Strona 5 z 5

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

: 01 paź 2024, 18:09
autor: anitroche
agt pisze: 01 paź 2024, 16:29 Ojej.
Nie sądziłam, że to "taka" kooperacja.
Halo Wieża do mnie idzie, a Zaginiona Ekspedycja mi nie podeszła..
Z Zaginioną Ekspedycją to ma tyle wspólnego że... obie to kooperacja ;). Moim zdaniem feeling z obu gier jest inny. Osobiście też wolę Ekspedycję, bo po prostu wolę policzalność kart niż zupełną nieprzewidywalność kości, no ale obie gry mam na półce, bo dla mnie to różne gry jednak.

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

: 01 paź 2024, 18:33
autor: Scamander
agt pisze: 01 paź 2024, 16:29 Ojej.
Nie sądziłam, że to "taka" kooperacja.
Halo Wieża do mnie idzie, a Zaginiona Ekspedycja mi nie podeszła..
Nah, Zaginiona Ekspedycja to dla mnie meh/10, Halo wieża za to bardzo podeszła.

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

: 03 paź 2024, 23:00
autor: Kal-El83
HW cenię za nienachalne podrzucanie i formacji. Jak dla mnie, najważniejsze dla sprawnego zarządzania poczynaniami jest to, żeby Pierwszy gracz wrzuca kość na silnik drugi na horyzont (lub na odwrót) w pierwszym ruchu i już wiadomo w co gramy.

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

: 06 paź 2024, 15:45
autor: agt
Poległam na przygotowaniu przed pierwszą rozgrywką. :D

Czy te naklejki mam użyć jako dystansowe, ale jednostronne, żeby pulpit dało się otwierać, czy chodzi właśnie o to, żeby to zmontować na stałe?

Wolę się upewnić zanim sobie coś zepsuję na przyszłość. :)

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

: 06 paź 2024, 15:53
autor: scraber
agt pisze: 06 paź 2024, 15:45 Poległam na przygotowaniu przed pierwszą rozgrywką. :D

Czy te naklejki mam użyć jako dystansowe, ale jednostronne, żeby pulpit dało się otwierać, czy chodzi właśnie o to, żeby to zmontować na stałe?

Wolę się upewnić zanim sobie coś zepsuję na przyszłość. :)
Naklejki są dwustronne, przyklejasz je na stałe - robią wtedy za dystans, w który wsuwasz te planszetki lotnisk

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

: 11 paź 2024, 20:53
autor: agt
NeXuS AlphA pisze: 25 cze 2024, 23:03 No minus jest taki że w takim ujęciu "klejenie" jest punktowe więc np. u góry jak są mniejsze/wyższe elementy to tam taka planszetka się rozłazi (pojawiały się już u mnie problemy z wsuwaniem lotniska/wysokości, bo wchodziły w ów boki). No ale wiadomo, jak komuś to wadzi może od razu kleić klejem ;) Póki co drażniło mnie to mniej niż pudełko "eko" :mrgreen:
Czy w tej sytuacji, dopóki jestem na etapie niesklejonego pulpitu, lepiej jest zainwestować w więcej takich naklejek (wyciąć sobie z taśmy dwustronnej), żeby bardziej równomiernie zdystansować?
Czy nie ma to raczej wpływu na rozgrywkę?

Bo mam jeszcze taką niejasność: czy te paski lotniska i wysokości wsuwa się do środka pulpitu czy pod spód (po stole)?
Z powyższej wypowiedzi można wnioskować, że do środka. Ale gdy analizowałam rozmieszczenie naklejek wewnątrz to jest to chyba niemożliwe..

Poproszę o pomoc. :)

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

: 11 paź 2024, 21:01
autor: JollyRoger90
Wsuwa się pod spód :)

myślę że te naklejki co są w zestawie są wystarczające. Nikt przecież z tego nie będzie strzelał :)

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

: 18 paź 2024, 11:34
autor: bourbon
pojawil sie generator lotnisk

https://skyteam.fly.dev/

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

: 30 lis 2024, 20:14
autor: adicz520
Hej, jest ktoś może na konwencie wawagra i byłby w stanie załatwić promocyjną kartę z scenariuszem Wrony? Z tego co pamiętam kaczki mogą rozdawać ją tylko na konwentach, i niestety pomimo, że zamówiłem grę w preorderze to jej nie dostałem. Byłbym bardzo wdzięczny i możliwe jakoś bym się odwdzięczył :)

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

: 03 gru 2024, 07:12
autor: Davson
Dawali ale do zakupionej gry, ja tak dostałem.

Re: Halo wieża / Sky Team (Luc Rémond)

: 03 gru 2024, 08:36
autor: adman
Davson pisze: 03 gru 2024, 07:12 Dawali ale do zakupionej gry, ja tak dostałem.
Dawali wszystkim którzy chcieli. Wystarczyło podejść i powiedzieć.