Strona 50 z 57

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 31 maja 2016, 12:59
autor: rattkin
Zaan84 pisze:Wydaje mi się że znam odpowiedź na pytanie, które zaraz zadam ale chciałbym się upewnić. Martwa Zima Długa Noc to tak na prawdę upgrade postawki? Chodzi o to, że kupując dodatek jeżeli chciałbym mieć "pełną" grę to brakuje mi jedynie kart z podstawki oraz figurek bohaterów, bo plansze lokacji, kości itd są takie same. Dobrze myślę?
Źle myślisz. To osobna gra, ze wszystkimi komponentami do grania tylko w to. Może służyć jako rozszerzenie dla poprzedniej wersji Dead of Winter (którą w takim kontekście trudno nazywać podstawką).

Ze strony PHG:
"Dead of Winter: The Long Night can be bought alone and is a fully-realized Dead of Winter experience by itself. You can also combine everything - characters, items, objectives, crossroad cards, etc - between The Long Night and the original Dead of Winter."

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 31 maja 2016, 13:46
autor: Zaan84
Dobrze myślę tylko źle piszę :). Wiem że da się grać jedynie na dodatku. Przez "pełną" grę rozumiem ultimate kombinację obu pudełek w której wykorzystuję kompletną zawartość dodatku oraz karty z podstawki. Zmierzam do tego, że Kiedy już będę miał dodatek to zakupowanie podstawki nie będzie specjalnie opłacalne bo jedyne co zyskam to karty.

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 31 maja 2016, 14:45
autor: Porchpeople
Zaan84 pisze:Dobrze myślę tylko źle piszę :). Wiem że da się grać jedynie na dodatku. Przez "pełną" grę rozumiem ultimate kombinację obu pudełek w której wykorzystuję kompletną zawartość dodatku oraz karty z podstawki. Zmierzam do tego, że Kiedy już będę miał dodatek to zakupowanie podstawki nie będzie specjalnie opłacalne bo jedyne co zyskam to karty.
Tak- tym bardziej, że nie można używać wszystkich kart równocześnie, tylko trzeba dobierać odpowiednio do każdego stosu (była o tym mowa w tym wątku).

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 31 maja 2016, 19:31
autor: Matti_C
Zaan84 pisze:Kiedy już będę miał dodatek to zakupowanie podstawki nie będzie specjalnie opłacalne bo jedyne co zyskam to karty.
dostaniesz też 5 plansz gracza, więc da się (teoretycznie) zagrać w 10 osób.

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 01 cze 2016, 11:29
autor: Brodmen
Mnie trochę zastanawia ta Długa Noc, bo jaki jest sens wydawania praktycznie identycznej gry, która na dodatek za dużo nie wpływa na podstawkę i można w nią grać bez podstawki (używam nazwy podstawka- choć tak naprawdę nią nie jest). Kolejna rzecz to po co dodawać takie same elementy typu Kolonia itp.??

Mam też pytanie, czy łącząc oba tytuły mamy więcej miejsc, do których można wysłać ludzi?

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 01 cze 2016, 11:34
autor: kwiatosz
Daje to więcej potencjalnych kupujących - bo niektórzy kupią to jako dodatek, niektórzy jako nową grę.

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 01 cze 2016, 11:42
autor: Jiloo
Ja patrze na to trochę inaczej, ale może dlatego że jestem przyzwyczajony do takich zabiegów z karciane w które gram. Np. takie Ascension czy Star Realms, dodatek to więcej kart i nowe mechaniki, ale przy okazji są talie startowe dla graczy. Możesz więc grać kartami tylko z dodatku, albo mieszać z podstawką.

W Długiej Nocy jest podobnie. Masz nowych bohaterów, nowe karty rozdroży, nową lokację. Kupisz tylko dodatek, zagrasz bez problemu, masz podstawkę możesz ją sobie modułowo zmieniać.
Osobiście wolałbym zapowiadaną grę rozdroży w świecie SF, ale więcej Martwej Zimy też może być :)

Tapnięte | keep-disco-evil

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 03 cze 2016, 23:34
autor: Epyon
Tom i Sam już ograli: https://youtu.be/RTwViWemx9g

Potwierdzają się moje przypuszczenia, że Longest Night powinien się nazywać po prostu Dead of Winter season 2. Łączenie obu ma średni sens, bo jest chociażby dużo kart rozdroży, które odpalają się w obecności jakiejś konkretnej postaci, a teraz to będzie ciężko spełnić, gdy nowych bohaterów będzie dość sporo. Talii lokacji też nie za bardzo da się łączyć, więc tak naprawdę albo się weźmie jeden zestaw kart albo drugi.

Można do "podstawki" dodać moduły z Longest Night, ale one chyba i tak lepiej będą działać z samym Longest Night (są postaci, które są powiązane z modułami).

Longest Night pewnie kupię, bo jest ciekawe, ale raczej będę stosował zamiennie z Martwą Zimą, a nie łączył. No i na pewno nie zainwestuję w LN w przedsprzedaży, ani pewnie nie jakoś od razu po premierze, może poczekam na używkę. Raczej nie jest to must have dla posiadaczy oryginału, bo wrażenia nie są jakieś szaleńczo inne.

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 04 cze 2016, 08:39
autor: Bary
Epyon pisze:Tom i Sam już ograli: https://youtu.be/RTwViWemx9g

Potwierdzają się moje przypuszczenia, że Longest Night powinien się nazywać po prostu Dead of Winter season 2. Łączenie obu ma średni sens, bo jest chociażby dużo kart rozdroży, które odpalają się w obecności jakiejś konkretnej postaci, a teraz to będzie ciężko spełnić, gdy nowych bohaterów będzie dość sporo. Talii lokacji też nie za bardzo da się łączyć, więc tak naprawdę albo się weźmie jeden zestaw kart albo drugi.

Można do "podstawki" dodać moduły z Longest Night, ale one chyba i tak lepiej będą działać z samym Longest Night (są postaci, które są powiązane z modułami).

Longest Night pewnie kupię, bo jest ciekawe, ale raczej będę stosował zamiennie z Martwą Zimą, a nie łączył. No i na pewno nie zainwestuję w LN w przedsprzedaży, ani pewnie nie jakoś od razu po premierze, może poczekam na używkę. Raczej nie jest to must have dla posiadaczy oryginału, bo wrażenia nie są jakieś szaleńczo inne.
Z początku byłem pewien, że będę chciał połączyć dodatek z podstawką, ale zaczynam myśleć podobnie jak Ty. Zbyt duże rozmycie może nastąpić. Jedyne dla mnie, co można by wziąć z podstawki, to postacie, bo wiele z nich ma jednak fajne zdolności. Myślicie, że jest jakikolwiek inny argument, który przemawia za połączeniem obydwu pudełek? Czy jest jednak coś w podstawce, czego w dodatku brakuje?
Same zmiany wyglądają naprawdę interesująco. Wydaje mi się, że moduł ulepszeń i bandytów na stałe wejdzie do gry i może w końcu przegramy z żoną kooperacyjną rozgrywkę (Krwawisz, cały czas trzymam za słowo :) ).

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 10 cze 2016, 15:44
autor: Krwawisz
Pojawiają się pierwsze recenzje gotowej gry :twisted:

Martwa Zima: Długa Noc w Miami Dice (eng)

Zapraszam do obejrzenia oraz oczywiście wsparcia naszej - wciąż trwającej - przedsprzedaży :-)
PRZEDSPRZEDAŻ

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 14 cze 2016, 19:39
autor: Bruno555
A czy cena w sklepie będzie się znaczącą różniła od tej w przedsprzedaży? Będzie drozej?

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 14 cze 2016, 20:00
autor: Bary
Bruno555 pisze:A czy cena w sklepie będzie się znaczącą różniła od tej w przedsprzedaży? Będzie drozej?
Jeden post wyżej masz przecież link do sklepu z scd.

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 14 cze 2016, 20:17
autor: Bruno555
No tak ale spodziewam się ze to chwyt marketingowy☺. Wydaje mi się ze cena będzie niższa? Tak jak było z Cywilizacja, cena spadała z czasem w sklepach.

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 14 cze 2016, 20:20
autor: Jiloo
To nie jest chwyt marketingowy. To jest cena sugerowana. Jeśli ktoś sprzedaje gdzieś taniej - co jest normalną praktyką - to znaczy, że sprzedawca, a pewnie i hurtownia zarabiają mniej na prowizji.

Tapnięte | keep-disco-evil

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 14 cze 2016, 20:24
autor: Bary
Myślę, że będzie można dorwać tytuł za 170-190 zł. Jak się jakaś promocja trafi to 150-160 będzie w zasięgu.

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 15 cze 2016, 10:19
autor: Krwawisz
skoro już przy cenach jesteśmy, to przypominam że tylko do jutra obowiązuje przedsprzedażowa cena Długiej Nocy na naszej stronie: http://www.cubecp.home.pl/pl/p/Martwa-Z ... ga-noc/954

Zapraszam i polecam :)

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 13 lip 2016, 12:37
autor: kamron6
Czy jest gdzieś polska instrukcja do długiej nocy?

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 13 lip 2016, 15:16
autor: Krwawisz
Jeszcze nie, ale opublikujemy pewnie bliżej premiery, jak odpowiednia zakładka do gry pojawi się na naszej stronie

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 22 sie 2016, 09:29
autor: kamron6
Przypomni mi ktoś kiedy premiera?

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 22 sie 2016, 09:43
autor: kaimada
Chyba przełom września i października.
A tak ogólnie recenzje są bardzo bardzo zachęcające.

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 24 sie 2016, 16:58
autor: Carmash
Według ostatniej informacji na fb, Dead of Winter ma pojawić się w październiku.

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 12 wrz 2016, 19:18
autor: kamron6
Wedle ostatnich informacji pod koniec października ...

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 12 wrz 2016, 19:59
autor: Zorak
Wcześniej long night był dla mnie oczywistym wyborem ale im więcej czytam tym bardziej się zastanawiam. Czesc talii dziala na zasadzie zastapienia a nie wymieszania, boje sie ze crossrodsy jak zmieszamy moga byc zadziej odpalane przez karty specyficzne dla danej postaci. Zawiodłem się że talie z przedmiotami tez w 80% beda te z dodatków ze wzgledu na nowe wlaściwości dla podstawowych przedmiotów.

Ale to co przelało czarę goryczy to fakt ze karty się różnią od siebie kolorystycznie i mieszanie jeszcze bardziej będzie utrudnione.

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 19 wrz 2016, 23:25
autor: mr_pepeush
wyłamię się z kręgu rozmów o długiej nocy (wszak wątek dotyczy innej gry :P)
czy ktoś zna/próbował/wymyślił inne warianty dla dwóch osób niż dylemat więźnia? zastanawiam się, jak dodać charakteru rozgrywce dwuosobowej, a jedyna opcja, którą widziałem, to właśnie dylemat więźnia, jakieś propozycje?

Re: Dead of Winter: A Crossroads Game

: 20 wrz 2016, 08:20
autor: Bary
mr_pepeush pisze:wyłamię się z kręgu rozmów o długiej nocy (wszak wątek dotyczy innej gry :P)
Długa Noc to dodatek do MZ, więc rozmowa o nim jest jak najbardziej na temat. ;)
mr_pepeush pisze:czy ktoś zna/próbował/wymyślił inne warianty dla dwóch osób niż dylemat więźnia? zastanawiam się, jak dodać charakteru rozgrywce dwuosobowej, a jedyna opcja, którą widziałem, to właśnie dylemat więźnia, jakieś propozycje?

My zmniejszyliśmy ilość kart na starcie do takiej samej liczby, jak jest w normalnym trybie gry (czyli z 7 do 5 z tego, co pamiętam). Ale i tak jest śmiesznie łatwo, jeszcze ani razu nie udało nam się przegrać. Ponoć Długa Noc naprawia ten problem, ale właśnie, znowu trzeba dodatku, aby naprawił problemy podstawki...