce mamy 26 plus po 4 w dodatkach = 34 - o 2 za mało 
- karty artefaktów zależą od znalezisk na mapie - zakładam, że to byłaby duża mapa, jeśli założyć znalezienie 1 artefaktu na każdej planszetce, to may 20 kart z podstawki plus po 8 z dodatków = 36 artefaktów - powinno wystarczyć
- kart czarów - dodatki dodają dużo, więc powinno wystarczyć
- kart statystyk - 24 +8 +7 = 39 ale one się dzielą na 4 rodzaje, jeśli każdy gracz miałby np. po 2 karty tego samego typu, to byłoby 12 kart np. mocy - tyle może nie być dostępnych
- karty specjalizacji - każdy ma swoje, więc nie ma problemu
- tokenów morale jest IMHO za mało nawet dla 4 graczy ... (bo można mieć więcej niż 1)
oczywiście w SG mogą jakieś karty jeszcze dojść, więc może by się bardziej dało.

- kostek powinno wystarczyć, bo każda frakcja ma swoje, a dodatki dokładają też czarne kostki
- karty Ability - wydaje mi się, że może zabraknąć


- karty artefaktów zależą od znalezisk na mapie - zakładam, że to byłaby duża mapa, jeśli założyć znalezienie 1 artefaktu na każdej planszetce, to may 20 kart z podstawki plus po 8 z dodatków = 36 artefaktów - powinno wystarczyć
- kart czarów - dodatki dodają dużo, więc powinno wystarczyć
- kart statystyk - 24 +8 +7 = 39 ale one się dzielą na 4 rodzaje, jeśli każdy gracz miałby np. po 2 karty tego samego typu, to byłoby 12 kart np. mocy - tyle może nie być dostępnych
- karty specjalizacji - każdy ma swoje, więc nie ma problemu
- tokenów morale jest IMHO za mało nawet dla 4 graczy ... (bo można mieć więcej niż 1)
oczywiście w SG mogą jakieś karty jeszcze dojść, więc może by się bardziej dało.
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Nie ma sensu dodać scenariusza na 5-6, bo więcej nie zagrasz jak gra wyląduje za oknem.Backero pisze: ↑15 lis 2022, 09:41 Jest jakieś oficjalne info, że maksymalna ilość graczy z All-In to będzie 4? Myślę, że dodanie do booka jednej strony poświęconej scenariuszowi na 5 czy 6 osób nie byłoby jakieś przecież kosztowne, a nawet jeśli większość nie skorzysta z takiego scenariusza, to dobrze by było mieć chociaż opcję.
Natomiast jeśli 4 zostaje jako max, to czy myślicie, że na podstawie zasad, będzie możliwa gra na customowym (nieoficjalnym, fanowskim) scenariuszu na więcej niż 4 osoby, czy to raczej niemożliwe z jakiegoś powodu (np brak komponentów). Zakładając przy tym, że oczywiście ma się te 5-6 różnych frakcji (mówimy o All-In).
A, i tak, mam świadomość jaki to downtime, nie musicie mi przypominać.
Firma Rebel niech się zajmie wydaniem gry Domek, bo tylko do tego się nadaje.
- Backero
- Posty: 442
- Rejestracja: 31 maja 2015, 21:34
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 188 times
- Been thanked: 103 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Ok, jednak będzie możliwość grania w 5-6
Dostałem ostatecznie potwierdzenie na BBG od autora 


Yes, it's possible.Moreover, we'll provide you with the "map editor" in the Tournament Rules Booklet.
- goldsun
- Posty: 638
- Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
- Lokalizacja: Bytom
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 208 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Zadałem pytanie o balans w przypadku większej ilości graczy.
Dokładniej o sytuację:
- dwóch bohaterów graczy ze sobą walczy, jeden pokonuje drugiego, ale przecież on też straci część swojej armii
- czy w takim przypadku trzeci gracz, nie będzie mógł bardzo łatwo pokonać tego który wcześniej wygrał, bo będzie miał swoją armię "nie ruszoną", więc silniejszą, więc to on wygra całą grę?
Odpowiedź:
- jak zdobędziesz miasto innego gracza, to scenariusz przewiduje bonusy
Czyli niefajnie, bo balans jest ratowany scenariuszem, a sama gra go nie załatwia.
Dopytałem o walkę dwóch bohaterów w ogóle, bo przecież nie muszą walczyć w mieście, więc wtedy nie wejdzie bonus za zdobycie innego miasta.
A jeszcze gorzej, że wtedy to ten trzeci może sam zdobyć miasto któregoś z tych dwóch graczy, zgarnąć bonus i już w ogóle "pozamiatać w grze".
Odpowiedź:
"Ogólnie rzecz biorąc, walki all-in bez powodu są odradzane, ale poza premiami za przejmowanie miast, nie musisz też wydawać wszystkich swoich zasobów na jednostki, więc jeśli przegrasz bitwę, możesz szybko odbudować całą armię. Możliwe jest również poddanie się i zapłacenie trochę złota przeciwnikowi, jeśli nie jesteś pewien, czy uda ci się go pokonać."
Nooo, nie powiem, żeby mi się ta odpowiedź podobała. Bo to spowoduje szachy na planszy, gracze będą próbować jakoś siebie obejść nawzajem. A autorzy sami odradzają walkę, która jest jakby clue gry ...
To jest to czego cały czas się obawiam - dla więcej niż 2 graczy - ta gra się nie skaluje i słabo działa, po prostu na poziomie mechaniki gry i można to ratować tylko scenariuszem/innymi home rulesami.
Dokładniej o sytuację:
- dwóch bohaterów graczy ze sobą walczy, jeden pokonuje drugiego, ale przecież on też straci część swojej armii
- czy w takim przypadku trzeci gracz, nie będzie mógł bardzo łatwo pokonać tego który wcześniej wygrał, bo będzie miał swoją armię "nie ruszoną", więc silniejszą, więc to on wygra całą grę?
Odpowiedź:
- jak zdobędziesz miasto innego gracza, to scenariusz przewiduje bonusy
Czyli niefajnie, bo balans jest ratowany scenariuszem, a sama gra go nie załatwia.
Dopytałem o walkę dwóch bohaterów w ogóle, bo przecież nie muszą walczyć w mieście, więc wtedy nie wejdzie bonus za zdobycie innego miasta.
A jeszcze gorzej, że wtedy to ten trzeci może sam zdobyć miasto któregoś z tych dwóch graczy, zgarnąć bonus i już w ogóle "pozamiatać w grze".
Odpowiedź:
"Ogólnie rzecz biorąc, walki all-in bez powodu są odradzane, ale poza premiami za przejmowanie miast, nie musisz też wydawać wszystkich swoich zasobów na jednostki, więc jeśli przegrasz bitwę, możesz szybko odbudować całą armię. Możliwe jest również poddanie się i zapłacenie trochę złota przeciwnikowi, jeśli nie jesteś pewien, czy uda ci się go pokonać."
Nooo, nie powiem, żeby mi się ta odpowiedź podobała. Bo to spowoduje szachy na planszy, gracze będą próbować jakoś siebie obejść nawzajem. A autorzy sami odradzają walkę, która jest jakby clue gry ...
To jest to czego cały czas się obawiam - dla więcej niż 2 graczy - ta gra się nie skaluje i słabo działa, po prostu na poziomie mechaniki gry i można to ratować tylko scenariuszem/innymi home rulesami.
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 08:40
- Has thanked: 84 times
- Been thanked: 2 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Rozumiem że nie ma szans na wersję dodatków bez figurek ?
- goldsun
- Posty: 638
- Rejestracja: 11 cze 2021, 10:11
- Lokalizacja: Bytom
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 208 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Jest już oficjalnie w FAQ
"Can we buy expansions without miniatures?
No. The faction expansions, which are included in Pledges, and separate Add-ons come with the miniatures."
--
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
Dołączam różne wyrazy i pozdrawiam
Goldsun
- ave.crux
- Posty: 1907
- Rejestracja: 20 maja 2021, 08:34
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Has thanked: 926 times
- Been thanked: 1500 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Przydałoby się pytanie:
Jeżeli kupię podstawkę bez figurek oraz battlefield jako addon, to jak wówczas grać w dodatek battlefield?
Jeżeli kupię podstawkę bez figurek oraz battlefield jako addon, to jak wówczas grać w dodatek battlefield?
Nic na siłę, wszystko młotkiem. Wieczne narzekanie obrzydza radość grania.
- psia.kostka
- Posty: 4893
- Rejestracja: 02 mar 2020, 22:50
- Has thanked: 564 times
- Been thanked: 1310 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Odpowiedz z FAQ:
Spoiler:
Sprzedam (importowane, nowe): Harmony, Courtisans, Sea Salt & Paper, Rivages, Solstis, Tikal, Furnace, Knarr, Eddie z Iron Maiden (zestaw PL pod konkretna gre) +inne
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 20 mar 2015, 15:06
- Lokalizacja: Luboń / czasem Poznań
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 11 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Pewnie wyjdzie, że było wcześniej mówione / pisane, ale i tak spytam tych co grali / widzieli więcej
Jak wygląda deck building w tej grze? Są jakieś opcje manipulowania
( widziałem przedmiot, który wymienia x kart, ale to mocno sytuacyjne) tym co mamy w ręce czy talia tylko rośnie i albo masz szczęście, albo nie?

( widziałem przedmiot, który wymienia x kart, ale to mocno sytuacyjne) tym co mamy w ręce czy talia tylko rośnie i albo masz szczęście, albo nie?
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
No to z pupy bardzo, bo elfami już nie pogram. A kupowanie figurek w ten grze mija się dla mnie z celem, nie chcę grać w skirmisha, tylko przygodówkę. Słabo to zrobili.
- Emil_1
- Posty: 1465
- Rejestracja: 31 maja 2016, 13:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 183 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Tu chodzi o rozpoznawalność marki. Heroes 3 samocsię sprzedaję. Są figurki? Jest nazwa Heroes? Jest kilka pozytywnych komentarzy? Jedziemy.
A jak już ruszyła kula śnieżna to ludzie myślą, że jest super, skoro inni wspierają. Dowód społeczny i owczy pęd;)
A jak już ruszyła kula śnieżna to ludzie myślą, że jest super, skoro inni wspierają. Dowód społeczny i owczy pęd;)
Miłego dnia! :)
- BigBadSheep
- Posty: 151
- Rejestracja: 05 cze 2019, 13:46
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 11 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Jak dla mnie gra wydaje się bardzo ciekawa. Walka jest do wywalenia(w szczególności na mapce 3x5), na szczęście twócy już o to zadbali.
Zostały dwie rzeczy skopane przez deck bliding rzeczy (optyuje za wywaleniem deck bilingu)
Jak dla mnie te zmiany całkowicie naprawiły by wszystkie bolączki, a jak uważacie?
Zostały dwie rzeczy skopane przez deck bliding rzeczy (optyuje za wywaleniem deck bilingu)
- dodanie planszetek bochatera gdzie można by ubierać itemki
- dodanie ksiązki ala mage war arena (taki klasterek) gdzie można by trzymać spelki do walki
Jak dla mnie te zmiany całkowicie naprawiły by wszystkie bolączki, a jak uważacie?

wyprzedaż 2x gier KS/GF : viewtopic.php?p=1669543#p1669543
moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/us ... =boardgame
moja kolekcja: https://boardgamegeek.com/collection/us ... =boardgame
- grzeslaw90
- Posty: 1750
- Rejestracja: 20 lis 2013, 18:53
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 179 times
- Been thanked: 438 times
- Kontakt:
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Uważam że masz rację, bo grze właśnie brakuje takich przygodowych aspektów, a w połączeniu z heksowym systemem walki jako baza to wszystko mogłoby dać bardzo fajną planszówkę.BigBadSheep pisze: ↑16 lis 2022, 00:46 Jak dla mnie gra wydaje się bardzo ciekawa. Walka jest do wywalenia(w szczególności na mapce 3x5), na szczęście twócy już o to zadbali.
Zostały dwie rzeczy skopane przez deck bliding rzeczy (optyuje za wywaleniem deck bilingu)Czy znacząco by to wydłużyło gre? Chyba nie. Czy oddało by to znacznie lepiej herosy, a nie spowodowało by to znacznych utrudnień zasad? Chyba też nie...
- dodanie planszetek bochatera gdzie można by ubierać itemki
- dodanie ksiązki ala mage war arena (taki klasterek) gdzie można by trzymać spelki do walki
Jak dla mnie te zmiany całkowicie naprawiły by wszystkie bolączki, a jak uważacie?![]()
-
- Posty: 1235
- Rejestracja: 03 sty 2015, 17:28
- Lokalizacja: Kołobrzeg
- Has thanked: 432 times
- Been thanked: 200 times
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Mi, jak zobaczyłem tylko, że będą fundowane hirołsy, od razu zaświecił się oczy. Wiadomo - nostalgia
- godziny spędzone przed kompem w trybie kampanii, gorących krzeseł i posiadówek jak kumpeel wpadał ze swoim kompem co by nie skakać na krzesełkach.
Tylko jak się przyjrzałem tej grze to wydaje mi się, że główne mięso (walka) zostało wykastrowane z niemal całej taktyki a cała zabawa polega na tym czy zaryzykuje aby to rzut kostką decydował o powodzeniu poszczególnych ataków, czy też pójdę na pewniaka.
Mimo, że gra wygląda ładnie, i wzbudza sentyment ja sobie odpuszczę. Mam na półce MK i jego pozycja jako top topów jest nie zagrożona

Tylko jak się przyjrzałem tej grze to wydaje mi się, że główne mięso (walka) zostało wykastrowane z niemal całej taktyki a cała zabawa polega na tym czy zaryzykuje aby to rzut kostką decydował o powodzeniu poszczególnych ataków, czy też pójdę na pewniaka.
Mimo, że gra wygląda ładnie, i wzbudza sentyment ja sobie odpuszczę. Mam na półce MK i jego pozycja jako top topów jest nie zagrożona

- Curiosity
- Administrator
- Posty: 9205
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 3106 times
- Been thanked: 2704 times
- Kontakt:
Re: Heroes of Might and Magic 3 (Kamil Białkowski, Jakub S. Olekszyk)
Przypominam, że stricte o zbiórce piszemy tutaj
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego