Osadnicy: Narodziny Imperium (Ignacy Trzewiczek)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1309 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: rastula »

co jeszcze wprowadzają karty z dodatku , poza mechaniką "otwartej produkcji"?

ten pomysł jakiejś rewolucji w rozgrywce nie wprowadza (ot oddam meepla za surowiec) i zastanawiam się poważnie, czy wart jest żądanej ceny


w tej chwili (zanim nie pojawi się dokładne zestawienie kart) poczekam z zakupem
Awatar użytkownika
premek
Posty: 362
Rejestracja: 05 lis 2012, 14:23
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: premek »

Może rewolucji nie ma ale jak karta produkuje dwa surowce to wtedy można zgarnąć oba za meepla ?

Ja biorę dodatek w ciemno :)
Awatar użytkownika
zioombel
Posty: 1149
Rejestracja: 21 wrz 2010, 13:19
Lokalizacja: Wołomin
Has thanked: 202 times
Been thanked: 98 times

Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: zioombel »

rastula pisze:co jeszcze wprowadzają karty z dodatku , poza mechaniką "otwartej produkcji"?

ten pomysł jakiejś rewolucji w rozgrywce nie wprowadza (ot oddam meepla za surowiec) i zastanawiam się poważnie, czy wart jest żądanej ceny


w tej chwili (zanim nie pojawi się dokładne zestawienie kart) poczekam z zakupem
Jeśli gra jest nastawiona do dodatki to nie dadzą wszystkich nowych pomysłów i mechanik od razu w pierwszym. Moim zdaniem 35-40 zł za 55 kart to dobra cena. A karty z tego dodatku mogą się kombowac z kartami z następnych dodatków, wiec pewnie trzeba będzie brać wszystko po kolei. Takie polskie lcg :-p
Awatar użytkownika
sorfal
Posty: 245
Rejestracja: 23 paź 2012, 15:39
Lokalizacja: Toruń
Has thanked: 15 times
Been thanked: 2 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: sorfal »

rastula pisze:co jeszcze wprowadzają karty z dodatku , poza mechaniką "otwartej produkcji"?

ten pomysł jakiejś rewolucji w rozgrywce nie wprowadza (ot oddam meepla za surowiec) i zastanawiam się poważnie, czy wart jest żądanej ceny


w tej chwili (zanim nie pojawi się dokładne zestawienie kart) poczekam z zakupem
Co więcej, to musi być naprawdę dobre zestawienie, by mnie zmusiło do zakupu i zabawy w podmienianie (bo chcę grać wg zasad, a deckbuilding mnie nie pociąga). Czekam jednak na duże dodatki z nowymi frakcjami - mam nadzieję, że będą autonomiczne wobec małych dodatków.
Łowca anegdot
wirusman
Posty: 1981
Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 88 times
Been thanked: 28 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: wirusman »

Po co deckbulding?
Ma być 55 kart, to pewnie będzie po 10 kart na daną frakcje + trochę kart do gry ogólnej) jest tu sens kombinować?
Awatar użytkownika
Portal Games
Posty: 1363
Rejestracja: 01 lis 2012, 12:26
Lokalizacja: Gliwice
Has thanked: 27 times
Been thanked: 303 times
Kontakt:

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: Portal Games »

rastula pisze:co jeszcze wprowadzają karty z dodatku , poza mechaniką "otwartej produkcji"?

ten pomysł jakiejś rewolucji w rozgrywce nie wprowadza (ot oddam meepla za surowiec) i zastanawiam się poważnie, czy wart jest żądanej ceny


w tej chwili (zanim nie pojawi się dokładne zestawienie kart) poczekam z zakupem
Zapewniamy, że Otwarta produkcja to nie jedyna nowość, a pierwsze karty jeszcze dziś będą w sieci.
sorfal pisze: Co więcej, to musi być naprawdę dobre zestawienie, by mnie zmusiło do zakupu i zabawy w podmienianie (bo chcę grać wg zasad, a deckbuilding mnie nie pociąga). Czekam jednak na duże dodatki z nowymi frakcjami - mam nadzieję, że będą autonomiczne wobec małych dodatków.
W instrukcji wariant podstawowy to wtasowanie kart do odpowiednich talii i gotowe - natomiast budowanie własnych talii jest podane jako opcja dla doświadczonych graczy.
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4139
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 317 times
Been thanked: 347 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: tomb »

rastula pisze:co jeszcze wprowadzają karty z dodatku , poza mechaniką "otwartej produkcji"?

ten pomysł jakiejś rewolucji w rozgrywce nie wprowadza (ot oddam meepla za surowiec) i zastanawiam się poważnie, czy wart jest żądanej ceny
Osadników nie znam, ale w NE otwarta produkcja często jest kluczowa dla gry. Być może tutaj samowystarczalność gracza jest większa.
wirusman
Posty: 1981
Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 88 times
Been thanked: 28 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: wirusman »

TomB pisze:
rastula pisze:co jeszcze wprowadzają karty z dodatku , poza mechaniką "otwartej produkcji"?

ten pomysł jakiejś rewolucji w rozgrywce nie wprowadza (ot oddam meepla za surowiec) i zastanawiam się poważnie, czy wart jest żądanej ceny
Osadników nie znam, ale w NE otwarta produkcja często jest kluczowa dla gry. Być może tutaj samowystarczalność gracza jest większa.
Moim zdaniem będzie to duża zmiana, często zdarza mi się nadprodukcja meepli:)
Awatar użytkownika
zakwas
Posty: 1777
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:45
Lokalizacja: Zgierz
Has thanked: 7 times
Been thanked: 12 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: zakwas »

wirusman pisze:
TomB pisze:
rastula pisze:co jeszcze wprowadzają karty z dodatku , poza mechaniką "otwartej produkcji"?

ten pomysł jakiejś rewolucji w rozgrywce nie wprowadza (ot oddam meepla za surowiec) i zastanawiam się poważnie, czy wart jest żądanej ceny
Osadników nie znam, ale w NE otwarta produkcja często jest kluczowa dla gry. Być może tutaj samowystarczalność gracza jest większa.
Moim zdaniem będzie to duża zmiana, często zdarza mi się nadprodukcja meepli:)
Nadprogramowego można mieć w zasadzie jednego meepla - reszta leci po karty w razie czego. ;)
Awatar użytkownika
sorfal
Posty: 245
Rejestracja: 23 paź 2012, 15:39
Lokalizacja: Toruń
Has thanked: 15 times
Been thanked: 2 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: sorfal »

Portal Games pisze:sorfal napisał(a):
Co więcej, to musi być naprawdę dobre zestawienie, by mnie zmusiło do zakupu i zabawy w podmienianie (bo chcę grać wg zasad, a deckbuilding mnie nie pociąga). Czekam jednak na duże dodatki z nowymi frakcjami - mam nadzieję, że będą autonomiczne wobec małych dodatków.


W instrukcji wariant podstawowy to wtasowanie kart do odpowiednich talii i gotowe - natomiast budowanie własnych talii jest podane jako opcja dla doświadczonych graczy.
Wg instrukcji (s. 12) talia frakcji ma mieć 30 kart i dołożenie karty np. w trzech kopiach musi skutkować usunięciem innej karty występującej w trzech kopiach.

Rozumiem, że mogę dołożyć nowe karty do istniejącej talii, ale w ten sposób za trzy dodatki talia frakcji będzie miała 60 kart. Wyciąganie czegoś na chybił trafił, żeby dołożyć coś innego jest może rozwiązaniem kompromisowym, ale mi się nie podoba ;). Znajomi, z którymi grałem, też mają wątpliwości - chcieliby nowe karty, ale nie "kosztem" starych (ani kosztem niechybnego rozbuchania talii frakcyjnych).
Łowca anegdot
Awatar użytkownika
kwiatosz
Posty: 7874
Rejestracja: 30 sty 2006, 23:27
Lokalizacja: Romford/Londyn
Has thanked: 132 times
Been thanked: 417 times
Kontakt:

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: kwiatosz »

Jeżeli w instrukcji pojawią się gotowe zestawy "usuń to, a daj zamiast tego tamto", to z jednej strony będzie fajnie, ale z drugiej obstawiam, że ze 2 głosy "to nie mogli od razu tak dać, tylko wyciągają kasę" się pojawią :mrgreen:

Niemniej - w Dominionie są sugerowane ustawienia mające różne rzeczy na celu, obstawiam, że Portal też coś takiego przygotuje. Czyli - chcesz więcej barbarzyńcowania, wstaw to i to, a wywal tamto; chcesz spróbować budować pokojową hordę - wstaw Szamana, wywal Rżnijca.
Czy istnieje miejsce bardziej pełne chaosu niż Forum? Jednak nawet tam możesz żyć w spokoju, jeśli będzie taka potrzeba" - Seneka, Listy moralne do Lucyliusza , 28.5b

ZnadPlanszy kwiatosza|ZnadPlanszy gradaniowe
Rebel Times - miesięcznik miłośników gier
Awatar użytkownika
tomb
Posty: 4139
Rejestracja: 22 lut 2012, 10:31
Has thanked: 317 times
Been thanked: 347 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: tomb »

kwiatosz pisze:Niemniej - w Dominionie są sugerowane ustawienia mające różne rzeczy na celu, obstawiam, że Portal też coś takiego przygotuje. Czyli - chcesz więcej barbarzyńcowania, wstaw to i to, a wywal tamto; chcesz spróbować budować pokojową hordę - wstaw Szamana, wywal Rżnijca.
Dobry pomysł, myślę o takich definiowanych taliach w NE, więc tu tez na pewno będzie możliwe.

Edycja:
sorfal pisze:Rozumiem, że mogę dołożyć nowe karty do istniejącej talii, ale w ten sposób za trzy dodatki talia frakcji będzie miała 60 kart. Wyciąganie czegoś na chybił trafił, żeby dołożyć coś innego jest może rozwiązaniem kompromisowym, ale mi się nie podoba ;). Znajomi, z którymi grałem, też mają wątpliwości - chcieliby nowe karty, ale nie "kosztem" starych (ani kosztem niechybnego rozbuchania talii frakcyjnych).
Z tym losowym dociągiem to prawda, ale spróbuj zaspokoić życzenia z twojego ostatniego zdania.
wirusman
Posty: 1981
Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 88 times
Been thanked: 28 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: wirusman »

Widzę temat rzeka i nic niewnoszący pewnie za tydzień lub dwa można będzie przeczytać instrukcje dodatku i wszystko będzie jasne. A w tym momencie takie gdybanie nie ma żadnego celu.

Nic nie wiedząc o dodatku już zaczynacie narzekać.
Awatar użytkownika
sorfal
Posty: 245
Rejestracja: 23 paź 2012, 15:39
Lokalizacja: Toruń
Has thanked: 15 times
Been thanked: 2 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: sorfal »

TomB pisze:sorfal napisał(a):
Rozumiem, że mogę dołożyć nowe karty do istniejącej talii, ale w ten sposób za trzy dodatki talia frakcji będzie miała 60 kart. Wyciąganie czegoś na chybił trafił, żeby dołożyć coś innego jest może rozwiązaniem kompromisowym, ale mi się nie podoba ;). Znajomi, z którymi grałem, też mają wątpliwości - chcieliby nowe karty, ale nie "kosztem" starych (ani kosztem niechybnego rozbuchania talii frakcyjnych).

Z tym losowym dociągiem to prawda, ale spróbuj zaspokoić życzenia z twojego ostatniego zdania.
Wiem, nie ma szans :wink:
TomB pisze:kwiatosz napisał(a):
Niemniej - w Dominionie są sugerowane ustawienia mające różne rzeczy na celu, obstawiam, że Portal też coś takiego przygotuje. Czyli - chcesz więcej barbarzyńcowania, wstaw to i to, a wywal tamto; chcesz spróbować budować pokojową hordę - wstaw Szamana, wywal Rżnijca.

Dobry pomysł, myślę o takich definiowanych taliach w NE, więc tu tez na pewno będzie możliwe.
Takie sprofilowanie opcji powinno problem częściowo rozwiązać, ale racja - czekajmy na instrukcję.
Łowca anegdot
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1309 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: rastula »

wirusman pisze:Widzę temat rzeka i nic niewnoszący pewnie za tydzień lub dwa można będzie przeczytać instrukcje dodatku i wszystko będzie jasne. A w tym momencie takie gdybanie nie ma żadnego celu.

Nic nie wiedząc o dodatku już zaczynacie narzekać.


nie narzekamy - tylko dyskutujemy - wiele gier i dodatków kupuję w przedsprzedaży - tutaj po prostu informuję że się powstrzymuję.... można to zresztą potraktować jako komplement dla podstawki , że świetnie działa tak jak jest...

a jeśli dla ciebie temat nic nie wniósł - to chyba nie czytasz ze zrozumieniem ;)
Awatar użytkownika
Tycjan
Posty: 3200
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:14
Lokalizacja: Opole
Has thanked: 44 times
Been thanked: 32 times
Kontakt:

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: Tycjan »

Na naszej stronie można zobaczyć przykładowe karty z dodatku i poznać nowe mechanizmy, które wprowadza on do gry :)

Więcej informacji: Osadnicy: Narodziny imperium – Każdy potrzebuje przyjaciela – pierwszy dodatek (patronat medialny)

# ZnadPlanszy.pl - tutaj piszę: http://miroslawgucwa.znadplanszy.pl | NAJWIĘKSZA baza premier i zapowiedzi gier wydanych po polsku: http://Premiery.ZnadPlanszy.pl
Awatar użytkownika
CydPL
Posty: 340
Rejestracja: 17 kwie 2014, 14:34
Lokalizacja: Wrocław

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: CydPL »

noowy pisze:Na BGG ktoś umieścił zdjęcie kilku kart z dodatku.
Dzięki wielkie. Tak jak myślałem. A więc w dodatku znajdują się też 2 zupełnie bezużyteczne karty do trybu solo.
Skoro dałem radę zapamiętać że daję WP 2 karty, to zapamiętam też że mam mu dać 3 :)
Albo że ma atakować 3 razy zamiast dwóch.

Drażni mnie trochę ten cały PR Portalowy. "Nie zastanawiać się, tylko brać!"
Grasz multi? Koniecznie kup dodatek bo jest rewelacyjny!
Grasz solo? Koniecznie kup dodatek bo jest rewelacyjny! Wprowadziliśmy 2 karty które zupełnie zmienią charakter trybu solo. Teraz walczysz przeciwko Rzymianom lub Barbarzyńcom.

Na vlogu "Polacy razem. Jesteśmy dla Was! Super! Sztama!".
W rzeczywistości pan Ignacy mailowo przyobiecał mi 10 września że udostępnią pakiet grafik.
Fragment mojego maila:
Nie zechcieliby Państwo udostępnić trochę grafik w wysokiej (lub choćby średniej) rozdzielczości dla fanów?
(...)
Mógłbym oczywiście zeskanować grafiki i wymaskować je ręcznie (jak robiłem z powyższymi), ale efekt zdecydowanie gorszy niż czyste grafiki w postaci cyfrowej.
Taki pakiecik "twarzy" frakcji, logo gry (w obu wersjach językowych), loga frakcji itp. mógłby się przyczynić do powstania wielu ciekawych plików do pobrania na BGG. PNG/TIF z przezroczystym tłem byłoby szałem a o PSD nawet nie śmiałbym prosić.
Pan Ignacy niezwłocznie odpowiedział, że udostępnią taki pakiet.
Podziękował za poswiecony czas i wspieranie gry.

Fragment mojego maila
Super! :D W takim razie poczekam jeszcze chwilę z realizacją swoich pomysłów.
Będzie on widoczny w newsach na stronie głównej, czy może powinienem monitorować konkretną podstronę?

Gdyby udało się zrobić pakiet w obu wersjach językowych, można byłoby bez większych trudności udostępniać stworzone pliki wszystkim fanom (nie tylko polskim).
Dostałem odpowiedź, że będzie info na głównej www Portalu, na vlogu i że udostępnią wersję PL i ENG.

30 września delikatnie się przypomniałem.
Pan Ignacy odpisał że na początku października pakiet pojawi się na stronie.
Kilka dni temu ktoś przekleił tu z facebooka info o szablonach do robienia własnych kart.

Raz, że nie o takim pakiecie była mowa.
Dwa, że mamy już prawie połowę listopada.
Trzy, że gdyby nie napisali o tym na FB, nie wiem kto i jak by na to trafił.

Miło byłoby też gdyby konkurs fotograficzny którego wyniki miały się ukazać "Do końca października!" w końcu został rozstrzygnięty!

Ja na prawdę rozumiem, że można mieć urwanie głowy. Po co więc składać obietnice bez pokrycia?

Gdybym otrzymał odpowiedź odmowną w sprawie pakietu grafik lub informację, że cholera wie czy będę na to czekał miesiąc czy rok, wydłubałbym co chciałem ze skanów i byłbym zadowolony.
A tak, jestem jedynie zniesmaczony.

Portal na krótko zyskał jednego fana. Nie ma to wpływu na samą grę, ale jest mi głupio że na chwilę dałem się nabrać na tak wspaniałe podejście do klienta.
Ostatnio zmieniony 13 lis 2014, 12:37 przez CydPL, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
hadrian
Posty: 543
Rejestracja: 18 sie 2012, 20:05
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 87 times
Been thanked: 19 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: hadrian »

Tycjan pisze:Na naszej stronie można zobaczyć przykładowe karty z dodatku i poznać nowe mechanizmy, które wprowadza on do gry :)

Więcej informacji: Osadnicy: Narodziny imperium – Każdy potrzebuje przyjaciela – pierwszy dodatek (patronat medialny)
Dama szpieg, Elita i Egipska ambasada
Spoiler:
wprawdzie 2 z nich to single ale i tak nie mogę się doczekać przetestowania, a nawet nie testowania bo czuję że dopóki nie będzie większej ilości dodatków będą to pozycje obowiązkowe :)
Large Hadrian Collider
Awatar użytkownika
mat_eyo
Posty: 5617
Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Has thanked: 809 times
Been thanked: 1263 times
Kontakt:

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: mat_eyo »

Kurcze fajne te nowe kraty... może jednak przemyślę kupno dodatku ;)
Awatar użytkownika
vojtas
Posty: 1785
Rejestracja: 10 wrz 2013, 21:28
Has thanked: 23 times
Been thanked: 83 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: vojtas »

CydPL pisze:Portal na krótko zyskał jednego fana. Nie ma to wpływu na samą grę, ale jest mi głupio że na chwilę dałem się nabrać na tak wspaniałe podejście do klienta.
No ale może napisz to na maila Ignacemu? Bo on forum nie czyta. Poza tym zastrzeżenia do Portalu chyba lepiej umieścić w wątku jemu poświęconym; nie wiem, co mają do Osadników żale nt. konkursu foto.
Awatar użytkownika
CydPL
Posty: 340
Rejestracja: 17 kwie 2014, 14:34
Lokalizacja: Wrocław

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: CydPL »

vojtas pisze:
CydPL pisze:Portal na krótko zyskał jednego fana. Nie ma to wpływu na samą grę, ale jest mi głupio że na chwilę dałem się nabrać na tak wspaniałe podejście do klienta.
No ale może napisz to na maila Ignacemu? Bo on forum nie czyta.
Ma tu swoje "oczy" ;] (które już się ze mną skontaktowały). Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Awatar użytkownika
rastula
Posty: 10023
Rejestracja: 04 sty 2012, 01:02
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 1277 times
Been thanked: 1309 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: rastula »

pomarudziłem , pomarudziłem - i po prezentacji kart tych kilku jednak kupiłem ;)



natomiast euforyczne komunikaty od Portalu i Ignacego już dawno traktuję jako przemyślną strategię - zresztą przynosząca sukcesy międzynarodowe - :)
wirusman
Posty: 1981
Rejestracja: 08 sty 2014, 19:18
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 88 times
Been thanked: 28 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: wirusman »

A w jaki sposób miałby reklamować swoje gry? Jest chyba najbardziej rozpoznawalną osobą w kraju i też z tego powodu najbardziej obrywa.
Drakkainen
Posty: 136
Rejestracja: 02 lip 2013, 20:52

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: Drakkainen »

wirusman pisze:A w jaki sposób miałby reklamować swoje gry? Jest chyba najbardziej rozpoznawalną osobą w kraju i też z tego powodu najbardziej obrywa.
W tym kraju bardziej na miejscu by było jakby z pokorą zaprezentował swoją grę, odniósł się do każdej słusznej krytyki po czym sprzedał po kosztach produkcji żeby czasem nie zarobić za dużo. Bardzo mi się podoba styl Ignacego i cieszę się że wnosi tyle pozytywnych emocji w rozwój firmy. Trzymam kciuki za każdy ich projekt, a mają coraz lepsze :)
Awatar użytkownika
Lothrain
Posty: 3415
Rejestracja: 18 sty 2011, 12:45
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 142 times
Been thanked: 300 times

Re: Osadnicy: Narodziny Imperium (Imperial Settlers)

Post autor: Lothrain »

wirusman pisze:Jest chyba najbardziej rozpoznawalną osobą w kraju
No i Lechu z Bronkiem leżą, Donaldy i Prezesy także, nawet Doda szans nie ma. To się Trzewik wybił ;)
ODPOWIEDZ