Re: Sword & Sorcery (Simone Romano, Nunzio Surace)
: 15 sty 2022, 09:44
Ja bym nie liczył
Przedmioty i ich balans w Middarze są zrobione wspaniale, nie ma opcji na początkowym etapie rozgrywki by otrzymać broń z jej końca. Natomiast w S&S (jak i wielu innych DC) jest z tym słabo, w drugim scenariuszu trafiłem na 2 przedmioty, które stosowałem do końca (w tym ten miecz co masz). Do końca kampanii wypadał już szrot i niestety nie zachęcało do zbytniego badania każdej ściany.
Postaci rozwijają się prostolinijnie, niby jest parę tych zdolności, ale jakoś nie miałem ochoty wybierać innych, większość jest wg mnie nieciekawa albo po prostu słaba (druid na żywioły czy nekromanta - nie było czuć zbytnio różnicy między nimi, niby jakieś 2 zdolności mieli ale odpalali co 2 tury, a tak to korzystali z broni kupionej chyba w biedronce na wyprzedaży).
Ogólnie mam takie wrażenie, że teraz ogrywając Middare mało dungeon crawlerów dorówna temu poziomowi, Sword & Sorcery jest wg mnie o wiele słabsze i chociaż ma parę podobnych rozwiązań (AI przeciwników), to jednak wszystko wydaje się zrobione poziom niżej.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Przedmioty i ich balans w Middarze są zrobione wspaniale, nie ma opcji na początkowym etapie rozgrywki by otrzymać broń z jej końca. Natomiast w S&S (jak i wielu innych DC) jest z tym słabo, w drugim scenariuszu trafiłem na 2 przedmioty, które stosowałem do końca (w tym ten miecz co masz). Do końca kampanii wypadał już szrot i niestety nie zachęcało do zbytniego badania każdej ściany.
Postaci rozwijają się prostolinijnie, niby jest parę tych zdolności, ale jakoś nie miałem ochoty wybierać innych, większość jest wg mnie nieciekawa albo po prostu słaba (druid na żywioły czy nekromanta - nie było czuć zbytnio różnicy między nimi, niby jakieś 2 zdolności mieli ale odpalali co 2 tury, a tak to korzystali z broni kupionej chyba w biedronce na wyprzedaży).
Ogólnie mam takie wrażenie, że teraz ogrywając Middare mało dungeon crawlerów dorówna temu poziomowi, Sword & Sorcery jest wg mnie o wiele słabsze i chociaż ma parę podobnych rozwiązań (AI przeciwników), to jednak wszystko wydaje się zrobione poziom niżej.