Awaken Realms

Plany wydawnicze i dyskusje o wydawnictwach polskich i zagranicznych
Awatar użytkownika
sin
Posty: 673
Rejestracja: 24 mar 2019, 14:59
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 175 times
Been thanked: 300 times
Kontakt:

Re: Awaken Realms

Post autor: sin »

Goldberg pisze: 03 lut 2021, 08:01 Tak spytam ktos wie kiedy II fala TG po polsku?
20 stycznia w aktualizacji na KS pisali, że w najbliższym czasie™ podadzą więcej informacji na ten temat.
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
shuji
Posty: 1293
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 37 times
Been thanked: 220 times

Re: Awaken Realms

Post autor: shuji »

Co do aktualizacji, to trochę to niepoważnie wygląda. 30 grudnia napisali w aktualizacji etherfields, że w styczniu wrzucą kupę kontentu poprawiającego grę i nawet nie wrzucili aktualizacji, że coś się opóźnia a mamy 3 lutego :)
Awatar użytkownika
sin
Posty: 673
Rejestracja: 24 mar 2019, 14:59
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 175 times
Been thanked: 300 times
Kontakt:

Re: Awaken Realms

Post autor: sin »

shuji pisze: 03 lut 2021, 08:13 Co do aktualizacji, to trochę to niepoważnie wygląda. 30 grudnia napisali w aktualizacji etherfields, że w styczniu wrzucą kupę kontentu poprawiającego grę i nawet nie wrzucili aktualizacji, że coś się opóźnia a mamy 3 lutego :)
Pozwolę sobię odpowiedzieć w formie humorystycznego obrazka. :-)
Spoiler:
Great things are possible when one man's wisdom and an hour's effort are combined.
A sound offense has the power of roaring water, it fills every hole in an opponent's defenses.
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4137
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 272 times
Been thanked: 943 times

Re: Awaken Realms

Post autor: brazylianwisnia »

Goldberg pisze: 03 lut 2021, 08:01 Tak spytam ktos wie kiedy II fala TG po polsku?
Jesli nie bedzie dodatkowych problemów to maj-czerwiec.

Co do Etherfileds to nie obiecali zadnego kontentu poprawiającego gre a pliki do wydruku maty poziomej dla chetnych i nowy tryb gry - speed run pomijajacy czesc zawartości dla osob ktore maja mniej czasu a chca ukonczyc. Nie napalaj sie na poprawki bo raz ze sie rozczarujesz a dwa ze gra nie wymaga jakis drastycznych zmian. Osoby ktory kampanie ukończyly maja dobre i bardzo dobre opinie.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
shuji
Posty: 1293
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 37 times
Been thanked: 220 times

Re: Awaken Realms

Post autor: shuji »

brazylianwisnia pisze: 03 lut 2021, 09:43
Goldberg pisze: 03 lut 2021, 08:01 Tak spytam ktos wie kiedy II fala TG po polsku?
Jesli nie bedzie dodatkowych problemów to maj-czerwiec.

Co do Etherfileds to nie obiecali zadnego kontentu poprawiającego gre a pliki do wydruku maty poziomej dla chetnych i nowy tryb gry - speed run pomijajacy czesc zawartości dla osob ktore maja mniej czasu a chca ukonczyc. Nie napalaj sie na poprawki bo raz ze sie rozczarujesz a dwa ze gra nie wymaga jakis drastycznych zmian. Osoby ktory kampanie ukończyly maja dobre i bardzo dobre opinie.
Oczywiście, że tak, grą jestem mega podjarany i słowo klucz które napisałeś jeśli chodzi o opinie to "osoby które kampanie ukończyły". Negatywne recenzje były od "liderów opinii youtubowe", którzy wprost mówili, że przeszli 20% gry. Tym się nie przejmuje

Nie zmienia to faktów, że PM nadal jest otwarty, więc chciałbym zobaczyć tą mapę, żeby zdecydować czy brać od nich playmatę. To chyba zrozumiałe.
Poprawioną instrukcję bardzo chciałbym też zobaczyć, pozwoli mi to zdecydować co z grą, póki PM otwarty (chociaż akurat ja jestem właściwie na 100% zdecydowany, ale inni niekoniecznie).
How to play chciałbym obejrzeć, oczywiście jest jest sporo czasu zanim grę dostanę, nie mniej zrobili hype i czekam na ten filmik :)
Continous dream mode to poprawienie gry jakby nie patrzeć (dla niektórych slumbery to wada i strata czasu). Mnie to akurat nie dotyczy, co nie zmienia faktu, że jakieś info by się przydało. Tak samo instrukcja. Ktoś mógł gry nie zacząć, bo przez nią nie przebrnął.
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4137
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 272 times
Been thanked: 943 times

Re: Awaken Realms

Post autor: brazylianwisnia »

Dla niektórych walka w TG to tez strata czasu.. Dlatego dla mnie to nie jest poprawka a AR raczej sie wypowiada ze granie bez Slumberow to zdecydowanie gorsze doswiadczenie i nie zalecaja ale zrobia taki tryb dla chetnych. Moim zdaniem ten system Slumberow ma ogromny potencjał bo dalo sie tam zrobić świetne rzeczy ktore bylyby ekscytujace i niemozliwe do zrobienia w snie(wracajace efekty decyzji w przyszłości, strategiczne budowanie tego decku, fajne wydarzenia jednorazowe). Jak wyszlo z egzekucja tegi systemu okaze sie jak troche osob ogra wszystkie 6 kampanii. Co do maty do kupna bedzie tylko ta co jest. Udostepnia przeciez tylko plik do nowej wersji.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
shuji
Posty: 1293
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 37 times
Been thanked: 220 times

Re: Awaken Realms

Post autor: shuji »

brazylianwisnia pisze: 03 lut 2021, 10:12 Co do maty do kupna bedzie tylko ta co jest. Udostepnia przeciez tylko plik do nowej wersji.
No tak, ale chciałem zobaczyć ten plik żeby zdecydować czy robić sobie mate własnym sumptem z tego pliku czy zamawiać ta ich i sobie ją pociąć. Teraz nie wiem jaką decyzję podjąć :)
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4550
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1372 times
Been thanked: 875 times
Kontakt:

Re: Tainted Grail: The Fall of Avalon (Krzysztof Piskorski, Marcin Świerkot)

Post autor: Hardkor »

Ale o tym, że AR kuleje z developerka to wiadomo od dawna i każdy projekt tylko o tym przypomina xD Wszystko opóźnione, prawie zawsze te same wymówki. Trzeba głosować portfelem albo się przyzwyczaić.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
grzeslaw90
Posty: 1750
Rejestracja: 20 lis 2013, 18:53
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 179 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Tainted Grail: The Fall of Avalon (Krzysztof Piskorski, Marcin Świerkot)

Post autor: grzeslaw90 »

Hardkor pisze: 13 kwie 2021, 12:14 Ale o tym, że AR kuleje z developerka to wiadomo od dawna i każdy projekt tylko o tym przypomina xD Wszystko opóźnione, prawie zawsze te same wymówki. Trzeba głosować portfelem albo się przyzwyczaić.
Obecnie zaczyna u nich być widoczny efekt kuli śnieżnej - są zawaleni projektami i jeszcze dokładają sobie kolejne. Przez to każdy kolejny projekt jest jeszcze bardziej opóźniony względem poprzedniego. Nie wiem jak wyglądają ich raporty finansowe ale ich project development zaczyna wyglądać jakby ich poprzedni projekt był finansowany z pieniędzy zebranych na najnowszym.
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4550
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1372 times
Been thanked: 875 times
Kontakt:

Re: Tainted Grail: The Fall of Avalon (Krzysztof Piskorski, Marcin Świerkot)

Post autor: Hardkor »

grzeslaw90 pisze: 13 kwie 2021, 15:29
Hardkor pisze: 13 kwie 2021, 12:14 Ale o tym, że AR kuleje z developerka to wiadomo od dawna i każdy projekt tylko o tym przypomina xD Wszystko opóźnione, prawie zawsze te same wymówki. Trzeba głosować portfelem albo się przyzwyczaić.
Obecnie zaczyna u nich być widoczny efekt kuli śnieżnej - są zawaleni projektami i jeszcze dokładają sobie kolejne. Przez to każdy kolejny projekt jest jeszcze bardziej opóźniony względem poprzedniego. Nie wiem jak wyglądają ich raporty finansowe ale ich project development zaczyna wyglądać jakby ich poprzedni projekt był finansowany z pieniędzy zebranych na najnowszym.
Czyli robi się drugi CMON. Ciekawe co będzie Marvel United u AR xD
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
Moonday
Posty: 995
Rejestracja: 25 gru 2015, 12:10
Has thanked: 244 times
Been thanked: 243 times

Re: Tainted Grail: The Fall of Avalon (Krzysztof Piskorski, Marcin Świerkot)

Post autor: Moonday »

AR zaczyna mi przypominać pewnego znanego polskiego wydawcę w świecie gier komputerowych. Ja bym na tego konia kasy nie postawił, przynajmniej do czasu, aż nie wypiją piwo, które naważyli. Z dwojga złego, być może całe to opóźnienie faktycznie wyjdzie nam na dobre i dostaniemy produkt pozbawiony błędów, bo przetestowany przez anglojęzycznych graczy. Może też okazać się, że opóźnienie polskiej wersji będzie jeszcze większe, bo teraz zamiast robić wersje językowe muszą gasić pożar. Generalnie, to ludzie wspierający ich kolejne gry muszą być wielkimi optymistami, albo ludźmi niesamowicie cierpliwymi.
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4137
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 272 times
Been thanked: 943 times

Re: Tainted Grail: The Fall of Avalon (Krzysztof Piskorski, Marcin Świerkot)

Post autor: brazylianwisnia »

grzeslaw90 pisze: 13 kwie 2021, 15:29
Hardkor pisze: 13 kwie 2021, 12:14 Ale o tym, że AR kuleje z developerka to wiadomo od dawna i każdy projekt tylko o tym przypomina xD Wszystko opóźnione, prawie zawsze te same wymówki. Trzeba głosować portfelem albo się przyzwyczaić.
Obecnie zaczyna u nich być widoczny efekt kuli śnieżnej - są zawaleni projektami i jeszcze dokładają sobie kolejne. Przez to każdy kolejny projekt jest jeszcze bardziej opóźniony względem poprzedniego. Nie wiem jak wyglądają ich raporty finansowe ale ich project development zaczyna wyglądać jakby ich poprzedni projekt był finansowany z pieniędzy zebranych na najnowszym.
Mozna gdzies tam znaleźć i maja bardzo duze zyski. Nie finansuja projektow następnymi ale te 150 osob musi z czegos pensje miec wiec projekty musza jechać tasmowo. Normalna sprawa.
Co do opoznien po poprawach(2 miesiace od terminu KS dostarczony ENG TG) znow mamy pogorszenie. Nie zgodze sie jednak ze developing jest u nich slaby. Niemal kazda ich gra jest dobrze oceniana przez graczy, wysoko w rankingu BGG. z pewnością nie sa to nijakie gry. O Red death widzialem trochę bardzo pozytywnych opinii(ze to najlepsza kampania).
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
Awatar użytkownika
grzeslaw90
Posty: 1750
Rejestracja: 20 lis 2013, 18:53
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 179 times
Been thanked: 437 times
Kontakt:

Re: Tainted Grail: The Fall of Avalon (Krzysztof Piskorski, Marcin Świerkot)

Post autor: grzeslaw90 »

brazylianwisnia pisze: 13 kwie 2021, 18:49 Mozna gdzies tam znaleźć i maja bardzo duze zyski. Nie finansuja projektow następnymi ale te 150 osob musi z czegos pensje miec wiec projekty musza jechać tasmowo. Normalna sprawa.
Co do opoznien po poprawach(2 miesiace od terminu KS dostarczony ENG TG) znow mamy pogorszenie. Nie zgodze sie jednak ze developing jest u nich slaby. Niemal kazda ich gra jest dobrze oceniana przez graczy, wysoko w rankingu BGG. z pewnością nie sa to nijakie gry. O Red death widzialem trochę bardzo pozytywnych opinii(ze to najlepsza kampania).
To prawda - ich gry stoją na wysokim poziomie zarówno te duże jak i małe (AR lite) poza LoH, który był wręcz jak gąbka na porażki. Sama rozgrywka jednak nie niesie za sobą zbyt wielkich problemów. Zobaczymy czy Great Wall nie będzie przypadkiem powtórką z rozrywki :D Jedynym sposobem na ocenę w którym kierunku zmierza 'poprawa' ich logistyki będzie obserwowanie co się będzie działo po pierwszej fali językowej Etherfields i jaki wpływ na pozostałe projekty będzie miał development ich sztandarowego projektu jakim jest ISS Vanguard, bo umówmy się 2020 był porypany i nie wiadomo komu z tej branży szczerze się oberwało z tego powodu a komu nie i robi wymówki.
sasquach
Posty: 1854
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 944 times
Been thanked: 591 times

Re: Tainted Grail: The Fall of Avalon (Krzysztof Piskorski, Marcin Świerkot)

Post autor: sasquach »

Mam wrażenie, że na AR narzekają ludzie którzy nie mają zbyt dużego doświadczenia ze wspieraczkami, albo mieli po prostu szczęście z innymi projektami.

Wg. planów Dead Reckoning od AEG (czly firmy zdecydowanie bardziej doświadczonej od AR) powinno być dostarczone do wspierających za miesiąc. Dziś wrzucili aktualizację, że w sumie to jednak mają opóźnienie i dopiero rozpoczęli druk :shock:. Opóźnienie jakie przewidują to jakieś dodatkowe 6 miesięcy! To ja już wolę Awaken Realms z ich wymówkami, ale przynajmniej w miarę rzetelnym informowaniem na bieżąco o opóźnieniach (choć faktycznie różnie z tym bywa).

Niestety na KS takich kwiatków można spotkać dużo więcej. Często firmy kompletnie zlewają komunikację o takich sprawa skupiając się na pozytywnych rzeczach. Jurassic World mniej więcej co miesiąc wrzucali aktualizacje skupiające się głównie na opisie kolejnych dinozaurów, a o estymatach co do dostawy cisza. Dopiero niedawno zmienili człowieka od komunikacja i sytuacja się poprawiła (ale i tak będzie rok obsuwy). AR na tym tle wypada naprawdę nieźle.

I wiecie, tu nie chodzi o to, że opóźnienia są bo to norma, a do tego jeszcze pandemia i jej następstwa (np. obecne problemy z transportem). Ale to nie jest tak, że na miesiąc przed końcem nagle się okazuje, że potrzeba jeszcze pół roku więcej. Albo o tym wiedzieli, ale nie informowali, albo nie wiedzieli i ktoś tu strasznie zawalił kontrolę nad projektem (ale w to jakoś nie wierzę, bo brzmi to absurdalnie w przypadku planszówek). Dlatego AR informujące o problemach z wyprzedzeniem zachowuje się naprawdę nieźle.
Awatar użytkownika
Irr3versible
Posty: 996
Rejestracja: 09 cze 2019, 01:03
Lokalizacja: Kraków/Zabierzów
Has thanked: 634 times
Been thanked: 544 times

Re: Awaken Realms

Post autor: Irr3versible »

ermm... nie chce zaburzać narracji z dobrymi updatami AR.
Może i informują w miarę systematycznie o tygodniu tu czy tam, ale tworzą kampanię z nierealnym terminem realizacji - patrz ISS Vanguard. W dobie covidu, ciągłych opóźnień na każdym froncie oni wyszli z z kampanią podając datę realizacji sierpień'21. Ich własna historia, realia panujące na prawie wszystkich kampaniach... nic nie uzasadniało takiego śmiałego kroku - oprócz ich własnych chęci ;) Realia są takie, że AR z projektu na projekt wprowadza zmiany - choćby w sferze tłumaczeń - rezultat dla klientów jest jednak podobny - ciągłe opóźnienia. Na pocieszenie, że robią ambitne projekty, które wymagają dużo więcej pracy (testów) przez zmieniający się świat i możliwe różne ścieżki - TG, Etherfields a teraz ISS.
sasquach
Posty: 1854
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 944 times
Been thanked: 591 times

Re: Awaken Realms

Post autor: sasquach »

Faktycznie sierpień brzmi mało realnie, ale pamiętajmy, że to tylko podstawka. Reszta ma być 10 miesięcy później. Widzę też, że wersję językowe tym razem będą 5 miesięcy później, a nie 3, więc czegoś tam się uczą ;)
dawid
Posty: 520
Rejestracja: 26 lut 2014, 14:59
Has thanked: 184 times
Been thanked: 243 times

Re: Awaken Realms

Post autor: dawid »

AR kiedyś szukało Project Managera. Podczas rekrutacji na podstawie dostępnych danych trzeba było wykonać plan projektu uwzględniający wszystkie etapy developmentu, produkcji oraz dostarczania. Trzeba było opisać ładnie metodologię planowania, monitorowania i rozliczania projektu. Oczywiście istotne było tu także zarządzanie ryzykiem i opisanie metod reakcji na problemy.

Mym w tym, że z dostępnych danych wynikało, że nie ma miejsca na żadne rozwiązywanie problemów. Daty dostarczenia produktu były tak dobrane, że już na etapie planowania nie było szans na dostarczenie produktu na czas. Trzeba było kombinować na zasadzie "start produkcji komponentów przed końcem developmentu i testów". Oczywiście gdy pojawiał się jeden problem cały plan szlag trafiał.

Wygląda na to, że taki sposób prowadzenia projektów w ich wykonaniu jest całkiem świadomy i zaplanowany :-)
Awatar użytkownika
pavel
Posty: 795
Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
Lokalizacja: EU
Has thanked: 74 times
Been thanked: 113 times

Re: Awaken Realms

Post autor: pavel »

AR jest świadomy tego co robi, bo nikt po tylu projektach nie pisałby w przypadku takiego ISS Vanguard, że data jest jak najbardziej autentyczna. Tylko ten kto o tym wie, zakłada pewną już całą historię z opóźnieniem i tym wszystkim co ludzie chwalą, łącznie z dobrym kontaktem samego szefa z publicznością, co oczywiście jest tylko pijarową zagrywką i wspierają. Gorzej natomiast ma się ich data wydania dla "nowych" wspierających, którzy jednak nie wiedzą o tym, że dostaną grę za 1,5 roku później. Nie mniej, wraz z coraz to nowszymi tytułami od AR, przybywa nam coraz więcej osób na forum, a na pewno zupełnie nowych graczy, bo trzeba przyznać, że jednak to nasz rodzimy producent, który osiągnął na światowym rynku sukces i gdzie jak nie w Polsce powinno być o nich głośno.

Co do "narzekania" na AR, względem mojego doświadczenia z innymi projektami, to nie jest tak, że inni obsuw nie mają. W tej chwili czekam na dwa spore projekty, Kingdom Death Gambler Chest wave3, oraz Aeon Trespass Odyssey i to były realne wsparcia. W przypadku KDM, to kampania była 2017 roku, mamy w tej chwili 2021, natomiast polityka wydawnicza A.Pootsa polega na tym, że nie wypuści do póki na 300% według niego, produkt będzie gotowy, zamknięty pod każdym szczegółem i niemal podwojony jeśli chodzi o zawartość. Gambler jest ogromnym dodatkiem do KDM, który idealnie wpasuję się w tym roku do tego, żeby zagrać ponownie kampanię. ATO jest w sumie debiutem i z podobnym rozmachem robionym i również spóźnionym, zmienianym w trakcie tworzenia jak KDM. Uważam, że przez dłuższy czas skupią się na jednym produkcie, co będzie miało swój sens, ze względu na długość kampanii z podstawki z KS, nowe dodatki będą pewnie z czasem na horyzoncie, jak i samo wsparcie logistyczne. Dlatego cała kampania od momentu rozpoczęcia, do ukończenia, nie ma żadnego porównania w przypadku gier od AR, względem moich innych wspieranych projektów. Jedynym sensownym porównaniem do gier AR, jest CMON, którego dawno już nie wspieram.

Obecnie czekam na SG z Tainted Grail i solą w oku jest, że cele kampanii są wysyłane tak późno. Gra już ukończona dwukrotnie, nie jestem przekonany czy nawet z dodatkową zawartością zagram ponownie. Podobnie było z Nemesis. Dla mnie ich wysyłanie produktów z KS jest nie do zaakceptowania i będę o tym wspominał.
Jools
Posty: 640
Rejestracja: 13 sty 2019, 18:11
Has thanked: 55 times
Been thanked: 205 times

Re: (KS) Etherfields

Post autor: Jools »

Hardkor pisze: 07 maja 2021, 09:37 3. Również zgadzam się o braku info, ale pewnie załadowani są teraz Nemesis.
Nie tylko Nemesis, ale więcej, bo obecnie mają na tapecie z tego co kojarzę:
Great Wall
Nemsesis/Lockdown
Etherfields 2nd wave EN, 1st PL
ISS Vanguard
Tainted Grail 2nd wave
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4550
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1372 times
Been thanked: 875 times
Kontakt:

Re: (KS) Etherfields

Post autor: Hardkor »

Ale Nemesis maja na magazynach i rozsylaja, a reszta to developerka/rozmowy z fabryka.
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11180
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3392 times
Been thanked: 3311 times

Re: (KS) Etherfields

Post autor: japanczyk »

Hardkor pisze: 07 maja 2021, 14:02 Ale Nemesis maja na magazynach i rozsylaja, a reszta to developerka/rozmowy z fabryka.
Paczki obsługuje osoba która nagrywa filmik do Etherfields
Tak własnie jest
shuji
Posty: 1293
Rejestracja: 23 kwie 2014, 19:47
Has thanked: 37 times
Been thanked: 220 times

Re: (KS) Etherfields

Post autor: shuji »

obojętne co mają na głowie, to wybrali by sobie JEDNĄ z tych rzeczy i zrobili porządnie. A teraz WSZYSTKIE mają pozawalane tak, że nie wiem jak ta firma jeszcze funkcjonuje..
Jools
Posty: 640
Rejestracja: 13 sty 2019, 18:11
Has thanked: 55 times
Been thanked: 205 times

Re: (KS) Etherfields

Post autor: Jools »

Chciałbym zobaczyć ich tempo pracy gdyby zapłatę za gry dostali po ich ukończeniu, a nie 2 lata wcześniej...
Awatar użytkownika
Hardkor
Posty: 4550
Rejestracja: 15 paź 2019, 11:20
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1372 times
Been thanked: 875 times
Kontakt:

Re: (KS) Etherfields

Post autor: Hardkor »

japanczyk pisze: 07 maja 2021, 14:05
Hardkor pisze: 07 maja 2021, 14:02 Ale Nemesis maja na magazynach i rozsylaja, a reszta to developerka/rozmowy z fabryka.
Paczki obsługuje osoba która nagrywa filmik do Etherfields
Tak własnie jest
Nie raz na poniedzialkowych filmach Marcin przy pytaniu o projekt A mówił, że "bla bla no teraz skupiamy się na B".
Posiadam najwyższy (3%) rabat w aleplanszowki - jeśli chce skorzystać to daj znać. Jestem prawie ciągle przy komputerze (praca zdalna), więc szybko odpiszę :)
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11180
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3392 times
Been thanked: 3311 times

Re: (KS) Etherfields

Post autor: japanczyk »

Hardkor pisze: 07 maja 2021, 15:02 Nie raz na poniedzialkowych filmach Marcin przy pytaniu o projekt A mówił, że "bla bla no teraz skupiamy się na B".
Mhm, skupienie nie znaczy, ze cała firma pełną parą pracuje tylko przy jednej rzeczy - oznacza przesuniecie pewnie pewnych pracownikow, ktorzy nie sa kluczowi do innych projektow jesli istnieje potrzeba ich wsparcia

Przy przedruku Nemesis w ogole nie powinno byc jakiejkolwiek pracy która mialaby odciagnac kogokolwiek od pracy dajmy na to nad Etherfields

Obecnie zreszta AR ma ISS, ktore dowiedzie w sierpniu.... Juz widze to ISS w sierpniu jak świania niebo. Jest maj, a oni nawet Pledge Managera nie otworzyli.
ODPOWIEDZ