Strona 48 z 80

Re: Neuroshima Hex

: 19 mar 2014, 15:49
autor: Leser
Baartoszz pisze:Top Ten Strategic Two Player Games na kanale Dice Tower
Neuroshima nr 1 na liście Zee Garcia i nr 2 na liście Sama Healey, jestem pod wrażeniem, że po tylu latach NH jest wciąż tak popularne w USA.
To po prostu dobra gra jest ;)

Re: Neuroshima Hex

: 20 mar 2014, 11:14
autor: Tycjan
Zapraszamy do nowego cyklu artykułów dotyczących gry Nuroshima HEX. Nie spodziewajcie się opisu fabuły lub kolejnych tekstów o tej grze jakie znamy do tej pory. Maciej Maj podejdzie do każdej armii w sposób analityczny, a liczba wskaźników (12), które będą opisywać armie mówi sama za siebie. Każda armia zostanie opisana (wady i zalety) jako całość oraz po rozbiciu na poszczególne żetony. Jak mówi sam autor tekstów „nie będzie to poradnik jak wygrywać, raczej bodziec do ciężkiego myślenia”.
http://goscie.znadplanszy.pl/2014/03/20 ... otracking/

Re: Neuroshima Hex

: 20 mar 2014, 11:46
autor: trzewik
Galeria prezentująca Neodżunglę w wariancie 3.0 kryje się w tym miejscu... ;)

Re: Neuroshima Hex

: 21 mar 2014, 06:51
autor: Arbaal
Czy pojawi się coś do wersji 2.5? (3.0 mnie nie interesuje..)

Re: Neuroshima Hex

: 21 mar 2014, 09:29
autor: powermilk
w maju Missisipi przecież.

Re: Neuroshima Hex

: 24 mar 2014, 08:21
autor: Arkadiusz
powermilk pisze:w maju Missisipi przecież.
Bardzo się cieszę, jakoś umknęła mi ta informacja. O ile będzie to "normalna" armia ze sztabem i jednostkami, na pewno zamelduję się po swój egzemplarz. Dancera i Mephisto nie kupiłem, takie eksperymenty nie przemawiają do mnie, za to Sharrash sprawił mi (i nadal sprawia) wiele radości.

Re: Neuroshima Hex

: 24 mar 2014, 08:48
autor: powermilk
Na Portalkonie MOracz powiedział, że najbliższe armie będą tradycyjne ;)

Re: Neuroshima Hex

: 25 mar 2014, 13:31
autor: muker
Mamy na końcie dopiero 32 partie w NHex (każdą armią na każdą, równo po 4 razy), więc jest to opinia początkującego ale:

faktycznie po paru pierwszych btiwach wydawało nam się, że Borgo "jest OP pliz nerf", ale każda kolejna już pokazywała że niekoniecznie,
na chwilę obecną to nawet Borgo wydaje się najnudniejsze bo "tylko stawiam ludków i przyśpieszam", jedynie zabójcy w tej armii robią coś innego poza robieniem pól aut. zgonu w inicjatywie powyżej 3

zapisywaliśmy sobie wszystkie wyniki i wyszło nam coś takiego

Armia / Średnie HP bazy jakie zostało nam / Średnie HP bazy jakie zostało przeciwnikowi

Borgo - 9.67 - 8.08
Moloch - 10.08 - 9.42
Hegemonia - 7.33 - 7.75
Posterunek - 8.17 - 10.00

Taka sama tabela ale już bez pierwszej iteracji gier (kiedy to uczyliśmy się zasad i borgo oraz hegemonia dominowały)

Borgo - 9.11 - 8.00
Moloch - 9.78 - 9.56
Hegemonia - 5.11 - 7.56
Posterunek - 9.00 - 7.89

Zagraliśmy też raz w 3 osoby, wariant na kto pierwszy zdobędzie 20
Posterunek 20
Moloch 18
Borgo 15

Re: Neuroshima Hex

: 25 mar 2014, 13:37
autor: Tycjan
Jeżeli mowa o Borgo, to zapraszam do pierwszego opisu armii z cyklu, o którym pisałem wcześniej: http://goscie.znadplanszy.pl/2014/03/25 ... k-2-borgo/ :)

Re: Neuroshima Hex

: 25 mar 2014, 17:54
autor: trzewik
Zapraszam do obejrzenia filmu prezentującego zdolności armii Neodżungla 3.0
Premiera armii miała miejsce w ubiegłym tygodniu.

Re: Neuroshima Hex

: 01 kwie 2014, 08:18
autor: Rumcajs
Mam pytanie odnośnie dodatku Duel. Czy będzie on wydany do wersji 3.0 czy też zostaną wydane tylko armie?

Re: Neuroshima Hex

: 02 kwie 2014, 13:33
autor: trzewik
Rumcajs pisze:Mam pytanie odnośnie dodatku Duel. Czy będzie on wydany do wersji 3.0 czy też zostaną wydane tylko armie?
Będzie wydany jako osobne armie 3.0



A jak już jesteśmy przy Duelu, to możemy przejść do Babela, a z niego wprost do Nowego Jorku... W sklepiku Portal Games pojawiły się przypinki dla fanów tej armii :)

Re: Neuroshima Hex

: 02 kwie 2014, 13:43
autor: zakwas
trzewik pisze:jesteśmy przy Duelu, to możemy przejść do Babela, a z niego wprost do Nowego Jorku... W sklepiku Portal Games pojawiły się przypinki dla fanów tej armii :)
Sharrash by była spoko gdyby nie ten idiotyczny napis... T_T

Re: Neuroshima Hex

: 02 kwie 2014, 20:15
autor: Baartoszz
zakwas pisze:Sharrash by była spoko gdyby nie ten idiotyczny napis... T_T
?? Masz na myśli nazwę armii?

Re: Neuroshima Hex

: 02 kwie 2014, 21:29
autor: zakwas
Baartoszz pisze:
zakwas pisze:Sharrash by była spoko gdyby nie ten idiotyczny napis... T_T
?? Masz na myśli nazwę armii?
Mam na myśli napis pod logo.

Re: Neuroshima Hex

: 02 kwie 2014, 22:02
autor: Baartoszz
zakwas pisze:
Baartoszz pisze:
zakwas pisze:Sharrash by była spoko gdyby nie ten idiotyczny napis... T_T
?? Masz na myśli nazwę armii?
Mam na myśli napis pod logo.
Aha, ok, nie zorientowałem się, że mówisz o przypince. Rzeczywiście mało zabawna i nieco infantylna.

Re: Neuroshima Hex

: 02 kwie 2014, 23:18
autor: trzewik
Prześlijcie propozycje nowego txt na portal@portalgames.pl
Nowa partia będzie wyprodukowana z nowym tekstem.
Przypinki są w końcu dla Was a nie dla nas, si? :)

Re: Neuroshima Hex

: 03 kwie 2014, 12:43
autor: zakwas
trzewik pisze:Prześlijcie propozycje nowego txt na portal@portalgames.pl
Nowa partia będzie wyprodukowana z nowym tekstem.
Przypinki są w końcu dla Was a nie dla nas, si? :)
Ja bym proponował jego brak, jak na reszcie. ;)

Re: Neuroshima Hex

: 03 kwie 2014, 15:17
autor: Dwntn
zakwas pisze:
trzewik pisze:Prześlijcie propozycje nowego txt na portal@portalgames.pl
Nowa partia będzie wyprodukowana z nowym tekstem.
Przypinki są w końcu dla Was a nie dla nas, si? :)
Ja bym proponował jego brak, jak na reszcie. ;)

+1

Re: Neuroshima Hex

: 04 kwie 2014, 12:04
autor: trzewik
Na blogu gryzcharakterem.pl ukazał się obszerny artykuł Michała Oracza omawiający słynną sprawę balansu Borgo. Zapraszam do lektury.

Re: Neuroshima Hex

: 05 kwie 2014, 13:38
autor: Peter128
Kontrolowany przeciek nt. nowej armii - Missisipi.

http://neuroshimahex.pl/news/missisipi-nadciaga/

Re: Neuroshima Hex

: 05 kwie 2014, 16:45
autor: maciejo
trzewik pisze:Na blogu gryzcharakterem.pl ukazał się obszerny artykuł Michała Oracza omawiający słynną sprawę balansu Borgo. Zapraszam do lektury.
Więcej,więcej takich atykułów :D

Re: Neuroshima Hex

: 10 kwie 2014, 17:20
autor: maciejo
trzewik pisze:Na blogu gryzcharakterem.pl ukazał się obszerny artykuł Michała Oracza omawiający słynną sprawę balansu Borgo. Zapraszam do lektury.
Konkluzja po rozegraniu kilkunastu partii różnymi armiami przeciwko Borgo.
-Zwrot "Straszny Borgo" wyleciał z naszego hexoplanszówkowego słownika-

:wink:

Re: Neuroshima Hex

: 10 kwie 2014, 18:00
autor: zakwas
Ja im więcej gram, tym częściej stwierdzam, że jeżeli balans armii miałby być zachwiany w którąkolwiek stronę w podstawowych armiach, to w stronę Molocha.
Aczkolwiek nie jestem zdania, że istnieje jakikolwiek brak balansu. ;)

P.S.: Czy są jakieś wiadomości na temat wypuszczenia Mephisto w wersji elektronicznej na iOS? :> Nie ukrywam, że więcej czasu spędzam nad iPadem niż nad kartonikami... ;)

Re: Neuroshima Hex

: 16 kwie 2014, 12:37
autor: trzewik
Zgodnie z zapowiedzią w 2Pionkach mamy dla fanów NS HEX małą niespodziankę - Mad Bomber w edycji 3.0 jest do kupienia w sklepie Portalu.