Strona 53 z 80
Re: Neuroshima Hex
: 04 sie 2014, 08:49
autor: Pixa
Dabi pisze:Opowieści o tym jaki to Borgo nie jest mocniejszy a jedynie "najprostszy w obsłudze" nieco przedstawianie kałasznikowa jako jedynie "najprostsze wyjście" wcale nie mocniejsze od wyboru noża na strzelaninę. Wraz z nauką gry problem się nieco zmniejsza ale to nie znaczy, że znika. Najlepiej dlatego grać mecz - rewanż z zamianą frakcji.
Każdy ma prawo do własnego zdania ale czasami warto mieć to na uwadze i wyrobić sobie własne zdanie w kwestii balansu a nie powtarzać zasłyszane opinie. Gra jest dobra ale balans jest jedną z nielicznych wad a nie kolejną zaletą.
Tak naprawde sporo zalezy od dociagu, a balans jest moim zdaniem niezly. Wcale nie widze, zeby Borgo jakos strasznie odstawalo od reszty.
Re: Neuroshima Hex
: 04 sie 2014, 11:08
autor: tomb
Dyskusje o balansie nigdy nie dobiegną końca, bo żadna ze stron nie potrafi ostatecznie udowodnić swoich racji.
Losowość w Hexie sprawia, że można jej użyć jako argumentu w obie strony.
Dla mnie losowość jest największym atutem tej gry. Oczekiwanie na właściwy żeton, radość z dobrego dociągu albo rozczarowanie pechowym to sól rozgrywki. Kto tego nie akceptuje, ten irytuje się przy rozgrywce albo gada o złym balansie lub braku kontroli nad grą.
Re: Neuroshima Hex
: 04 sie 2014, 11:19
autor: scathlock
Czy ktoś wie o co chodzi z tymi kartami taktyki do Hexa, zapowiadanymi przez Portal ?
Re: Neuroshima Hex
: 04 sie 2014, 15:36
autor: beerbear87
Re: Neuroshima Hex
: 04 sie 2014, 16:02
autor: lesar
To będą karty, które będzie można zagrać w trakcie rozgrywki np. uleczenie jednostki lub zachowanie dodatkowego żetonu
Wysłane z mojego SM-P900 przy użyciu Tapatalka
Re: Neuroshima Hex
: 04 sie 2014, 21:10
autor: Borek224
Ayaram pisze:
-Trzeba w ogóle będzie się rozejrzec za wersją 2,5. Te nowe żetoniki jakoś IMO tracą troszkę na klimacie ; )
Dzisiaj Portal ogłosił że wysprzedała się ostatnia patria army packów Dżungli i NY do 2.5 i już nie bedzie dodruków - więc sens pakowania się w 2.5 maleje.
Re: Neuroshima Hex
: 04 sie 2014, 22:23
autor: TTR_1983
W ogóle nie ma sensu się pchać. Kwestią czasu jest, kiedy nowe dodatki będą wychodzić tylko w wersji 3.0.
Re: Neuroshima Hex
: 04 sie 2014, 23:18
autor: maciejo
Pixa pisze:
Tak naprawde sporo zalezy od dociagu, a balans jest moim zdaniem niezly. Wcale nie widze, zeby Borgo jakos strasznie odstawalo od reszty.
+1
Re: Neuroshima Hex
: 06 sie 2014, 15:50
autor: Peter128
Karty taktyczne, mini-dodatek do Hexa już w sprzedaży, taniutko 5zł. Testował ktoś? Powie ktoś coś więcej? Link:
http://portalgames.pl/sklep/index.php?r ... uct_id=168
Re: Neuroshima Hex
: 11 sie 2014, 22:13
autor: Sztefan
Gubię się już w tych dodatkach
Czy to są karty, które kiedyś były w Duelu, czy jakieś całkiem nowe?
http://www.boardgamegeek.com/boardgamee ... x-assassin
Ten koleżka jest dostępny tylko przez Dice Tower? Jeśli tak, to czy są plany, by się pojawił w innej formie (np. w sklepiku Portala)?
Re: Neuroshima Hex
: 12 sie 2014, 00:47
autor: jolietjake
Nie, karty Duel Chain Reaction sa tylko do gry na planszy Duela. To sa zupelnie nowe karty, ktore nigdy wczesniej nie byly w zaden sposob publikowane.
Tak, Assassin na chwile obecna jest eksluzywny dla Dice Tower i o ile sie nie myle to nie bylo oficjalnego potwierdzenia, ze zostanie wydany w Polsce, a jedynie ze "zapytaja o pozwolenie ze strony Dice Tower".
Re: Neuroshima Hex
: 13 sie 2014, 12:34
autor: 8janek8
Czy kart taktycznych można również używać przy grze 3-4 os. i jak się one sprawdzają w takim układzie? Rozumiem, że w takim przypadku należy posiadać 2 komplety takich kart?
Re: Neuroshima Hex
: 13 sie 2014, 12:56
autor: jolietjake
Hm, nie wiem czy bylo to testowane i czy to bedzie fajne, ale dzialac to raczej bedzie i na 3-4 graczy... Tak, bedziesz musial chyba posiadac dwa komplety
Re: Neuroshima Hex
: 13 sie 2014, 13:07
autor: Ayaram
Ogólnie te karty to fajna sprawa jak wprowadzamy kogoś do gry. Dajemy mu karty by dac mu trochę przewagi w pierwszych meczach, po czasie ogarnie o co chodzi i już można grać normalnie ; ) A tak to raczej nie... Gdyby było 20 różnych z czego wybieramy 3 w zależności od swojej taktyki to może by przyniosło coś dobrego (no ale tylko może ; ) ) tak to neutralnie.
Re: Neuroshima Hex
: 18 sie 2014, 15:31
autor: Portal Games
Dzisiaj dotarł do nas dodatek VEGAS, tak się prezentuje:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 685&type=1
Re: Neuroshima Hex
: 18 sie 2014, 16:25
autor: vlysses
Ja właśnie stałem się posiadaczem Missisipi w edycji 2.5 i... znowu inne żetony

. Wszystkie armie, które mam (a mam wszystkie) poza Smatrem i Vegas z Duela są cienkie i mają małe znaczniki (ran, jadu etc.), natomiast nowe Missisipi ma żetony grube, a znaczniki są większe

.
No zdecydujcie się w końcu. Czy w 3.0 też jest taki chaos? Bo jeśli nie to trudno, kolekcja 2.5 przestanie się powiększać (i tak kiedyś musi nadejść ten moment).
Re: Neuroshima Hex
: 18 sie 2014, 18:38
autor: TTR_1983
w 3.0 jest all ok:)
Re: Neuroshima Hex
: 19 sie 2014, 13:54
autor: Portal Games
Na naszej stronie udostępniliśmy instrukcję i wideoinstrukcję do Vegas 3.0. Zapraszamy do pobierania/oglądania!
http://portalgames.pl/pl/vegas-3-0/
Re: Neuroshima Hex
: 27 sie 2014, 21:49
autor: Pojarzewski
Przeszukalem BGG i nigdzie sie nie natknalem. Czy produkuja juz armie fanowskir w layoucie V3.0 ?
Btw znalazlem swietny pomysl na luzno obracajace sie znaczniki obrazen, wystarczy zakrecic 2 razy wokol dolnego plastikowego bolca taka mikro gumke do wlosow, zwiazac i obciac wystajace konce.
Licznik kreci sie wyraznie z lekkim oporem i po problemie.
Ps. Chwale sie brand new pudelkami do 3.0
Pozdrawiam
Re: Neuroshima Hex
: 21 wrz 2014, 16:40
autor: Ayaram
Od. W międzyczasie pograłem wszystkimi armiami (z wyjątkiem Mefisto), mieliście rację

trudno się oprzeć przed pudełeczkiem za 25 zł

I zgodnie z przewidywaniami Borgo robił coraz mniejsze wrażenie. Nowe armię dostawały myki, dzięki którym szybkość mutków przestała robić wrażenie. Ale dalej bym sie zastanawiał czy na tle samej podstawki nie jest op

Aktualnie bym obstawiał:
Najsłabsza armia: posterunek - może nie tyle słaby, co bardziej zależny od szczęścia. Przy braku jednostek w pierwszych turach, gdy przeciwnik zacznie nimi zasypywać ograniczając naszą mobilność, to trochę przytrudno wrócić do gry, niestety
Najsilniejsza armia: stalowa policja - tona sieci, +połączenie mobilności z tym odbiciem sprawia, że strasznie trudno planować cokolwiek przeciwko niemu
PS: planowany jest dodruk Sharrash w wersji 2,5 czy koniec jak powoli z resztą armii z 2,5? a może zna ktoś miejscówkę gdzie dalej jest do kupienia?
Re: Neuroshima Hex
: 21 wrz 2014, 16:52
autor: Pixa
Mysle, ze nie bedzie dodruku w wersji 2.5. Nowe armie natomiast przez jakis czas beda wychodzily w 2.5 i 3.0
Re: Neuroshima Hex
: 21 wrz 2014, 17:10
autor: Kapelatejesy
Sprawdź w Venco.pl, co prawda nie mają 2.5 na stronie, ale kiedy byłem w sklepie niedawno (koło tygodnia) to jeszcze mieli. Polecam Ci wysłać maila z pytaniem.
Re: Neuroshima Hex
: 21 wrz 2014, 19:57
autor: Grisznak
A moją ulubioną armią od lat pozostaje Neodżungla. Niby mam wszystkie oficjalne, ale chyba żadną nie gra mi się tak przyjemnie. Jedynie przy rozgrywce czteroosobowej jest ciężko, bo wtedy jest mało miejsca i czasu, co by się ten las mógł należycie rozrosnąć.
Re: Neuroshima Hex
: 25 wrz 2014, 10:30
autor: Michał M
Czy wersje 2.5 i 3.0 są ze sobą w pełni kompatybilne, czy poza szatą graficzną armie różnią się jeszcze czymś, przez co trudno je ze sobą mieszać?
Re: Neuroshima Hex
: 25 wrz 2014, 10:43
autor: Ayaram
Tak, są. Tylko mają inne oznaczenia, więc na początku mogą się trochę mylić
