Strona 44 z 58
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 12 wrz 2023, 16:01
autor: Backero
Faktycznie, wygląda fajnie. Nawet te standy w standardowej wersji wyglądają atrakcyjnie, no ale plastik to plastik

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 05 paź 2023, 06:55
autor: BOLLO
POMOCY!
Jak zmieścić zakoszulkowanego Wieśka w Rebelowskie premium w oryginalnym pudle od wersji deluxe?

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 05 paź 2023, 07:46
autor: Evertsen
BOLLO pisze: ↑05 paź 2023, 06:55
POMOCY!
Jak zmieścić zakoszulkowanego Wieśka w Rebelowskie premium w oryginalnym pudle od wersji deluxe?
Nie da się, chyba, że lubisz podgięte na rogach koszulki.
Musiałem część kart trzymać w innym pudełku. Ratunkiem jest insert.

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 05 paź 2023, 08:10
autor: BOLLO
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 05 paź 2023, 09:02
autor: Moonday
BOLLO pisze: ↑05 paź 2023, 06:55
POMOCY!
Jak zmieścić zakoszulkowanego Wieśka w Rebelowskie premium w oryginalnym pudle od wersji deluxe?
Ja poszedłem na kompromis i użyłem dwóch grubości koszulek: premium dla kart, które często się mieli w rękach i zwykłych dla pozostałych.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 05 paź 2023, 09:05
autor: JollyRoger90
Się obudziłeś xD trąbione było o tym praktycznie od pierwszych wysyłek PL.
Jak masz możliwość to zamień na sloyca (nie premium) u mnie wchodzi elegancko.
Do tego już po kilku rozgrywkach powietrze schodzi z nich i jest więcej luzu i insercie

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 05 paź 2023, 09:07
autor: Hardkor
Zakoszulkuj tylko karty graczy i potworów (U nas w grupie wiele osób tak zrobiło). Pozostałe karty nie tasujesz w ogóle albo raz na grę przy setupie.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 05 paź 2023, 14:04
autor: BOLLO
JollyRoger90 pisze: ↑05 paź 2023, 09:05
Się obudziłeś xD trąbione było o tym praktycznie od pierwszych wysyłek PL.
Jak masz możliwość to zamień na sloyca (nie premium) u mnie wchodzi elegancko.
Do tego już po kilku rozgrywkach powietrze schodzi z nich i jest więcej luzu i insercie
Szczeze to po zamknieci swojego pledge juz sie tym projektem nie interesowalem. Teraz juz dobrze ograny Wiesiek i mnie wzielo na koszulki. Ale jakos to wcisnalem.
Weszło wszystko z podstawki ale nie ma opcji abym coś zmieścił chociażby ze SG. Może opcja Hardcora coś poradzi.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 05 paź 2023, 14:12
autor: Hardkor
BOLLO pisze: ↑05 paź 2023, 14:04
Weszło wszystko z podstawki ale nie ma opcji abym coś zmieścił chociażby ze SG. Może opcja Hardcora coś poradzi.
To ja ci tu rady daję, a ten nawet nicku dobrze nie zapisze
Osobiście ja gram już tylko zestaw SG + core. Zakoszulkowałem wszystkie karty akcji i potworów. Nie gram już bez SG, a nie ma możliwości zmieszczenia ich w koszulkach w podstawce (bez koszulek zresztą chyba też jest problem?). Chciałem nosić jakieś deckboxy, ale nie ma dla kart w takim rozmiarze

Tym sposobem zawsze noszę dwa pudła.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 05 paź 2023, 14:16
autor: Pomnik
Mocno tu pomagał big box - ja u siebie trzymam wszystko w jednej połówce, insert wydrukowany - karty w koszulkach, żetony w kapslach, jedynie większość figurek leży w drugiej połówce xD
Prawie do każdej gry mam insert ale tak skopanego jak tu to jeszcze nie widziałem, już trenche FFG lepszą robotę robią xD
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 07 paź 2023, 09:21
autor: BOLLO
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 10 paź 2023, 23:41
autor: Gacuch
Graliśmy dzisiaj w ten dodatek z Czarodziejami i TBH duży zawód, mam wrażenie, że gry bardzo często nie jest kompatybilna z czarodziejami:
- Używaliśmy podwyższania i obniżania tarczy wzajemnie z energią, choć nie jestem pewien czy tak powinniśmy robić.
- Jeden z potworów miał umiejętność, że jeżeli w kombinacji nie było żadnego uniku to gracz dobiera o jedną kartę mniej. Czarodzieje nie maja uników, więc to zawsze się triggerowało. IMO bug w gierce.
- Niektóre itemki nie mają sensu dla czarodziei. Np. jest miecz który kombi się z "Szybkim Cięciem" którego nie mają czarodzieje i ciężko wskazać inną kartę, która byłaby jego odpowiednikiem.
Robiliśmy coś nie tak, czy tak to jest? Jak sobie z tym radziliście?
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 10 paź 2023, 23:56
autor: Pomnik
Gacuch pisze: ↑10 paź 2023, 23:41
Graliśmy dzisiaj w ten dodatek z Czarodziejami i TBH duży zawód, mam wrażenie, że gry bardzo często nie jest kompatybilna z czarodziejami:
- Używaliśmy podwyższania i obniżania tarczy wzajemnie z energią, choć nie jestem pewien czy tak powinniśmy robić.
- Jeden z potworów miał umiejętność, że jeżeli w kombinacji nie było żadnego uniku to gracz dobiera o jedną kartę mniej. Czarodzieje nie maja uników, więc to zawsze się triggerowało. IMO bug w gierce.
- Niektóre itemki nie mają sensu dla czarodziei. Np. jest miecz który kombi się z "Szybkim Cięciem" którego nie mają czarodzieje i ciężko wskazać inną kartę, która byłaby jego odpowiednikiem.
Robiliśmy coś nie tak, czy tak to jest? Jak sobie z tym radziliście?
Tak to jest, pytałem twórców w kontekście jednej z wrażliwości potwora z Na Tropie Potworów która to pozwala na iirc dobranie karty z słowem Yrden w tytule. Magowie po prostu ignorują

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 11 paź 2023, 00:01
autor: Hardkor
Gacuch pisze: ↑10 paź 2023, 23:41
Graliśmy dzisiaj w ten dodatek z Czarodziejami i TBH duży zawód, mam wrażenie, że gry bardzo często nie jest kompatybilna z czarodziejami:
- Używaliśmy podwyższania i obniżania tarczy wzajemnie z energią, choć nie jestem pewien czy tak powinniśmy robić.
- Jeden z potworów miał umiejętność, że jeżeli w kombinacji nie było żadnego uniku to gracz dobiera o jedną kartę mniej. Czarodzieje nie maja uników, więc to zawsze się triggerowało. IMO bug w gierce.
- Niektóre itemki nie mają sensu dla czarodziei. Np. jest miecz który kombi się z "Szybkim Cięciem" którego nie mają czarodzieje i ciężko wskazać inną kartę, która byłaby jego odpowiednikiem.
Robiliśmy coś nie tak, czy tak to jest? Jak sobie z tym radziliście?
Nazwy kart to tylko kolory, a takowe już czarodzieje mają.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 11 paź 2023, 00:08
autor: Gacuch
Hardkor pisze: ↑11 paź 2023, 00:01
Gacuch pisze: ↑10 paź 2023, 23:41
Graliśmy dzisiaj w ten dodatek z Czarodziejami i TBH duży zawód, mam wrażenie, że gry bardzo często nie jest kompatybilna z czarodziejami:
- Używaliśmy podwyższania i obniżania tarczy wzajemnie z energią, choć nie jestem pewien czy tak powinniśmy robić.
- Jeden z potworów miał umiejętność, że jeżeli w kombinacji nie było żadnego uniku to gracz dobiera o jedną kartę mniej. Czarodzieje nie maja uników, więc to zawsze się triggerowało. IMO bug w gierce.
- Niektóre itemki nie mają sensu dla czarodziei. Np. jest miecz który kombi się z "Szybkim Cięciem" którego nie mają czarodzieje i ciężko wskazać inną kartę, która byłaby jego odpowiednikiem.
Robiliśmy coś nie tak, czy tak to jest? Jak sobie z tym radziliście?
Nazwy kart to tylko kolory, a takowe już czarodzieje mają.
No ok, ale "szybkie cięcie" to konkretna karta (startowa, niebieska z 1dmg) z kategorii niebieskich czyli "szybki atak". Chyba, że karta ma błąd w tekście i chodziło o szybki atak.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 11 paź 2023, 07:08
autor: ave.crux
Nazwy kart to nazwy kart. Magowie w takich przypadkach po prostu nie korzystają z danej rzeczy. Obgadane na discordzie GoB. Dlatego też czarodzieje są meh i czuć, że dodani byle gra była bardziej inkluzywna
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 11 paź 2023, 10:54
autor: Backero
Grałem z czarodziejami już 3 razy i ani razu nie zdarzyło się, że jakiś efekt gry odwoływał się do konkretnej karty umiejętności, zawsze jedynie do konkretnego koloru, dlatego nigdy nie było problemu z czarodziejami. Na potrzeby zasad wszędzie, gdzie jest mowa o tarczach, to samo dotyczy energii i z tym również nie ma problemu. Po prostu sam znacznik ma inne zastosowanie, ale jego "ekonomia" jest ta sama.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 11 paź 2023, 13:34
autor: podejrzany
No dokładnie, trochę to wkurza że nazwy są inne ale kolory mamy więc da się ogarnąć, mutagenów też normalnie używamy, ma być ten i ten kolor i tyle, wtedy magowie są grywalni

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 11 paź 2023, 20:34
autor: Gacuch
Nie mam przy sobie aktualnie gry, ale był jakiś Miecz Szkoły Żurawia, który się kombił tylko z Szybkim Cięciem.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 24 paź 2023, 01:32
autor: EsperanzaDMV
Czy orientuje się ktoś jaki jest obecnie status tych poprawianych plastikowych wieczek, które mieli otrzymać wspierający? One są w produkcji, już były gdzieś wysyłane...? Ktoś coś wie na ten temat?
Nie są mi jakoś do szczęścia niezbędne, ale przy okazji drugiej kampanii przypomniałem sobie, że ten element z poprzedniej kampanii Go on Board nie został chyba (?) jeszcze dostarczony.
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 24 paź 2023, 02:01
autor: psia.kostka
EsperanzaDMV pisze: ↑24 paź 2023, 01:32
przy okazji drugiej kampanii przypomniałem sobie
Raczej nic Cie nie ominelo. Tego by bylo potrzeba tysiace w PL, wiec jakos cichcem sie nie uda

Dodatkowo dobrze kombinujesz, bo w obiecankach o dystrybucji poprawionych wieczek, zdaje sie, ze byla wymieniana opcja dorzucenia do kolejnej wspieraczki GoB. Chyba wszyscy czekamy co powiedza, ale pownie nie jest to obecnie 1. priorytet, moze nawet dopiero w PM dorzuca, gdy juz kurz opadnie? Ale tez nie sledze discorda itp, wiec moze wiele informacji mnie omija

Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 24 paź 2023, 07:40
autor: ave.crux
EsperanzaDMV pisze: ↑24 paź 2023, 01:32
Czy orientuje się ktoś jaki jest obecnie status tych poprawianych plastikowych wieczek, które mieli otrzymać wspierający? One są w produkcji, już były gdzieś wysyłane...? Ktoś coś wie na ten temat?
Nie są mi jakoś do szczęścia niezbędne, ale przy okazji drugiej kampanii przypomniałem sobie, że ten element z poprzedniej kampanii Go on Board nie został chyba (?) jeszcze dostarczony.
AFAIK wieczka mają przyjść razem z dodrukiem TWOW i wypuszczeniem Limited KS EX na ogólny rynek
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 24 paź 2023, 14:08
autor: Michal.s
A jest jakieś info co do wydania Na tropie Potworów i dodatkowych kart wydarzeń w retailu ?
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 24 paź 2023, 14:28
autor: Hardkor
Michal.s pisze: ↑24 paź 2023, 14:08
A jest jakieś info co do wydania Na tropie Potworów i dodatkowych kart wydarzeń w retailu ?
Planują na 1 kwartał 2024
Re: Wiedźmin: Stary Świat / The Witcher: Old World (Łukasz Woźniak)
: 30 paź 2023, 23:27
autor: EsperanzaDMV
Muszę ponarzekać - gdybym przez przypadek nie dokopał się do komentarza pod trwającą obecnie kampanią Ścieżki Przeznaczenia na GF, to zupełnie by mi ten temat przemknął bokiem.
Kto pamięta jeszcze temat wymiany tych plastikowych wieczek z pomylonymi szkołami wiedźmińskimi? Czekamy i czekamy na jakiś update, i ktoś się zapytał po polsku czy będą wysyłane razem ze Ścieżką Przeznaczenia. Odpowiedź była dość zaskakująca, otóż... już od kilku tygodni (update na KS pojawił się 3 października) trwa ankieta w tej sprawie. Tylko że nikt w GoB najwidoczniej o Polakach, którzy wsparli na zagramw.to, nie pamięta, ponieważ informacja o tym pojawiła się tylko w updacie na Kickstarterze - na zagramw.to cisza, zero informacji na ten temat.
Tutaj
update z linkiem do ankiety, a tutaj
link do samej ankiety. Tylko że gryzie mi się to z informacją, jaką zawarli
w tym updacie na zagramw.to, gdzie pisali
"Jesteśmy gotowi wymienić wszystkie wieczka na nowe z symbolami we właściwych miejscach. Jednak biorąc pod uwagę kwestie logistyczne, ekonomiczne i ekologiczne, zdecydowaliśmy, że nie chcemy produkować ich zbyt wiele. Ponieważ wiemy, że tylko część Wspierających chce otrzymać nową pokrywkę, możemy uniknąć tworzenia dodatkowego, bezużytecznego plastiku."
To jak chcieli oszacować wielkość/zapotrzebowania na te pokrywki, skoro nie dali update'u na Polskę na zagramw.to i mogę się założyć, że masa osób nawet nie ma pojęcia o tej ankiecie?