Eldritch Horror - zasady
Re: Eldritch Horror
No to super, że czerpiecie frajdę z klimatu a nie tylko z wygranych, z takimi graczami siedzi się przy planszy najprzyjemniej
Oby następnym razem gwiazdy nie były w porządku i Przedwieczny pozostał w letargu.
Oby następnym razem gwiazdy nie były w porządku i Przedwieczny pozostał w letargu.
-
- Posty: 931
- Rejestracja: 06 lis 2013, 18:31
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 33 times
Re: Eldritch Horror
To, że przegraliśmy naprawdę nas nie boli. Czerpiemy najwięcej frajdy z samej gry i tworzącej się historii
Mamy zamiar zacząć kolejnych Przedwiecznych dopiero po pokonaniu poprzedniego. Czujemy, że sporo jeszcze gier przed nami zanim przyjdzie nam stanąć przed samym Chtuhlu :]
Może jakieś podpowiedzi lub wskazówki ?
Mamy zamiar zacząć kolejnych Przedwiecznych dopiero po pokonaniu poprzedniego. Czujemy, że sporo jeszcze gier przed nami zanim przyjdzie nam stanąć przed samym Chtuhlu :]
Może jakieś podpowiedzi lub wskazówki ?
Re: Eldritch Horror
OK mogę rzucić kilkoma radami, choć większość pewnie jest oczywista
Parzysta liczba badaczy ma łatwiej. Przynajmniej w podstawce, Zapomniana Wiedza już to poprawia.
Lepiej tworzyć specjalistów, zamiast mieć grupę średniaków. Zerknij na 10 str. Almanachu i dopasuj badaczy do rodzajów spotkań, np. do zamykania Bram idą ci z wysoką i i te umiejętności powinni rozwijać. Praktycznie zawsze przyda się jakiś morderca potworów i to on powinien dostać najlepszy sprzęt do walki, a nie pan profesor od Spotkań Badawczych itd.
Wskazówki są bardzo cenne. Bardzo często potrzebne są do rozwiązywania Tajemnic. Lubimy postacie ze zdolnościami pozwalającymi oszczędzać Wskazówki. Wydawanie Wskazówek na przerzut kości to "ostateczna ostateczność", całe szczęście zbliżają się Góry Szaleństwa z żetonami Skupienia.
Lubimy Charliego Kane'a. Piękny przykład specjalisty z bardzo mocnymi zdolnościami, pozwalający szybko wyspecjalizować innych członków drużyny.
Rozwiązywanie Tajemnic jest najważniejsze! "Mamy jeszcze dużo czasu" to najczęstszy tekst na nagrobkach badaczy. Jak coś robimy, to zawsze zastanawiamy się, na ile nas to przybliża do rozwiązania Tajemnicy.
Zaklęcia są potężne. Postać z dużą powinna na początku gry choć trochę pokręcić się po Buenos Aires (Błogosławieństwo Izydy, Zgłębianie pustki) albo Arkham (Wzbudzenie męstwa, Ochrona ciała).
Nie lubimy bram z Niebieską Konstelacją. Trafia się dwa razy częściej niż pozostałe symbole Omenu.
Śledzimy talię Mitów. Każdy z trzech kolorów ma charakterystyczny schemat, wiedząc jakie kolory spadły i jakie możemy wylosować, ma czasem kolosalne znaczenie dla planów.
Kwarantanna na Potężne Potwory. Lepiej nie marnować Kwarantanny na zwykłe Potwory, jeśli istnieje ryzyko Tajemnicy z Potężnym Potworem. Na tych ciężkich przeciwników pięknie działa też Zaklęcie Uśmiercenie i zdolność aktywna Marka Harrigana.
Główny Badacz jest celem Mitów. Jeśli to możliwe, nie dajemy tego znacznika komuś, kto ma rozwiązać Tajemnicę, będzie głupio jak coś mu przywali albo ześle Klątwę.
Pilnujemy biletów. Zawsze należy się dobrze zastanowić gdzie skończymy akcję Podróży (czy dostaniemy tam kolejne odpowiednie bilety?), nie zawsze dalej znaczy lepiej, przez złą logistykę możemy gdzieś niepotrzebnie utknąć i wydłużyć sobie wędrówkę o 1-2 tury.
Parzysta liczba badaczy ma łatwiej. Przynajmniej w podstawce, Zapomniana Wiedza już to poprawia.
Lepiej tworzyć specjalistów, zamiast mieć grupę średniaków. Zerknij na 10 str. Almanachu i dopasuj badaczy do rodzajów spotkań, np. do zamykania Bram idą ci z wysoką i i te umiejętności powinni rozwijać. Praktycznie zawsze przyda się jakiś morderca potworów i to on powinien dostać najlepszy sprzęt do walki, a nie pan profesor od Spotkań Badawczych itd.
Wskazówki są bardzo cenne. Bardzo często potrzebne są do rozwiązywania Tajemnic. Lubimy postacie ze zdolnościami pozwalającymi oszczędzać Wskazówki. Wydawanie Wskazówek na przerzut kości to "ostateczna ostateczność", całe szczęście zbliżają się Góry Szaleństwa z żetonami Skupienia.
Lubimy Charliego Kane'a. Piękny przykład specjalisty z bardzo mocnymi zdolnościami, pozwalający szybko wyspecjalizować innych członków drużyny.
Rozwiązywanie Tajemnic jest najważniejsze! "Mamy jeszcze dużo czasu" to najczęstszy tekst na nagrobkach badaczy. Jak coś robimy, to zawsze zastanawiamy się, na ile nas to przybliża do rozwiązania Tajemnicy.
Zaklęcia są potężne. Postać z dużą powinna na początku gry choć trochę pokręcić się po Buenos Aires (Błogosławieństwo Izydy, Zgłębianie pustki) albo Arkham (Wzbudzenie męstwa, Ochrona ciała).
Nie lubimy bram z Niebieską Konstelacją. Trafia się dwa razy częściej niż pozostałe symbole Omenu.
Śledzimy talię Mitów. Każdy z trzech kolorów ma charakterystyczny schemat, wiedząc jakie kolory spadły i jakie możemy wylosować, ma czasem kolosalne znaczenie dla planów.
Kwarantanna na Potężne Potwory. Lepiej nie marnować Kwarantanny na zwykłe Potwory, jeśli istnieje ryzyko Tajemnicy z Potężnym Potworem. Na tych ciężkich przeciwników pięknie działa też Zaklęcie Uśmiercenie i zdolność aktywna Marka Harrigana.
Główny Badacz jest celem Mitów. Jeśli to możliwe, nie dajemy tego znacznika komuś, kto ma rozwiązać Tajemnicę, będzie głupio jak coś mu przywali albo ześle Klątwę.
Pilnujemy biletów. Zawsze należy się dobrze zastanowić gdzie skończymy akcję Podróży (czy dostaniemy tam kolejne odpowiednie bilety?), nie zawsze dalej znaczy lepiej, przez złą logistykę możemy gdzieś niepotrzebnie utknąć i wydłużyć sobie wędrówkę o 1-2 tury.
Re: Eldritch Horror
Mam pytanie dotyczące Akcji specjalnej Silasa Marsha, czyli przemieszczenia się o jedno pole szlakiem morskim, a następnie wykonania dodatkowej akcji...
Czy w tym przypadku stosuję się zasadę główną dot. jednorazowego wykonywania poszczególnych akcji?
Innymi słowy- czy Silas może się przesunąć o jedno pole, potem wykonać akcję ruchu, wydać bilet i pojechać jeszcze o jedno pole?
Ten element spowodował dziś duże zamieszanie podczas rozgrywki i straciliśmy na tym z 15 minut
W Almanach doczytałem, że nie można wydać biletu, co by wyjaśniało sprawę i moje przypuszczenia potwierdzało...
Pytanie jak Wy to rozumiecie?
Czy w tym przypadku stosuję się zasadę główną dot. jednorazowego wykonywania poszczególnych akcji?
Innymi słowy- czy Silas może się przesunąć o jedno pole, potem wykonać akcję ruchu, wydać bilet i pojechać jeszcze o jedno pole?
Ten element spowodował dziś duże zamieszanie podczas rozgrywki i straciliśmy na tym z 15 minut
W Almanach doczytałem, że nie można wydać biletu, co by wyjaśniało sprawę i moje przypuszczenia potwierdzało...
Pytanie jak Wy to rozumiecie?
Re: Eldritch Horror
Coś pomieszałeś, ale wbrew pozorom to naprawdę bardzo proste.
Wspomniany ruch szlakiem morskim jest Akcją Specjalną (akcja opisana na elemencie gry, w tym przypadku na arkuszu badacza).
Akcja Podróży to zupełnie inna akcja, choć oczywiście może mieć identyczny efekt i pozwolić na ruch szlakiem morskim.
Biletami możemy przedłużyć WYŁĄCZNIE Akcję Podróży.
Nie możemy więc poświęcić biletu, aby przedłużyć ruch z Akcji Specjalnej (ten szlakiem morskim). Możemy za to jak najbardziej przedłużyć ruch z Akcji Podróży, jeśli to właśnie tę akcję wybraliśmy jako akcję dodatkową.
Akcja Specjalna - (przesunięcie o jedno pole szlakiem morskim, nie można przedłużyć biletami)
Następnie dodatkowa
Akcja Podróży - (przesunięcie dowolnym szlakiem, można przedłużyć biletami)
Wspomniany ruch szlakiem morskim jest Akcją Specjalną (akcja opisana na elemencie gry, w tym przypadku na arkuszu badacza).
Akcja Podróży to zupełnie inna akcja, choć oczywiście może mieć identyczny efekt i pozwolić na ruch szlakiem morskim.
Biletami możemy przedłużyć WYŁĄCZNIE Akcję Podróży.
Nie możemy więc poświęcić biletu, aby przedłużyć ruch z Akcji Specjalnej (ten szlakiem morskim). Możemy za to jak najbardziej przedłużyć ruch z Akcji Podróży, jeśli to właśnie tę akcję wybraliśmy jako akcję dodatkową.
Może.czy Silas może się przesunąć o jedno pole, potem wykonać akcję ruchu, wydać bilet i pojechać jeszcze o jedno pole?
Akcja Specjalna - (przesunięcie o jedno pole szlakiem morskim, nie można przedłużyć biletami)
Następnie dodatkowa
Akcja Podróży - (przesunięcie dowolnym szlakiem, można przedłużyć biletami)
Re: Eldritch Horror
OK. Dzięki za wyjaśnienie.
Celem uzupełnienia - wymieniłeś dwie akcje:
Akcja Specjalna
Akcja Podróży
Czy w związku z powyższym może badacz wykonać jeszcze jedną akcję?
Generalnie ma zawsze dwie. Akcja Specjalna się nie wlicza, czyli jest dodatkową akcją.
Celem uzupełnienia - wymieniłeś dwie akcje:
Akcja Specjalna
Akcja Podróży
Czy w związku z powyższym może badacz wykonać jeszcze jedną akcję?
Generalnie ma zawsze dwie. Akcja Specjalna się nie wlicza, czyli jest dodatkową akcją.
Re: Eldritch Horror
Akurat Akcja Specjalna się wlicza, to Akcja Podróży w twoim przykładzie się "nie wlicza" bo jest akcją dodatkową.Hipke pisze:Generalnie ma zawsze dwie. Akcja Specjalna się nie wlicza, czyli jest dodatkową akcją.
Dodatkowe akcje są liczone poza limitem 2 akcji jako coś dodatkowego, więc jak najbardziej możesz wykonać "właściwą" drugą akcję.Hipke pisze:Czy w związku z powyższym może badacz wykonać jeszcze jedną akcję?
Akcja 1 - Akcja Specjalna z arkusza badacza (dająca przy okazji akcję dodatkową)
Akcja dodatkowa - Akcja Podróży (akurat taką wybrałeś w tym przykładzie)
Akcja 2 - jakakolwiek Akcja, która jeszcze nie była użyta przez tego badacza w tej rundzie (więc nie Akcja Specjalna z arkusza badacza, ani nie Akcja Podróży, bo te już były użyte w tej rundzie)
Przypominam, że wszystkie Akce Specjalne są liczone osobno, więc w jednej rundzie można wykonać kilka Akcji Specjalnych, ważne tylko żeby były różne. W powyższym przykładzie Silas nie użyje ponownie Akcji Specjalnej z arkusza badacza, ale jako Akcje 2 mógłby wykonać np. Akcję Specjalną z posiadanego Zaklęcia.
Re: Eldritch Horror
Wydaje mi się że może to być również akcja podróży, bo pierwsza podróż była akcją dodatkową wynikającą z akcji specjalnej, a nie akcją podstawową. Cytat z zasad: He may use his action ability and the Travel action during the same round.sirafin pisze:Akcja 2 - jakakolwiek Akcja, która jeszcze nie była użyta przez tego badacza w tej rundzie (więc nie Akcja Specjalna z arkusza badacza, ani nie Akcja Podróży, bo te już były użyte w tej rundzie)
Imagine there's no Heaven, it's easy if you try. No Hell below us, above us only sky.
Re: Eldritch Horror
@wolfe
Zerknij jeszcze raz na przykład, który omawiamy. Nie może użyć Akcji Podróży po raz drugi (jako Akcję 2), bo już jej użył w tej rundzie (jako Akcję dodatkową). Cytat który przytaczasz, mówi, że można użyć Akcji Specjalnej oraz Akcji Podróży w tej samej rundzie. To kompletnie co innego niż dwukrotne użycie Akcji Podróży w tej samej rundzie, o którym ja wspominam. Silas może wykonać w sumie trzy akcje w rundzie (dwie standardowo + jedna dodatkowa). Oczywiście w takiej sytuacji jedną ze standardowych akcji na pewno musi być Akcja Specjalna z arkusza badacza (bo to ona daje "trzecią" dodatkową akcję). Nikt nie broni, aby jedną z dwóch pozostałych akcji była Akcja Podróży (o tym mówi przytoczony przez ciebie cytat). Jednak nie można obu pozostałych akcji użyć jako Akcji Podróży, dublowanie akcji jest niedozwolone (o tym piszę ja).
Czyli NIEDOZWOLONE jest zrobienie czegoś takiego:
Akcja 1 - Akcja Specjalna z arkusza badacza (dająca przy okazji akcję dodatkową)
Akcja dodatkowa - Akcja Podróży
Akcja 2 - Akcja Podróży
Musimy wybrać coś innego w miejsce którejś Akcji Podróży, wtedy wszystko będzie OK.
Mam nadzieję, że teraz już wszystko jasne
Zerknij jeszcze raz na przykład, który omawiamy. Nie może użyć Akcji Podróży po raz drugi (jako Akcję 2), bo już jej użył w tej rundzie (jako Akcję dodatkową). Cytat który przytaczasz, mówi, że można użyć Akcji Specjalnej oraz Akcji Podróży w tej samej rundzie. To kompletnie co innego niż dwukrotne użycie Akcji Podróży w tej samej rundzie, o którym ja wspominam. Silas może wykonać w sumie trzy akcje w rundzie (dwie standardowo + jedna dodatkowa). Oczywiście w takiej sytuacji jedną ze standardowych akcji na pewno musi być Akcja Specjalna z arkusza badacza (bo to ona daje "trzecią" dodatkową akcję). Nikt nie broni, aby jedną z dwóch pozostałych akcji była Akcja Podróży (o tym mówi przytoczony przez ciebie cytat). Jednak nie można obu pozostałych akcji użyć jako Akcji Podróży, dublowanie akcji jest niedozwolone (o tym piszę ja).
Czyli NIEDOZWOLONE jest zrobienie czegoś takiego:
Akcja 1 - Akcja Specjalna z arkusza badacza (dająca przy okazji akcję dodatkową)
Akcja dodatkowa - Akcja Podróży
Akcja 2 - Akcja Podróży
Musimy wybrać coś innego w miejsce którejś Akcji Podróży, wtedy wszystko będzie OK.
Mam nadzieję, że teraz już wszystko jasne
Re: Eldritch Horror
Dla mnie tak.
Reasumując moje przypuszczenia były słuszne i grająca Silasem osoba zdaje się popełniła błąd i poruszyła się za dużo.
Reasumując moje przypuszczenia były słuszne i grająca Silasem osoba zdaje się popełniła błąd i poruszyła się za dużo.
Re: Eldritch Horror
Innymi słowy Silas jest w stanie zasuwać maksymalnie aż o 4 pola w jednej rundzie.
1 szlakiem morskim: z Akcji Specjalnej
1 szlakiem dowolnym + 2 z biletów : z Akcji Podróży
I zostaje mu jeszcze jedna akcja na coś innego
1 szlakiem morskim: z Akcji Specjalnej
1 szlakiem dowolnym + 2 z biletów : z Akcji Podróży
I zostaje mu jeszcze jedna akcja na coś innego
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 01 maja 2014, 11:02
- Has thanked: 1 time
Re: Eldritch Horror
Rubin z R'lyeh
Podczas fazy spotkań możesz poświęcić 1 poczytalności by wykonać jedną akcję.
Czy może to doprowadzić do pociągnięcia dodatkowej karty spotkań, jeśli użyję go po przeczytaniu karty spotkania?
Czy jeśli użyję go do podróży będę walczył z potworami na nowym polu?
Podczas fazy spotkań możesz poświęcić 1 poczytalności by wykonać jedną akcję.
Czy może to doprowadzić do pociągnięcia dodatkowej karty spotkań, jeśli użyję go po przeczytaniu karty spotkania?
Czy jeśli użyję go do podróży będę walczył z potworami na nowym polu?
Gry, które mogę wziąć ze sobą:
http://boardgamegeek.com/collection/user/Adalbertus123
szachy, scrabble
http://boardgamegeek.com/collection/user/Adalbertus123
szachy, scrabble
Re: Eldritch Horror
Na tej karcie niestety wkradł się błąd.
http://www.forum.galakta.pl/viewtopic.php?t=6378
http://www.forum.galakta.pl/viewtopic.php?t=6378
- krecilapka
- Posty: 972
- Rejestracja: 26 mar 2013, 09:54
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 188 times
Re: Eldritch Horror
A nie o 3 pola? Przecież bilet przedłuża ruch o jedno pole?sirafin pisze:Innymi słowy Silas jest w stanie zasuwać maksymalnie aż o 4 pola w jednej rundzie.
1 szlakiem morskim: z Akcji Specjalnej
1 szlakiem dowolnym + 2 z biletów : z Akcji Podróży
I zostaje mu jeszcze jedna akcja na coś innego
Re: Eldritch Horror
Witam
Przygotowuję się do pierwszej gry. Wszystko wydaje się w miarę zrozumiałe, ale chciałbym się upewnić co do jednej sprawy.
W Almanachu jest taki zapis:
"Jeśli badacz zostaje Wstrzymany w swoje rundzie, podczas Fazy
Akcji, natychmiast przerywa wykonywanie aktualnej akcji i traci
wszystkie pozostałe akcje
zamiast zostać Wstrzymanym"
Ja to rozumiem tak, że jeżeli podczas swojej pierwszej z dwóch akcji zostanę wstrzymany to kończę fazę akcji, ale w następnej wykonuje swoje akcje normalnie. Natomiast jak zostaje wstrzymany podczas swojej drugiej akcji, to zostaje wstrzymany i podczas następnej rundy nie wykonuje akcji. Poprawnie kminie?
Przygotowuję się do pierwszej gry. Wszystko wydaje się w miarę zrozumiałe, ale chciałbym się upewnić co do jednej sprawy.
W Almanachu jest taki zapis:
"Jeśli badacz zostaje Wstrzymany w swoje rundzie, podczas Fazy
Akcji, natychmiast przerywa wykonywanie aktualnej akcji i traci
wszystkie pozostałe akcje
zamiast zostać Wstrzymanym"
Ja to rozumiem tak, że jeżeli podczas swojej pierwszej z dwóch akcji zostanę wstrzymany to kończę fazę akcji, ale w następnej wykonuje swoje akcje normalnie. Natomiast jak zostaje wstrzymany podczas swojej drugiej akcji, to zostaje wstrzymany i podczas następnej rundy nie wykonuje akcji. Poprawnie kminie?
Re: Eldritch Horror
Nie. Jeśli zostajesz wstrzymany podczas drugiej akcji, to w nie wywiera to żadnego efektu. Akcje z następnej rundy tracisz, jeśli zostałeś wstrzymany w Fazie Spotkań lub Fazie Mitów.
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Eldritch Horror
Witam,
Podczas gry w Eldritch nasunęły mi się 2 wątpliwości:
1. Na jednej z kart tajemnic jest info "badacz na polu z żetonem plugastwa możne podjąć spotkanie by odszukać informacje na temat prawdziwego imienia (...), może poświecić 2 wskazówki aby umieścić ten żeton na tej karcie" - czy to oznacza ze po wejściu na pole w trakcie fazy spotkań mogę od razu poświecić dwie wskazówki i umieścić plugastwo, czy najpierw murze rozpatrzyć jakąś kartę spotkania?
2. Niektóre potwory nie mają siły więc robię tylko test woli. Rozumiem, że ten potwór traci życie już w wyniku powodzenia w teście woli?
Podczas gry w Eldritch nasunęły mi się 2 wątpliwości:
1. Na jednej z kart tajemnic jest info "badacz na polu z żetonem plugastwa możne podjąć spotkanie by odszukać informacje na temat prawdziwego imienia (...), może poświecić 2 wskazówki aby umieścić ten żeton na tej karcie" - czy to oznacza ze po wejściu na pole w trakcie fazy spotkań mogę od razu poświecić dwie wskazówki i umieścić plugastwo, czy najpierw murze rozpatrzyć jakąś kartę spotkania?
2. Niektóre potwory nie mają siły więc robię tylko test woli. Rozumiem, że ten potwór traci życie już w wyniku powodzenia w teście woli?
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
- sqb1978
- Posty: 2622
- Rejestracja: 18 gru 2013, 16:54
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 139 times
Re: Eldritch Horror
1. nie rozpatrujesz karty spotkania. Po prostu w fazie spotkań poświęcasz 2 wskazówki.
2. Na karcie potwora powinno pisać. A w przypadku kultystów na karcie przedwiecznego.
2. Na karcie potwora powinno pisać. A w przypadku kultystów na karcie przedwiecznego.
Sprzedam: Mr Jack Pocket, Blokus, Strife, Forgotten Circles EN + naklejki
Blog LotR LCG: Ranjufuls.pl, wątek na forum
Blog LotR LCG: Ranjufuls.pl, wątek na forum
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Eldritch Horror
1. Tak myślałem, dzięki za potwierdzenie.
2. Rzucę jeszcze okiem w domu, ale jestem na 90% przekonany, że nie było nic na karcie (jakiś duch czy inna zjawa). W almanachu jest info, że jak na karcie potwora nie ma danych dla konkretnego testu, to go pomijamy. Jednak życie trzeba mu jakoś wyzerować...
3. Jeszcze jedna zagadka mi się przypomniała - jeśli mamy kilka stanów, które możemy wyeliminować w czasie odpoczynku wyrzucając daną liczbę oczek kością, to podczas jednego odpoczynku możemy się zająć tylko jednym stanem? Czy też rzucamy raz dla każdego stanu, którego chcemy się pozbyć?
2. Rzucę jeszcze okiem w domu, ale jestem na 90% przekonany, że nie było nic na karcie (jakiś duch czy inna zjawa). W almanachu jest info, że jak na karcie potwora nie ma danych dla konkretnego testu, to go pomijamy. Jednak życie trzeba mu jakoś wyzerować...
3. Jeszcze jedna zagadka mi się przypomniała - jeśli mamy kilka stanów, które możemy wyeliminować w czasie odpoczynku wyrzucając daną liczbę oczek kością, to podczas jednego odpoczynku możemy się zająć tylko jednym stanem? Czy też rzucamy raz dla każdego stanu, którego chcemy się pozbyć?
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
- sqb1978
- Posty: 2622
- Rejestracja: 18 gru 2013, 16:54
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 139 times
Re: Eldritch Horror
2. Na duchu pisze, że robisz test woli i traci on tyle życia ile wyniósł wynik testu
3. Rzucamy za każdy stan osobno.
3. Rzucamy za każdy stan osobno.
Sprzedam: Mr Jack Pocket, Blokus, Strife, Forgotten Circles EN + naklejki
Blog LotR LCG: Ranjufuls.pl, wątek na forum
Blog LotR LCG: Ranjufuls.pl, wątek na forum
- Bary
- Posty: 3064
- Rejestracja: 18 sty 2015, 14:25
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 73 times
- Been thanked: 47 times
- Kontakt:
Re: Eldritch Horror
2. Heh, więc jednak nie czytałem ze zrozumieniem, dzięki.
3. Ok
No, to z tą wiedzą wieczorem zasiadam do 3 rozgrywki i tym razem już nie mogę przegrać.
Mały update - po pięciu rozgrywkach dalej bez zwycięstwa. Ta gra definitywnie ma wadę - przegrywam.
3. Ok
No, to z tą wiedzą wieczorem zasiadam do 3 rozgrywki i tym razem już nie mogę przegrać.
Mały update - po pięciu rozgrywkach dalej bez zwycięstwa. Ta gra definitywnie ma wadę - przegrywam.
Mój blog na ZnadPlanszy
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!
Recenzja Cooper Island na ZnadPlanszy
Kupię dodatek Hobbit: Na Progu do WP LCG!