Strona 6 z 8

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 17 mar 2016, 08:58
autor: Dwntn
Tak, był dodruk w ostatnich latach, który uwzględniał nowy tekst na poprawionych kartach. Jeśli kupowałeś nowy egzemplarz gry, najpewniej jest juto już wersja po korekcie.

Pozdrawiam,

- K.

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 03 kwie 2016, 16:25
autor: maciejo
Przestrzegam wszystkich,którzy chcą zainwestować w tę grę.Musicie wiedzieć,że tła kart w dodatkowych przygodach mają ciemniejsze tło i nie da się grać bez dokupienia koszulek :twisted:
Jeszcze jedno,po pierwszym zachwycie grą teraz już nie jest tak różowo.
Nie chodzi mi o te spieprzone dodatki tylko o to że gra jest banalnie prosta.Na kilkadziesiąt partii solo i we 2 osoby nigdy ale to nigdy nie miałem wrażenia,że coś mi zagraża w wygranej.
Mimo całej tej Rpegowskiej otoczki jest to tylko odkrywanie kolejnych kart i pokonywanie kolejnych cherlawych potworków.
Nie sądzę abym brnął w to dalej. :( Mój 12 letni syn też nie przejawia już takiej ochoty do gry.Szkoda.

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 03 kwie 2016, 17:01
autor: Kosma
A propos kolorów to inne są kolory edycji drukowanych w innych krajach. Pierwsza edycja chińska, a druga juesej. Co do poziomu gry to upewnij się że na pewno dobrze gracie. :)



Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 03 kwie 2016, 17:04
autor: Gambit
Różne odcienie rewersów, zależą chyba od wydania. W naszym przypadku różnice też były, ale zaczęły naprawdę doskwierać w okolicach AP4. Co do bycia zbyt prostą...albo masz po prostu szczęście, albo coś robisz źle :)

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 03 kwie 2016, 20:38
autor: Dwntn
W przypadku Rise of the Runelords, zgodzę się że poziom trudności stoi na niskim poziomie. Przeszliśmy ze znajomymi całe 6 kampanii (tudzież Adventure Decks) i przegraliśmy w tym czasie może ze dwa razy scenariusze. Poziom trudności był jednym z powodów na który narzekali gracze, co przyczyniło się do jego zwiększenia w późniejszym zestawie - Wrath of the Righteous.

Obecnie gram solo dwiema postaciami kampanię właśnie w WotR i jest o wiele trudniej niż w RotRL. Postaci nie mają już umiejętności pozwalających im na generowanie ogromnych puli kości a wrogowie przeważnie mają po kilka testów oraz często zadają obrażenia przed walką, co dodatkowo osłabia ewentualną pulę kości jakimi postać jest w stanie rzucać.

W RotRL bardzo podobała mi się przygoda pod kątem fabularnym. WotR także zapowiada się całkiem dobrze i mam nadzieję że utrzyma o ile nie przebije poziomu opowieści z RotRL, gdyż fabuła w tej grze jest jednym z najważniejszych elementów (piszę tu oczywiście o Adventure Guide'ach pisanych przez fanów, gdyż w podstawowej grze fabuły nie ma praktycznie wcale).

- K.

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 03 kwie 2016, 21:12
autor: maciejo
Gambit pisze:Różne odcienie rewersów, zależą chyba od wydania. W naszym przypadku różnice też były, ale zaczęły naprawdę doskwierać w okolicach AP4. Co do bycia zbyt prostą...albo masz po prostu szczęście, albo coś robisz źle :)
Miałem najlepszego nauczyciela :D , nie sądzę abym grał źle :wink:
Co do kolorów to u mnie tragicznie jest już od 2 przygody.
Nie ma możliwości grać bez koszulek.

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 25 maja 2016, 17:35
autor: akahoshi
Czy jakieś wydawnictwo był/jest zainteresowane wydaniem tej gry po polsku?
A może ktoś już popełnił tłumaczenie zasad i kart?
Jak wygląda porównanie Pathfindera do Warhammer Quest? Czy można w ogóle porównywać te gry ze sobą?

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 25 maja 2016, 18:56
autor: Dwntn
akahoshi pisze:Czy jakieś wydawnictwo był/jest zainteresowane wydaniem tej gry po polsku?
Ciężko powiedzieć. Pathfinder jako system RPG jest raczej mało rozpropagowany w naszym kraju. Tym mniej znana jest karciana odmiana tej gry, jaką jest Pathfinder ACG. Ja bym się osobiście podpisał pod petycją, jako fan.
akahoshi pisze:A może ktoś już popełnił tłumaczenie zasad i kart?
Kart jako takich jest sporo, ale gdyby któreś wydawnictwo było zainteresowane, podjąłbym się przetłumaczenia ich jak i samych instrukcji. Zapraszam potencjalnych wydawców do kontaktu :)
akahoshi pisze:Jak wygląda porównanie Pathfindera do Warhammer Quest? Czy można w ogóle porównywać te gry ze sobą?
Nie grałem w WH: Quest, ale z tego co wiem, słabiej działa solo, podczas gdy Pathfinder skaluje się doskonale przy grze solo i/lub w grze do max 4 graczy. Przy pięciu graczach rozgrywka staje się nieco zbyt trudna.

- K.

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 25 maja 2016, 20:19
autor: Gambit
akahoshi pisze:Jak wygląda porównanie Pathfindera do Warhammer Quest? Czy można w ogóle porównywać te gry ze sobą?
Nie powinno się ich porównywać. Jedyna wspólna rzecz, to karty i bohaterowie. Reszta, to zupełnie inna bajka. W Warhammer Quest nie grałem, ale z tego co widziałem na pewno nie przebije u mnie Pathfindera ACG.
Dwntn pisze:Nie grałem w WH: Quest, ale z tego co wiem, słabiej działa solo, podczas gdy Pathfinder skaluje się doskonale przy grze solo i/lub w grze do max 4 graczy. Przy pięciu graczach rozgrywka staje się nieco zbyt trudna.
Pathfinder na 6 graczy nie jest trudniejszy niż na 4. Jasne, trzeba lepiej rozplanować przekopywanie lokacji, bo kart więcej, a czasu tyle samo. Jednak w przypadku walk, zawsze jest szansa, że ktoś pomoże.

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 25 maja 2016, 21:19
autor: Kosma
Grałem w obydwa tytuły. Najkrócej mówiąc Warhammer to taki prosty hack'n'slash, a Pathfinder to rpg pełną gębą. :)

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 25 maja 2016, 22:08
autor: akahoshi
To czemu, do jasnej ciasnej, nikt nie weźmie się za ten tytuł?
Ja wiem, że w naszym kraju zdecydowanie bardziej popularny jest świat Młotka, ale mechanika i frajda z gry chyba też sie liczą.
Tak przy okazji, dzięki Gambit za reckę. Chyba jedyną w naszym języku.

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 25 maja 2016, 22:15
autor: Kosma
Pewnie chodzi o popularność świata o której wspominał Gambit. Przyznam szczerze ,że Stary Świat znam bardzo dobrze ,a o Pathfinderze dowiedziałem się dopiero po zagraniu w karciankę.

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 14 maja 2017, 01:53
autor: parasite
który set polecacie na początek?

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 14 maja 2017, 02:00
autor: pan_satyros
parasite pisze:który set polecacie na początek?
Zdecydowanie najnowszy. Jest przejrzysty i przystępny ;)

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 14 maja 2017, 16:24
autor: parasite
pan_satyros pisze: Zdecydowanie najnowszy. Jest przejrzysty i przystępny ;)
mowa o Mummy's Mask - Base Set?? w porównaniu z Rise of the Runelords ma tylko 6 dodatków - będzie tego więcej? :)

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 14 maja 2017, 16:57
autor: Deem
parasite pisze:
pan_satyros pisze: Zdecydowanie najnowszy. Jest przejrzysty i przystępny ;)
mowa o Mummy's Mask - Base Set?? w porównaniu z Rise of the Runelords ma tylko 6 dodatków - będzie tego więcej? :)
Dodatków z kampanią jest tyle samo i jest to zamknięta całość. Do tego są character add ons, z dodatkowymi postaciami (nie są konieczne do gry) - akurat one są uniwersalne i pasują do wszystkich części.

Również polecam Mummy's Mask na pierwszy kontakt z serią.

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 14 maja 2017, 20:41
autor: pan_satyros
Tak mówię o MM. Potem ewentualnie możesz pomyśleć o WotR (jest trudniejsze i bardziej w stylu PCtowego Diablo I) - te 2 sety mam w komplecie.
1 setu nie polecam, jest dość monotonny mechanicznie, chociaż ma całkiem fajną historyjkę (ograłem go na komórce w wersji cyfrowej).
BTW, koniecznie graj z podręcznikami fabularnymi, zawierającymi tekst wynotowany z RPGowych pierwowzorów. Są wykonane do każdej gry z serii i dostępne na BGG. Bez nich gra traci z 50% klimatu.

PS Przejrzyj sobie dokładnie ten wątek - wcześniej i ja miałem podobny problem i wywiązała się w związku z tym dość owocna wymiana zdań.

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 28 cze 2017, 09:06
autor: shimpo
Cześć wszystkim.
Powiedzcie, czy wiecie gdzie można dostać wszystkie kampanie, dodatki, etc do Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords?
Jakoś mam problem z namierzeniem a dopiero co zaczynam imprezę z tym tytułem.

Pozdrawiam

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 28 cze 2017, 09:09
autor: Toudi
pan_satyros pisze:Tak mówię o MM. Potem ewentualnie możesz pomyśleć o WotR (jest trudniejsze i bardziej w stylu PCtowego Diablo I) - te 2 sety mam w komplecie.
1 setu nie polecam, jest dość monotonny mechanicznie, chociaż ma całkiem fajną historyjkę (ograłem go na komórce w wersji cyfrowej).
BTW, koniecznie graj z podręcznikami fabularnymi, zawierającymi tekst wynotowany z RPGowych pierwowzorów. Są wykonane do każdej gry z serii i dostępne na BGG. Bez nich gra traci z 50% klimatu.

PS Przejrzyj sobie dokładnie ten wątek - wcześniej i ja miałem podobny problem i wywiązała się w związku z tym dość owocna wymiana zdań.
Na forum albo na grupach na FB, często ktoś sprzedaje komplet. Inaczej może być Ci ciężko skompletować.

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 28 cze 2017, 21:34
autor: Dwntn
shimpo pisze:Cześć wszystkim.
Powiedzcie, czy wiecie gdzie można dostać wszystkie kampanie, dodatki, etc do Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords?
Jakoś mam problem z namierzeniem a dopiero co zaczynam imprezę z tym tytułem.

Pozdrawiam
Niestety Rise of the Runelords to pierwsza, jednocześnie najstarsza kampania, która jest już OOP. W sklepach raczej nie znajdziesz już kompletu dodatków, pozostaje więc szukanie na forach lub Facebooku.

Tak się składa, że posiadam kilka kompletów Pathfindera, w tym kompletną kampanie Rise of the Runelords wraz z kartami promo. Mógłbym rozważyć jej sprzedaż, gdybyś był zainteresowany, gdyż nie planuje do niej wracać. Zapraszam w razie czego na priv.

Pozdrawiam,

- K.

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 28 cze 2017, 22:57
autor: GoldenDragon
Na Bookdepository i w złotówkach też zapłacisz: https://www.bookdepository.com/search?s ... =Find+book .

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 29 cze 2017, 13:49
autor: shimpo
Dzięki za odpowiedzi. Będę szukał. Jak coś to się jeszcze poratuję waszą pomocą :)

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 29 cze 2017, 14:21
autor: pan_satyros
shimpo pisze:Dzięki za odpowiedzi. Będę szukał. Jak coś to się jeszcze poratuję waszą pomocą :)
Na twoim miejscu brałbym po prostu Mummys Mask ;) lata doświadczeń robią swoje. Set jest zwyczajnie przyjemniejszy, a misje nieco mniej powtarzalne.
naturalnie nie każdemu będzie pasował temat i otoczenie w jakim MM sie toczy. Rotr to jednak klasyczne fantasy z mrocznymi kultami, gigantami itp.

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 29 cze 2017, 14:23
autor: Wallenstein
pan_satyros pisze:
shimpo pisze:Dzięki za odpowiedzi. Będę szukał. Jak coś to się jeszcze poratuję waszą pomocą :)
Na twoim miejscu brałbym po prostu Mummys Mask ;) lata doświadczeń robią swoje. Set jest zwyczajnie przyjemniejszy, a misje nieco mniej powtarzalne.
naturalnie nie każdemu będzie pasował temat i otoczenie w jakim MM sie toczy. Rotr to jednak klasyczne fantasy z mrocznymi kultami, gigantami itp.
Co w praktyce oznacza, że są mniej powtarzalne?

Re: Pathfinder Adventure Card Game: Rise of the Runelords

: 29 cze 2017, 14:31
autor: pan_satyros
Wallenstein pisze:
pan_satyros pisze:
shimpo pisze:Dzięki za odpowiedzi. Będę szukał. Jak coś to się jeszcze poratuję waszą pomocą :)
Na twoim miejscu brałbym po prostu Mummys Mask ;) lata doświadczeń robią swoje. Set jest zwyczajnie przyjemniejszy, a misje nieco mniej powtarzalne.
naturalnie nie każdemu będzie pasował temat i otoczenie w jakim MM sie toczy. Rotr to jednak klasyczne fantasy z mrocznymi kultami, gigantami itp.
Co w praktyce oznacza, że są mniej powtarzalne?
Mają bardziej zróżnicowane cele (nie tylko idź i zabij). Niby w podstawce też się takowe misje zdarzały, lecz tu jest ich więcej, do tego pojawiają się w nich ciekawsze karty pułapek/klątw.
A poza tym nieco bardziej rozwinięta mechanika kombosów (Invoke, czyli odwołania do słów kluczowych), kupcy pozwalający na częstsze wymiany sprzętu, ciekawi bohaterowie (brak klasycznych archetypów), zredukowana liczna kości jakimi rzucamy. No i instrukcja lepiej wyjaśnia dość złożone zasady odwołań na kartach.
Gdybym miał brać tylko 1 zestaw brałbym MM. (w RotR grałem całą kampanie na telefonie, a z fizycznych kopii mam też WotR, które też jest fajne, ale trochę trudniejsze).