Strona 48 z 214
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 11 lis 2014, 23:29
autor: sirwei
Stwierdzam że w takim razie musiało to być wyjątkowo śmieszne

Będziemy cytowani

Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 11 lis 2014, 23:34
autor: Rocy7
Wintermute przypomnę Ci tekst z Firestorma
Cel misji
zdobyć stacje kosmiczną. Wintermute postanawia ją zaatakować by osłabić obronę przed abordażem.
Wintermute
"Tylko ją zarysuję"
Efekty ataku trafienie krytyczne, 2k6 wynik dwie jedynki - krytyczny efekt wybuch reaktora, rzut na siłę wybuchu wypada 6.
Stacja wylatuje w powietrze.

Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 11 lis 2014, 23:43
autor: Wintermute
sirwei pisze:Stwierdzam że w takim razie musiało to być wyjątkowo śmieszne

Będziemy cytowani

Zapiszecie sie w annalach x-winga
A stacja, coz... Ten tego, no. Cala obsluga stanowisk ogniowych z tego okretu zostala zeslana do kopalni...
Jeszcze troche i dorobimy sie wlasnego podwatku ze slynnymi cytatami i zabawnymi sytuacjami...
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 11 lis 2014, 23:54
autor: Maxxx76
Taaa, w stylu "to ja ciągnę za szamana goblinow" czy może raczej "ciągnę za ciebie":-)
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 00:06
autor: Wintermute
Maxxx76 pisze:Taaa, w stylu "to ja ciągnę za szamana goblinow" czy może raczej "ciągnę za ciebie":-)
A nie chcialem Ci tego Szamana wypominac...

Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 00:22
autor: sirwei
Proponuję zbierać cytaty. Będzie materiał do trupy kabaretowej

Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 12:09
autor: Ludwi$
Hej,
Po kolei może:
X-Wing - No niestety, Wadge sam czasem nie da sobie ze wszystkim rady (5 hp i 2 kostki uników to jednak mało) i musi mieć jakiegoś Wingmana. Chyba najlepszy wg. mnie będzie Biggs, który lata koło niego:) Jaka rakieta na Tie Advanced była? Protonowa?. Co do przewidywaniu ruchów w XW to można o tym dyskutować. Nie mam za sobą zbyt wielu bitew, ale IMO trzeba myśleć tak mniej więcej dwa ruchy do przodu (przeciwnika, jak i swoje) bo nie zawsze nam się uda osiągnąć zamierzony cel. Tu pojawia się "podwójny random" ze strony kostek, rozpiska, rozłożenie statków i asteroid.
Eclipse - Jeżeli chodzi o dodatek to na razie nie chciałem go wprowadzać, ale jeżeli chcecie to mogę ulepszenia z niego wprowadzić (choć chciałem, najpierw dać wam pogląd na pdstawkę. Rocy7 wiem, że granie przez wszystkich tą samą rasą może wydawać się nudne, ale wg. mnie "Ludzie" zapewniają jakiś promil balansu podczas startu gry. Zresztą zdradzę wam pewien sekret. Grałem już trochę ze znajomymi w tą grę i nigdy nie graliśmy rasami obcych. Zawsze ludzie. A fun był i tak. Powód? Właściwie to dwa były. Pierwszy to taki, że niektóre rasy miały kiepski albo OP start (wg znajomych, ja częściowo się zgodzę) a drugi powód był/jest (co prawda bardziej na wyrost) to... oprawa graficzna, która w tej grze kuleje. Ale możemy poddać to głosowaniu kto chce kim grać.
- prototyp sirwei'a - IIWW?, samoloty? scenariusze?... no robi się coraz ciekawiej:). Może jakiś rąbek tajemnicy apropo jakimi samolotami nas zaatakujesz?:)
- Planszówkowy biznes - hmm to temat rzeka, możemy w wolnej chwili podyskutować o tym w sobotę:).
Pozdro,
Ludwi$
Rocy, Wintermute: Dzisiaj niestety nie wbiję na Firestorma, żona chora.
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 13:23
autor: Wintermute
Na Vaderze byly Concussion missiles. I z fokusem chyba wszystkie cztery byly hity. Vader jest fajny z pociskami i engine upgradem. Szkoda ze tylko jedne moze wziac. Ale engine upgrade daje mu spokojnie 6 do przodu - skubaniec jednym ruchem moze pol planszy przeleciec i spokojnie zajsc kogos z boku. A dobre missile i celny strzal kroi prawie calego bwinga, ktorego latwo dobic...
Co do Eclipsa, to jako nieograny gracz jestem za rownymi szansami - i moja propozycja jest taka, zeby zagrac w podstawke i wszyscy ludzmi bo chyba wiekszosc grajacych to swiezaki? Ale jesli zostane zakrzyczany i przeglosowany to nie bede sie upieral...
Ludwi$ - trudno, next time. Zdrowia dla malzonki.
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 16:33
autor: sirwei
Jeśli chodzi o eclipse to też jestem za zestawem stricte podstawowym. Szczególnie dla nas początkujących.
Natomiast jeśli chodzi o mój prototyp to przekrój jest bardzo szeroki. Od Hiszpanii i konfliktu radziecko chińskiego przez wszystkie fronty 2 wojny światowej, na obronie Berlina kończąc.
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 20:07
autor: Wintermute
sirwei pisze:Natomiast jeśli chodzi o mój prototyp to przekrój jest bardzo szeroki. Od Hiszpanii i konfliktu radziecko chińskiego przez wszystkie fronty 2 wojny światowej, na obronie Berlina kończąc.
Moze klasycznie bitwe o anglie?
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 20:22
autor: Ludwi$
Hej,
Albo Wojnę Radziecko-Japońską w '45 roku:).
Pozdro,
Ludwi$
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 20:41
autor: Maxxx76
Ktoś z was grał w Earth Reborn?
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 21:39
autor: Wintermute
Maxxx76 pisze:Ktoś z was grał w Earth Reborn?
Posiadam i grywalem. A kto pyta?:)
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 21:55
autor: Maxxx76
Kto pyta, nie błądzi

I jak oceniasz?
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 22:25
autor: Wintermute
Maxxx76 pisze:Kto pyta, nie błądzi

I jak oceniasz?
Mieszane uczucia. Mi podszedl klimat Falloutowy. Gra oferuje rowniez podobne mozliwosci jak w Falloucie - niestety jest ale. Trzeba jej poswiecic napraaawde duzo czasu. W skrocie - give her love...
Gra ma dwa tryby - scenariusze (9) i tzw. SAGS - przeszdlem piec lub szesc scenariuszy. Problem polega na tym, ze sa testowe - ucza trybu gry - pierwszy to chodzenie i walka wrecz, drugi dodaje strzelanie, trzeci kolejny element gry itp... To wszystko prowadzi do tzw. SAGS, przy ktorych gra rozwija skrzydla. To losowo generowane misje - od losowego ulozenia plansze az po ukryte losowanie celu do zrealizowania przez kazda ze stron. Tylko zeby naprawde zrozumiec symetrie gry trzeba przejsc te dziewiec scenariuszy, niektore po dwa razy.
Gra daje naprawde sporo mozliwosci - chcesz sie przebic przez sciane? Prosze Cie bardzo. Jestes za slaby i potrzebujesz pomocy kumpla? Da sie zrobic. Nie chcesz zabijac przeciwnika tylko go np. wziac w niewole? Alez prosze. Przeszukac pokoj zeby znalezc jakas bron? Nie ma sprawy. Przeszkodzic przeciwnikowi, gdy wykonuje jakas akcje? To tez mozliwe. Grajac ma sie poczucie, ze mozna naprawde wiele i tworcy wlozyli sporo roboty zeby w reguly wpisac kazdy pomysl, ktory moze Ci przyjsc do glowy.
Do tego wszystkiego wymyslono calkiem ciekawy system wydawana rozkazow - ciagnie sie plytki rozkazow, na kazdej sa 4 akcje, kazda o innej wartosci punktowej. Plytek losuje sie kilka, mozna je wymieniac, wiec rzadko sie zdarza, ze nie mozesz czegos zrobic bo nie masz odpowiedniej plytki. Kazda postac ma okreslona liczbe punktow akcji, mozesz do niej przypisac tyle plytek, ile chcesz...
Ladne figurki, porzedne elementy planszy (okolo 100 kafli - kazdy dwustronny), tona zetonow, fajne customizowane kosci.
Tylko jedno male ale - koszmarni dlugi setup. Czasem zeby zagrac potrzebujesz ulozyc mape z tych 50 kafli a to trwa. Rozkladanie - 45 minut; rozgrywka - 30 minut. Przy SAGS rozkladanie moze zajac ponad godzine, rozgrywka nawet trzy.
To tak w skrocie. Ja nie wyszedlem poza etap scenariuszy, bo kumpel odpadl i nie mialem z kim grac. Chcesz moge Ci pozyczyc - jak sie w grze zakochasz i poswiecisz jej czas to duzo w zamian od niej dostaniesz...]
'Nie bladzi'? Nie znam goscia

Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 22:39
autor: Maxxx76
Aaa, bo ja nie dosłyszałem pytania...
Z chęcią bym pożyczył, ale mam jeszcze Rockiego Clash of Cultures niezagrane, swój Wyścig do Renu nietkniety... Ech...
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 22:43
autor: Wintermute
Maxxx76 pisze:Aaa, bo ja nie dosłyszałem pytania...
Z chęcią bym pożyczył, ale mam jeszcze Rockiego Clash of Cultures niezagrane, swój Wyścig do Renu nietkniety... Ech...
Aaaa, Boryna
To musisz wziac urlop, wtedy sciagne ja z szafy, otrzepie z kurzu i Ci pozycze:)
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 22:57
autor: sirwei
Wintermute pisze: Moze klasycznie bitwe o anglie?
Da się zrobić, aktualnie 5 scenariuszy, można zrobić kampanię.
Ludwi$ pisze:Albo Wojnę Radziecko-Japońską w `45 roku:)
A może być USA - Japonia 45? 7 scenariuszy, można zrobić kampanię (kolejną)

Niestety nie mam scenariuszy z konfliktu radziecko japońskiego. Potrzebuję lektury by poczytać i coś przygotować....
Zresztą ta kampania trwała niecały miesiąc....strasznie krótko. I w tym czasie z Japoni niewiele zostało....
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 23:01
autor: Wintermute
sirwei pisze:Wintermute pisze: Moze klasycznie bitwe o anglie?
Da się zrobić, aktualnie 5 scenariuszy, można zrobić kampanię.
Ludwi$ pisze:Albo Wojnę Radziecko-Japońską w `45 roku:)
A może być USA - Japonia 45? 7 scenariuszy, można zrobić kampanię (kolejną)

Niestety nie mam scenariuszy z konfliktu radziecko japońskiego. Potrzebuję lektury by poczytać i coś przygotować....
Zresztą ta kampania trwała niecały miesiąc....strasznie krótko. I w tym czasie z Japoni niewiele zostało....
Ile trwa tlumaczenie zasad i jeden scenariusz?
A z ta Japonia to wiem co czula. To samo co ja jak gralismy w A&A: Pacific

Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 23:11
autor: sirwei
Wintermute pisze:
Ile trwa tlumaczenie zasad i jeden scenariusz?
A z ta Japonia to wiem co czula. To samo co ja jak gralismy w A&A: Pacific

Tłumaczenie zasad 2 minuty, (no dobra może 3

), scenariusz jak w x-wingu, głównie zależy od odwagi/głupoty/umiejętności planowania/szczęścia pilotów .... mały (2-4 samoloty) 10-30 minut, średni (5-8) 20-40 minut, duży (ponad 10 samolotów) 10-60 lub więcej minut( możliwość dużej ilości kraks

)
Scenariusze BoWB to 4-10 samolotów na scenariusz, USA-Japonia 45 to 4-11 samolotów na scenariusz. Średnio 6 S/S.
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 12 lis 2014, 23:45
autor: walkingdead
Moja weekendowa obecność pod dużym znakiem zapytania.
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 13 lis 2014, 00:45
autor: Rocy7
Ludwi$ pisze:Eclipse - Jeżeli chodzi o dodatek to na razie nie chciałem go wprowadzać, ale jeżeli chcecie to mogę ulepszenia z niego wprowadzić (choć chciałem, najpierw dać wam pogląd na pdstawkę. Rocy7 wiem, że granie przez wszystkich tą samą rasą może wydawać się nudne, ale wg. mnie "Ludzie" zapewniają jakiś promil balansu podczas startu gry.
Wintermute pisze:Co do Eclipsa, to jako nieograny gracz jestem za rownymi szansami - i moja propozycja jest taka, zeby zagrac w podstawke i wszyscy ludzmi bo chyba wiekszosc grajacych to swiezaki?
nie chciałem całego dodatku tylko niektóre technologie by wyrównać szanse początkującym.
Gra z rakietami w Eclipse wygląda tak

(uwaga spoiler, ale wyrównujący szanse). chciałem tylko technologię z dodatku, która to utrudnia.
Spoko zagram ludźmi bez marudzenia:) i w 100% zgadzam się z opinią o ubogości Eclipse w kwestii grafiki.
W kwestii ścieżki dźwiękowej Fresspace? Homeworld? Mass Effect 3?
http://www.youtube.com/watch?v=FIqHQptI ... oJfzXYHKAV
walkingdead pisze:Moja weekendowa obecność pod dużym znakiem zapytania.

Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 13 lis 2014, 09:34
autor: sirwei
Proponuję jednak kampanię angielską. Mam do nich lepiej wykonane żetony. Przydałaby się tylko kolorowa drukarka. Ktoś może wspomóc? Potrzebny wydruk raptem jednego arkusza, najlepiej laser.
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 13 lis 2014, 10:20
autor: Wintermute
Odyseja kosmiczna. Chociaz moze byc troche przyciezkawe...
https://www.youtube.com/watch?v=vWKN98cNDxo
Albo tez milo wspominam soundtrack (film zreszta tez) do Sunshine:
https://www.youtube.com/watch?v=bmWgZ40dZDk
Re: WWA- GRUPA TARCHOMIN :)
: 13 lis 2014, 10:23
autor: Maxxx76
Muzyka do Odysei jest specyficzna, ale można spróbować

Jakby co, to przerzucimy się na Marsz Imperium
