Strona 60 z 80

Re: Neuroshima Hex

: 16 sie 2016, 18:41
autor: tekknoboy
Backero pisze:A później nowa gra na podobnej mechanice jak z 51 Stanem i Osadnikmi xD Choć w sumie szczere mówiąc bym się nie obraził
Witchcraft?

Re: Neuroshima Hex

: 16 sie 2016, 20:03
autor: Kisun
Imperial hex? ;)

Re: Neuroshima Hex

: 22 sie 2016, 13:18
autor: tomb
W sklepiku Portalu pojawiły się mini dodatki Najemnicy z Alabamy 3.0, nowy żeton Przewoźnicy (na razie nie do kupienia, do końca roku do wygrania tylko na turniejach) oraz żetony terenu. Nie mam Babela, ale to chyba nie te same żetony terenu. Ktoś potwierdzi?

Re: Neuroshima Hex

: 22 sie 2016, 16:17
autor: Muad'Dib
tomb pisze:W sklepiku Portalu (...)(na razie nie do kupienia, do końca roku do wygrania tylko na turniejach) oraz żetony terenu. Nie mam Babela, ale to chyba nie te same żetony terenu. Ktoś potwierdzi?
Nie mam przy sobie więc nie mam jak odpowiedzieć na to pytanie. Ale rozbawiło mnie stwierdzenie, że do wygrania na turniejach ;) W zeszłym roku było bardzo dużo eliminacji do Mistrzostw Polski, na imprezie też się pojawiło sporo osób. A w tym roku chyba nic takiego nie będzie. Wygląda mi to na jednorazowy wyskok z MP. Szkoda bo bawiłem się przednio zarówno i na eliminacjach jak i samym turnieju.

Re: Neuroshima Hex

: 22 sie 2016, 22:03
autor: jax
tomb pisze:Nie mam Babela, ale to chyba nie te same żetony terenu. Ktoś potwierdzi?
Mam Babela i potwierdzam.

Re: Neuroshima Hex

: 24 sie 2016, 23:51
autor: Portal Games
Backero pisze:
Zaberish pisze:
AkitaInu pisze:z tego co wiem trwają prace nad nową armią, death breath :)
Miałem okazję widzieć prototyp tej armii na spotkaniu z autorem w ramach "Board Manii" w Lublinie. Nie wiem, ile mogę powiedzieć, więc powiem tylko tyle: zapowiada się naprawdę, naprawdę ciekawa armia, która wywróci grę do góry nogami. Uwierzcie, jest na co czekać, zwłaszcza jak ktoś lubi kombinować :D
Kurde to chyba pozostaje mi tylko śledzić, kiedy i gdzie da radę znaleźć autora na jakiś imprezach :/ Mógłbyś chociaż powiedzieć coś o poziomie skomplikowania, balansu i stanu prac nad frakcją? Bo nie wiem czy nastawia się na "zaraz", na te "kilka miesięcy" czy jeszcze dłużej :)
Robimy wszystko by dodatek ukazał się w okolicach Essen. Patrząc na zaawansowanie prac szanse są spore.
Muad'Dib pisze:
tomb pisze:W sklepiku Portalu (...)(na razie nie do kupienia, do końca roku do wygrania tylko na turniejach) oraz żetony terenu. Nie mam Babela, ale to chyba nie te same żetony terenu. Ktoś potwierdzi?
Nie mam przy sobie więc nie mam jak odpowiedzieć na to pytanie. Ale rozbawiło mnie stwierdzenie, że do wygrania na turniejach ;) W zeszłym roku było bardzo dużo eliminacji do Mistrzostw Polski, na imprezie też się pojawiło sporo osób. A w tym roku chyba nic takiego nie będzie. Wygląda mi to na jednorazowy wyskok z MP. Szkoda bo bawiłem się przednio zarówno i na eliminacjach jak i samym turnieju.
Turnieje ruszają we wrześniu. Szczegóły: http://portalgames.pl/pl/neuroshima-hex ... lski-2016/
wrzesien pisze:
DarkSide pisze:Raczej o Master Secie można zapomnieć.
- Portal jedzie na 150% mocy i póki co robią ekspansję na Zachód = nowe tytuły, nowe kontakty, nowi partnerzy
- Z tego co zdołałem wywnioskować z rozmaitych wypowiedzi, to raczej uniwersum NH nie będzie już rozwijane. Bo i po co? Poza armiami fanowskimi raczej nowych armii nie należy się spodziewać (szkoda tracić czas i środki na wymyślanie, testowanie, balansowanie)
- W magazynach chyba jeszcze zalega co nieco podstawki w wersji 3.0 + armie z dodatków, więc raczej polski rynek jest mocno nasycony
- Powiedzmy sobie szczerze ile osób byłoby chętnych (a zwłaszcza po opublikowaniu SCD) wyłożyć gruby pieniądz na Master Seta? Kilkadziesiąt osób, które nie miały wcześniej NH? Plus drugie tyle właścicieli wydania 2.5? Co innego kupić podstawkę i przez rok-dwa dokupować kolejne armie, a co innego wydać jednorazowo circa about 400zł. Może w porywach 150-200 sztuk zeszłoby. A teraz policzcie czas i kasę poświęcone na projekt tegoż Seta oraz zamrożenie kasy na minimalny nakład (pewnie 1000-2000 sztuk)
Myślę, że żadne wydawnictwo w Polsce nie zdecydowałoby się zaryzykować, nawet gdyby Portal oddał licencję na NH gratis.
Mogą wrzucić na jakiś crowdfunding i zobaczyć czy chętni się zbiorą, nie ryzykując mrożenie pieniędzy ani wkładania pracy w projekt o zbyt małym nakładzie.
Wbrew pozorom przygotowanie kampanii crowdfundingowej to mnóstwo pracy. Taki projekt był już kiedyś dyskutowany w redakcji - na chwilę obecną nie planujemy podobnego wydania.

Re: Neuroshima Hex

: 25 sie 2016, 12:24
autor: Muad'Dib
Portal Games pisze:(...)Turnieje ruszają we wrześniu. Szczegóły: http://portalgames.pl/pl/neuroshima-hex ... lski-2016/(...)
Super wiadomość, myślałem, że w tym roku nie będzie imprezy. Finał jest planowany na Pionka? Rozumiem, że skoro turnieje dopiero ruszają to finalistów też będzie mniej?

Re: Neuroshima Hex

: 27 sie 2016, 14:38
autor: Pixa
Super sprawa z mistrzostwami :-) Czy Dancer i Mephisto w 3.0 sa armiami turniejowymi?

Re: Neuroshima Hex

: 28 sie 2016, 17:59
autor: Matti_C
Portal Games pisze: Wbrew pozorom przygotowanie kampanii crowdfundingowej to mnóstwo pracy. Taki projekt był już kiedyś dyskutowany w redakcji - na chwilę obecną nie planujemy podobnego wydania.
A może dało by radę wydać tylko nową poprawioną instrukcję (najlepiej z FAQ) , planszetki armii z dodatków w formacie tych z podstawki + ewentualnie jedna wypraska promek. Taki zestaw uzupełniający kolekcję do "Master seta"? Ilość potencjalnych odbiorców była by większa, koszty niższe, bo nie trzeba by produkować tylu komponentów , które by się dublowały. Kampania to pewna forma reklamy + możliwość wyprzedania dodatków które jeszcze są dostępne (oraz informacja które wymagają dodruku)

Re: Neuroshima Hex

: 29 sie 2016, 09:20
autor: Portal Games
Matti_C pisze:
Portal Games pisze: Wbrew pozorom przygotowanie kampanii crowdfundingowej to mnóstwo pracy. Taki projekt był już kiedyś dyskutowany w redakcji - na chwilę obecną nie planujemy podobnego wydania.
A może dało by radę wydać tylko nową poprawioną instrukcję (najlepiej z FAQ) , planszetki armii z dodatków w formacie tych z podstawki + ewentualnie jedna wypraska promek. Taki zestaw uzupełniający kolekcję do "Master seta"? Ilość potencjalnych odbiorców była by większa, koszty niższe, bo nie trzeba by produkować tylu komponentów , które by się dublowały. Kampania to pewna forma reklamy + możliwość wyprzedania dodatków które jeszcze są dostępne (oraz informacja które wymagają dodruku)
Niestety - wycenialiśmy w przeszłości druk planszetek. Przy takiej liczbie armii, które się ukazały koszt jednego zestawu był decydowanie za wysoki. Nawet przy druku kilkuset sztuk.

Re: Neuroshima Hex

: 29 sie 2016, 12:10
autor: Kisun
Przecież nie musiały by być identycznie z tymi z podstawki. Poprzez Wieki ma 18 kart i kosztuje 40zł. Jakoś nie mogę uwierzyć że wydrukowanie pomocy do frakcji nawet na dokładnie takich samych kartach jak w "Poprzez Wieki" mogło by kosztować jakieś straszne pieniądze. A frakcji jest akurat kilkanaście (nie liczę tych z podstawki) i dorzucając jeszcze jakieś żetony promocyjne spokojnie można by sprzedać to w cenie 39zł a może i mniej (brak notesu, ołówka a i pudełko wydaje się zbędne ;). Spokojnie 1000szt znika. A jakbyście dodali jeszcze żetony terenu jak w Babel, instrukcję do nich i FAQ to i za 50 zł biorę w ciemno.
Można by też zrobić akcję na wspieram.to (wiem że IT obiecał już nic tak nie wydawać ale zawsze może zmienić zdanie) wydać poważny "Ubgrade Pack" i zobaczyć ile osób było by zainteresowanych. Wtedy i poprawiona instrukcja (czy FAQ), karty pomocy, wszystkie promki, żetony terenów (nowe i te z Babel) i co tam jeszcze można wcisnąć razem z najnowszą armią zombie i sukces murowany. Nie mówiąc o reklamie którą ta akcja mogła by zrobić i zwiększyć sprzedaż wersji 3.0 a przez to i dodatków do niej.
A schodząc na ziemię jeśli nie chcecie się bawić w jakieś drobnice ;p to fajnie by było pobrać te pomoce na waszej stronie www :) Trochę głupio że kolega Fegat robi to za was. Za co jestem mu bardzo wdzięczny tak przy okazji.

Re: Neuroshima Hex

: 04 wrz 2016, 18:24
autor: Michał M
O Neuroshimie, czyli grze, którą i tak pewnie prawie każdy zna: http://planszokalipsa.blogspot.com/2016 ... a-hex.html

Re: Neuroshima Hex

: 05 wrz 2016, 22:35
autor: tekknoboy
Portalu, jak Tyś mnie zasmucił, że death breath ma być wydany tylko w wersji 3,0 to nawet nie wiesz.

Re: Neuroshima Hex

: 06 wrz 2016, 07:30
autor: Ayaram
Yhmm... Czyli kolekcje można uznać za zamkniętą ;)

Re: Neuroshima Hex

: 06 wrz 2016, 12:26
autor: Furan
Niby rozmiar heksów ten sam, ale ten nowy dyzajn... bleeee! Szkoda, bo 2.5 bym kupił.

Re: Neuroshima Hex

: 06 wrz 2016, 16:15
autor: tekknoboy
Ayaram pisze:Yhmm... Czyli kolekcje można uznać za zamkniętą ;)
tu się nie ma co cieszyć

Re: Neuroshima Hex

: 18 wrz 2016, 10:01
autor: Pixa
Nie rozumiem dlaczego w poprzednich turniejach Mephisto byl zbanowany, a teraz mozna nim grac. Ta armia jest tak niezbalansowana, ze az strach. Mozna z nia wygrac niektorymi armiami, ale wiekszoscia dostaje sie baty i to ogromne. W turnieju we Wro gosc grajacy Mephisto rozjezdzal wszystkich.

Po prostu odechciewa sie grac, jak ktos wyklada Mephisto na stol.

Re: Neuroshima Hex

: 18 wrz 2016, 10:10
autor: Ayaram
To może prosi/ludzie bardziej ograni powiedzą mi casualowi co to nie ma 100+ gier na koncie co myślą o Vegas? Osobiście mi się wydawał zawsze najsłabszą frakcją, ale nie widzę by za duzo ludzi na nich narzekali. Typowa frakcja w grach tego typu: kradnę, kradzież jest op (czyli zabicie jednostki przeciwnika, i pozyskanie jednostki dla nas w jednym) więc moje pozostałe jednostki trochę na tym cierpią. I na pewno nie jest to frakcja łatwa (dylemat przy kradzieży - najbardziej efektywne wykorzystanie wrogiej jednostki w tej chwili, czy ustawienie jej tak by nam nie przeszkadzała jak przeciwnik ją odzyska). Ale generalnie skradzione jednostki nie jest tak trudno odzyskać jak w innych grach, nasze pozostałe jednostki atakują w jednym kierunku - mobilnym frakcją jest łatwo od nas uciec, a my sobie wymachujemy piąstkami w powietrze. No jakoś tego nie czuje. Jakieś opinie?

Re: Neuroshima Hex

: 18 wrz 2016, 10:26
autor: Pixa
Moim zdaniem Vegas jest mocniej niz inne frakcje zalezna od dociagu. Dobre zetony w odpowienim czasie i armia naprawde moze dac popalic. Gram glownie Stalowa Policja i (teraz juz mniej) Borgo i z Vegasem bardzo czesto mialem wyrownane boje, a roznica punktowa na koniec byla bardzo niewielka. Jest to dla mnie dobrze stworzona frakcja - ani za silna, ani za slaba.

Mephisto zas z pierwszych obserwacji jest przegieta zbyt mocno jesli chodzi o pojedynki z niektorymi frakcjami.

Re: Neuroshima Hex

: 18 wrz 2016, 12:03
autor: Błysk
Ayaram pisze:To może prosi/ludzie bardziej ograni powiedzą mi casualowi co to nie ma 100+ gier na koncie co myślą o Vegas? Osobiście mi się wydawał zawsze najsłabszą frakcją, ale nie widzę by za duzo ludzi na nich narzekali. Typowa frakcja w grach tego typu: kradnę, kradzież jest op (czyli zabicie jednostki przeciwnika, i pozyskanie jednostki dla nas w jednym) więc moje pozostałe jednostki trochę na tym cierpią. I na pewno nie jest to frakcja łatwa (dylemat przy kradzieży - najbardziej efektywne wykorzystanie wrogiej jednostki w tej chwili, czy ustawienie jej tak by nam nie przeszkadzała jak przeciwnik ją odzyska). Ale generalnie skradzione jednostki nie jest tak trudno odzyskać jak w innych grach, nasze pozostałe jednostki atakują w jednym kierunku - mobilnym frakcją jest łatwo od nas uciec, a my sobie wymachujemy piąstkami w powietrze. No jakoś tego nie czuje. Jakieś opinie?

To jedna z tych frakcji, którymi nie lubię grać i na dodatek nie potrafię. Drugą taką armią jest Smart. Z tym, że Smart moim zdaniem jest mocny, Vegas nie jest. :) Problem z Vegas jest taki, że niby ma przejęcie, ale ono nie zabija jednostki wroga. Sensownie ustawiony przeciwnik jest w stanie "odbić" swoją jednostkę z powrotem zanim ta spowoduje szkody. W momencie kiedy Vegas skończą się przejęcia to definitywnie żegna się z grą, bo ich jednostki nie należą do specjalnie mocnych, ani nie da się ich mocno zboostować. W Vegas podoba mi się ich zdolność sztabu, bo chroni całą ściankę (dopóki sztab nie jest zasieciowany). Ogólnie rzadko wygrywałem Vegas, a tylko raz pamiętam, żeby ktoś mnie pocisnął tą armią.

Z dodatkowych frakcji polecam Misisipi, troszkę muszą się pobudować i uważać na moduły, ale robią miazgę. Mephisto muszę potestować, wydaje mi się, że na większość frakcji jest bardzo mocny.

Re: Neuroshima Hex

: 18 wrz 2016, 12:12
autor: Pixa
Bardzo podoba mi sie zamysl Mississippi i lubie grac ta frakcja, jednak uwazam, ze jest ciut za slaba. Ciezko wygrac. Truciciele z inicjatywa 3 powinni miec dodany atak w jednym kierunku i wtedy moglbym powiedziec, ze frakcja jest super.

Co do Mephisto - podtrzymuje zdanie, ze przeciwko wielu frakcjom oponenci nie maja szans.

Re: Neuroshima Hex

: 18 wrz 2016, 12:17
autor: raphaell7
Pixa pisze:Nie rozumiem dlaczego w poprzednich turniejach Mephisto byl zbanowany, a teraz mozna nim grac. Ta armia jest tak niezbalansowana, ze az strach. Mozna z nia wygrac niektorymi armiami, ale wiekszoscia dostaje sie baty i to ogromne. W turnieju we Wro gosc grajacy Mephisto rozjezdzal wszystkich.

Po prostu odechciewa sie grac, jak ktos wyklada Mephisto na stol.
Wystarczyło przeczytać regulamin :)
REGULAMIN MISTRZOSTW POLSKI NEUROSHIMA: HEX 3.0 pisze:Dopuszczalne są wszystkie armie, które zostały wydane w wersji 3.0 i miały swoją oficjalną premierę najpóźniej dzień przed zawodami.

Uczestnik może korzystać z żetonów armii w wersji 2.5 jeśli zaakceptuje to rywal w danej partii. Do wszystkich armii stosuje się zasady z edycji 3.0, które uważa się za aktualne w przypadku różnic z wersją 2.5.
Btw, podczas turniejów eliminacyjnych w zeszłym roku nie można było grać Stalową Policją, ponieważ nie było jeszcze wersji 3.0.

Re: Neuroshima Hex

: 18 wrz 2016, 12:19
autor: Gothik
tekknoboy pisze:Portalu, jak Tyś mnie zasmucił, że death breath ma być wydany tylko w wersji 3,0 to nawet nie wiesz.
A skąd ta informacja?

Re: Neuroshima Hex

: 18 wrz 2016, 12:25
autor: Błysk
Pixa pisze:Bardzo podoba mi sie zamysl Mississippi i lubie grac ta frakcja, jednak uwazam, ze jest ciut za slaba. Ciezko wygrac. Truciciele z inicjatywa 3 powinni miec dodany atak w jednym kierunku i wtedy moglbym powiedziec, ze frakcja jest super.

Co do Mephisto - podtrzymuje zdanie, ze przeciwko wielu frakcjom oponenci nie maja szans.

A ja właśnie ich uważam za mocnych mimo tego, że potrzebują się obudować. Trucizna sporo im pomaga :)

Re: Neuroshima Hex

: 18 wrz 2016, 12:32
autor: raphaell7
Gothik pisze:
tekknoboy pisze:Portalu, jak Tyś mnie zasmucił, że death breath ma być wydany tylko w wersji 3,0 to nawet nie wiesz.
A skąd ta informacja?
Z odpowiedzi wydawnictwa w komentarzach na facebooku: LINK
Za główną przyczynę są podawane niskie wyniki sprzedaży ostatnio wydanych armii 2.5 (Mississipi, Uranopolis, Stalowa Policja).