
Opis na karcie jest ponad zasadami, zatem w tym wypadku przerzucenie zostaje do czasu wylosowania ponownie tej karty

Zakryć kafelek? Pierwsze słyszę. Zakrywasz tylko "typ terenu", co tylko uniemożliwia Ci budowanie skojarzonych z tym typem terenu przedmiotów (chyba, że nie jest to jedyny odsłonięty tego typu teren). I tyle. Daleko zbieraniu skamielin do trzęsienia ziemiPynio pisze:Stawiam na kafelku 2x zbiory - 1. żarcie 2. skamieliny. Rozpatruję w pierwszej kolejności skamieliny i wychodzi, że mam zakryć kafelek, przez co spada automatem zbieranie żarcia. Co to znaczy, każdy wie
To dobre pytanie, aczkolwiek nie przeczytałeś całej instrukcji. Ostatnio po xxx grach przeczytałem ją ponownie (czasem warto sobie przypomnieć) i zatrzymałem się na stwierdzeniu (przy żetonach), że wszystko należy mieć "zaklepane" przed fazą akcji. Nie pamiętam, która strona, lewy dolny róg w instrukcjipiotrek007r pisze:Czy można użyć zdolności cieśli oszczędna konstrukcja kiedy wykonaliśmy już rzut kośćmi i znamy efekt, czy też trzeba użyć tej zdolność przed? W instrukcji napisano że zdolności można używać w każdej chwili.
Czy jeżeli sytuacja nas zmusza do odrzucenia przedmiotu, to czy możemy odrzucić przedmiot scenariusza np: tratwa ze scenariusza nr 3?
W instrukcji jest napisane że trzeba mieć przygotowane żetony determinacji aby odpalić umiejętność strona 14 (edycja 2)To dobre pytanie, aczkolwiek nie przeczytałeś całej instrukcji. Ostatnio po xxx grach przeczytałem ją ponownie (czasem warto sobie przypomnieć) i zatrzymałem się na stwierdzeniu (przy żetonach), że wszystko należy mieć "zaklepane" przed fazą akcji. Nie pamiętam, która strona, prawy dolny róg w instrukcji![]()
piotrek007r pisze:
Jeszcze jedno przemyślenie po ponownym przeczytaniu instrukcji i tego tematu. NA 95% pytań które padają w tym wątku odpowiedzi można znaleźć w instrukcji.
W tej grze przeczytanie jej dwa razy jest koniecznością.
A i tak w nowej edycji z każdego źródła dostajemy bananyMaxxx76 pisze:A propos papug i ryb to sporo graczy traktuje to jednakowo, a przecież to są dwa różne źródła jedzenia
Chodzi o to by mieć zbalansowaną dietęMaxxx76 pisze:A propos papug i ryb to sporo graczy traktuje to jednakowo, a przecież to są dwa różne źródła jedzenia
W pierwszym scenariuszu kluczem jest podwyzszyc sobie morale, ciesla wykorzystac 3 zetony determinacji i dociagnac piec z talii pomyslow. W miedzyczasie siekiera, wnyki i rozbudowa dachu i spokojnie mozna wygrac.DarkSide pisze: Z innej beczki: graliśmy w weekend we trzech w scenariusz 1 i 2. W pierwszym (graliśmy z psem) przegraliśmy o grubość paznokciaPadliśmy 10 dnia nad ranem - zabrakło determinacji do odrzucenia (niskie morale) bo za chwilę byśmy położyli ostatnie elementy stosu (+mieliśmy ogień). Dwukrotnie dobijała nas bardzo ostro pogoda.
Ostre pytanie:)Maxxx76 pisze:A co według Ciebie oznacza "w każdej chwili"?:-)
Co zrobić gdy?:
Jesteśmy od krok od "marudzenia" wydarzenie informuje nas że otrzymamy ranę i wtedy morale bum -1, ale mamy "flaszkę rumu" i możemy się uleczyć "w każdej chwili" jak to jest napisane w instrukcji. Czy jest to wykonalne czy jest już za późno i morale spadnie? Czy spędzając noc poza obozem można użyć flaszki rumu?