Strona 50 z 80
Re: Neuroshima Hex
: 12 maja 2014, 23:33
autor: DarkSide
Czy wiadomo już kiedy przyjdzie czas na Stalową Policję 3.0?

Re: Neuroshima Hex
: 12 maja 2014, 23:58
autor: scathlock
Dołączam się do pytania. Czy Wydawca mógłby uchylić rąbka tajemnicy czego możemy się spodziewać w zakresie wersji 3.0 w drugiej połowie roku?
Re: Neuroshima Hex
: 13 maja 2014, 09:53
autor: Portal Games
Plany wydawnicze na drugą połowę roku będą ogłoszone na letniej edycji Portalkonu.
Re: Neuroshima Hex
: 13 maja 2014, 12:07
autor: Karh
trzewik pisze:Tak, potwierdzam, od kilku lat w szufladach Portalu leży prototyp Fantasy HEX. Nie mniej, leży tam od wielu lat, trudno powiedzieć czy i jeśli tak to kiedy wkroczy w fazę testów i ew. produkcji.
To byłaby bomba dla mnie i dla wielu moich współgraczy. NHEx ma swietną mechanikę, tylko klimat odstrasza - tylko dlatego tej gry nie kupiłem. Przmeyślcie to jeszcze

Re: Neuroshima Hex
: 13 maja 2014, 13:43
autor: Leser
Fantasy hex fantasy hexem (swoją drogą czemu jakieś ogólne fantasy, a nie wprost Monastyr Hex!), ale kiedy instrukcja do Missisipi??
Re: Neuroshima Hex
: 13 maja 2014, 20:19
autor: kucyk
Własnie. Mississipi zamówiona w przedsprzedaży. Dobrz by było zapoznać się z oficjalną instrukcją przed nadejściem paczki.
Re: Neuroshima Hex
: 14 maja 2014, 20:07
autor: trzewik
W piątek na stronie Portalu ukaże się obszerny artykuł na temat Missisippi.
W poniedziałek ukaże się instrukcja w formacie PDF.
W środę zakończy się przedsprzedaż i rozpocznie się wysyłka do klientów oraz do sklepów.
Nim zakończą się pre-ordery fani NS HEX będą mieli pełną wiedzę o produkcie.
Re: Neuroshima Hex
: 15 maja 2014, 11:32
autor: Pixa
Czy dodatkowe armie z wersji 2.5 zostana wydane w wersji 3.0?
Re: Neuroshima Hex
: 15 maja 2014, 12:14
autor: Portal Games
Tak jest - wszystkie armie 2.5 ukażą się w wersji 3.0.
Niedawno wydaliśmy w nowym formacie Neodżunglę oraz Nowy Jork.
Re: Neuroshima Hex
: 15 maja 2014, 12:43
autor: kwiatosz
trzewik pisze:
Nim zakończą się pre-ordery fani NS HEX będą mieli pełną wiedzę o produkcie.
Jak człowiek poczyta Moracza to się okazuje, że nawet o starych armiach pełnej wiedzy praktycznie nikt nie ma, nie szalałbym z takim zapewnieniami

Re: Neuroshima Hex
: 16 maja 2014, 11:23
autor: trzewik
Zapraszam
do lektury artykułu Michała Oracza o pracach nad armią
Missisippi.
W poniedziałek na stronie Portal Games ukaże się instrukcja w formacie PDF. Do środy trwa przedsprzedaż armii, od czwartku armia powinna być dostępna we wszystkich dobrych sklepach z grami. Armia została wyprodukowana w wariancie 2.5 dla starych fanów i 3.0 dla posiadaczy aktualnej edycji.
Re: Neuroshima Hex
: 19 maja 2014, 13:02
autor: trzewik
Zgodnie z zapowiedzią instrukcja do armii Missisippi wisi na www
Portal Games.
Pliki w formacie PDF są w dwóch wersjach, zarówno do wersji 2.5 jak i 3.0
Re: Neuroshima Hex
: 19 maja 2014, 14:07
autor: trzewik
Przygotowaliśmy prezentację video nowych zdolności armii Missisippi. Zapraszam do obejrzenia krótkiego
materiału wideo prezentującego armię.
Re: Neuroshima Hex
: 19 maja 2014, 15:03
autor: Leser
Po lekturze instrukcji jestem wstępnie zajarany - zapowiada się świetna armia. Jest jakaś szansa na artykuł w stylu "quo vadis NH", czyli jakich armii możemy się spodziewać w przyszłości (bardziej chodzi mi o mechaniki niż nazwy frakcji, choć to drugie też ciekawe)? Michał Oracz parokrotnie wspominał, że pracuje nad około milionem różnych projektów, ale może coś się zdążyło wyklarować?
Re: Neuroshima Hex
: 19 maja 2014, 17:28
autor: Jan Madejski
Pewnie powinienem pisać w dziale z pytaniami o zasady, ale w sumie chciałem nawiązać do opublikowanej instrukcji Missisipi:
Jeśli po rozegraniu Bitwy z planszy nie spadnie nawet jeden żeton ani żadna jednostka lub Sztab nie otrzyma ani jednej rany, gra kończy się w tym momencie (należy porównać poziom wytrzymałości Sztabów by wyłonić zwycięzcę)
- czy zawsze tak było? Co w przypadku, gdy na planszy leżą tylko sztaby (w szczególności na początku gry) i ktoś zagra żeton natychmiastowy bitwy: gra automatycznie się kończy? Grę znam głównie ze smartfona i tam można zagrać bitwę "na pusto" nie kończąc gry.
Re: Neuroshima Hex
: 19 maja 2014, 17:54
autor: Leser
Jan Madejski pisze:Jeśli po rozegraniu Bitwy z planszy nie spadnie nawet jeden żeton ani żadna jednostka lub Sztab nie otrzyma ani jednej rany, gra kończy się w tym momencie (należy porównać poziom wytrzymałości Sztabów by wyłonić zwycięzcę)
- czy zawsze tak było? Co w przypadku, gdy na planszy leżą tylko sztaby (w szczególności na początku gry) i ktoś zagra żeton natychmiastowy bitwy: gra automatycznie się kończy? Grę znam głównie ze smartfona i tam można zagrać bitwę "na pusto" nie kończąc gry.
Zwróć uwagę, że zacytowana przez Ciebie informacja znajduje się w sekcji "zapełnienie planszy". Ergo gra kończy się tylko wtedy, gdy plansza jest pełna, a podczas bitwy (spowodowanej zapełnieniem) nic się nie stanie. Do tej pory taka sytuacja byłaby możliwa chyba wyłącznie (a i tego nie jestem pewien) przy intencjonalnym (czytaj: ekstremalnie bezsensownym) działaniu ze strony obydwu graczy. Podejrzewam, że Missisipi dzięki licznym możliwościom paraliżowania przeciwnika i stosunkowo niewielkich możliwościach w ataku może potencjalnie do tego typu "pata" doprowadzić w konfrontacji z niektórymi armiami (do głowy przychodzi mi np. Vegas). Ale i to raczej w bardzo, bardzo rzadkich przypadkach.
Re: Neuroshima Hex
: 19 maja 2014, 19:32
autor: RunMan
Czy można gdzieś znaleźć instrukcję do nowej edycji NH? Zainteresowałem się grą i chciałbym sobie ją nieco przybliżyć, ale wygląda na to, że serwer na którym wisiały wszystkie pliki związane z grą, do których linki znaleźć można na stronie Portalu, padł

Re: Neuroshima Hex
: 19 maja 2014, 19:54
autor: Jan Madejski
Leser pisze:Zwróć uwagę, że zacytowana przez Ciebie informacja znajduje się w sekcji "zapełnienie planszy".
Dzięki!

W moim czytniku PDFów ładował się tylko tekst i nie widziałem tego nagłówka.
Instrukcja 3.0:
http://neuroshimahex.pl/dl/neuroshima-hex-3.pdf
Re: Neuroshima Hex
: 19 maja 2014, 20:34
autor: Kolejarz
Ta zasada o zakończeniu gry była już wcześniej. Nie pamiętam, czy to było jakieś FAQ czy coś innego, ale było to przewidziane. W grze drużynowej przy użyciu armii, które dużo wystawiają na plansze (Borgo, Neodżungla) mogło się już wcześniej tak zdarzyć. Najczęściej odbywała się bitwa przez zapełnienie planszy i mało jednostek schodziło, bo sojusznicy się nie biją. Zwolnione pola mogły być np. sieciowane przez przeciwny team, więc nowe jednostki też nie atakowały. Z raz coś takiego widziałem i nie wyszło to naumyślnie.
Re: Neuroshima Hex
: 19 maja 2014, 21:00
autor: RunMan
Re: Neuroshima Hex
: 23 maja 2014, 09:37
autor: trzewik
Na
stronie Portal Games opublikowaliśmy krótki fragment z podręcznika do gry fabularnej Neuroshima opowiadający o Missisipi. Życzę miłej lektury.
Re: Neuroshima Hex
: 26 maja 2014, 16:52
autor: trzewik
Na
stronie Portal Games poinformowaliśmy o nowej edycji Neuroshimy Hex. W tym roku gra ukaże się w Brazylii.
Re: Neuroshima Hex
: 26 maja 2014, 18:50
autor: scathlock
trzewik pisze:Na
stronie Portal Games poinformowaliśmy o nowej edycji Neuroshimy Hex. W tym roku gra ukaże się w Brazylii.
I o to chodzi!
Re: Neuroshima Hex
: 27 maja 2014, 11:17
autor: trzewik
Na
stronie Portal Games opublikowaliśmy wideoinstrukcję do armii Missisipi. Film ma 3 minuty.
Re: Neuroshima Hex
: 27 maja 2014, 19:13
autor: Nabuchodonozor
Troszkę się doczepię:
Kod: Zaznacz cały
Zatrucie to [b]nowy[/b] rodzaj ataku zadawany jednostce przeciwnika bezpośrednio sąsiadującej z atakującym.
Podczas Bitwy jednostka z atakiem zatruwającym nie zadaje ran, a jedynie kładzie na sąsiadujących celach (wskazanych przez ikony Zatrucia) po 1 znaczniku Jadu.
Przecież truciciel, zatrucie i znacznik jadu zostały wprowadzone wraz z dodatkiem Babel 13 i armią Neodżungli. Tak więc nie jest to "nowy rodzaj ataku".
Tam jednak było ograniczeni do dwóch znaczników jadu na planszy. Czy więc to ograniczenie pozostaje dla Neodżungli czy też ma to być ujednolicone dla obu armii z tą cechą?
W kwestii paraliżu: rozumiem, że jednostka może się normalnie poruszyć za pomocą żetonu ruchu jeśli nie posiada mobilności, aby oddalić się od modułu paraliżującego (bo mobilność zachowuje zgodnie z opisem)?
Szkoda trochę, że wbrew swojej nazwie "Toksyczna bomba" nie nakłada cechy jad na jednostki (nie zatruwa).
Generalnie podoba mi się ta armia. Oferuje bardzo dużo złośliwych zagrań, a ja kocham negatywną interakcję. Wydaje mi się, że najlepszą przeciw Mississipi będzie armia vegas, oraz armie o wysokiej inicjatywie (Borgo) i sporą ilością jednostek atakujących z dystansu. Jednak to wszystko piszę jedynie na podstawie obejrzanej wideoinstrukcji. Zobaczymy jak to będzie wyglądać na planszy.