I teraz nie pamietam,.ktora nowa

Jaka czesc zdania zmieniona?
Undertow, Unbreakable i dowolny Gearlocktomax-zielik pisze: ↑11 kwie 2025, 09:15 Weterani serii TMB- podpowiedzcie proszę trochę na co głosować w ankiecie Portalu, aby było dobrze![]()
Tak jak nowe podstawki są spoko, to ja bym poszedł w rozszerzenie obecnej czyli 40 Days in Daelore i Rage of Tyranny.tomax-zielik pisze: ↑11 kwie 2025, 09:15 Weterani serii TMB- podpowiedzcie proszę trochę na co głosować w ankiecie Portalu, aby było dobrze![]()
A co jest takiego w Rage of Tyranny, ze warto to ruszyc przed podstawkami (sam nie ruszalem jeszcze, stad pytam)Jiloo pisze: ↑11 kwie 2025, 09:52Tak jak nowe podstawki są spoko, to ja bym poszedł w rozszerzenie obecnej czyli 40 Days in Daelore i Rage of Tyranny.tomax-zielik pisze: ↑11 kwie 2025, 09:15 Weterani serii TMB- podpowiedzcie proszę trochę na co głosować w ankiecie Portalu, aby było dobrze![]()
Plus jakiś Gearlock, a z dostępnych zacząłbym od Gasketa. Blaszak jest specyficzny, bo wymaga pary do pracy, ale jest za to odporny na statusy.
PS. Co prawda Undertow ma moją ulubioną postać – Duster, ale to może poczekać.
Rage ma alternatywne mechaniki dla Bossów z TMB i Undertow. Oraz więcej wydarzeń na początkowe dni. Ale może faktycznie nie koniecznie przed Undertow. Wtedy bym zagłosował na tę właśnie podstawkę.
Zabawne, dokładnie na ten sam zestawik oddałem głos
A jak wygląda ta kampania w tym stylu? Czym się różni od tej w Czas Tyranii?
W czasie Tyranii resetujesz dzień oraz Gearlock traci swój rozwój, coś przechodzi do kolejnej walki, ale niewiele. W undertow masz 18 dni na pokonanie 3 przeciwników kontunuując grę jeden po drugim i zachowując exp. Na koniec widać pełnię zdolności naszych bohaterów.
Przeczytałem na BGG, że można spokojnie dodać zwykłe spotkania (oprócz 14,16,21,22 i 24) do tych solo. Nawet sam się zdziwiłem, bo na tych kartach są opcje nawet dla samotnego gearloka mimo, że są przeznaczone teoretycznie do gier 2+. Wydaje się więc, że też nie jest jakiś musowy dodatek. Najciekawszą opcją są dodatkowe gearloki. Tutaj oczywiście króluje Ghillie (z tych dostępnych po polsku), chociaż część osób uważa, że jest zbyt silny. Nugget to trochę taka postać, która mnie nie przekonuje - niby bardzo uniwersalna, dobra również pod true solo, z drugiej te jej umiejętności związane z łupami, zamkami czy aktywowane pod ściśle określonym warunkiem są takie meh.
Zręczność początkowa to 4. Atak i obrona mają po 1. Jeszcze nie grałem Tinkiem, ale statystyki początkowe mocno sugerują, że musi sobie jakoś poradzić używając bota/boty bo sam niewiele zdziała.
Ale nie każda kolejna umiejętność MUSI być na tym samym poziomie konkurencyjna z umiejętnością "Long Sword". Niektóre są trochę słabsze ale zabawą jest rozwijanie postaci na różne sposoby. Czasami można zbudować postać mniej optymalnie niż tylko w stronę Power GaminguMorgon pisze: ↑29 kwie 2025, 19:30
Tutaj oczywiście króluje Ghillie (z tych dostępnych po polsku), chociaż część osób uważa, że jest zbyt silny. Nugget to trochę taka postać, która mnie nie przekonuje - niby bardzo uniwersalna, dobra również pod true solo, z drugiej te jej umiejętności związane z łupami, zamkami czy aktywowane pod ściśle określonym warunkiem są takie meh.
To jest efekt dozowania dodatków przez polskiego wydawcę. W parze do Nugget zaprojektowany został Gasket, który nie może używać łupów, ale je zjada i zamienia na zabawki dla mechanicznego gearloka.